Tsitaat: | Algselt postitas: Ott6
Jutt käib 2600 Eurosest masinast. Mingi Revalisse kontrolli jne jutt on ju puhas huumor. |
Vat siis on huumor, kui kutt läheb kuskile noname kohta, nö kontrollile, saab 5-10 euriga tehtud, ja siis 2000 km pärast hakkab vahetama nukkasid,
nookureid jms. Mis seal vahet on, palju auto maksab- kui tahad kindlust, et auto on korras, vii pädevasse kohta ostueelsesse kontrolli ja ära koonerda
selle pealt. Muidu maksad hiljem kõvasti lõivu.
Ma töötan ise autode teeninduse ja hooldusega tegelevas ettevõttes ja näen, millised räimed sealt läbi käivad, just seetõttu soovitangi minna kuskile
pädevasse kohta kontrolli, mitte pärast p*sandada tervet internetiavarust täis sellest, kui s*tt auto see Audi ikka on. Täiesti asjatundmatu (kasvõi
noor autoostja) ei jaga auto tehnilistest võimalikest vigadest mitte peerugi. Seda, et mis seisus on värv ja salong, oskab igaüks vaadata. Enamus
inimesi aga ei oska või ei tea mida ja kuidas kontrollida tehnilise poole pealt.
Teemaalgatajale: kui müüja väidab, et aut.kasti ja mootori remont on tehtud, siis nõua kindlasti selle kohta tšekke, sest neid töid ei tee mingid
suvalised vankad kuskil garaazis või ise kodus põlve otsas. Kui neid tšekke esitada pole oma väidete peale, siis ole üliettevaatlik. Igal juhul vii
auto kas Revalisse või Autohooldusesse. Maksad küll veidi, aga vähemalt saad teada, mis võimalikud vead on. Ahjaa, kindlasti ära vii autot kontrolli
kuhugi, kuhu müüja soovitab. 9-l juhul 10-st saad ise tünga, kui müüjal nö käpp sees on kuskil asutuses.
Hea näide just ühe tuttava soetatud Audi A6-st. Ostis ta siis Audi A6 C5 2003a, automaat, esivedu, 2.5TDI 132kw (AKE mootor- jah, see on see
nukaprobleemiga). Ei käinud siis ka kuskil kontrollis, ei raatsinud raha raisata. Müüja väitis, et auto on ideaalses korras. Ja ongi- kere ja salong
on ideaalses seisukorras. Aga ühel hommikul auto ei käivitunud. Auto toodi siis meie juurde kontrolli ja mis välja tuli- eelsüüteküünlad täiesti
läbi, mootoririhm kohe-kohe ära suremas (müüja väitis, et on just vahetatud), käigukast andis veakoode diagnostikas, lisaks tuli veel terve kuhi vigu
välja. Lõppkalkulatsiooni saades pidi kutt rabanduse saama- koos tööga ca 800 eurot (küünlad, kogu rihmamajandus, kastihooldus jne). Müüja olla
väitnud ka, et nukad on vahetatud, aga nähtu põhjal (ja mis müüja oli lubanud teiste asjade kohta) ei julgeks seda küll uskuda, lisaks ka läbisõit on
vaid 190 000km. Seega peaks nukkade mure varsti avalduma.
Ma ei väida, et siin teemaks oleva Audi müüja on pettur vms, aga parem karta, kui kahetseda!
Ehk siis- koonerdamine pole kokkuhoid (iidne Tõstamaa vanasõna).
EDIT: kontrolli võid viia auto ka näiteks Autoeksperti poolt volitatud töökodadesse või Autoasi ketti kuuluvatesse töökodadesse nagu siin ka
soovitati!
|
|