Lehekülgi: 1 2 3 4 |
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 25.07.15 08:19
|
|
|
Katus ja taga stange värvitud ning uus esiklaas ees
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 05.08.15 18:16
|
|
|
Tere tere.
Vahetatud tagumised pidurikettad ( brembo) ja klotsid. Üks support oli ka kinni jäänud ja sai asendatud see kinni jääv osa remontkomplekti abiga
Otsustasin ka lõpuks panna originaalmakile lisa sisendi ja kasutasin üldlevinud toodet ( CONNECTS2 CTAADUSB003 )
ca. 45 min ja paigas ta oligi
http://pood.audiofookus.ee/usbaux-adapterid/2116-connects2-ctaadusb003.html
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on foorumis
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 05.08.15 18:23
|
|
|
Väärt raam see Connects.
Oli sul see punane üleminek ka kaasas?
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 05.08.15 18:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri0112
Väärt raam see Connects.
Oli sul see punane üleminek ka kaasas? |
Mul olid samad asjad mis pildil seal v.a. see 3,5 mm kõrvaklappide otsik oli mõlemad samad otsad
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 01.11.15 13:01
|
|
|
Tagasihoidlik up ka:
Ls: 231543 sai tehtud siis:
*mootoril õlivahetus ( Castrol Magnatec DPF 5W40 )
* uus õlifilter ja uus salongifilter.
Muidu siiamaani sõidab ikka Ahjaa, tagumine kojamehemootor vist saba lõpuks
andnud ( võibolla vajab puhastamist ) , aga igatahes jäi kinni taha klaasile püsti
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 01.12.15 15:24
|
|
|
LS: 233067
Rehvid vahetatud ning TÜV tehtud. Ära peaks vahetama varsti mingid tihendid mootoril ja käigukastil. Kergelt lekivad. Muus osas oli ikka seadutega
kooskõlas.
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 04.08.16 18:05
|
|
|
Pole ammu kirjutanud. Ega pole ka põhjust olnud. Liigub nagu liikuma peab
Aga on tekkinud väike mure seoses raadioga . Sai olude sunnil korra eemaldatud aku juhe ja makk läks peale seda SAFE peale. Tean kuidas saaks uut
koodi sisestada,aga küsimus just selles, et ei tea seda koodi.
Kas on peale revalist koodi küsimist ( mis eeldavasti on ka tasuline ) muid alternatiive? Kuidas saaks seda koodi küsimist üldse eemaldada,et
tulevikus ei peaks sama murega tegelema.
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 30.09.16 15:36
|
|
|
Väike up.
Kohe ( ca 10 km ) saab kelladele 240 000 km. Seoses sellega ka õlivahetus,salongi,õli ja kütusefiltri vahetus.
on hakanud märku andma ka mõlemad tagumised ning eest kõrvalistuja poolne amort. Midagi hullu veel ei ole,kuid oleks aeg varsti ka need vahetada.
Muidu nagu ikka...sõidab
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 14.10.16 18:39
|
|
|
Ls 240065
Uued amordid (Blistein) pandud.
Vanad olid päris kutud Vahe ikka sees võrreldes vanadega
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 20.10.16 15:37
|
|
|
Hei hei.
Kuna otsustasin ära võtta tagumise kojamehe ja sinna asemele panna automaailmas müüdava katte,siis siit ka küsimus ,et kuidas suhtuvad tegelased
ülevaatusel sellele, et taga kojamees puudu. Linnapildis olen näinud mitmeid autosid kus sama lahendus. Ehk on peale ülevaatust vahetatud Või oleks mõistlik see selleks ajaks peale tagasi panna ?
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 20.10.16 16:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanisL
Hei hei.
Kuna otsustasin ära võtta tagumise kojamehe ja sinna asemele panna automaailmas müüdava katte,siis siit ka küsimus ,et kuidas suhtuvad tegelased
ülevaatusel sellele, et taga kojamees puudu. Linnapildis olen näinud mitmeid autosid kus sama lahendus. Ehk on peale ülevaatust vahetatud Või oleks mõistlik see selleks ajaks peale tagasi panna ? |
Tegelikkuses peab olema ta jah küljes ja töötama, kuid kui soovid siis võid ka ära eemaldada, kuid pead arvestama, et võid saada TÜV'is selle kirja
kui väheohtliku vea.
Kui teda Sul ei ole, siis keegi Sinult ülevaatust ära ei võta ja ülevaatuse vormistamist ta ka ei takista kuni hetkeni, kui väheohtlike vigade arv
jääb lubatu piiresse.
|
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 21.10.16 15:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siimuu
Tsitaat: | Algselt postitas: JanisL
Hei hei.
Kuna otsustasin ära võtta tagumise kojamehe ja sinna asemele panna automaailmas müüdava katte,siis siit ka küsimus ,et kuidas suhtuvad tegelased
ülevaatusel sellele, et taga kojamees puudu. Linnapildis olen näinud mitmeid autosid kus sama lahendus. Ehk on peale ülevaatust vahetatud Või oleks mõistlik see selleks ajaks peale tagasi panna ? |
Tegelikkuses peab olema ta jah küljes ja töötama, kuid kui soovid siis võid ka ära eemaldada, kuid pead arvestama, et võid saada TÜV'is selle kirja
kui väheohtliku vea.
Kui teda Sul ei ole, siis keegi Sinult ülevaatust ära ei võta ja ülevaatuse vormistamist ta ka ei takista kuni hetkeni, kui väheohtlike vigade arv
jääb lubatu piiresse. |
Eks peab minema ja vaatama ülevaatusel mis kostavad või ehk ennem helistama kuhugi TÜV punkti ja uurima asja.
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 05.12.16 12:57
|
|
|
LS:240656
Käisin siis ülevaatusel.
Tagumise kojamehe kohta ei öeldud miskit. Kõik muu vastas nõuetele v.a siis tagumine udukas mida nemad tööle ei saanud,kuid mina panin ja töötas
korduvalt tööle pannes. Kirja muidugi läks jällegi OV,sest seda kontrollisin ma siis alles kui auto juba oli pargitud ära.
Teine OV tuli nende esitulede tõttu kuna need pole mul originaalis antud autole mõeldud ja xenoni teema ka ( pole tuledepesureid ). Täna ostan
originaalis tuled ja vahetan ära.
Hetkel olevad tuled vist müün maha.
|
|
|
rendoqoz
huviline
Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.16 14:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanisL
Teine OV tuli nende esitulede tõttu kuna need pole mul originaalis antud autole mõeldud ja xenoni teema ka ( pole tuledepesureid ). Täna ostan
originaalis tuled ja vahetan ära.
Hetkel olevad tuled vist müün maha. |
Pirnide vahetusest ei piisa? Mul ka FL tuled, mis pole selle aasta autodel veel ette nähtud. Kasutasin ka Xenon, aga ÜV jaoks viskasin tavalised
halogeen pirnid sisse ja ei kobisetud midagi (peale ballastide olemasolu)
Mul olid nad küll seadistatud nii, et lähituled näitasid võrdlemisi maha (ei pimestanud). Aasta aega sai sõidetud ja mina küll ei mäleta, et oleks
vilgutatud. Ka politsei sõitis korduvalt vastu...
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 05.12.16 16:44
|
|
|
Mul ka need kellegile näkku ei näidanud ( ei vilgutatud) ja mendid ka ei puutunud. Lihtsalt Allroadi omad ja neil mingid luubid ja kõrguse regulaator
vms on automaatne. Ostsin FL tuled ja hetkel pole kseoone sisse pannud,aga TÜV korras nüüd
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 05.12.16 19:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanisL
Väike up.
Kohe ( ca 10 km ) saab kelladele 240 000 km. Seoses sellega ka õlivahetus,salongi,õli ja kütusefiltri vahetus.
on hakanud märku andma ka mõlemad tagumised ning eest kõrvalistuja poolne amort. Midagi hullu veel ei ole,kuid oleks aeg varsti ka need vahetada.
Muidu nagu ikka...sõidab |
Kuidas sa aru said amortide väsimusest. Mul pikemalt aega kuri kahtlus aga ei oska kuidagi seisukohta võtta.
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 05.12.16 19:37
|
|
|
Kuidagi vajus nagu läbi rohkem kui käänulisel või auklikul teel liikusin,siis lasin vaadata üle ja olid juba suht pehmed. Hiljem alt võttes oli näha,
et enam ise amort ennast ei lükanud ülesse ja alla vajutades ei pidanud erilist jõudu rakendama.
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 27.12.16 07:25
|
|
|
Auto on müügis. Huvi korral PS.
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 06.01.17 16:03
|
|
|
Vahepeal siis niisama sõidetud ja sõidetud. Nüüd eile otsustas juhi ukse akna tõstuki mootor saba anda. Lasin akna alla ja hakkasin ülesse laskma ning
ei läinud lõpuni ja jõnksutas vahepeal. Alguses mõtlesin,et see lüliti ei anna kontakti,sest teised toimisid ilusti. Lõpuks polster maha ja
katsusin,et mootor ise päris soe/kuum. Kuna akent enam ülesse ei saanud,siis mootori võtsin maha ja käsitsi tõstsin ülesse. eks peab laskma
kontrollida mis teema on ,aga eeldavasti ikka peab ära vahetama mootori.
Muidu ikka toimib -21 läks päris kenasti käima ka täna hommikul
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 06.02.17 17:13
|
|
|
Tere tere.
Auto sai müüdud ära pühapäeval. Võib tõsta endiste alla. Läks Raplasse.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |