Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 11.06.12 09:28
|
|
|
B4 kellablokk autocheckiga
Ostsin oma diisel B4le tahhokaga kellabloki. Uuel kellablokil on autocheck. Kuid minu autost tulev pistik ei klapi sellega.

Vasakul siis uue bloki pistik ning paremal vana

Vabandan piltide kehva kvaliteedi pärast.
Igatahes sellel pildil on siis pistik mis tuleb autost.
Hetkel tõstsin selle vanema osa tahhokaga kellablokile peale tagasi, sest kui pistik ühendamata jäi sinna õlituli vilkuma.
Kuid küsimus selline, et kas on kuidagi võimalik seda autochecki tööle saada?
Veel ägedam oleks see kompuutriga versiooni. Kuid seda on vist jube raske leida ning paigaldada?
|
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 11.06.12 10:03
|
|
|
Leidsin juba postituse kus seda on tehtud
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=102699
Ühesõnaga on vaja ainult õige pistik leida.
Kuid üks mure on veel.
Nimelt ei tööta tahhokal kell. Valgustus on kuid aega ei näita.
Ning kompuutri küsimus endiselt üleval. Kas pean hakkama siis jälle uut pistikut otsima?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 11.06.12 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aigar_I
Leidsin juba postituse kus seda on tehtud
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=102699
Ühesõnaga on vaja ainult õige pistik leida.
Kuid üks mure on veel.
Nimelt ei tööta tahhokal kell. Valgustus on kuid aega ei näita.
Ning kompuutri küsimus endiselt üleval. Kas pean hakkama siis jälle uut pistikut otsima? |
Endal asi läbitehtud ning võin öelda, et kui juba korra oled selle autochecki pistikuks ümber teinud, siis seda osa enam muutma ei pea, sest
kompuutriga (ja ilmselt ka siis AutoCheckiga) moodulil on autochecki pistik sama. Kompuutril on omaette pistik ja juhe kangini, kompuutri paigaldamine
on lihtsam, kui selle autochecki. Minu arust aga kui tahad kompuutrit, siis eraldi seda lisada ei saa, ikka koos (auto)checkiga on need ühes tükis.
Eile just lisasin omale autochekci asemele kompuga autochecki ja asi toimib
|
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 11.06.12 10:45
|
|
|
Selle kompuga peab siis selle kangi ka paigaldama? Ja seal pole enam vahet mis mootori kellablokilt see pärit on?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 11.06.12 11:12
|
|
|
Minicheckiga kompuutreid on ka muidu olemas, aga mõlema tüübi saadavus on üsna olematu ning hinnad on kohati lambist võetud. Aga ise ei kurda, kuna
nii minicheckiga kompu kui ka autochecki kompu sain odavalt kätte. Seega kes otsib, see leiab 
Kangi pead jah paigaldama, kuna muidu ei saa funktsioone vahetada. Muidugi on osad aretanud ka ise mingid nupud keskkonsooli, aga see on minu meelest
suht kole.
See nüüd mis auto pealt ta pärit on ei mängi minu meelest küll mingit rolli. Kellade taga külje peal saab nupuga sättida +/- protsente (max 15
protsenti juurde või maha) ning paak täis-tühjaks meetodiga saab siis asja paika timmida.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 11.06.12 11:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Minicheckiga kompuutreid on ka muidu olemas, aga mõlema tüübi saadavus on üsna olematu ning hinnad on kohati lambist võetud. Aga ise ei kurda, kuna
nii minicheckiga kompu kui ka autochecki kompu sain odavalt kätte. Seega kes otsib, see leiab 
See nüüd mis auto pealt ta pärit on ei mängi minu meelest küll mingit rolli. Kellade taga külje peal saab kangiga sättida +/- protsente (max 15
protsenti juurde või maha) ning paak täis-tühjaks meetodiga saab siis asja paika timmida. |
Kas mitte ette ei ole selleks reguleerimiseks nupp toodud? Kui ei, siis milleks see kolmejuhtmega plaadike kompu paigaldamisel sinna nupu taha tuli
panna? Kas oled, weiks, kindel, et ei ole vahet, millise masina pealt kompu on? Need ju täiesti erineva tagusega, kuigi jah, välja näevad ühesugused
või ma eksin?
Mina ärisin vennalt 50eur kompu+kang+juhe (AC ja tavakangi andsin vastu). Maha olen maganud paar pakkumist sellisele komplektile 60-70eur.
Kompuga ei pea kangi paigaldama, kuigi b4 originaalis see seal on. Võib ka mujale panna juhtnupu. Kangide sobivusest aga niipalju, et venna -93 b4
avanti kang tervikuna ei sobinud minu -95 coupele, sisu sobis, pidin seega asja lahti lõhkuma
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 11.06.12 11:51
|
|
|
Selle kütusenäidiku all oleva nupuga saab minu teada ainult selle seieri näitamist sättida. Kuskil oli kirjas ka, et kuidas seda täpselt teha tuli.
Vist oli midagi sellist, et kui paak tühi siis tuleb 4-5 liitrit sisse valada ja sättida näidik täiesti algusse, et siis umbes 50km varu. See miks see
plaadike just seal on, ei tea. Selle kohta peab uurima. Ise tean vaid seda, et kütusekulu näitu saab nende protsentide abil korrigeerida. Üks kang
siis valib kas + või -, järgmine 5% ja kolmas 10% ning kui teine ja kolmas korraga, siis 15%.
Ise olen näinud kõiki peale diisli kellade tagant ehk siis bensuka R4, R5 ja V6. Need tagused moodulid on olnud kõik üks-ühele vahetatavad (ka b3
kellade puhul) ning minu minicheckiga kompu pärineb iseenesest R5 küljest ning autochekiga kompu V6 küljest, aga hetkekulu järgi on samadel kiirustel
numbrid samad. Näiteks 70-ga on kuvab veidi üle 4 liitri sajale ja 90-95 5,7 liitrit sajale.
Ainuke asi mis ma tean kellade puhul erinevat, on tootjatest tulenev erinevus sisujuppide asjus ehk siis VDO ja UN4 tahokad ei ole omavahel
vahetatavad, kuna trükiplaadi küljes pole vastavaid kohti ja see digikell seal all on ka erineva ehitusega. Aga VDO kompuga autocheck istub näiteks
ilusti UN4 ploki külge ja töötab.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 11.06.12 12:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Selle kütusenäidiku all oleva nupuga saab minu teada ainult selle seieri näitamist sättida. Kuskil oli kirjas ka, et kuidas seda täpselt teha tuli.
Vist oli midagi sellist, et kui paak tühi siis tuleb 4-5 liitrit sisse valada ja sättida näidik täiesti algusse nagu paak oleks tühi, et siis umbes
50km varu. See miks see plaadike just seal on, ei tea. Selle kohta peab uurima. Ise tean vaid seda, et kütusekulu näitu saab nende protsentide abil
korrigeerida. Üks kang siis valib kas + või -, järgmine 5% ja kolmas 10% ning kui teine ja kolmas korraga, siis 15%.
Ise olen näinud kõiki peale diisli kellade tagant ehk siis bensuka R4, R5 ja V6. Need tagused moodulid on olnud kõik üks-ühele vahetatavad (ka b3
kellade puhul) ning minu minicheckiga kompu pärineb iseenesest R5 küljest ning autochekiga kompu V6 küljest, aga hetkekulu järgi on samadel kiirustel
numbrid samad. Näiteks 70-ga on kuvab veidi üle 4 liitri sajale ja 90-95 5,7 liitrit sajale.
Ainuke asi mis ma tean kellade puhul erinevat, on tootjatest tulenev erinevus sisujuppide asjus ehk siis VDO ja UN4 tahokad ei ole omavahel
vahetatavad, kuna trükiplaadi küljes pole vastavaid kohti ja see digikell seal all on ka erineva ehitusega. Aga VDO kompuga autocheck istub näiteks
ilusti UN4 ploki külge ja töötab. |
Huvitav jah, miks see plaadike ja ka selle nupuni minev hammastega otsik just kompuga koos käib ja sellega ühenduses on? Erinevate mudelite all
mõtlesin ma c4 ja b4. 80-netel (b3-b4) peaks vist jah asjad enam vähem samad olema.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 11.06.12 12:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Huvitav jah, miks see plaadike ja ka selle nupuni minev hammastega otsik just kompuga koos käib ja sellega ühenduses on? Erinevate mudelite all
mõtlesin ma c4 ja b4. 80-netel (b3-b4) peaks vist jah asjad enam vähem samad olema. |
Aa, ma ei saanud algul asjale pihta. c4 ja b4 on nad jah ikka üsna erinevad, aga on ka neid hulle olemas, kes on c4 kompu osa b4-ja peale ümber
aretanud.
Endal on kaks mõtet, et võib-olla saab ta sealt ühendusest infot selle jaoks, et kuvada kui palju on kütust kulunud sõidu algusest saati (3.
funktsioon kompu ekraanil) ja miskit moodi peab saama ka ju infot selle jaoks, et kuvada kui palju saab veel paagis oleva kütusega sõita(2. funktsioon
kompu ekraanil). Seda saaks täitsa proovida, kui võtta see plaadike sealt korra ära ning vaadata, mis need 2. ja 3. funktsioon ka sellest arvavad.
Teine päev kui aega rohkem, siis proovin ära.
|
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 12.06.12 19:16
|
|
|
Kas keegi oskab ka sellele inglise keelset nimetust anda?
Et saaks selle kohta midagi ka välismaa lehtedelt uurida.
Trip-computer?
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 12.06.12 19:26
|
|
|
Diisel B4 kompuutrit panna ei saa.
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 12.06.12 19:30
|
|
|
Selge. Jälle targem.
Eks ma siis enam ei otsi.
Suur tänu.
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 13.06.12 08:57
|
|
|
Ma olin juba korraks pettunud. 
Suur tänu igatahes !
Ning kas ma sain õigesti aru, et kui ma tahan õiget kütusekulu näha, siis pean sellise asja vahele ehitama?
|
|
|
Aigar_I
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant 1.9 TDI
|
postitati 24.06.12 11:39
|
|
|
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=102699&page=1
Selle juhise järgi paigaldasin autochecki ära.
Kuid seda juhet ma ei leidnud:
Tsitaat: |
3) 3 - pruun-must - ei tea mis juhe see on, aga vajalik
|
Igatahes muidu toimib. Ütleb "OK" ja puha. Kuid kurvides hakkab tööle kütusetuli. Rahulikult sõites kustub ära kuid kurvides tuleb kohe tagasi.
Kütust on pool paaki.
|
|
|