Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 12.08.12 10:09
|
|
|
Peale püsika paigaldamist jama tuledega.
Nimelt asi selles, et sai paigaldatud püsikas. Kuna oli olemas 100-ja kang, mis A6-le ei sobinud, lammutasin lülitid laiali. Voolu võtsin püsikale
samast kaitsmest, mis on kellade valgustusel ja midagi oli seal veel. Püsikas toimib, kuid kellad on pimedad. Toimib vaid autocheck. Ning nagu sellest
veel ei piisaks, ei põle ühe poole parktuled ning nrituled ning lisaks kui lülitada paremat suunda, tõmbab ka täistuled peale. Saan aru, et kellade
valgustus võib tuleneda sellest püsikale 12v vedamisest, kuid mis teema nende tuledega võib olla? Kaitsmed kõik korras. Kangi kontaktid põletasin läbi
viimati?
Autoks C4 kerega A6 2,5Tdi R5 103kW
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.12 17:09
|
|
|
Mis autole sa mille kangi panid?
Hea oleks teda aastaarvu ja mootorit.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 12.08.12 17:52
|
|
|
Täpsustaks siis niipalju, et sellise kompunni puhul tuleb C4 100 kangi seest võtta püsika nuppudega suunatulede/kaugtule hoob ja tõsta ainult see C4
A6 lüliti sisse. Kõik muud detailid peavad jääma A6 omad ja nad peavad olema ka õigete kohtade peale.
Lüliti põhjas peab olema kummagi pika sirge klemmi all üks vedru. Pikkade sirgete klemmide küljes on siis ka haljad vaskjuhtmed.
Kolmas vedru jääb vajutama mustast plastikust hooba, mis fikseerib suunatulede piirasendeid.
|
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 12.08.12 18:32
|
|
|
Korras. Viga oli tulelüliti selles vaskplaadis, mis ei ulatunud ühe ühenduseni. Võtsin lahti, painutasin veidi ja kõik toimib- täpsemini peaaegu kõik.
Kompuutri näidud on pimedad. Kuid loodan, et lihtsalt pirn läks läbi. Ja kaugtuled ei jää peale. Eks viga on lüliti ühenduses, sest ettepoole tõmmates
kauged põlevad. Peab mingi aeg taas lahti kakkuma ja uurima seda veidi. 
Ja kes aru ei saanud, siis audi 100-lt võtsin kangi ja asetasin selle audi A6-le (2,5Tdi 103kW) ! Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Täpsustaks siis niipalju, et sellise kompunni puhul tuleb C4 100 kangi seest võtta püsika nuppudega suunatulede/kaugtule hoob ja tõsta ainult see C4
A6 lüliti sisse. Kõik muud detailid peavad jääma A6 omad ja nad peavad olema ka õigete kohtade peale.
| Just nii ma tegingi. Selle splindi vms lõin vahelt välja ja vahetasin kangid ära.
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.08.12 04:35
|
|
|
Kui kaugtuled ei jää peale, siis on teema ikkagi nende pikkade klemmidega ja vedrudega.
Võib olla on nad ka mustaks põlenud, nii et vajavad puhastamist .
Painutada tohib (mittekõverat asja) seal ikka minimaalselt , seina küljes olevat klemmi võib-olla pool millimeetrit. Ka sellega võisid natuke liiga
teha ...
|
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 13.08.12 13:59
|
|
|
Said vist valesti aru. Painutasin seda vaskplaati, mida tuledekang liigutab kontaktidele lähemale, et see ka viimast kontakti puudutaks. See ju tema
ülesanne ongi. Ja kuna enne ühe poole parktuled ja kellade valgustus ei põlenud, siis see vähemalt aitas. Ja see kaugtulede jama oli enne seda juba,
st kohe peale püsika paigaldamist. Ma va loll kakkusin ju kõik lahti, kuigi oleks piisanud vaid selle suunatule splindi eemaldamisest. Nüüd targem ja
asi läheks palju lihtsamalt 
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
|