Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: a6 c6 rool raske (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2606)
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 23.04.12 18:35 Tsiteeri
a6 c6 rool raske



Küsimus siis selline , et kas on normaalne kui sõidad 90kmh. ja keerad tiba rooli , lased lahti ja rool jääbki sinna kuhu sa ta jätad mitte ei lähe ise otseks tagasi või servotronicul see peabki nii olema ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zann0
huviline



Registreerunud 01.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant TFSI 2006

postitati 23.04.12 21:09 Tsiteeri


Kus juures mul ka c6-el ei tõmba rool üldse tagasi. Vahet ei ole mis kiirusel. Kummaline jah..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 23.04.12 23:52 Tsiteeri


Servotronicul see päris kindlasti nii ei pea olema, selle mõte on kiiruse ja rooli jäikuse suhe. Oma C6-l sirge tee peal see kindlasti nii ei ole, kisub rooli ikka sirgeks. Silla regull tehtud? Rehvid ühtlaselt kulunud? Roolivõimu õli ei kao?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 24.04.12 06:00 Tsiteeri


Minu C6-l tõmbab ka ise rooli sirgeks. Kohapeal keerates on rool väga kerge, maanteel muutub raskemaks ja "tummisemaks".


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 24.04.12 11:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ahti
Servotronicul see päris kindlasti nii ei pea olema, selle mõte on kiiruse ja rooli jäikuse suhe. Oma C6-l sirge tee peal see kindlasti nii ei ole, kisub rooli ikka sirgeks. Silla regull tehtud? Rehvid ühtlaselt kulunud? Roolivõimu õli ei kao?


Sillastendis käidud paar päeva tagasi Audi esinduses , rehvide kulumis vahe oli vaid 0,2 mm ja õli ka ei kao. Ja mul ka koha peal rool kerge .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 01.05.12 15:38 Tsiteeri


Kas võib olla , et roolivõimu pump hakkab ära surema ja seepärast ei tõmbagi rooli sirgeks ? Olen nüüd paar päeva kuulanud ja pump iniseb vaikselt kui rooli keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 03.05.12 16:37 Tsiteeri
Kerge update!



Sai siis suheldud mõne remondi ettevõttega ja arvatavasti roolilatt kahjustada saanud. Kuna aasta algul sai tehtud väike avarii ühte esirattasse mis remonditi kasko korras. Suhtlesin ka selle firmaga kes teostas remonditöid pärast avariid ja sealt väideti et pauk ei olnud nii tugev, et lõhuks lati kuigi mõlemad roolivarda otsad olid kõverad. Ja et latt tuleb saata ekspertiisi kus siis otsustatakse et kas avariist või kulumise tagajärjel rikkis ja et kui lihtsalt kulunud siis tuleb Mul endal maksta kinni nii tööraha kui ka ekspertiis. Helistasin ka Revalisse kust öeldi et lati kulumise tagajärjel hakkab see kolisema ja lõtk tuleb rooli mitte ei hakka pooma. Ja järgmisel nädalal lähengi Revalisse kontrolli kas on lati viga või ei . Kas kellegil Teist on latt niiviisi ära kulunud et pooma hakkab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 03.05.12 23:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: elts1987
Kas võib olla , et roolivõimu pump hakkab ära surema ja seepärast ei tõmbagi rooli sirgeks ? Olen nüüd paar päeva kuulanud ja pump iniseb vaikselt kui rooli keerata.

Mul ka pump vaikselt iniseb kui koha peal rooli keerata ja see on normaalne. Käisin täna Revalis multitronicu kastil õli vahetamas ja lasin selle roolivõimu teema ka kõrvaga meistril üle kuulata. Kõik oli ok, ainult 200ml õli tahtis juurde, sest mõõtevarras oli min peal. Aga rool peab küll kindlasti ise sirgeks minema peale seda, kui näiteks ristmikul pööret teha.


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 19.06.12 19:32 Tsiteeri


Nüüdseks siis probleem kõrvaldatud roolilati vahetusega! :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lärry
huviline



Registreerunud 20.05.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 06:38 Tsiteeri


mis maksis ja kus said?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 06.08.12 19:15 Tsiteeri
re



Tsitaat:
Algselt postitas: Lärry
mis maksis ja kus said?


Maksis 1920 euri ja Revalist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 06.08.12 21:21 Tsiteeri


Päris kena kopkas ühe lati eest. Loodan, et kindlustusele said veel pähe määrida.


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
elts1987
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro

postitati 07.08.12 15:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Päris kena kopkas ühe lati eest. Loodan, et kindlustusele said veel pähe määrida.


Õnneks maksis kindlustus kinni pärast paari nädalast jonnimist :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.7% - SQL: 70.3%]