Lehekülgi: 1 2 |
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 20.09.10 03:32
|
|
|
Audi A6-C5 nö "Tüüpvead". Arutelu ning tähelepanekud selles valdkonnas.
Kasutades otsingut leidisin mõned selle teemaga haakuvad postitused aga need on suht laiali nii et teen siinkohal konkreetse teema selle kohta. Ise
olen siis nagu hetkel suutnud kokku puutuda nelja tüüpveaga mis pasitab foorumist läbi jooksnud olevat.
1) Püsikiiruse hoidja juhtmoodulis olevad külmjooted (paistab et sellega on päris paljud hädas olnud)
2) Pagasi kate ehk ruloo (puudutab Avandi omanikke), mille plastikosad on aastatega hämmastavalt deformeerunud ja paljudel see ruloo laiali
lennanud.
3) Kompuutri displei millel kaovad lihtsalt pixlid (enamalt jaolt siis külmalt näitab, soojalt hakkab displeil olev info ära kaduma)
4) Tagaluugil numbrit ümbritsev plastik mis on aja jooksul deformeerunud. Seda viimast olen vist nii paljudel masinatel näinud ja see suht nõrk koht.
Plastmassist põhja peale on servadest sulatatud plex klaasist välimine läbipaistev kiht. Selle kihi sööb vist UV kiirgus rabedaks nii et plastikus
hakkavad jooksma mõrad ning edasi hakkab servadest niiskus selle sama plastiku alla kogunema. Paistab et korralikku sellist asja romulast ka saada
pole võimalik ja uus ma kujutan ette maksab päris rämedat hinda. Mehed kes on samas vaimus edasi lasknud nende plexiklaasi tagune on sammalduma
hakanud ja hyi sa selle enam puhtaks saad. Endal kavas täna sellel korralik föönikuivatus teha ja mastiksi ring servadesse.
XZN M16
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 20.09.10 06:23
|
|
|
Tagaistmes olevad joogitopsihoidjad on suuremal enamusel C5'test kinni kiilunud.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.10 06:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Tagaistmes olevad joogitopsihoidjad on suuremal enamusel C5'test kinni kiilunud. |
Need on romulates ca 150.- eest saadaval üldjuhul. Ja kui tagumisi ei leia, siis teadmiseks, et esimene topsihoidja on sama, ainult
esipaneel/katteliist tuleb ära vahetada, see on väga lihtne töö.
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 20.09.10 06:31
|
|
|
Omaltpoolt lisaksin kindlasti laguneva esisilla ja ukselingid, mis enne talve tahavad ülekäimist.
|
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
postitati 20.09.10 06:57
|
|
|
Üritan siis igasugused tavapärasemad vead kõrvale jätta ja lisaks eelpool mainitule mis kohe pähe tulevad:
* ABS aju
* Tagaluugi kojamees Avantidel - pesuvedeliku toru ummistumine ja kojamehe mootor
* Ukseluku mehhanism
* Elektriakende tõstuki klaasi kinnitused ja tross
|
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.10 06:58
|
|
|
Kas vead, mis tulevad välja 10+ aastat vanal autol saab nimetada tüüpveaks?
Kui paljud on ostnud c5-e uuest peast ja saab öelda,et näe originaal veermik kestis ainult xxx koguse kilomeetreid või siis muude vigade kohta.
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 20.09.10 07:14
|
|
|
Ja mina ei saa aru kus te oma esisilda vahetate või juppe ostate ma panen taastatud jupid ja sõidan toredalt kaks aast ja üldse ei põe ja terve
esisilla komplekt 2800eek. Ja topsihoidjatega veel see et kui kinni on siis võtke välja ja loputage viina sees et see kleepekas mis teil sinna vahele
aetud on ära tuleks ja on jälle nagu uued.
Raske jalaga.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 20.09.10 07:44
|
|
|
Ei saa kindlasti tüüpvigadeks nimetada, aga ise olen mingi 8-9.a. vanadel masinatel aidanud roolilatte vahetada (4 masinat) ja jäägitult v6 ja esivedu
koos manualkastiga. Sama võib öelda ka muidugi d2 kere kohta. Tegemist pigem laia papu poolt tekitatud kahjudega. Kui mingi porilõikurid all oleks, ei
juhtuks ilmselt suht midagi. Kliima juhtklapid (st. mootorid) on kah kuidagi magus teema, paras tüütu tegevus kah. Ennast ajas pigem see rohkem marru,
et garages polnud ruumi uksi täiesti pärani ajada .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 20.09.10 08:04
|
|
|
Omanud C5 keret 120000km ja 3a+
1. Täpselt nii see on, mul ka hetkel tagumised topsihoidjad kinni.
2. Kompuutri display on 80% loetamatu, nii soojalt kui külmast peast.
3. Ukselukkude sees olevad mikrolülitid.
4. Tagaluugil numbrit ümbritsev plastik, on mõrane.
5. Esirataste koopaääred roostetavad,
kui midagi meenub lisan aga veel.
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Tagaistmes olevad joogitopsihoidjad on suuremal enamusel C5'test kinni kiilunud. |
Need on romulates ca 150.- eest saadaval üldjuhul. Ja kui tagumisi ei leia, siis teadmiseks, et esimene topsihoidja on sama, ainult
esipaneel/katteliist tuleb ära vahetada, see on väga lihtne töö. |
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 20.09.10 09:38
|
|
|
Mõnda aega tagasi sõitsin C5-ga. 3a oli peres. Sellelt autolt ei leidnud enamust siin toodud vigu. Ainult ABS aju, tagaluugi kojamehe pihusti, pagasi
ruloo ja hunnikuga 2.5TDI probleeme. Muuseas veermikku sisuliselt ei remontinud.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.09.10 11:16
|
|
|
Minuarust tõsiseks tüüpvekas on roostetav katus.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 20.09.10 11:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Minuarust tõsiseks tüüpvekas on roostetav katus. |
Kurjam, see on mulle juba nii elementaarne nähtus, et lausa unustasin mainida
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.10 11:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Minuarust tõsiseks tüüpvekas on roostetav katus. |
Kurjam, see on mulle juba nii elementaarne nähtus, et lausa unustasin mainida |
On see mingi aastakäigu viga? Meie peres oleval 2003.a Avandil pole küll ühtegi eelmainitud tüüpviga (veel) täheldanud.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 20.09.10 12:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
On see mingi aastakäigu viga? Meie peres oleval 2003.a Avandil pole küll ühtegi eelmainitud tüüpviga (veel) täheldanud. |
98-2000 masinad mulle silma jäänud, aga kuna neist banaanivabariigis pihustitega üle käiakse, siis tavatarbijale see väga silma ei jäägi.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 20.09.10 12:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Minuarust tõsiseks tüüpvekas on roostetav katus. |
Kusjuures jah. See ei tulnud endalegi kohe pähe, aga tõepoolest veesoone äärest kobrutas vaikselt.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 20.09.10 13:07
|
|
|
Roostetav katus võib olla vabalt aastakäigu probleem. 99 aasta masinal ääred lasid mõnuga, mul 2002 aasta ja ei ole häda midagi.
Facelift mudelil kuluvad salongi plast detailid koledalt ära (katte kiht hakkab maha kooruma) '
Multitronic käigukast üldjuhul läheb peale teatud läbisõitu katki (hakkab jõnksutama ja kakkuma jne)
Uste alumised ääred viksavad värvi maha. Täpsemalt aluimiste liistude kruvide kohtadelt.
Suunatule relee
Ja lagunev esisild on üks paras müüt. Jah, seal on tunduvalt rohkem vardaid kui näiteks C4 kerel või mõnel Skodal. Vahetad korraga ära ja on jälle
mitu aastat muretut sõitu. Taastatud ja B osa on jama. Sõitsin taastatud õõtsadega pool aastat, B osad kestavad kah pool aastat kuni aasta. Aastas
sõidan umbes 15k
|
|
|
runB4
huviline
Registreerunud 07.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant
|
postitati 20.09.10 13:36
|
|
|
Mul oli ostes C5 esisild üsna vedelaks sõidetud eelmise omaniku poolt. Vahetasin terve komplekti välja. Avastasin vanade "kontide" pealt
valmistamise aja - 1998. Sama aasta auto valmistamisega. Sõitnud oli auto selleks ajaks 195 000km (spidomeetri järgi) ja olnud eestis alla aasta. Seega - väga hästi peavad vastu originaalosad.
Katuse teema on rohkem C5 Avant´ide probleem, niipalju kui ma olen kuulnud autovärvijate käest. Omalgi lasin just kuu tagasi katusele uue võõba peale.
Probleem on just katusepleki nö keskmise osaga. Valtsitud kohapealt (kummiliistu alt) hakkab ajapkku "ussi" sisse ajama ja see jõuab katuse servast
nähtavale jõhkra kobrutamisena.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.10 16:24
|
|
|
Lisaks salongi kohta mõne vea.
1)Uksekäepidemete ja el. akende ümbrusest koorub see "pehme lakk" maha.
2)Tekstiilsisu puhul määrduvad istmed väga kergelt. Kes üle tulnud plüüssisuga autolt, sellele on see väga häiriv probleem. Veeplekid on pärast
kuivamist kõik näha.
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 20.09.10 16:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raigo
Kas vead, mis tulevad välja 10+ aastat vanal autol saab nimetada tüüpveaks?
Kui paljud on ostnud c5-e uuest peast ja saab öelda,et näe originaal veermik kestis ainult xxx koguse kilomeetreid või siis muude vigade kohta.
|
Kui võtta C4 siis on asju mille lahendused ja materjalide kvaliteet on hämmastavalt paremad kui C5-l. Toome näiteks juba selle pagasikatte ruloo mis
võiks vist kesta materjali poolest igavesti. C5-l on see minu meelest tüüpviga. Kui keegi ütleb et osta endale C4 siis mul on C5 kõrval ka C4 aga
persse kukkunud variant mis roostetab omajagu. Kere kvaliteet jätab soovida ja tuleneb see vist sellest et auto on olnud Rootsis kuskil soolarikkas ja
niiskes keskkonnas. Aga igal autol on omad tüüpvead. Nagu väike näide. Uste alust ääristavad liistud. Sigaril roostevaba karkass sees. C4-100/A6
metall mis roostetab ja lõpuks liistu tüüblite otsast maha lükkab. Samas - Sigari tagumiste küljeakende tihendid. Krousis nagu mingi pulmakleit. Ei
kannata vist eriti ilmastikku. Muudel mudelitel OK. Veel siis C4 Avant tagaluuk mis roostetab paljudel meie teedel liikuvatel Audidel. Juu siis mingi
puusse lahendus selles valdkonnas (detailis)
XZN M16
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.09.10 16:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Lisaks salongi kohta mõne vea.
1)Uksekäepidemete ja el. akende ümbrusest koorub see "pehme lakk" maha.
2)Tekstiilsisu puhul määrduvad istmed väga kergelt. Kes üle tulnud plüüssisuga autolt, sellele on see väga häiriv probleem. Veeplekid on pärast
kuivamist kõik näha. |
No maitea selliseid vigu suht mõtteu ju kirja panna selge, et tegu vana autoga. Mul läks ükskord varuratas tühjaks kas se on ka tüüpviga? Väga mõttetu
teema minuarust. Silla üle virisemine ka suht jama pane korralikud jupid alla siis käib ka. Selge, et tegu pole niikõva sillaga kui c4 kuid juppe on
ka 10x rohkem. 2,5 TDI algusaja mootorid on kah viletsad ja ABS juhtaju kah võib tüüpveaks lugeda. A no mingi topsihoidja suht huumor minujaoks.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 20.09.10 17:49
|
|
|
Salongi detailid on küll väga tüüpviga sellel, ja mitte ainult sellel Audil, ka sama generatsiooni teistel mudelitel millel see pehme kate peal. Need
kulusid kohati suht ruttu ikka ära. Võta näiteks 98 aasta masin millel tavaline plast, pole midagi koorunud. Olen näinud 2003/2004 masinaid millel
juba tükke tuleb.
Polegi aru saanud millest see probleem tekib, võimalik et rasvased näpud v niiskus reageerib kuidagi ja lakk laseb plasti küljest lahti, sest tegu
pole lihtsalt kulumise tulemusega.
Laigulisi istmeid ei nimetaks jah väga tüüpveaks. See oleneb kasutamisest ikka ja ei ole ainult sellele autole omane. Kuid konkreetseid asju mis selle
mudeli v selle generatsiooni autodel viga on, on minumeelest küll. Nagu ma eelpool nimetasin siis see salong, multitronic kast, õnnetud ukselukud jne.
Aa ja meenus nüüd esimesed kojamehed mille hoovastik kinni jääb. Täpsemalt siis juhipoolne kojamees mille tulemusel nad lõpuks üldse ei käi.
|
|
|
Menthor
klubiliige
Registreerunud 11.08.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audid
|
postitati 20.09.10 19:03
|
|
|
Ma ütleks nii, et enamus(kui mitte kõik) neist ei ole mitte ainult C5 vead, vaid kehtivad ka nt. A4 puhul seega pigem aastakäikude vead...
waiting4snow
|
|
|
|
lOOOOl
huviline
Registreerunud 18.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, SUV
|
postitati 20.09.10 19:17
|
|
|
1) Esitiivad roostetasid.
2) Ukseliistude juures rooste, kusjuures C4-del on sama jama.
3) Klaasitõstukid.
4) Displei pikslite viga.
5) Estuled muutuvad krobelisteks.
Muus osas suht vastupidav ja probleemitu auto.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
Lehekülgi: 1 2 |