Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: audi A6 2.6 v6 110kw (C4)(1991-1997) (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 8111)
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.12.12 20:42 Tsiteeri


Kas said piisavalt infot? Räägi meile ka siis oma lõplikust järeldusest?
Pigem muuta teema pealkirja:
C4 audi ostuabi vms. Üldiselt. Siis saavad kõik sõna võtta, kes c4 omanud jms. Ja kodanikud, kellel plaan seda isendit osta, siis saaks sealt infi jms.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 04.12.12 20:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi

Sellest konkreetsest siin ma hoiaks eemale, kui juba 1 lambda on vaja vahetada, siis tõesti ei tea, mis seal veel võib olla.


Tegelt ka loodetakse et autol 500euri eest ei oleks ühtegi viga? Selle raha eest ma omaniku asemel tõmbaks varuosadeks juba. Kas lambda anduri vahetus on siis nii kirves? Ma viskaks mingi toimiva lammari oma vahele ning sõidaks rahumeeli. Auto hind paneb ju asja paika. Kui sellel masinal miski tõsist juhtub, siis teed lihtsalt varuosadeks ning saad enamuse või rohkemgi raha tagasi.


Ei ole ma kuskil sellist asja väitnud, et selle raha eest peaks lootma veatut autot. Aga milleks osta vigane rimakas 500 euriga, kui sinna võid vabalt teise samapalju sisse laduda, et korralikult liikuvaks ta saada? Nagu ma ka mainisin, siis lambdaandur ei pruugi ainuke viga olla. Ma tõsiselt kahtlen, et 80 eurise anduri pärast autot nii odavalt müüakse. Kui eelarve on nii pisike, kas siis on mõtet vaadata V6 mootoriga remonti vajavad isendit? Vaata vb tõesti parem midagi lihtsamat, kas B3 või siis C3..
Või kas üldse on mõtet Audide poole vaadata nii väikese eelarvega?

@ Wolf123: 1.9TDI on väga raske alla 2k eurigi leida... ilmselt see jääb teemaalgataja eelarvest liiga kaugele. Kuigi jah, valik oleks väga hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sven.u
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T 97a

postitati 04.12.12 20:49 Tsiteeri


Oh, lihtsalt antud isend jäi silma, küsisin natukene infot selle auto kohta ja kõik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 04.12.12 22:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Küünlaid vahetad korra aastas vöi 2 aasta tagant, vist oli 60 000 km, seega pole ulmeline kulutus vörreldes kütuse ja ölivahetuse körval, mida ostetakse/tehakse siiski tihedamini.
Rihmavahetus on nendel v6-tel (öigem oleks vist siiski öelda üldse v6, alates tootmise algusest, kuni ei tea, mis ajani) kröbe.
Kuidas see kindlustus nüüd nii katastroofiliselt körgem on, kui 85 vs 110 kw?
Plokikaane tihend pole kallis midagi, lihtsalt töö teostamine kallis ja nöme, klapikambrikaane oma on kommiraha.

Jah, küünlaid kuigi tihti ei vahetata, aga ma pean vajalikuks seda siiski välja tuua, sest sellised pisiasjad nagu suurem vedelike kogus jms jääb inimestel tihti kahe silma vahele või siis vastupidi arvatakse, et asi on väga hull. Muidugi ei ole, olen ju ise pikalt V6-ga sõitnud ja tean.

Kusjuures kindlustus võib noore inimese puhul päris palju erineda vastavalt mootori võimsusele. Noorel ju kindlustusmakse niigi päris suur. Viimati kui poliisile veel riskikoefitsent märgiti, oli see mul üpris madal ehk mul peaks sõiduki võimusest tingitud vahe küllalt väike olema. Ometi oli mul poole aastase vahega 128 ja 110 kw auto poole aasta makse erinevus 40€. Muidugi mõista 110 kw kasuks. Sama selts ja 110 kw oli hilisem.

Olen V6-l kaanetihendeid vahetanud, kallid need ei ole, aga kui nt kaas lihvimist peaks vajama ja korralikult tehes peaks nii või naa mõõtma laskma, siis on kulud juba palju suuremad.

Ka rihmavahetus pole nendel tõesti keeruline. Rakisega käib hammasrihm maha 15 minutiga, aga väikesel ridamootoril on jubinaid ikkagi vähem ja töö ka tüüpiliselt lihtsam.
Tsitaat:

Tsitaat:
Kuna 2.6-l on sisselaskes ka totrad plastikust õhusuunajad, mis kipuvad ära lagunema ja halvemal juhul mootorisse jõudma, siis ega ülemäära mõnusaks seda mootorit küll ei peaks.


Enamustel nagunii juba kolded laiali kistud ja eemaldatud, seega pole pöhjust pödeda nii väga.
Pea 20 aastat vana liikur, seega peaks need olema juba sealt irdunud.

OK, loodame. Seda pole õnneks väga raske kontrollida ka, kui tööriistad käes püsivad. Aga siiski nõme asi. Peamiselt tõin välja vastuseks repliigile, et 2.6 on mõnus.

Tsitaat:

Kui katel laiali, siis poole ostu hinna eest vötad järgmise vahele ja käulad edasi, pole siin tegu mingi 10 tonnise isendiga, kus peaks mootorit vms meeletult lahkama.
Kui mootor toimib häireteta ja körvalise tiksuta ning tagant vonni välja ei pritsi, siis lekked on suht pisi teema (muidugi oleneb ka lekkest).

Et niisama lihtsalt näppe nipsutades leiad rahuldavas korras uue mootori ja sama kiirelt ja kergelt vahetad ära ka? Nii muuseas nagu lambi pirni? Nii lihtne see ikka ei ole, eriti nukker on siis, kui endal pole aega ja/või oskusi. Siis maksad teise poole auto hinnast selle protseduuri töörahaks, võibolla rohkemgi. Minu V6 ootas mootorivahetust üle kuu aja, praegu ma nii pikka aega ilma autota ei saaks olla.

Lekked on põhimõtteliselt pisi teema, aga kui neid tüüpilisi lekkekohti on palju ja iga mõne aja pärast uus tekib ajab see närvi päris mustaks.


PS. Tunnistan ausalt, et ei süvenenud üldsegi teemaalgatajale huvi pakkuva auto hinda ning vastasin nii muuseas. 500€ on ilmselgelt selline hind, et osta, sõida lõpuni ja tee varuosadeks ning tuled veel 0€ kuluga ka välja.
Ehk siis tõepoolest puudub point sügavat arutelu pidada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.7% - SQL: 64.3%]