Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Teisaldatava kärukonksu pidev kasutamine (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 5243)
reikar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008

postitati 01.10.12 09:12 Tsiteeri
Teisaldatava kärukonksu pidev kasutamine



Sai 2008 aasta A4'le teisaldatav kärukonks külge paigaldatud. Kartes sügisel/talvel tagumisi mitte pikkivahet hoidvaid tegelasi.

Selle peale üks tuttav ütles et "Kas tahad trahvi saada", et niisama seda taga hoiad. Ütles, et keegi tuttav oli saanud selle eest. Pidi kuskil kirjas olema, et peale 2006 toodetud autodel ei tohi ilma asjata teisaldatav kärukonks küljes olla.

Ise otsinud kõik netiavarused, liiklusseadused ja asjad läbi, aga sellist infokildu küll kuskilt leidnud pole.

Oskab keegi kinnitada või ümber lükata sellist märkust? Kinnitamise korral viidet?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zann0
huviline



Registreerunud 01.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant TFSI 2006

postitati 01.10.12 09:26 Tsiteeri


Kõik vastab tõele. Kui peaks juhtuma ,et keegi sõidab sulle tagant otsa ja sul on külge poogitud teisaldatav konks siis pead oma auto ka kahjuks ise kinni taguma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lee5
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro

postitati 01.10.12 09:55 Tsiteeri


Ma küll ei usu seda juttu, see on ju ajuvaba-siis ei tohi muruniidukit ka pagassis vedada, et luuk natuke irvakil olex we?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 01.10.12 10:01 Tsiteeri


Ma olen ka a la naistelt saunas seda juttu kuulnud, aga kas keegi tooks siis välja ka seaduse punkti vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reikar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008

postitati 01.10.12 10:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Ma olen ka a la naistelt saunas seda juttu kuulnud, aga kas keegi tooks siis välja ka seaduse punkti vms.


Just, paluks viidet selle kohta. Seaduses sellist asja pole kirjas mitte kuskil.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lee5
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro

postitati 01.10.12 10:55 Tsiteeri


Kui nüüd veits loogikat ka asjasse segada siis naised,kes selle kärukonksu teisaldamisega hakkama ei saa ei tohikski sellist autot osta, ega ka omada-ma arvan, et see ei ole loogiline!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 01.10.12 11:01 Tsiteeri


Eestis veel ei ole keelatud kuid skandinaavias ja mujal euroopas on küll. Nõutud on see kindlustusseltside poolt, kuna haakeseadmega auto tekitab tagant otsasõitjale palju rohkem vigastusi. Jutt on siis nii, et kui autole on paigaldatud teiseldatav haakeseade siis ilma haagiseta sõites ei tohi see küljes olla.

P.S Kaldun arvama, et google töötab nüüd igamehe arvutis ja igaüks võib ise natuke otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
reikar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008

postitati 01.10.12 11:15 Tsiteeri


Google googliks. Eestis kehtivates seadustes ja kindlustustes seda kirjas pole?
Eestis seega ei tohiks mingit probleemi sellest tekkida?
Ja no kui tagant sisse sõidab, siis on see tema enda asi, et pikivahet ei hoia (üldjuhul, kui jätta välja hiljutine teema ette keeramisel)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.10.12 12:12 Tsiteeri


Ega meil siin neid seadust kehtestavaid asju palju ei ole.

Liiklusseadus
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele

Pange otsingusse "haake" ja kammige läbi. Mis pole keelatud, on järelikult lubatud. Nagu kps'i kahvli kasutusjuhendis. :)

Soovitan välja uurida, mis oli "ühe tuttava" "keegi tuttava" täpne nimi ja kas nimetatud intsident ka reaalselt aset leidis. Tavaliselt ei tule nende tuttavate tuttavate nimed enam kellelgi meelde. Sest linnalegendides on need nimed alati erinevad. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 01.10.12 12:50 Tsiteeri


Kas originaalis teisaldatav olnud kärukonks, mis on oma pessa kinni roostetanud (Eesti Koneskoauto jupp) on endiselt teisaldatav või enam mitte? Inimjõuga teda kätte ei saa - trossisilmus ümber puu ja plagama pole veel tihanud üritada... :)

Ma võtaks ta hea meelega ära, sest tegelikult saab auto konksuga ikka rohkem liiga kui ilma. St kui keegi konksule otsa põrutab, siis ta võib ju minu auto pagassipõhja korralikult volti keerata, võrrelduna plastikstangesse kütmisega, millega seoses ei juhtu tõenäoliselt suurt midagi, peale kosmeetilise remondi vajaduse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 01.10.12 13:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Nõutud on see kindlustusseltside poolt, kuna haakeseadmega auto tekitab tagant otsasõitjale palju rohkem vigastusi.


Samas on eelduslikult süüdi alati tagant otsasõitja. Vähemalt kui eessõitja pidurituled töökorras on ...
Küsimus on tõenäoliselt ka inimeste elus, tervises ja selle ravis (mis samuti kuulub kindlustusseltsi vastutuse alla), s.t. läbi konksu ja tema raami kandub kokkupõrkeenergia jõulisemalt ka reisijateni. Ühesõnaga deformeeruv puhvertsoon auto tagaosas jääb olematuks.

Siin on näha näiteks F1 tagantpõrke energia absorbeerija (teatavasti "põrkeraud" kui selline ju puudub) :
http://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?f=6&t=11546

Tsitaat sealt teemast : "The amount of energy it does DISSIPATE is really amazing, there was a lot to learn from this part."

Kui vaid tänavasõiduautodel sellist turvatehnoloogiat kasutataks :D


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reikar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008

postitati 02.10.12 15:54 Tsiteeri


Sain teada, et minu kahtlustel oli õigust, ning et selline seadus pigem Saksa ja skandinaavia teema.
Hetkel võtsin ise raami kõverakssõitmise hirmus ikkagi ära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.2% - SQL: 61.8%]