Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi S6 2.2 (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 2779)
org22
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.09
Asukoht: Paide/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 S-line 3.0 TDI 150kw

postitati 14.11.12 16:56 Tsiteeri
Audi S6 2.2



Tere plaan siis selline isend soetada.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1052988&rhash=ff7d
Olen küll lugenud, et 2,2 ja aut. ei sobi kokku, aga plaan ikkagi see masin soetada.
Katsuma ja vaatama pole veel jõudnud.
Et siis targemate käest küsiks mida peaks kindlasti põhjalikumalt vaatama.

Sellisesid vastuseid ei soovi, et tervet autot jne.

Suured tänud kõigile kes suvatsevad tarka nõu anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 14.11.12 18:50 Tsiteeri


Siit saad päris palju infot : http://foorum.audiclub.ee/forumdisplay.php?fid=45
Ikkagist peaksid üle kontrollima kogu auto. Või siis vähemalt need osad mis ennast huvitavad.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 14.11.12 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
paigaldatud turbo timer ja blow off!
Mõlema komponendi puhul tekib küsimus, milleks?
Pildi järgi näeb juhiiste küll üsnagi hea heleda naha kohta välja, kuid selliselt vajunud istmepatja küll uueväärseks pidada ei tahaks. Otsi keegi pädevam autot vaatama minnes kaasa, saad asjast kohe palju parema ülevaate.

See käigukast pole eriti probleemiks, saab ilma väga suure aretamiseta selle normaalseks teha :)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 14.11.12 20:33 Tsiteeri


See auto asub muide Kuressaares.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.11.12 21:07 Tsiteeri


Minu arust on mingi rõve pornotuuning tehtud ning see blowoff teeb asja ainult aeglasemaks.
Automaatkast selle mootori peal on ka rõve. Pedaali pead mingi 5 sekki (ok pingutan üle nats) varem vajutama, et kuskile saada, sest turbolagile lisandub kasti lag.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.12 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Minu arust on mingi rõve pornotuuning tehtud..
+1


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Xippy
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100

postitati 15.11.12 13:09 Tsiteeri


Lühidalt, millele peaksid S puhul tähelepanu pöörama:

Roolilatt, turbo, salongiventikas, käsipidurisüsteem, piduripomm, süütesüsteem jne.

Minu arvamus:

Sellise raha eest eriti ei vaataka sinna poolegi. Puitliistud, kulmud, hele põhjamatt, lada tuning (eest madalam, kui tagant), tagumine sirm ja kõige tipuks automaat.
Automaat S ei vääriks originaalis eriti oma nime - aeglane ja uimane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.11.12 13:16 Tsiteeri


See hind on ka naeruväärne seal.

Ma julgen pakkuda, et saad vähema raha eest manuaalkastiga väga heas korras isendi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 15.11.12 13:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Xippy
Sellise raha eest eriti ei vaataka sinna poolegi. Puitliistud, kulmud, hele põhjamatt, lada tuning (eest madalam, kui tagant), tagumine sirm ja kõige tipuks automaat.
Automaat S ei vääriks originaalis eriti oma nime - aeglane ja uimane.
Heleda sisuga masinatel ongi kõik hele, sh põhjamatt, must matt näeks seal võõrkeha välja, samuti peaks ideaalis ka riidematid heledad olema. Eest madalam kui tagant - Originaalvedrudega paistab see vähem välja kuid tegelikult ongi juba originaalis niimodi, tihtipeale madaldustega masin tundub just sellepärast tahapoole kreenis, et aetakse auto maapinna suhtes sirgeks, kuid koopad seda tegelikult pole.

Kulmud ja muu tuuning ning isegi puitliistud on täiesti maitse asi, see sõltub ostjast. IMO Carbon või see veider auklik nahk ei sobi just kuidagi. Uuema C4 tume puit või see teine puit mille nimetus hetkel meelde ei tule näevad väga soliidsed välja.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 16.11.12 05:02 Tsiteeri


Blow off ja automaat- milleks?:D Porno......:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 16.11.12 07:00 Tsiteeri


Minuarvates ütleb juba kiri päikesesirmil auto hetkeomaniku kohta ühtkomakaht. Lisaks ka see räme pornotuuning. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 16.11.12 09:48 Tsiteeri


Andke andeks aga te kõik kes te kirute siin neid S- seeria audisid millel automaat kast on olete nagu 5 aastased tatikad, kahjuks või õnneks pole turul ka neid eriti pakkuda, enam levinud kast tundub neil siiski olema automaat, ja kui ongi uimasem kui manuaal las ta siis olla, enamus teemad kus räägitakse S- seeria autost käib läbi ainult üks virisemine automaat kasti kohta.
Sry OT. eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.11.12 09:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Andke andeks aga te kõik kes te kirute siin neid S- seeria audisid millel automaat kast on olete nagu 5 aastased tatikad, kahjuks või õnneks pole turul ka neid eriti pakkuda, enam levinud kast tundub neil siiski olema automaat, ja kui ongi uimasem kui manuaal las ta siis olla, enamus teemad kus räägitakse S- seeria autost käib läbi ainult üks virisemine automaat kasti kohta.
Sry OT. eest.


Sa oled natuke kallutatud, kuna omasid sellist autot.
Eks see virisemine on ju kogemusest - mul jagub seda nii manuaali kui ka automaadiga ning automaadiga võtaks iga kell V8 mootoriga isendi, kui 2.2T...
Üldse, 2.2T mootoriga esside puhul tehakse vist kõige rohkem automaat -> manual ümberehitusi üldse. Sellel on hea põhjus.

Kõiki, kes sinuga nõus ei ole 5 aastasteks tatikateks kutsuda - ma arvan, et sõnavalik võiks parem olla :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 16.11.12 09:57 Tsiteeri


Ei kalluta see mind kuskile, ma oman seda veel hetkel ka, aga kui mingil uuemal Rs-il või sellisel automaat kast on ei öelda mitte ühte sõna ka, mina olen ka rohkem manuaali poolt kui ma mingit konreetset autot tahan siis kast tõenäoliselt otsustavaks ei saa, mina omal põhjal ei ütle küll et automaat selle 2.2 otsas viimane surm on.

See 5 aastase tatika jutt käibki nende vingujate kohta, kes igas essi teemas lihtsalt virisevad automaat kasdtide üle, saage ükskord üle sellest asjast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.11.12 10:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Ei kalluta see mind kuskile, ma oman seda veel hetkel ka, aga kui mingil uuemal Rs-il või sellisel automaat kast on ei öelda mitte ühte sõna ka

Oled sa mõne uuema automaadiga sõitnud?
Aeg on päris kõvasti edasi läinud. Võrrelda seda vana uimast 4 käigulist modernsete automaatidega on kohatu.
Samas, mis RS-del siis automaatkast peal on? C5 RS6-t mõtled? See ei lähe mulle ka kuigi palju korda, kuid sealne 5HP kast on üüratu edasiminek võrreldes vana essi kastiga, kuna kõikidel käikudel on lukustid, mitte ainult üks nn. "overdrive" ning lõputu kummi venimine.

Tsitaat:
mina olen ka rohkem manuaali poolt kui ma mingit konreetset autot tahan siis kast tõenäoliselt otsustavaks ei saa, mina omal põhjal ei ütle küll et automaat selle 2.2 otsas viimane surm on.

Aga mina jälle ütlen, et ei näe mõtet sellel 4 käigulisel automaadil antud mootori otsas - mis nüüd? :)
Ma arvan, et inimeste arvamused lahknevad mõnes asjas lihtsalt - aga üldjoontes need, kes siin kasti teemal sõna võtsid on 2.2T S-i omanud ning üks neist on ka asja automaadilt manualiks ringi ehitanud.
Öelda, et nende arvamused midagi ei maksa, sinu arvamus kunn on ning kuna nende omad sinu omast lahknevad kõiki neid inimesi "virisevateks 5 aastasteks tatikateks" sõimata on päris julge.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.12 10:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Ei kalluta see mind kuskile, ma oman seda veel hetkel ka, aga kui mingil uuemal Rs-il või sellisel automaat kast on ei öelda mitte ühte sõna ka, mina olen ka rohkem manuaali poolt kui ma mingit konreetset autot tahan siis kast tõenäoliselt otsustavaks ei saa, mina omal põhjal ei ütle küll et automaat selle 2.2 otsas viimane surm on.

See 5 aastase tatika jutt käibki nende vingujate kohta, kes igas essi teemas lihtsalt virisevad automaat kasdtide üle, saage ükskord üle sellest asjast.


C seeria RS-del polegi muud kasti kui automaat. Ja eks "pisike" vahe on ka selles, kas autol on kiviaegne 4-käiguline tomat või 6-käiguline tiptronic.
"Vingumine" on põhjustatud just sellest, et C4 s-i ostes saab valida käigukasti tüüpi, RS6 puhul aga valikuvõimalus puudub.

Eks ajab tõesti vihale, kui üritad väga heas korras S-i müüa ja potensiaalsete ostjate ainus vastuargument on automaatkast. Ja ei saa neid süüdistada, 20VT+tomat on tõesti s**t kombinatsioon.

E: prj jõudis ette


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 16.11.12 10:16 Tsiteeri


Kõik siin pole seda autot omanud 1 nendest on jokeraudi näiteks, minu asja mõtet selle postil oli, et ärge virisege selle kasti üle nendel autodel, kui inimene on sellise otsuse teinud siis ta on ka selle teinud, mitte teie siin hakkate vinguma kasti osas.
Ka mina olen sõitnud manuaal S4 ga on tõesti parem minek jne, aga ma ei vingu kusikl foorumis et see automaat on mõttetu, ja küll tuleb aeg kui hakatakse selle C5 RS-i automaadi pärast virisema, et mõttetu kast jne. Kui sina ei näe mõtet sellel kastil selle mootori otsas siis sa ei pea seda igas teema kellama kohe, sa pole ainuke kellele see ei meeldi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 16.11.12 10:36 Tsiteeri


Meeldetuletuseks, et C5 RS6 aut. kast on veel viiekäiguline (5HP24A).
C6'l on kuus (6HP26A).


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.11.12 11:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Ka mina olen sõitnud manuaal S4 ga on tõesti parem minek jne, aga ma ei vingu kusikl foorumis et see automaat on mõttetu

Nii, aga milles probleem siis?
Või tahad sa nii kangesti enda masinat müüa ning automaatkastiga masinale raske ostjat leida?
Automaatkastiga S ongi madalama turuväärtusega just nimelt selle tõttu, mis sa välja tõid.
Tsitaat:
ja küll tuleb aeg kui hakatakse selle C5 RS-i automaadi pärast virisema, et mõttetu kast jne.

C5 RS-il ei saa kasti valida, kuid 5HP tiptronicut, nagu ma ka ennist ütlesin, ei kannata selle vana veniva kummiga võrrelda.
Tsitaat:
Kui sina ei näe mõtet sellel kastil selle mootori otsas siis sa ei pea seda igas teema kellama kohe, sa pole ainuke kellele see ei meeldi.

Miks mitte? Ma võin siin foorumis täpselt samamoodi oma arvamust avaldada, nagu ka sina.

Ning teemasse tagasi tulles - antud auto puhul on põhiprobleemideks ikkagi ulmehind ja pornotuuning.
Sellist summat võiks ehk küsida täiesti ideaalseisukorras manuaalkastiga essi eest, kuid ka siis on raske ostjat leida.

Ma läheks selle 5k euriga iga kell pigem jõuka juurde jutule. Tema masin on raudselt paremas korras ning ei ole mingit pornot külge kruvitud vaid kõik kenasti originaalis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 09.12.12 08:52 Tsiteeri


Mulle isegi meeldib teema alguses oleva audi väljanägemine- teistsugune ja erineb hallist massist. Aga kui vahetada aut kast mingi kepikasti vastu siis saab korraliku tunde kuidas jõud ikka rattasse läheb mitte automaat kasti. Mina isiklikult ei sõida enam isegi v8 puhul aut kastiga. Ju ma siis 5a tatikas;) Kui ikka S siis olgu täisvereline:P


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 09.12.12 09:44 Tsiteeri


Mina, kes ma turboautode poole kallutatud pole, oman ka siiski arvamust, et automaat selle moto otsas ei ole suurem kingitus. Väheke proovinud analoogset manuaalkastiga isendit ja mõne päeva sellis tomati-turbo kooslust, siis ausalt..ära osta. Ma saan aru, et hetkel on soov teravama ja mitte nii kalli masina järele... see ei ole see masin :)
See konkreetne valge katusega isend meenutab küll pigem kodukootud DeVillet kui S4-ja. Ning see hind... kas mitte ei ole klubis keerelnud väga hoolitsetud ja kaasa aidatud manuaalid, umbes sama hinnaklassiga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 09.12.12 10:26 Tsiteeri


Ma liitun ka nendega, kelle arust se kast jama. Ma pelgaksin selle kasti vastupidavust võimaliku järele aitamise puhul, ja drag-i ka jama lasta. Olen omanud s4 20vt, oli manuaal, ja hiljuti tõime sõbrale automaat s6, vahe sees ikka. Õnneks me tõime antud s6 ära teadmisega, et sinna selle tomati asemele läheb 01E. Niiet kohe kohe on ühest tomatist veel manuaal saamas ;)

Nüüd teemasse ka: Hind küll ei tundu seda väärt olema. Asi muidugi maitses. Kui pappi on ja pill meeldib, siis hea seisukorra tõttu miks ka mitte? Aga ise ma seda ei vaataks. Palju pappi läheks keremaalrile, et asi ilusaks saada. Antud lahendus ei meeldi kohe üldse.


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zandr
klubiliige



Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ex steroididel Sigar

postitati 09.12.12 10:39 Tsiteeri


Ma võin eksida, aga suve poole vaevasid seda autot minu vist kastihädad. Seisis teine üsna tükk aega töökoja taga. Samas, seda juttu võtta rohkem "Naised saunas rääkisid".


Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.9% - SQL: 52.1%]