Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Küünlaid vahetad korra aastas vöi 2 aasta tagant, vist oli 60 000 km, seega pole ulmeline kulutus vörreldes kütuse ja ölivahetuse körval, mida
ostetakse/tehakse siiski tihedamini.
Rihmavahetus on nendel v6-tel (öigem oleks vist siiski öelda üldse v6, alates tootmise algusest, kuni ei tea, mis ajani) kröbe.
Kuidas see kindlustus nüüd nii katastroofiliselt körgem on, kui 85 vs 110 kw?
Plokikaane tihend pole kallis midagi, lihtsalt töö teostamine kallis ja nöme, klapikambrikaane oma on kommiraha.
|
Jah, küünlaid kuigi tihti ei vahetata, aga ma pean vajalikuks seda siiski välja tuua, sest sellised pisiasjad nagu suurem vedelike kogus jms jääb
inimestel tihti kahe silma vahele või siis vastupidi arvatakse, et asi on väga hull. Muidugi ei ole, olen ju ise pikalt V6-ga sõitnud ja tean.
Kusjuures kindlustus võib noore inimese puhul päris palju erineda vastavalt mootori võimsusele. Noorel ju kindlustusmakse niigi päris suur. Viimati
kui poliisile veel riskikoefitsent märgiti, oli see mul üpris madal ehk mul peaks sõiduki võimusest tingitud vahe küllalt väike olema. Ometi oli mul
poole aastase vahega 128 ja 110 kw auto poole aasta makse erinevus 40€. Muidugi mõista 110 kw kasuks. Sama selts ja 110 kw oli hilisem.
Olen V6-l kaanetihendeid vahetanud, kallid need ei ole, aga kui nt kaas lihvimist peaks vajama ja korralikult tehes peaks nii või naa mõõtma laskma,
siis on kulud juba palju suuremad.
Ka rihmavahetus pole nendel tõesti keeruline. Rakisega käib hammasrihm maha 15 minutiga, aga väikesel ridamootoril on jubinaid ikkagi vähem ja töö ka
tüüpiliselt lihtsam.
Tsitaat: |
Tsitaat: | Kuna 2.6-l on sisselaskes ka totrad plastikust õhusuunajad, mis kipuvad ära lagunema ja halvemal juhul mootorisse jõudma, siis
ega ülemäära mõnusaks seda mootorit küll ei peaks. |
Enamustel nagunii juba kolded laiali kistud ja eemaldatud, seega pole pöhjust pödeda nii väga.
Pea 20 aastat vana liikur, seega peaks need olema juba sealt irdunud.
|
OK, loodame. Seda pole õnneks väga raske kontrollida ka, kui tööriistad käes püsivad. Aga siiski nõme asi. Peamiselt tõin välja vastuseks repliigile,
et 2.6 on mõnus.
Tsitaat: |
Kui katel laiali, siis poole ostu hinna eest vötad järgmise vahele ja käulad edasi, pole siin tegu mingi 10 tonnise isendiga, kus peaks mootorit vms
meeletult lahkama.
Kui mootor toimib häireteta ja körvalise tiksuta ning tagant vonni välja ei pritsi, siis lekked on suht pisi teema (muidugi oleneb ka lekkest).
|
Et niisama lihtsalt näppe nipsutades leiad rahuldavas korras uue mootori ja sama kiirelt ja kergelt vahetad ära ka? Nii muuseas nagu lambi pirni? Nii
lihtne see ikka ei ole, eriti nukker on siis, kui endal pole aega ja/või oskusi. Siis maksad teise poole auto hinnast selle protseduuri töörahaks,
võibolla rohkemgi. Minu V6 ootas mootorivahetust üle kuu aja, praegu ma nii pikka aega ilma autota ei saaks olla.
Lekked on põhimõtteliselt pisi teema, aga kui neid tüüpilisi lekkekohti on palju ja iga mõne aja pärast uus tekib ajab see närvi päris mustaks.
PS. Tunnistan ausalt, et ei süvenenud üldsegi teemaalgatajale huvi pakkuva auto hinda ning vastasin nii muuseas. 500€ on ilmselgelt selline hind, et
osta, sõida lõpuni ja tee varuosadeks ning tuled veel 0€ kuluga ka välja. Ehk siis tõepoolest puudub point sügavat arutelu pidada.
|