Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3.0 tdi turbo vilistab ja mootor lonkab vahest tühikäigul! (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 3889)
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 14.07.12 06:24 Tsiteeri
3.0 tdi turbo vilistab ja mootor lonkab vahest tühikäigul!



Probleem siis järgmine , et auto olnud mul vähe üle poole aasta ja alguses küll turbo vilet kuulda polnud kuid nüüd on kuulda ! Kas on oht, et peab hakkama uue turbo peale mõtlema ? Siis järgmine mure , et mootor vahest tühikäigul lonkab ( eriti soojalt ) nagu jätaks üks silinder vahele ja vahest ka kui hästi siledat teed sõita on ka umbes 100 sõites püsikaga kerget jõnksutamist tunda! Äkki on kellelgi samalaadset probleemi esinenud ja teab sellele lahendust. Ise kahtlustan et, vb hakkab üks pihusti ära surema.
Lisaks vees et 2005 a. 165 kW


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi121
huviline



Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2004 3.0 tdi

postitati 14.07.12 06:33 Tsiteeri


Kui sa kliima econi peale paned kas siis on ka turbo vilet kuulda. Palju läbisõit on kui saladus pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 14.07.12 06:41 Tsiteeri


Pole econiga proovinud , aga mis seal ühist peaks olema ?
Ja spido järgi 180 tuhat !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi121
huviline



Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2004 3.0 tdi

postitati 14.07.12 06:47 Tsiteeri


Kas seda nn. vilinat on salongi kuulda madalate pöörete pealt kui kiirendad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 14.07.12 06:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi121
Kas seda nn. vilinat on salongi kuulda madalate pöörete pealt kui kiirendad?


Jh on kuulda Ntx kui sajani kiirendada on vile , aga kui vaikselt ja sujuvalt hoog üles saada siis nagu ei vilise.

Ja kui madalatel pööretel ? No ikka üle tuhande pöörde on kindlasti kui vilisema hakkab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi121
huviline



Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2004 3.0 tdi

postitati 14.07.12 07:04 Tsiteeri


Proovi sõita nii ,et econi nupp on sees ja vaata kas vile on alles. Äkki ei olegi turbo.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 14.07.12 07:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi121
Proovi sõita nii ,et econi nupp on sees ja vaata kas vile on alles. Äkki ei olegi turbo.

See on kindlast turbo , tunnen türbo hääle ikka ära:D ja vile on siis kui turbo on töös ! Kas sinu 3.0 pole turbot üldse kuulda ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi121
huviline



Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2004 3.0 tdi

postitati 14.07.12 07:16 Tsiteeri


Oli ka selline vilin või inin 1000-3000 pöördeni kõige paremini kuulda. Maantekiirusel eriti polnud kuulda. Kui econi nupp sai sisse vajutatud kadus ära, põhjus selles ,et kliima oli tühi. Sai vana freoon välja lastud võtta ja uus sisse pandud ja nagu nõiaväel kadus hääl ära. Freoon käib sisse ju koos õliga ja eks midagi oli seal kuival.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 14.07.12 07:28 Tsiteeri


Turbo lõtke oled katsunud? Pihustitele annaks tagasivoolu kaudu testi teha, auto peal.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 14.07.12 07:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Turbo lõtke oled katsunud? Pihustitele annaks tagasivoolu kaudu testi teha, auto peal.

Pole veel lõtke kontrollinud, kuid õhtul vaatan ! Aga kuidas neid pihusteid kontrollida ? Kas selleks mingit masinat vaja või on seda võimalik kuidagi käepäraste vahenditega teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 14.07.12 08:03 Tsiteeri


Aga kas see peabki nii olema et 3.0 ei vilise ja 2.0 viliseb? Tean võrrelda kuna paaril sõbral on kahesed ka need vilistavad umbes samamoodi nagu minul praegu, kuigi omal ei tajunud ennem mingit Vilinat !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 14.07.12 10:14 Tsiteeri


Näiteks sellise komplektiga:
http://www.darwendiesels.com/uploads/common_rail/main/40D822-new.jpg


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 14.07.12 10:31 Tsiteeri


See tagasivoooluga testimine vist näeb nõnda välja et tagasivoolupeale paned voolikud ning iga silindri kohta oma tops ning pärast võrdleld nende topside täitumist? Selle saab sellisel juhul väga kergelt valmis nikerdatud.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 14.07.12 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Turbo lõtke oled katsunud? Pihustitele annaks tagasivoolu kaudu testi teha, auto peal.

Uurisin vähe turbot ja pilt üsna kole .
Risti lõtk on umbes 1 mm pikkilõtk väga väike. Palju üldse lubatud on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 15.07.12 12:55 Tsiteeri


Kas keegi teist on lasknud oma 3.0 Revalis turbot vahetada , et mis see umbkaudu maksta võiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 15.07.12 13:17 Tsiteeri


Varuosapäringu järgi on 3.0 TDI BMK mootori uue turbo 059 145 715F maksumus seal 1600€ juures. Lisaks tööraha üsna mitme tunni eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 15.07.12 13:33 Tsiteeri


Ebay.de maksab 800. Kas seda vahetades tuleb ka midagi seadistada või lihtsalt viskad ringi? Ja mäletan kui Revalis roolilatti vahetasin siis pakkusid nad mulle vana lati sinna jätmise eest u. 600, eks ka vana turbo eest saaks midagi tagasi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 20.07.12 15:28 Tsiteeri


Sain siis täna kätte oma uue turbo(ebay.de) ja võrreldes seda vanaga siis lõtk täpselt sama suur. See tähendab , et peabki nii olema! Oli küll natuke valus õppetund kuid ei saanud ennem infot ka kui suur lõtk normaalne. Lisaks veel , et vähe vana turbot uurides leidsin sealt tootmis aja mis oli 2010 november. See tähendab , et oli jätelikult vahetatud just enne kui sain auto oma kasutusse!Ju on siis tehnika nii palju arenenud , et vb öli survega hoiab võlli otse vms. Mäletan et eelmisel a6 2.5 tdi turbol lõtku polnud. Sellest ka selline paanika . Ehk on sellest kogemusest ka kellegile kunagi abi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi121
huviline



Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2004 3.0 tdi

postitati 20.07.12 15:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: elts1987
Ebay.de maksab 800. Kas seda vahetades tuleb ka midagi seadistada või lihtsalt viskad ringi? Ja mäletan kui Revalis roolilatti vahetasin siis pakkusid nad mulle vana lati sinna jätmise eest u. 600, eks ka vana turbo eest saaks midagi tagasi!


Mispärast sa seda roolilatti vahetasid, mis need sümptomid olid siis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 20.07.12 16:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi121
Tsitaat:
Algselt postitas: elts1987
Ebay.de maksab 800. Kas seda vahetades tuleb ka midagi seadistada või lihtsalt viskad ringi? Ja mäletan kui Revalis roolilatti vahetasin siis pakkusid nad mulle vana lati sinna jätmise eest u. 600, eks ka vana turbo eest saaks midagi tagasi!


Mispärast sa seda roolilatti vahetasid, mis need sümptomid olid siis?

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=110266


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zann0
huviline



Registreerunud 01.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant TFSI 2006

postitati 20.07.12 16:16 Tsiteeri


C6-te ei saa enne remontida kui midagi küljest kukub, muidu ei tea kunagi täpselt kus viga on :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.2% - SQL: 59.8%]