Martinkuke
huviline
Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8
|
postitati 13.12.12 18:24
|
|
|
Audi A4 B8 2.0TDI 125kw / 3.0TDI 176kw quattro 2009a
Plaan osta siis uus auto, et mis kohad neil nõrgmad on millega mured ja mida kontrollida kindlasti enne ostu, oskab keegi õelda?
|
|
|
arturASE
huviline
Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion
|
postitati 13.12.12 20:34
|
|
|
Tuttav müüb antud isendit, ja tegemist tõesti korraliku autoga. Muu autoga seonduv sai sulle U2U-sse.
Edu!
|
|
|
Martinkuke
huviline
Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8
|
postitati 14.12.12 19:58
|
|
|
Oskab keegi midagi rääkida?
|
|
|
arturASE
huviline
Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 14.12.12 21:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Martinkuke
Plaan osta siis uus auto, et mis kohad neil nõrgmad on millega mured ja mida kontrollida kindlasti enne ostu, oskab keegi õelda? |
Kindlasti kontrolli 2009 aasta autot ainult esinduses. Veendu 100% ajaloos ja selle õigsuses. Muus osas loe siin olevaid paljusi teemasi A6 3,0 kohta.
Saad teada, et mis on sind ootamas lähima 4-5 aasta jooksul. Seda just mootori ja kasti osas. Auto veermik, nagu ikka, on kuluosa ja sõltus asukohast
ning sõiduharjumustest.
Kui kontroll on positiivne, auto meeldib, siis osta ja naudi. Ega sa teda aastakümmneteks ju vali. Mõne aasta pärast jätad maha ja valid noorema. 
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
Martinkuke
huviline
Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8
|
postitati 14.12.12 21:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A-kaheksa
Tsitaat: | Algselt postitas: Martinkuke
Plaan osta siis uus auto, et mis kohad neil nõrgmad on millega mured ja mida kontrollida kindlasti enne ostu, oskab keegi õelda? |
Kindlasti kontrolli 2009 aasta autot ainult esinduses. Veendu 100% ajaloos ja selle õigsuses. Muus osas loe siin olevaid paljusi teemasi A6 3,0 kohta.
Saad teada, et mis on sind ootamas lähima 4-5 aasta jooksul. Seda just mootori ja kasti osas. Auto veermik, nagu ikka, on kuluosa ja sõltus asukohast
ning sõiduharjumustest. |
Sirvisin selle A6 teema läbi põhiline mis silma jäi oli see keti klõbin vähemalt sellest oli kõige rohkem juttu ning mis see esinduses kontroll
maksab?
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 14.12.12 21:30
|
|
|
Ei oska öelda palju kontroll esinduses maksab. Igaljuhul vähem kui hilisemad võimalikud jamad. Ketiklõbina teemat on aastatega ravitud. Parem oleks
kui paned mõne müüdava auto lingi, kirjeldad palju plaanid sõita, kui pikaks ajaks, kus sõidad, mis varustus, käigukast jne. Anna maksimaalselt infot
ja saad ka maksimaalselt vastu.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
Martinkuke
huviline
Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8
|
postitati 14.12.12 22:41
|
|
|
Ega valikuvarianti palju pole, üks on see http://www.auto24.ee/used/969562 ja teine
on see http://www.auto24.ee/used/1163894
Nii uue autoga võiks ikka 2a küll sõita, sõidan nii maal kui linnas, maal just sellepärast et koduni on 2,5km kruusateed niiet üldjuhul vähe on
kruusateedel sõitu kuid ikkagist on ja kindlasti manuaal kastiga, ei suuda nüüd seisukohta enam võtta kumma mootoriga parem on. Hetke autoga olen
aastaga suutnud 35tkm+ läbi ajada, kuid kuna nüüd palju olen soomes ss arvatavasti tuleb aastaga ~20tkm.
|
|
|
KristoK
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.12 15:11
|
|
|
Võid proovida ju mõlemaga sõita aga 3-liitrine on ikka hoopis teine teema. Samas ise võtaks automaatkastiga, nii võimsa mootori puhul ei viitsiks õli
segada.
|
|
|
Martinkuke
huviline
Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8
|
postitati 15.12.12 15:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KristoK
Võid proovida ju mõlemaga sõita aga 3-liitrine on ikka hoopis teine teema. Samas ise võtaks automaatkastiga, nii võimsa mootori puhul ei viitsiks õli
segada. | Ei saa nagu lause lõpust aru mis sa selle õli segamisega õelda tahad?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 15.12.12 15:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Martinkuke
Tsitaat: | Algselt postitas: KristoK
Võid proovida ju mõlemaga sõita aga 3-liitrine on ikka hoopis teine teema. Samas ise võtaks automaatkastiga, nii võimsa mootori puhul ei viitsiks õli
segada. | Ei saa nagu lause lõpust aru mis sa selle õli segamisega õelda tahad? |
Üks sõna jäi tal vist vahelt ära: "ise".
|
|
|
KristoK
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.12 23:03
|
|
|
Pidasin silmas seda, et eelistan võimaste mootorite puhul automaatkäigukasti mitte manuaalkäigukasti.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.12 20:03
|
|
|
Polnudki varem märganud aga B8 nelikvedu sai omale T3 torsen keskdiferentsiaali, mida kasutas esimesena B7 RS4.
The quattro permanent four-wheel drive system uses the latest Torsen T-3 centre differential, with a default 40:60 front to rear asymmetric torque
distribution ratio (used first on the B7 RS4) as standard. (Previous A4 quattro models split torque with a default front:rear 50:50). The additional
torque bias applied to the rear wheels helps mimic the driving dynamics of rear wheel drive cars.
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A4
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Martinkuke
huviline
Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8
|
postitati 21.12.12 20:58
|
|
|
See on nüüd hea või halb? Pigem hea vist.
|
|
|