JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 09.12.04 21:26
|
|
|
Õlirõhuga viga?!!? Alates 3400 pöördest
Et probleem õlirõhuga kiirendamisel 3200- 3400 pööret siis viskab kompuuter õlirõhu tule ette ja kui pöörded jälle nii alla 3000 siis kaob
probleem rohkem seda ette ei viska.
Õli kogus on normis.
Et milles probleem või mida vaadata?
Kuskohast saaks kontrollida väntvõlli õlirõhku?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 09.12.04 22:15
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Et probleem õlirõhuga kiirendamisel 3200- 3400 pööret siis viskab kompuuter õlirõhu tule ette ja kui pöörded jälle nii alla 3000 siis kaob
probleem rohkem seda ette ei viska.
Õli kogus on normis.
Et milles probleem või mida vaadata?
Kuskohast saaks kontrollida väntvõlli õlirõhku? |
See on 90% anduri viga. Ei viitsi allikat praegu otsida. Yks andur toimib pòòrete ja ròhuga seoses, st. et ettenahtud pòòretel peab òliròhk vastama
ettenahtud vaartusele. Arvatavalt ròhk òige aga andur jamab. Tuttava 86-aasta KG 200 tegi ka kunagi nii.
Tapsema kirjelduse peaks siit mòningase otsimise jarel leidma: www.sjmautotechnik.com
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 10.12.04 07:05
|
|
|
täiesti võimalik et õli ka vähe on... omal oli ka kuubikuga nii et yle 3000 hakkas undama ja alla selle jäi vait... tsekka kas õil on ikka ilusti.
|
|
|
|
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 10.12.04 08:40
|
|
|
Mul oli sama jama ainult et hakkas 2800 pealt undama ja lõppes 3100 pealt. Viga oli õli.kontroll anduris mis asus salongis rooli alla oleva katiku
taga. Esialgu vahetasin sõbralt saadud anduriga ja siis see vahemikk muutus mingi 3100- 3500 või midagi säärast.
Õli oli koguaeg normis mul - ei kadunud ka pika aja peale kuskile.
Äkki on sellest abi.
PS! Olen mõelnud õlirõhu mõõtmise peal. Kas keegi Pärnus teab mõnd kohta soovitada - u2u :-)
Tervitades,
R
----------------------------------------------
04.12.2004
Masin on B3 ja rooli all on selline asjade panipaik(tühi sahtel) - see käib küljest miski 4 kruviga. Seal all on andur.
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 10.12.04 11:26
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Horde
Mul oli sama jama ainult et hakkas 2800 pealt undama ja lõppes 3100 pealt. Viga oli õli.kontroll anduris mis asus salongis rooli alla oleva katiku
taga. Esialgu vahetasin sõbralt saadud anduriga ja siis see vahemikk muutus mingi 3100- 3500 või midagi säärast.
|
Milline see andur seal rooli all oli ja kui palju roolialustr laiali tõmmata?
Mis masinal sul see probleem oli?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 10.12.04 15:20
|
|
|
Siin teemas ( http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11339&page=1#pid87934 ) väidad, et karteri põhi kannatada saanud. Kui ta on
sissepoole lömmis, siis võib olla õlivõttur viga saanud. Audil on see võttur üsna karteri põhja lähedal ja kui ta on veidi kõveraks surutud, ei saagi
enam kõrgetel pööretel õli kätte. Omal eelmise autoga läbitehtud teema...
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|