Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: makist kaovad salvestatud seaded ja kanalid (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1756)
Risto89
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 09.09.12 19:14 Tsiteeri
makist kaovad salvestatud seaded ja kanalid



Iga kord kui võtmed eest võtan kaob makist vool ja kõik salvestatud kanalid ja seadistamised on kadunud.
Mida tegema peaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rat_013
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.03.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3.0q

postitati 09.09.12 19:15 Tsiteeri


Värskelt (ise)paigaldatud aftermarket makk? Mälu + ja toite + on VAG autodel vahetuses...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
Risto89
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 09.09.12 19:23 Tsiteeri


Kus näeb seda kuidas need õieti olema peavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 09.09.12 19:45 Tsiteeri


Maki ühendamise juhend/skeem ja tester pihku !


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rat_013
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.03.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3.0q

postitati 09.09.12 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Risto89
Kus näeb seda kuidas need õieti olema peavad?

Nad ongi konkreetselt vahetuses, ISO-l on ju paigas kus on mälu+ ja kus üld+.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
Qngi
huviline



Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.12 11:17 Tsiteeri


Klassikalisel juhul tuleb punane ja kollane juhe ümber tõsta. Aga igaks juhuks, et midagi läbi ei kärsata, proovi testeriga, kummal on kogu aeg vool peal ja kummal siis, kui süüdet keerad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.09.12 11:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rat_013
Värskelt (ise)paigaldatud aftermarket makk? Mälu + ja toite + on VAG autodel vahetuses...

Mis ajastu VAG'ist Sa räägid (räägime siis standard ISO pistikust)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.09.12 11:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rat_013
Värskelt (ise)paigaldatud aftermarket makk? Mälu + ja toite + on VAG autodel vahetuses...

See on tegelikult natuke liiga levinud valearusaam. Ei ole mingit mälujuhet, see ongi jäme peamine toitejuhe. Teine on lihtsalt peenike juhtvool (ACC) süütelukust.

Aga kui need vahetuses on, ei saa võimsam makk ka piisavalt voolu ja displei hakkab vilkuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.9% - SQL: 65.1%]