Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Allroad 2007 - 2008 (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2001)
PTC
huviline



Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI e

postitati 20.08.12 21:49 Tsiteeri
Allroad 2007 - 2008



Tsitaat:
allroad 2007 - 2008

uurin infot vahetamaks välja senini hästi teeninud xc70't - ja ega palju valikuid peale allroadi hetkel näha pole (või on tavaquattro?) . peaks oleme diisel ja automaat. siiani olen identinud ühe tavaprobleemi - hädised sisselaskekolled mis annavad suht ruttu otsad - a 500 euri pool. 3,0 ketipingutite mured jäävad vist a 2006 masinatele. milline oleks parem - 2,7 või 3,0 (kütust neelavad mõlemad ühtmoodi), milliseid üllatusi veel võiks oodata - kui ostetuna võiks läbisõit olla nii 100 000 ja plaan on sõita nii 150 000 lisaks? millele peaks ostmisel tähelepanu pöörama? milline on hooldusvahemik - rävalist öeldi et nii 25 - 30 tkm, üks hooldus oleks nii 400 - 500 euri. Kas peale rävali on samuti pädevaid hooldusfirmasid? kuidas varuosadega on - kas b osi on juba saada?

Uurin infot vahetamaks välja senini hästi teeninud XC70't - ja ega palju valikuid peale Allroadi hetkel näha pole (või on tavaquattro?). Peaks olema diisel ja automaat. Siiani olen identinud ühe tavaprobleemi - hädised sisselaskekolled, mis annavad suht ruttu otsad - a 500 euri pool. 3,0 ketipingutite mured jäävad vist a 2006 masinatele. Milline oleks parem - 2,7 või 3,0 (kütust neelavad mõlemad ühtmoodi), milliseid üllatusi veel võiks oodata - kui ostetuna võiks läbisõit olla nii 100 000 ja plaan on sõita nii 150 000 lisaks? Millele peaks ostmisel tähelepanu pöörama? Milline on hooldusvahemik - Revalist öeldi, et nii 25 - 30 tkm, üks hooldus oleks nii 400 - 500 euri. Kas peale Revali on samuti pädevaid hooldusfirmasid? Kuidas varuosadega on - kas b osi on juba saada?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
arturASE
huviline

Avatar


Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion

postitati 06.04.13 07:41 Tsiteeri


Olen ise ka hetkel dillemma ees, kas C6 A6 või C6 A6 Allroad (meeldib omadustelt ja välimuselt rohkem). Mootori poolt tean, sest viimane auto oli selle mootoriga, aga küsimus targematele, kas alates 2007 on neil selle õhkpadja süsteemiga miskit ette võetud, et seda kondentsi ei teki vms. Olen kuulnud, et alates 2007 aastast on neil juba kompressor tuppa toodud, et ei tõmbaks enam väljast seda niisket õhku, mis oli ka kondensaadi tekitaja patjades.

Ette tänades,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ever
huviline

Avatar


Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI

postitati 13.04.13 16:32 Tsiteeri


Mind on samuti hakanud C6 kerega Allroad huvitama. Kas äkki on siin foorumis mõni sellise isendi omanik, kes oskaks natuke nende probleemidest rääkida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.0% - SQL: 70.0%]