Lehekülgi: 1 .. 12 13 14 |
HRG
huviline
Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007
|
postitati 24.01.19 12:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aadumees
Kasuta koodi: 4F0915105D ja SN lathris muuda üks nr lihtsalt ära.
ETKA järgi EI pea kasutama extra supplyd aku vahetuseks, soovitus alati muidugi on, aga kui ei ole lisatoidet kasutanaud, siis teadmiseks lihtsalt
peale akuvahetust pead erinevates juhtplokkides veakoodid kustutama, ESP tuli jääb põlema aga peale paarisaja meetri läbimist kustub ka see. Keyless
käivituse puhul on vaja korraks näidata ka võtit. Nn. one touch power windows funktsiooni aktiveerimiseks tuleb aken lasta alla ja üles. Trip computer
ja kell nullitakse ja võimalik, et midagi veel... |
Täpselt nii tegingi. Nüüd süda rahul
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 28.01.19 06:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HRG
Selle talve esimese suurema külmaga andis minu 12 aastat vana originaalaku lõpuks otsad (vähemalt -20 juures).
Mis akut soovitatakse asemele panna ja mis siis ikkagi arvutiga vaja teha, et ta uut akut ka uuena tunnistaks? |
Soovitan ikka originaalakut 000915105DL, millel on ka 3 aastane garantii ja vastu peab veel 2-3x kauem. Originaali kvaliteeti näitab ka aku kaal, mis
on vastavast Varta järelturu omast üle 2 kilo raskem. Seega sisaldab 10% rohkem pliid. Praegu ka kampaania: Originaalaku -22%
E poes tuleb sisestada ka sooduskood - kampaania: 000915105DL
Toomas
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 13.11.19 10:29
|
|
|
Tuleb enda suksul ka aku vahetus ette võtta, sest tundub kuigi nõrga olema ja käivitusel tõmbab kellaplokki vähe pimedaks.
Autol peal arvatavasti orginaal ka veel.
Nüüd ongi mure selline, et sellel akul mis peal on on BEM code spilka olemas aga uuel kahjuks pole.
Vana aku on MOLL 110Ah ja 520A DIN (8K0915105F MLA101013DK4H)
ja uus on Varta SILVER dynamic 110ah ja 920A EN
Nüüd ongi küsimus: Kuidas seda akut autole tuttavaks teha, et võtaks seda kui uut akut?
Kust saaks 8K0915105F VA0 XXXXXXXXXX code?
Ettetänades
Maikl
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 13.11.19 20:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Tuleb enda suksul ka aku vahetus ette võtta, sest tundub kuigi nõrga olema ja käivitusel tõmbab kellaplokki vähe pimedaks.
Autol peal arvatavasti orginaal ka veel.
Nüüd ongi mure selline, et sellel akul mis peal on on BEM code spilka olemas aga uuel kahjuks pole.
Vana aku on MOLL 110Ah ja 520A DIN (8K0915105F MLA101013DK4H)
ja uus on Varta SILVER dynamic 110ah ja 920A EN
Nüüd ongi küsimus: Kuidas seda akut autole tuttavaks teha, et võtaks seda kui uut akut?
Kust saaks 8K0915105F VA0 XXXXXXXXXX code?
Ettetänades
Maikl |
Tutvustav video Rossilt muidugi sul peaks olema kaabel koos tarkvaraga.
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 14.11.19 16:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Tuleb enda suksul ka aku vahetus ette võtta, sest tundub kuigi nõrga olema ja käivitusel tõmbab kellaplokki vähe pimedaks.
Autol peal arvatavasti orginaal ka veel.
Nüüd ongi mure selline, et sellel akul mis peal on on BEM code spilka olemas aga uuel kahjuks pole.
Vana aku on MOLL 110Ah ja 520A DIN (8K0915105F MLA101013DK4H)
ja uus on Varta SILVER dynamic 110ah ja 920A EN
Nüüd ongi küsimus: Kuidas seda akut autole tuttavaks teha, et võtaks seda kui uut akut?
Kust saaks 8K0915105F VA0 XXXXXXXXXX code?
Ettetänades
Maikl |
Tutvustav video Rossilt muidugi sul peaks olema kaabel koos tarkvaraga.
|
Selle videoga kursis jah ja progre ka olemas aga õigeid BEM code vaja, et asi paika saaka.
|
|
|
kermz
klubiliige
Registreerunud 25.06.08
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 AVANT C6 3.0 TDI quattro AUDI A6 AVANT C7 3.0 TDI quattro
|
postitati 14.11.19 18:17
|
|
|
Part number pane: 000915105DL
Serial number: 39020550B5
Ja vendor vali menüüst Varta.
Enda autole sai pandud aasta tagasi sama aku ,samade koodidega ja toimib ideaalselt.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 14.11.19 20:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kermz
Part number pane: 000915105DL
Serial number: 39020550B5
Ja vendor vali menüüst Varta.
Enda autole sai pandud aasta tagasi sama aku ,samade koodidega ja toimib ideaalselt. |
Suured tänud!
Läheb nendega peale ja asi mutt.
|
|
|
kresetnjak
huviline
Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw
|
postitati 27.11.19 16:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kresetnjak
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: kresetnjak
Oskab keegi öelda 3.0tdi 171kw palju kohapeal tühikäigul aku pealt mõõtes laadimis vool olema peaks? (raadio mängib tuled põlevad. Tava olek)
Täna oli lampi aku kottis sai üks 100km ots peale seda tehtud kuid see akut pm ei laadinud. Aku on alla aasta vana ja kõik ilusti kodeeritud.
Akult mõõtes tühikäigul näitas 13.3v
Kuskilt meelde jäänud et peaks ikka sinna 14v juurde jääma? |
Keera kuskilt töökojast läbi ja palu aku mahtuvus ära testida. Tean mitut juhust, kui uus V tähega algav aku on lihtsalt otsad andnud ja garantii
korras välja vahetatud. Mis aku täpsemalt peale sai ja kuidas kodeeriti? Võimalusel loe arvutiga kõik kolm salvestatud rida siia.
|
Käisin täna elektriku juures. Kõik sai mõõdetud kõik oli normis ja ilus. Aku mahutavus asjad pidid korras olema. Elektrik arvas et geneja sisse
kuidagi niiskus pääsenud ja ei laadinud normaalselt. Samas jah ma käisin mõni põev tagasi autot pesemas küll.
Ei teagi kindlalt kas oli sellest aga nüüd ta töötab. |
Täpselt aasta möödas ja olen sama probleemi ees.
Akult mõõtes laadimisvoolu 13.4v aga auto karjub et aku tühi.
Seekord tahaks selle niiskuse genekas välistada. Pole oesnud ja pole vihmasi ka olnud.
Kas asi võib olla genekas? Vaja vahetada pingeregulaator ja harjad? Või tõesti on aku õhtal? (2.a) vana aku umbes.
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 29.11.19 10:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kresetnjak
Tsitaat: | Algselt postitas: kresetnjak
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: kresetnjak
Oskab keegi öelda 3.0tdi 171kw palju kohapeal tühikäigul aku pealt mõõtes laadimis vool olema peaks? (raadio mängib tuled põlevad. Tava olek)
Täna oli lampi aku kottis sai üks 100km ots peale seda tehtud kuid see akut pm ei laadinud. Aku on alla aasta vana ja kõik ilusti kodeeritud.
Akult mõõtes tühikäigul näitas 13.3v
Kuskilt meelde jäänud et peaks ikka sinna 14v juurde jääma? |
Keera kuskilt töökojast läbi ja palu aku mahtuvus ära testida. Tean mitut juhust, kui uus V tähega algav aku on lihtsalt otsad andnud ja garantii
korras välja vahetatud. Mis aku täpsemalt peale sai ja kuidas kodeeriti? Võimalusel loe arvutiga kõik kolm salvestatud rida siia.
|
Käisin täna elektriku juures. Kõik sai mõõdetud kõik oli normis ja ilus. Aku mahutavus asjad pidid korras olema. Elektrik arvas et geneja sisse
kuidagi niiskus pääsenud ja ei laadinud normaalselt. Samas jah ma käisin mõni põev tagasi autot pesemas küll.
Ei teagi kindlalt kas oli sellest aga nüüd ta töötab. |
Q7 2010 176 Kw. Kahtlustan omal ka pingeregulaatorit. Ennemalt oli kogu aeg laadimis pinge seal 14,1 - 14,5 V nüüd 13,9 ja rohkem ei anna. VCDS näitab
ka faulti. Vb on see sellest regulaatorist.
02252 - Generator
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 178
Mileage: 208705 km
Time Indication: 0
Date: 2019.11.19
Time: 15:36:51
Freeze Frame:
Bin. Bits: 11111
Voltage: 13.80 V
Count: 7
Bin. Bits: 10011 |
|
|
|
kresetnjak
huviline
Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw
|
postitati 29.11.19 15:12
|
|
|
Kapoti all olev jump clamp või mis ta ka ei ole läheb ka suht soojaks. Ei tohiks nagu ju minna? Kuskil mingi halb ühendus vb. Kuid seal mõõtes sain
13.5v siis vaid vaid 0.1v
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.11.19 04:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Q7 2010 176 Kw. Kahtlustan omal ka pingeregulaatorit. Ennemalt oli kogu aeg laadimis pinge seal 14,1 - 14,5 V nüüd 13,9 ja rohkem ei anna. VCDS näitab
ka faulti. Vb on see sellest regulaatorist.
02252 - Generator
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 178
Mileage: 208705 km
Time Indication: 0
Date: 2019.11.19
Time: 15:36:51
Freeze Frame:
Bin. Bits: 11111
Voltage: 13.80 V
Count: 7
Bin. Bits: 10011 |
Vaheta geneka küljes olev regulaator ära ja et ei peaks 2 korda vahetama, pane kohe õige asi. Seal mingiks aretuseks ruumi pole.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 30.11.19 09:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Q7 2010 176 Kw. Kahtlustan omal ka pingeregulaatorit. Ennemalt oli kogu aeg laadimis pinge seal 14,1 - 14,5 V nüüd 13,9 ja rohkem ei anna. VCDS näitab
ka faulti. Vb on see sellest regulaatorist.
02252 - Generator
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 178
Mileage: 208705 km
Time Indication: 0
Date: 2019.11.19
Time: 15:36:51
Freeze Frame:
Bin. Bits: 11111
Voltage: 13.80 V
Count: 7
Bin. Bits: 10011 |
Vaheta geneka küljes olev regulaator ära ja et ei peaks 2 korda vahetama, pane kohe õige asi. Seal mingiks aretuseks ruumi pole. |
Selge jah Jann, tuleb töö ette võtta.
|
|
|
Vibez
huviline
Registreerunud 30.07.17
Asukoht: Tallinn/Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7.5
|
postitati 03.12.19 11:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kermz
Part number pane: 000915105DL
Serial number: 39020550B5
Ja vendor vali menüüst Varta.
Enda autole sai pandud aasta tagasi sama aku ,samade koodidega ja toimib ideaalselt. |
Kas need koodid sobivad Varta Silver dynamic 110Ah/920A ka ?
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 30.12.19 12:06
|
|
|
Ennast huvitaks, mis koode jutte vaja uuele varta agm g14 akule. Hetkel ei leia netist sellele miskit infot. Või palju see revalis või flamenkos
kodeerimne maksab? Kas enne peale ise aku panna ja siis sinna? Või pole tark peale kruttida enne kodeerimist?
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 12 13 14 |