repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 03.09.12 18:03
|
|
|
A6 C6 Tallinnas
Kas keegi on käinud vaatamas või oskab midagi öelda autokohta?
Selle
Ja otsib just bensiini mootorit ja nelivedu kuni 9500 sellepärast selline asi silma jäi. Ja sellesse 2.4 üldse ei usu.
Raske jalaga.
|
|
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 03.09.12 18:13
|
|
|
Ma käisin vaatamas pool aastat tagasi. Muidu lisad on ok, ilus, aga roostes. Ja kettipinguteid tundub, et vaja vahetada. Ideaalne auto see küll ei ole
aga hind on vastav.
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 03.09.12 19:25
|
|
|
Antud sõidukil puudub TÜV:
153AVZ
Mark: AUDI
Mudel: A6
Esmane registreerimine: 01.03.2005
Kehtivad ülevaatused: Korraline (kehtib kuni 05.2012). Sõidukil puudub kehtiv korraline ülevaatus.
Piiranguid ei ole.
Nähtavasti autoga ei sõideta ning miks peaks taoline auto seisma aianurgas...
|
|
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 04.09.12 04:02
|
|
|
Pakun, et ta seisab sest omanik ostis uue, nagu oli tal plaanis juba ammu, kui ma rääkisin temaga talvel.
Aga noh, kui auto on müügis juba pool aastat siis...
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.09.12 04:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: igozavr
Pakun, et ta seisab sest omanik ostis uue, nagu oli tal plaanis juba ammu, kui ma rääkisin temaga talvel.
Aga noh, kui auto on müügis juba pool aastat siis... |
Ja mis on siis.... Ma näiteks müün ka oma 4,2 a6 - te kaua aega, sest pole nõus head asja mingi saasta vastu vahetama või " annan kolm tonni ja
tulen kohe järgi " meestele ära müüma. Muidugi veits erinevad autod ka.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 04.09.12 05:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: igozavr
Pakun, et ta seisab sest omanik ostis uue, nagu oli tal plaanis juba ammu, kui ma rääkisin temaga talvel.
Aga noh, kui auto on müügis juba pool aastat siis... |
http://www.auto24.ee/used/650131
See isend on pmst 2009 aastast müügil, sellest ajast kui ta siia klubisse tekkis... on ta seepärast halb?
(peamsielt peaks tema müüki olema senimaani pidurdanud kosmosetehnikale kohane hinnasoov - mida eesti tarbijal on raske alla neelata).
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 04.09.12 12:27
|
|
|
Aga antud C6 isend seisab isegi vaatamata hinnale.
|
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 04.09.12 14:42
|
|
|
Pool aastat tagasi hind oli minu meelest 10500-11000,-.
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 07.09.12 09:10
|
|
|
Eelmine talv käisin ühte odavat sinist 3,2 vaatamas. Veermik oli hullem kui minu toonasel A4 2,8-l. Kõik kolises, kere kraabitud, salong haises ja
ketiliin kolises.
Mõte on selles, et ka neid autosi on juba käest lastud ja pole mingi ime kui peale ostu pead kohe 4-5k sisse panema. Ketiliini remont ainuüksi juba
1700-2000€ ja seda ca iga 150 000 tagant.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 07.09.12 21:17
|
|
|
Kuidas see 3,2 mootor seda masinat ka liigutab ning milliste kulu näitajatega?
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 08.09.12 08:30
|
|
|
Üks klient on Reval auto mehaanik ning paar nädalat tagasi sai temaga natuke pikemalt vesteldud Audi bensiinimootoritest. Tema igatahes ei soovitaks
3.2 FSI-d ega ka vanemat 3.0 162kw isendit mitte kellelegi. Ketiliin on väga probleemne mõlemal ning probleemid esinevad juba väga väikeste
läbisõitude juures (alla 200 000 km).
Ketivahetus on väga kallis (A-osa ketid ise on odavad aga just töö), mistõttu sõidetakse nende autodega viimase piirini. Välja veninud ketiga sõitmise
tulem on aga otseloomulikult "klapid peas".
Mis puudutab kütusekulu, siis selle päeva jooksul, kui mina Tallinnas C6 3.2ga liikusin sain keskmiseks 15,x. Sinna sisse ka tipptunnid kesklinnas +
muud asjaajamised (Rocca Al Mare, Pirita tee).
Tehaseandmed:
0-100 - 7 sec
Linnakulu - 13,9
Maantee - 7,1
|
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 08.09.12 13:22
|
|
|
Ja põhjus miks mina just 3.2 mitte 2.4 otsin on just see, et võtab see 2.4 samamoodi 15l sajale aga pole nelikvedu ja tavaliselt veel mõned lisad
vähem. Ja ei taha kuulda, et ei võta see 2.4 niipalju.
Raske jalaga.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.09.12 13:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kassu
Tema igatahes ei soovitaks 3.2 FSI-d ega ka vanemat 3.0 162kw isendit mitte kellelegi. Ketiliin on väga probleemne mõlemal ning probleemid esinevad
juba väga väikeste läbisõitude juures (alla 200 000 km). |
Jutuks hea, aga 3.0 162kw pole ketiga.
Samas pole suurt vahet 2.4 (130kw) ja 3.2 mootorite ketiajamis.
|
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 08.09.12 14:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: kassu
Tema igatahes ei soovitaks 3.2 FSI-d ega ka vanemat 3.0 162kw isendit mitte kellelegi. Ketiliin on väga probleemne mõlemal ning probleemid esinevad
juba väga väikeste läbisõitude juures (alla 200 000 km). |
Jutuks hea, aga 3.0 162kw pole ketiga.
Samas pole suurt vahet 2.4 (130kw) ja 3.2 mootorite ketiajamis. |
Irwwww, vot siis Revali professionaalsus
|
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 13.09.12 13:06
|
|
|
Kui mitte tehnilisi andmeid lugeda ja oma "perssetunnet" usaldada, siis 3,0d ja 3,2 bensukas tunduvad olema suhteliselt samad. Mingid ulmepüssid nad
muidugi pole aga jalgu ka kellelegi ei jää. Kui valik oleks nende kahe vahel, siis igal juhul 3,0D.
Kuna minul oli kindel eesmärk saada ikkagi bensiin, siis ainus loogiline mootor oli 4,2. Tänaseks võin öelda, et ega seegi enam mingi ulmepüss ole,
sest inimene harjub kõigega 
4,2 keskmine kütusekulu on 15. Seda siis igapäevaselt sõites: 50% maantee ja 50% hommikune ja õhtune Tallinna tipptund. Ainult maanteel ca 8-9l.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 13.09.12 13:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: repsu007
Ja põhjus miks mina just 3.2 mitte 2.4 otsin on just see, et võtab see 2.4 samamoodi 15l sajale aga pole nelikvedu ja tavaliselt veel mõned lisad
vähem. Ja ei taha kuulda, et ei võta see 2.4 niipalju. |
Infoks veel niipalju, et 4,2 võtab jällegi samapalju kui 3,2. Teh. andmetes olid erinevused kütusekulus vist mingi 0,1 kandis...
Üks odav 4,2 müügis ka. Aga kindlasti arvesta, et selle hinnaklassi ja tõenäoliselt puuduliku ajalooga autol pead kohe tegema hoolduse mingi 1000-1500
Euri eest.
http://www.auto24.ee/used/1079444
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 13.09.12 18:22
|
|
|
Sai ka natuke nende c6-te seas ringi vaadatud ja ka Tartus ühte klubilise 3,2 mootoriga isendit proovitud, väidetavalt väga heas korras ja
soovitab Reaalsuses aga jättis minule halva mulje, liikus nagu küll, aga
lärmas ja värises ning salong oli kohati räsitud. Sellest jäi algul halb maik üldse c6 suhtes, aga proovisin Taufis ka ühte 2,4 mootoriga isendit ja
see oli palju vaiksem ja stabiilsem, tõsi, minek polnud sama, aga täiesti piisav, salong oli ka palju paremkas korras, ühte 2009a 2,0 diislit
proovisin seal ka, noh, sellest pikemalt ei räägiks, iseenesest liikus ka see rahuldavalt. Paraku mootori stabiilsuselt ja vaiksuselt need c6 bensukad
siiski kahvatusid minu lõpliku valiku ees. Midu seda 2,4 multitronicut soovitaks Tartus Taufis täitsa vaadata, kui kellelgi ostusoov, hea varustus ja
suht tihe oli sõita.
|
|
|
andko
huviline
Registreerunud 03.12.05
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,0TDI 07
|
postitati 16.09.12 18:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Sai ka natuke nende c6-te seas ringi vaadatud ja ka Tartus ühte klubilise 3,2 mootoriga isendit proovitud, väidetavalt väga heas korras ja
soovitab Reaalsuses aga jättis minule halva mulje, liikus nagu küll, aga
lärmas ja värises ning salong oli kohati räsitud. Sellest jäi algul halb maik üldse c6 suhtes, aga proovisin Taufis ka ühte 2,4 mootoriga isendit ja
see oli palju vaiksem ja stabiilsem, tõsi, minek polnud sama, aga täiesti piisav, salong oli ka palju paremkas korras, ühte 2009a 2,0 diislit
proovisin seal ka, noh, sellest pikemalt ei räägiks, iseenesest liikus ka see rahuldavalt. Paraku mootori stabiilsuselt ja vaiksuselt need c6 bensukad
siiski kahvatusid minu lõpliku valiku ees. Midu seda 2,4 multitronicut soovitaks Tartus Taufis täitsa vaadata, kui kellelgi ostusoov, hea varustus ja
suht tihe oli sõita. |
Kahju et ei kommenteeri 2,0 diislit. Tegelikult võiks ikkagi oma kogemuse siia kirjutada.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 16.09.12 18:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Paraku mootori stabiilsuselt ja vaiksuselt need c6 bensukad siiski kahvatusid minu lõpliku valiku ees. |
Sul on ju võrdlusmoment omast käest võtta. Lexus GS peakski olema teatud määral vaiksem ja pehmem.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.09.12 20:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Paraku mootori stabiilsuselt ja vaiksuselt need c6 bensukad siiski kahvatusid minu lõpliku valiku ees. |
Palun seleta maainimesele kah, milles see C6 bensukate "ebastabiilus" seisneb.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 16.09.12 20:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Paraku mootori stabiilsuselt ja vaiksuselt need c6 bensukad siiski kahvatusid minu lõpliku valiku ees. |
Palun seleta maainimesele kah, milles see C6 bensukate "ebastabiilus" seisneb. |
2.0d audi oli ka väga hea ja vaikne ja lihtsalt super, aga minu valik oli tsipa parem ja otsustasingi selle kasuks 
|
|
|