Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6-C5 nö "Tüüpvead". Arutelu ning tähelepanekud selles valdkonnas. (Vastuseid: 45 | Vaatamisi: 18799)
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 20.09.10 03:32 Tsiteeri
Audi A6-C5 nö "Tüüpvead". Arutelu ning tähelepanekud selles valdkonnas.



Kasutades otsingut leidisin mõned selle teemaga haakuvad postitused aga need on suht laiali nii et teen siinkohal konkreetse teema selle kohta. Ise olen siis nagu hetkel suutnud kokku puutuda nelja tüüpveaga mis pasitab foorumist läbi jooksnud olevat.

1) Püsikiiruse hoidja juhtmoodulis olevad külmjooted (paistab et sellega on päris paljud hädas olnud)
2) Pagasi kate ehk ruloo (puudutab Avandi omanikke), mille plastikosad on aastatega hämmastavalt deformeerunud ja paljudel see ruloo laiali lennanud.
3) Kompuutri displei millel kaovad lihtsalt pixlid (enamalt jaolt siis külmalt näitab, soojalt hakkab displeil olev info ära kaduma)
4) Tagaluugil numbrit ümbritsev plastik mis on aja jooksul deformeerunud. Seda viimast olen vist nii paljudel masinatel näinud ja see suht nõrk koht. Plastmassist põhja peale on servadest sulatatud plex klaasist välimine läbipaistev kiht. Selle kihi sööb vist UV kiirgus rabedaks nii et plastikus hakkavad jooksma mõrad ning edasi hakkab servadest niiskus selle sama plastiku alla kogunema. Paistab et korralikku sellist asja romulast ka saada pole võimalik ja uus ma kujutan ette maksab päris rämedat hinda. Mehed kes on samas vaimus edasi lasknud nende plexiklaasi tagune on sammalduma hakanud ja hyi sa selle enam puhtaks saad. Endal kavas täna sellel korralik föönikuivatus teha ja mastiksi ring servadesse.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 20.09.10 06:23 Tsiteeri


Tagaistmes olevad joogitopsihoidjad on suuremal enamusel C5'test kinni kiilunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.10 06:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Tagaistmes olevad joogitopsihoidjad on suuremal enamusel C5'test kinni kiilunud.


Need on romulates ca 150.- eest saadaval üldjuhul. Ja kui tagumisi ei leia, siis teadmiseks, et esimene topsihoidja on sama, ainult esipaneel/katteliist tuleb ära vahetada, see on väga lihtne töö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 20.09.10 06:31 Tsiteeri


Omaltpoolt lisaksin kindlasti laguneva esisilla ja ukselingid, mis enne talve tahavad ülekäimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tom
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw

postitati 20.09.10 06:57 Tsiteeri


Üritan siis igasugused tavapärasemad vead kõrvale jätta ja lisaks eelpool mainitule mis kohe pähe tulevad:

* ABS aju
* Tagaluugi kojamees Avantidel - pesuvedeliku toru ummistumine ja kojamehe mootor
* Ukseluku mehhanism
* Elektriakende tõstuki klaasi kinnitused ja tross


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.10 06:58 Tsiteeri


Kas vead, mis tulevad välja 10+ aastat vanal autol saab nimetada tüüpveaks?
Kui paljud on ostnud c5-e uuest peast ja saab öelda,et näe originaal veermik kestis ainult xxx koguse kilomeetreid või siis muude vigade kohta.

:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
repsu007
huviline



Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C7,B6q,B2q

postitati 20.09.10 07:14 Tsiteeri


Ja mina ei saa aru kus te oma esisilda vahetate või juppe ostate ma panen taastatud jupid ja sõidan toredalt kaks aast ja üldse ei põe ja terve esisilla komplekt 2800eek. Ja topsihoidjatega veel see et kui kinni on siis võtke välja ja loputage viina sees et see kleepekas mis teil sinna vahele aetud on ära tuleks ja on jälle nagu uued.


Raske jalaga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.09.10 07:44 Tsiteeri


Ei saa kindlasti tüüpvigadeks nimetada, aga ise olen mingi 8-9.a. vanadel masinatel aidanud roolilatte vahetada (4 masinat) ja jäägitult v6 ja esivedu koos manualkastiga. Sama võib öelda ka muidugi d2 kere kohta. Tegemist pigem laia papu poolt tekitatud kahjudega. Kui mingi porilõikurid all oleks, ei juhtuks ilmselt suht midagi. Kliima juhtklapid (st. mootorid) on kah kuidagi magus teema, paras tüütu tegevus kah. Ennast ajas pigem see rohkem marru, et garages polnud ruumi uksi täiesti pärani ajada :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 20.09.10 08:04 Tsiteeri


Omanud C5 keret 120000km ja 3a+

1. Täpselt nii see on, mul ka hetkel tagumised topsihoidjad kinni.
2. Kompuutri display on 80% loetamatu, nii soojalt kui külmast peast.
3. Ukselukkude sees olevad mikrolülitid.
4. Tagaluugil numbrit ümbritsev plastik, on mõrane.
5. Esirataste koopaääred roostetavad,
kui midagi meenub lisan aga veel.

Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Tagaistmes olevad joogitopsihoidjad on suuremal enamusel C5'test kinni kiilunud.


Need on romulates ca 150.- eest saadaval üldjuhul. Ja kui tagumisi ei leia, siis teadmiseks, et esimene topsihoidja on sama, ainult esipaneel/katteliist tuleb ära vahetada, see on väga lihtne töö.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 20.09.10 09:38 Tsiteeri


Mõnda aega tagasi sõitsin C5-ga. 3a oli peres. Sellelt autolt ei leidnud enamust siin toodud vigu. Ainult ABS aju, tagaluugi kojamehe pihusti, pagasi ruloo ja hunnikuga 2.5TDI probleeme. Muuseas veermikku sisuliselt ei remontinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.09.10 11:16 Tsiteeri


Minuarust tõsiseks tüüpvekas on roostetav katus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.09.10 11:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Minuarust tõsiseks tüüpvekas on roostetav katus.

Kurjam, see on mulle juba nii elementaarne nähtus, et lausa unustasin mainida :D


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.10 11:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Minuarust tõsiseks tüüpvekas on roostetav katus.

Kurjam, see on mulle juba nii elementaarne nähtus, et lausa unustasin mainida :D

On see mingi aastakäigu viga? Meie peres oleval 2003.a Avandil pole küll ühtegi eelmainitud tüüpviga (veel) täheldanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.09.10 12:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
On see mingi aastakäigu viga? Meie peres oleval 2003.a Avandil pole küll ühtegi eelmainitud tüüpviga (veel) täheldanud.

98-2000 masinad mulle silma jäänud, aga kuna neist banaanivabariigis pihustitega üle käiakse, siis tavatarbijale see väga silma ei jäägi.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 20.09.10 12:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Minuarust tõsiseks tüüpvekas on roostetav katus.

Kusjuures jah. See ei tulnud endalegi kohe pähe, aga tõepoolest veesoone äärest kobrutas vaikselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 20.09.10 13:07 Tsiteeri


Roostetav katus võib olla vabalt aastakäigu probleem. 99 aasta masinal ääred lasid mõnuga, mul 2002 aasta ja ei ole häda midagi.

Facelift mudelil kuluvad salongi plast detailid koledalt ära (katte kiht hakkab maha kooruma) '
Multitronic käigukast üldjuhul läheb peale teatud läbisõitu katki (hakkab jõnksutama ja kakkuma jne)
Uste alumised ääred viksavad värvi maha. Täpsemalt aluimiste liistude kruvide kohtadelt.
Suunatule relee

Ja lagunev esisild on üks paras müüt. Jah, seal on tunduvalt rohkem vardaid kui näiteks C4 kerel või mõnel Skodal. Vahetad korraga ära ja on jälle mitu aastat muretut sõitu. Taastatud ja B osa on jama. Sõitsin taastatud õõtsadega pool aastat, B osad kestavad kah pool aastat kuni aasta. Aastas sõidan umbes 15k


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
runB4
huviline



Registreerunud 07.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 20.09.10 13:36 Tsiteeri


Mul oli ostes C5 esisild üsna vedelaks sõidetud eelmise omaniku poolt. Vahetasin terve komplekti välja. Avastasin vanade "kontide" pealt valmistamise aja - 1998. Sama aasta auto valmistamisega. Sõitnud oli auto selleks ajaks 195 000km (spidomeetri järgi:)) ja olnud eestis alla aasta. Seega - väga hästi peavad vastu originaalosad.

Katuse teema on rohkem C5 Avant´ide probleem, niipalju kui ma olen kuulnud autovärvijate käest. Omalgi lasin just kuu tagasi katusele uue võõba peale. Probleem on just katusepleki nö keskmise osaga. Valtsitud kohapealt (kummiliistu alt) hakkab ajapkku "ussi" sisse ajama ja see jõuab katuse servast nähtavale jõhkra kobrutamisena.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.10 16:24 Tsiteeri


Lisaks salongi kohta mõne vea.

1)Uksekäepidemete ja el. akende ümbrusest koorub see "pehme lakk" maha.
2)Tekstiilsisu puhul määrduvad istmed väga kergelt. Kes üle tulnud plüüssisuga autolt, sellele on see väga häiriv probleem. Veeplekid on pärast kuivamist kõik näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 20.09.10 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raigo
Kas vead, mis tulevad välja 10+ aastat vanal autol saab nimetada tüüpveaks?
Kui paljud on ostnud c5-e uuest peast ja saab öelda,et näe originaal veermik kestis ainult xxx koguse kilomeetreid või siis muude vigade kohta.

:)


Kui võtta C4 siis on asju mille lahendused ja materjalide kvaliteet on hämmastavalt paremad kui C5-l. Toome näiteks juba selle pagasikatte ruloo mis võiks vist kesta materjali poolest igavesti. C5-l on see minu meelest tüüpviga. Kui keegi ütleb et osta endale C4 siis mul on C5 kõrval ka C4 aga persse kukkunud variant mis roostetab omajagu. Kere kvaliteet jätab soovida ja tuleneb see vist sellest et auto on olnud Rootsis kuskil soolarikkas ja niiskes keskkonnas. Aga igal autol on omad tüüpvead. Nagu väike näide. Uste alust ääristavad liistud. Sigaril roostevaba karkass sees. C4-100/A6 metall mis roostetab ja lõpuks liistu tüüblite otsast maha lükkab. Samas - Sigari tagumiste küljeakende tihendid. Krousis nagu mingi pulmakleit. Ei kannata vist eriti ilmastikku. Muudel mudelitel OK. Veel siis C4 Avant tagaluuk mis roostetab paljudel meie teedel liikuvatel Audidel. Juu siis mingi puusse lahendus selles valdkonnas (detailis)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.09.10 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Lisaks salongi kohta mõne vea.

1)Uksekäepidemete ja el. akende ümbrusest koorub see "pehme lakk" maha.
2)Tekstiilsisu puhul määrduvad istmed väga kergelt. Kes üle tulnud plüüssisuga autolt, sellele on see väga häiriv probleem. Veeplekid on pärast kuivamist kõik näha.

No maitea selliseid vigu suht mõtteu ju kirja panna selge, et tegu vana autoga. Mul läks ükskord varuratas tühjaks kas se on ka tüüpviga? Väga mõttetu teema minuarust. Silla üle virisemine ka suht jama pane korralikud jupid alla siis käib ka. Selge, et tegu pole niikõva sillaga kui c4 kuid juppe on ka 10x rohkem. 2,5 TDI algusaja mootorid on kah viletsad ja ABS juhtaju kah võib tüüpveaks lugeda. A no mingi topsihoidja suht huumor minujaoks. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.10 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Lisaks salongi kohta mõne vea.

1)Uksekäepidemete ja el. akende ümbrusest koorub see "pehme lakk" maha.
2)Tekstiilsisu puhul määrduvad istmed väga kergelt. Kes üle tulnud plüüssisuga autolt, sellele on see väga häiriv probleem. Veeplekid on pärast kuivamist kõik näha.

No maitea selliseid vigu suht mõtteu ju kirja panna selge, et tegu vana autoga. Mul läks ükskord varuratas tühjaks kas se on ka tüüpviga? Väga mõttetu teema minuarust. Silla üle virisemine ka suht jama pane korralikud jupid alla siis käib ka. Selge, et tegu pole niikõva sillaga kui c4 kuid juppe on ka 10x rohkem. 2,5 TDI algusaja mootorid on kah viletsad ja ABS juhtaju kah võib tüüpveaks lugeda. A no mingi topsihoidja suht huumor minujaoks. ;)


Unustasin märkida, et need on tähelepanekud mitme C5-e ja üldse selle aja VAG-toodangu kohta.
Kui 2% kasutajatest on varuratas tühjaks vajunud, siis see ikka ei ole tüüpviga või mis? Hoolas omanik kontrollib igal rehvivahetusel ka varuratta rõhku.
C5 esisild on igati normaalse vastupidavusega, kes arvab midagi muud, see tehku juttu mõne Berlingo omanikuga;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 20.09.10 17:49 Tsiteeri


Salongi detailid on küll väga tüüpviga sellel, ja mitte ainult sellel Audil, ka sama generatsiooni teistel mudelitel millel see pehme kate peal. Need kulusid kohati suht ruttu ikka ära. Võta näiteks 98 aasta masin millel tavaline plast, pole midagi koorunud. Olen näinud 2003/2004 masinaid millel juba tükke tuleb.

Polegi aru saanud millest see probleem tekib, võimalik et rasvased näpud v niiskus reageerib kuidagi ja lakk laseb plasti küljest lahti, sest tegu pole lihtsalt kulumise tulemusega.

Laigulisi istmeid ei nimetaks jah väga tüüpveaks. See oleneb kasutamisest ikka ja ei ole ainult sellele autole omane. Kuid konkreetseid asju mis selle mudeli v selle generatsiooni autodel viga on, on minumeelest küll. Nagu ma eelpool nimetasin siis see salong, multitronic kast, õnnetud ukselukud jne.

Aa ja meenus nüüd esimesed kojamehed mille hoovastik kinni jääb. Täpsemalt siis juhipoolne kojamees mille tulemusel nad lõpuks üldse ei käi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Menthor
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.08.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audid

postitati 20.09.10 19:03 Tsiteeri


Ma ütleks nii, et enamus(kui mitte kõik) neist ei ole mitte ainult C5 vead, vaid kehtivad ka nt. A4 puhul seega pigem aastakäikude vead...


http://images.spritmonitor.de/342551.png
waiting4snow
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lOOOOl
huviline



Registreerunud 18.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, SUV

postitati 20.09.10 19:17 Tsiteeri


1) Esitiivad roostetasid.
2) Ukseliistude juures rooste, kusjuures C4-del on sama jama.
3) Klaasitõstukid.
4) Displei pikslite viga.
5) Estuled muutuvad krobelisteks.

Muus osas suht vastupidav ja probleemitu auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 20.09.10 19:28 Tsiteeri


Ei tea, kas need roostetavad kohad, mida siia teemasse usinalt kirja panete on tekkinud avariivabadel autodel või on selles süüdi hoopis Igor, kes autot peale avariid taastas. :D
Katusele tekkiva roostega olen päri, et tüüpviga, isegi uurinud ja imestanud.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.3% - SQL: 58.7%]