Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a4 (b6) ostuabi (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3286)
baumark
huviline



Registreerunud 05.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.12 08:03 Tsiteeri
Audi a4 (b6) ostuabi



Tere

Uurinud ja lugenud palju, kuid ei leia asjakohast infot antud masina kohta.
Autoks siis Audi A4 1.8 T 120 kW ' 2002
Mis võiks olla seonduvad probleemid selle mootoriga, mida peaks üle vaatama enne ostmist ja palju reaalne kütusekulu võib olla?
link ka siis: auto 24 kuulutus antud autost

Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 05.07.12 08:49 Tsiteeri


Võimalikud probleemid sellel mootoril on nõrgad süütepoolid, klapikambrikaane ja nukkadevahelise keti pinguti tihendite õlilekked. Kohe ei maksa ehmuda ka mõningaste jahutussüsteemi lekete korral. Turbomootoril on oluline kvaliteetse õli kasutamine ja selle regulaarne vahetamine.
Vastupidine võib lõppeda turbo õlitustorude ja ka karteris asuva õlipumba sõela ummistustega.
Üldiselt on lihtne/töökindel ja hõlpsasti hooldatav mootor, kuid umbes 200-250 tkm peal hakkavadki nii-öelda mittekuluosad esimest vahetust nõudma. Esimesena turgatab pähe näiteks lambdaandur, aga ka kõrvalagregaatide pingutid ja rullikud, mida pole hammasrihma vahetuse käigus juba asendatud.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
baumark
huviline



Registreerunud 05.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.12 12:29 Tsiteeri


Kas keegi oskab hinnata Audi A4 (B5) 1.8T 110 kW ja Audi A4 (B6) 1.8T 120kW kütusekulu erinevust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 05.07.12 13:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: baumark
Kas keegi oskab hinnata Audi A4 (B5) 1.8T 110 kW ja Audi A4 (B6) 1.8T 120kW kütusekulu erinevust?

http://www.autoweek.nl/auto/10929/audi-a4-18-5v-turbo
http://www.autoweek.nl/auto/26543/audi-a4-18-5v-turbo-163pk

Tehaseandemete järgi olulist vahet pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 05.07.12 18:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Võimalikud probleemid sellel mootoril on nõrgad süütepoolid


Jah, mingil ajal tehases peale pandud süütepoolid olid viletsad, aga uued paistavad töötavat probleemideta. Audil oli ju massiline autode tagasikutsumine seoses süütepoolidega ja viletsad süütepoolid vahetati esindustes tasuta uute vastu. Kui õigesti mäletan, siis 2002-2007 vahemikus toodetud bensiinimootoriga autodest polnud süütepoolidega probleeme ainult 2,8-liitrisel mootoril.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
meelo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 05.07.12 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Võimalikud probleemid sellel mootoril on nõrgad süütepoolid


Jah, mingil ajal tehases peale pandud süütepoolid olid viletsad, aga uued paistavad töötavat probleemideta. Audil oli ju massiline autode tagasikutsumine seoses süütepoolidega ja viletsad süütepoolid vahetati esindustes tasuta uute vastu. Kui õigesti mäletan, siis 2002-2007 vahemikus toodetud bensiinimootoriga autodest polnud süütepoolidega probleeme ainult 2,8-liitrisel mootoril.


Probleeme ei saanudki olla kuna sellise mootori paigaldamine lõpetati 2001a.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 05.07.12 19:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Tsitaat:
Algselt postitas: V200
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Võimalikud probleemid sellel mootoril on nõrgad süütepoolid


Jah, mingil ajal tehases peale pandud süütepoolid olid viletsad, aga uued paistavad töötavat probleemideta. Audil oli ju massiline autode tagasikutsumine seoses süütepoolidega ja viletsad süütepoolid vahetati esindustes tasuta uute vastu. Kui õigesti mäletan, siis 2002-2007 vahemikus toodetud bensiinimootoriga autodest polnud süütepoolidega probleeme ainult 2,8-liitrisel mootoril.


Probleeme ei saanudki olla kuna sellise mootori paigaldamine lõpetati 2001a.:cool:

Märksõnad: 2,8FSI ja 2006a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 05.07.12 20:12 Tsiteeri


Jah, kuid seda 2.8FSI mootorit pole A4 peale kunagi pandud...küll aga on ta olemas A6 C6 (alates 2008a facelift) ja A8 D3 (alates 2007a) peal.

EDIT: Tean jah, et keegi pole väitnud sedasi. Aga kuna teema oli A4 B6-st, siis märkisin nii igaksjuhuks ära lihtsalt! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 05.07.12 22:32 Tsiteeri


A4 kerel seda 2,8 FSI mootorit tõesti pole, aga vigaseid süütepoole vahetati välja paljudel autodel, olgu siis A4 1,8T või A8 6,0.
2,8 FSI mootor oli minu teada ainus, millel seda probleemi polnud.

Aga jutu mõte oli see, et 1,8T mootori süütepoolide jama ei maksa karta. Vahetus aitab. Varem mul olid süütepoolid lausa autos igaks juhuks kaasas, et saaks vajadusel ära vahetada. Ja ikka läks vaja mitu korda. Aga peale seda, kui mõne aasta eest süütepoolide vahetuseks esindusse kutsuti ja uued süütepoolid pandi, pole enam ainsatki probleemi olnud nendega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 06.07.12 06:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Jah, kuid seda 2.8FSI mootorit pole A4 peale kunagi pandud...küll aga on ta olemas A6 C6 (alates 2008a facelift) ja A8 D3 (alates 2007a) peal.

Keegi polegi väitnud, et a4-ja peale pandi, jutt käis audi mootoritest sellel perioodil!:P Minu andmetel pandi 2006 alates seda mootorit c6-le, aga see on juba natuke OT ja ma lõpetan siin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]