Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 quattro diisel 2000 a. Kus kontrollida ja mida peab kontrollima? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2285)
MikkPuravik
huviline



Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.08.12 11:34 Tsiteeri
A6 quattro diisel 2000 a. Kus kontrollida ja mida peab kontrollima?



Tere.

Auto 24-st leidsin sellise masina http://www.auto24.ee/used/1065515
Kirjutab, et õhulugeja vaja vahetada.

Kus kohas oleks mõistlik lasta sellele autole ostueelne kontroll teostada ja mida peaks kindlasti kontrollima enne ostu? Karla Auto oleks mõistlik koht?
Kirjutab, et vahetatud on ka nukkvõllid ja tehtud käiguskasti remont.

Komplekt tundub mulle sobiv, kuid ise ei oska seda autot hinnata.

Teie targale nõule lootma jäädes,

Mikk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 28.08.12 17:04 Tsiteeri


Mõistlikum ilmselt Revalisse pöörduda. Või siis kasutaja juks11 kaudu Autohooldusesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ott6
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.09
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.12 05:39 Tsiteeri


Jutt käib 2600 Eurosest masinast. Mingi Revalisse kontrolli jne jutt on ju puhas huumor.


Audi A6 2.5 TDi C4; BMW 530D E39; A6 1.9 TDi C5; A4 Avant 1,9 TDi B5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hookus
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi TT Quattro (165kw)

postitati 29.08.12 09:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ott6
Jutt käib 2600 Eurosest masinast. Mingi Revalisse kontrolli jne jutt on ju puhas huumor.


Ja-jah muidugi "huumor". :)
Kui autosid eriti ei tunne ja hinnata ei oska siis 15-20 eurot pole küll palju maksta.
Hiljem remontimine läheb oluliselt kulukamaks. (254 000 km läbi sõitnud masinalt võib igasuguseid üllatusi leida)

Üks valikutest

edit: Minu mõte oli see, et vahet pole kas reval või mõni muu koht, las asjatundjad uurivad ja ütlevad oma hinnangu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 29.08.12 09:21 Tsiteeri


Miks Reval on rohkem huumor, kui Jussikese Autohooldus.ee või Karla Auto või AutoAsi vms teenindusasutus?

Kasutatud ja odavapoolse auto puhul nõuda perfektset tehnilist korda ja tehase kriimudetta värvkatet on minu meelest rohkem võhikliku huumori valda kuuluv lähenemine, kui teha vajadusel ostueelne ülevaatus ja siis mõelda, kui palju leitud vead segada võiks edaspidist elu... Remontima peab kasutatud autot nii ehk naa, mõne detaili eluiga lihtsalt saab otsa aja jooksul, pole mõtet luua omale illusiooni, et ostad muretu elu igaveseks ajaks mõnetuhande EUR eest. Õnneks on C5 pidamine siiski suht muretu ja odav juba tänapäeval, kuna isegi elektroonikavigasid on õpitud suht kommiraha eest korda tegema.


C5 tüüpvead olid ka toodud välja eraldi teemana: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=85771


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ott6
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.09
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.12 14:15 Tsiteeri


Pigem on asi selles, et kui sellise auto ostu puhul käib jutt Revalisse (vms kohta) kontrolli minekust siis soovib inimene sealt uhiuut autot saada mis aga paraku suure tõenäosusega pole reaalne sellise aastakäigu ja hinnaga autol.Selge on see, et me kõik tahaksime võimalikult väikse raha eest saada võimalikult head ja korras autot kuid siiski tuleks maapeale jääda. Usun, et sellises hinnaklassis autode puhul võiks jääda see kontroll pigem silma, kõrva ja persega teha ning alati jääb veel variant mingis ülevaatuspunktis olukorda lasta hinnata.


Audi A6 2.5 TDi C4; BMW 530D E39; A6 1.9 TDi C5; A4 Avant 1,9 TDi B5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hookus
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi TT Quattro (165kw)

postitati 29.08.12 20:04 Tsiteeri


Viimane postitus siia teemasse...
Jutt käib tehnilise poole kontrollist.
Kasutatud autode puhul võib olla mitmeid vigu mis oskamatul jäävad esialgu kohe märkamata. Mõni sõidab masinaga seni kuniks jupid lendavad ja vahepeal näeb auto ainult õli/filtri vahetust unes.
Teise isendi puhul läheb kohe rihmavahetuseks (samaväärsel võib see juba tehtud olla jne) või ostab pekkis turboga masina mis kuu pärast "õhtale" läheb ja siis investeerib pärast 1500 eurot lisaks? Kontroll annab natukenegi südamerahu ning saab varakult üllatusteks valmistuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 30.08.12 19:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ott6
Jutt käib 2600 Eurosest masinast. Mingi Revalisse kontrolli jne jutt on ju puhas huumor.



Vat siis on huumor, kui kutt läheb kuskile noname kohta, nö kontrollile, saab 5-10 euriga tehtud, ja siis 2000 km pärast hakkab vahetama nukkasid, nookureid jms. Mis seal vahet on, palju auto maksab- kui tahad kindlust, et auto on korras, vii pädevasse kohta ostueelsesse kontrolli ja ära koonerda selle pealt. Muidu maksad hiljem kõvasti lõivu.

Ma töötan ise autode teeninduse ja hooldusega tegelevas ettevõttes ja näen, millised räimed sealt läbi käivad, just seetõttu soovitangi minna kuskile pädevasse kohta kontrolli, mitte pärast p*sandada tervet internetiavarust täis sellest, kui s*tt auto see Audi ikka on. Täiesti asjatundmatu (kasvõi noor autoostja) ei jaga auto tehnilistest võimalikest vigadest mitte peerugi. Seda, et mis seisus on värv ja salong, oskab igaüks vaadata. Enamus inimesi aga ei oska või ei tea mida ja kuidas kontrollida tehnilise poole pealt.
Teemaalgatajale: kui müüja väidab, et aut.kasti ja mootori remont on tehtud, siis nõua kindlasti selle kohta tšekke, sest neid töid ei tee mingid suvalised vankad kuskil garaazis või ise kodus põlve otsas. Kui neid tšekke esitada pole oma väidete peale, siis ole üliettevaatlik. Igal juhul vii auto kas Revalisse või Autohooldusesse. Maksad küll veidi, aga vähemalt saad teada, mis võimalikud vead on. Ahjaa, kindlasti ära vii autot kontrolli kuhugi, kuhu müüja soovitab. 9-l juhul 10-st saad ise tünga, kui müüjal nö käpp sees on kuskil asutuses.

Hea näide just ühe tuttava soetatud Audi A6-st. Ostis ta siis Audi A6 C5 2003a, automaat, esivedu, 2.5TDI 132kw (AKE mootor- jah, see on see nukaprobleemiga). Ei käinud siis ka kuskil kontrollis, ei raatsinud raha raisata. Müüja väitis, et auto on ideaalses korras. Ja ongi- kere ja salong on ideaalses seisukorras. Aga ühel hommikul auto ei käivitunud. Auto toodi siis meie juurde kontrolli ja mis välja tuli- eelsüüteküünlad täiesti läbi, mootoririhm kohe-kohe ära suremas (müüja väitis, et on just vahetatud), käigukast andis veakoode diagnostikas, lisaks tuli veel terve kuhi vigu välja. Lõppkalkulatsiooni saades pidi kutt rabanduse saama- koos tööga ca 800 eurot (küünlad, kogu rihmamajandus, kastihooldus jne). Müüja olla väitnud ka, et nukad on vahetatud, aga nähtu põhjal (ja mis müüja oli lubanud teiste asjade kohta) ei julgeks seda küll uskuda, lisaks ka läbisõit on vaid 190 000km. Seega peaks nukkade mure varsti avalduma.
Ma ei väida, et siin teemaks oleva Audi müüja on pettur vms, aga parem karta, kui kahetseda!

Ehk siis- koonerdamine pole kokkuhoid (iidne Tõstamaa vanasõna).

EDIT: kontrolli võid viia auto ka näiteks Autoeksperti poolt volitatud töökodadesse või Autoasi ketti kuuluvatesse töökodadesse nagu siin ka soovitati!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.6% - SQL: 64.4%]