Everest
huviline
Registreerunud 08.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 '95
|
postitati 27.10.12 21:07
|
|
|
Numbrimärk vibreerib
Tere õhtust foorumlased,
Mul on selline probleem, et ma panin omale pagassi supaka ja kui vähe võimsam bass on siis hakkab numbrimärk vibreerima ja teeb jubedat häält. On
kellelgi ideid, kuidas see kuidagi fikseerida vms?
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 27.10.12 21:10
|
|
|
Ilmastikukindla kahepoolse teibiga peaks suht hea saama. Mida paksem teip, seda parem.
|
|
|
|
lkallas
|
postitati 27.10.12 21:28
|
|
|
Keera volüümi juurde kuni pläriseva numbrimärki kuulda pole
Mingi polstri pead numbrimärgi alla panema - nagu eespool öeldud, kahepoolne teip.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 28.10.12 06:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Everest
Mul on selline probleem, et ma panin omale pagassi supaka ja kui vähe võimsam bass on siis hakkab numbrimärk vibreerima ja teeb jubedat häält. On
kellelgi ideid, kuidas see kuidagi fikseerida vms? |
Tundub, et tegemist on liiga keerulise probleemiga, mille lahendust oskab ehk esindus öelda.
Aga sedagi ilmselt ainult kohale minnes ja VIN koodiga teha tehasepäring.
Krt. on ikka "ülikeerulised" mõned autod .
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 28.10.12 06:26
|
|
|
Kui minna laisaks ja pakkuda selliseid ülejala variante siis need oleks järgmised
1) Montaazivaht - (maakeeli MakroFlex) lased lörinal numbrialusele ja number kiirelt tagasi ja vaikus majas.
2) Silikoon Hermeetik - Ehk siis värvitu silikooni mütsid taha ja valmis. Kusjuures hea idee seisneb selles, et teed numbrialuse puhtaks, lased need
mütsid sinna taha, seejärel piserdad numbrimärgi tagantpoolt õlikihiga (sobib wd40 väga hästi) kokku ja siis lükkad numbri tagasi. Jäävad sellised
õiges kõrguses majakad ja ei haaku ka numbrimärgiga.
XZN M16
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.10.12 06:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Kui minna laisaks ja pakkuda selliseid ülejala variante siis need oleks järgmised
1) Montaazivaht - (maakeeli MakroFlex) lased lörinal numbrialusele ja number kiirelt tagasi ja vaikus majas.
2) Silikoon Hermeetik - Ehk siis värvitu silikooni mütsid taha ja valmis. Kusjuures hea idee seisneb selles, et teed numbrialuse puhtaks, lased need
mütsid sinna taha, seejärel piserdad numbrimärgi tagantpoolt õlikihiga (sobib wd40 väga hästi) kokku ja siis lükkad numbri tagasi. Jäävad sellised
õiges kõrguses majakad ja ei haaku ka numbrimärgiga. |
Montaazivaht vist hakkab niiskust koguma, ära sellist asja küll soovita. Aga muidu ühtib minu arvamus yanekk`i omaga, kõigest pole vaja teemat
teha
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 28.10.12 07:43
|
|
|
Ega jah ... eks need soovitused olidki naljaga pooleks sest teema ise on kah selline nagu ta on. Aga nagu ma juba esimeses postituses väitsin, on
selle vastu lahenduseks siiski kõige asjalikum swamm tihend. Meil töö juures kasutatakse seda klaasimisel ja seda on erinevates paksustes saadaval
2mm, 3mm, 5mm. Ja 5mm tihendiga tegin enda C4 tagaluugi küljes oleva numbrialuse vägagi kenasti ära. Ja kenasti toimib see ka siiani ehk siis aastate
pärast. Too silikooni teema on suht porno. Kuigi on olnud situatsioone, kus on vaja olnud selliseid asju isegi teha ja siis tõepoolest on algatuseks
lastud silikooni majakad ette ja lastud neid mingi aja kuivada, et mass piisavalt elastseks muutuks aga veel mängida sellega saaks ja seejärel teise
poole pind õliga kokku tehtud, et nakkumist ei tekiks.
XZN M16
|
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 28.10.12 08:12
|
|
|
Minu endisel c4-jal oli tagaluugis 2 tuubi silikoni, svamme, teipe ja isegi mullikilet. Ja kasu sellest mitte essugi kuna luuk hüppas muusika taktis
kuskil 5mm. Mingi pisike nagin jäi ikkagi ja lõin käega. Minuarust palju suurem mure oli salongi ülerõhu klapid, mis teatud sagedusel eriti häirivalt
kaasa plaksutasid.
|
|
|
|