Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2.5TDI 132kW A/Q/A - 2000 - Ardo (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 4167)
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 09.06.12 22:08 Tsiteeri
Audi A6 2.5TDI 132kW A/Q/A - 2000 - Ardo



AUDI C5:

No tere klubirahvas :P. Sai omatud 6 kuud Audi veresugulast ja täna tuli suht hea pakkumine, et jälle Audi roolis olla.
Masinaks siis 2000 aastal tehasest väljaveerenud C5 kerega must Audi. Eestisse toodud selle aasta märtsis põhimõtteliselt Hollandist. Masinal on peal 2.5 liitrine 132kW sakslaste kättemaks kaotatud maailmasõja eest. Samas on tehtud rihma, rulli ja nuka jooks Eestisse jõudes. Kereks on Avant ja veoskeemiks loomulikult Quattro. Käike aitab vahetada 5 käiguline Tiptronic kast, mis vajab veidi hoolt, aga sellest hiljem.
Varustust on tellitud suht piisavalt, et sõita mugavalt. Talvel aitab teel püsida ESP ja veojõukontroll. Sõita saab mugavalt kasutades kliimat 4x el. aknaid, püsikat, parkimisandureid nii ees kui taga, elektriliselt liigutatavaid istmeid, isetumenevat salongipeeglit, koeravõrku jpm. Hea nähtavuse tagab originaal xenon tuled. Ilu poole pealt on ainult puitliistud salongis ja kroomkatusereelingud. Heli poolepealt läks sisse bussis olnud targemat sorti JVC makk ja mulle uskumatul kombel ei ole sellel mudelil tehasest taga woofrit. Aga eks vb kunagi annab sedagi täiustada.

Nüüd siis mõned pildid ka:

http://img1.auto24.ee/auto24/560/242/26426242.jpg

http://img10.auto24.ee/auto24/560/257/26426257.jpg

http://img2.auto24.ee/auto24/560/248/26426248.jpg

Tegemist vajab siis:

Tuledelülitile vaja leida uus plastist tuleümbris.
Kastil vaja vahetada paar simmertihendit.
Piduriklotsid vaja vahetada.
Tuledest niiskus välja ja poleerida.
Tagumised amordid vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 02.07.12 21:08 Tsiteeri


Sai ostetud odava hinnaga veel üks Audi. Masinaks siis Avant kerega ökopill. Audi A6 1.9TDI 66kW manuaalne esivedu. Tegemist siis töökaaslase autoga, mis sai siin soomes soomlase poolt tagant ära rihitud. Vahetamist vajab tagastange, esistange, tagaluuk.
Sellise motoga masina puhul on varustus päris huvitav: Tulede korrektor, katuseluuk, toimiv kliima, elektriaknad, pikad kroomrõngastega kellad, käetugi, soojendusega elektri peeglid, kesklukk signaga jm.
Tehtud on rihmavahetus koos käbiga, esipidurite kapremont, sillad vaiksed. Ise pean ära tegema tagapidurite remondi, tihendid, keetad, klotsid.
Iseenesest on suht sile masin ja mis peamine, väga odavate ülalpidamiskuludega.

Mõned pildid ka:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/409600_383839958336744_1083611576_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/527918_383840241670049_1941317070_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/541682_383840535003353_835232994_n.jpg




Ja kui C5 Audist rääkida, siis sellele pole ikka uut kasti saanud. Vist mõtlen juba suht kindlalt viia hoopis Autohooldusesse, kus lasen teha kasti remondi. Siis peaks ka sellest autost saama pikalt mureta liikuv isend.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 02.07.12 21:16 Tsiteeri


C5 masinaga sõitmiseks peab ikka üks c4 varuks olema mida saab usaldada, isegi siis kui välimus vägahull on. :D
Aga edu. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 02.07.12 21:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
C5 masinaga sõitmiseks peab ikka üks c4 varuks olema mida saab usaldada, isegi siis kui välimus vägahull on. :D
Aga edu. :)


Kusjuures seda mulle kõik väidavad jah, aga ise ei ole enda C5ega veel pikalt sõita saanud. Kuigi jah, pereringkonnas kaks 2.5TDI C5 ja mõlemad järjepanu nõuavad raha endasse. Loodan, et enda oma saab vähe vastupidavam :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 22.07.12 17:51 Tsiteeri


Njaa, kui ikka oled Audipede siis on see kallis rahakotile. Sai freelanderit külastada ja soetatud 55o euri eest juppe C4 jaoks.
Tagastange, luuk, pagasiruloo, topeltpohi, uued suunad ringiratast, essi kellad ja rool, pusikakang, liist juhiuksele, kliimaplokk, 17" bolero veljed koos korralike suvekatega, michelini 245/40/17. Järgmised jupid imemehelt, esistange, madaldus, 140 euri.
Nuud vaja veel essi paneeli taha ja tooni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 22.07.12 18:06 Tsiteeri


See C4 on küll jubedas seisukorras :D Aga noh, varustust on normaalselt (eriti veel sellise mootoriga C4 kohta), sigaöko mootor ja vastupidav tehnika ühes odavate varuosadega- mida veel tahta :P

Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 22.07.12 19:21 Tsiteeri


Kas need esimesed parkimisandurid on mingi erilise lisavarustusena sellisel autol? Töötavad ilmselt samamoodi kui tagumisedki, st samasugune jube piiksumine on signaaliks?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 22.07.12 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
See C4 on küll jubedas seisukorras :D Aga noh, varustust on normaalselt (eriti veel sellise mootoriga C4 kohta), sigaöko mootor ja vastupidav tehnika ühes odavate varuosadega- mida veel tahta :P

Edu!


Jubedas seisukorras on õnneks kõik kosmeetiline. Aga nuud onnestus saada suht musta tooni jubinad. Tehnika on hooldatud ja korras, samuti kere ise. Sisu on nagu uuel autol, istmed kulumata, plastikust asjad terved.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 22.07.12 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kas need esimesed parkimisandurid on mingi erilise lisavarustusena sellisel autol? Töötavad ilmselt samamoodi kui tagumisedki, st samasugune jube piiksumine on signaaliks?


Esimesed piiksuvad samamoodi, aga töötavad kuni kiiruseni 20km/h. Praeguse seisuga ei oskagi miskit teha selle C5 masinaga. Siin teemas võin kergelt teada anda, et masina hind on 2000 euri. Masinal vaja vahetada kastil simmer vb ka trafo ja olipump.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 27.07.12 22:41 Tsiteeri


Niisiis ära läks hoopis C4 masin. Soomest koju jõudes istusin oma C5 masinas ja mõtlesin, et korra ta käes on, siis tuleb korda teha. C4 alt jäid C5 alla Bolerod. C4 liikleb nüüd Rakvere kandis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 30.07.12 22:08 Tsiteeri


Täna oli siis see õhtu kui kiskusin alt oma katkise tiptronic kasti. Ei olnudki midagi hullu, 3h tööd. Aga tulemus siis see mida arvasingi olevat. Tüüpiline 5hp19 kasti probleem. Vahetamata õli tõttu kiilus õlipumba küljes olev fflants turbiini külge kinni ja kiskus kaasa ka seal oleva simmeri. Sellest ka hull õlileke.
Nüüd plaanid siukesed, et ära poleerida trafo ja flantsi pinnad, ning kinnitada flants keemilise metalliga uuesti õlipumba külge. Ning paigaldada uus simmer. Teoorias peaks see asi töötama ja ideekohaselt hoidma kokku ca 600 euri. Aga asja saan valmis vast neljapäevaks ja siis jääb ainult loota katsetustulemustele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 31.07.12 19:13 Tsiteeri


Hetkel siis kast "taastatud" ja südamest soovin edu neile kes usuvad Audi eluaegse õliga kasti juttu. Märkuseks toon näite, et kujutage ette mootorit mis on sõitnud 150tkm ühe õliga:D:D:D. Aga nüüd tundub, et sain kasti korda. Homme kast alla ja näeme loodame.

Nädalavahetusel sai autole osta uus Varta Silver 100Ah ja 800A aku. Nüüd peaks pidevalt tühja aku probleem kadunud olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 31.07.12 19:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
ja mulle uskumatul kombel ei ole sellel mudelil tehasest taga woofrit. Aga eks vb kunagi annab sedagi täiustada.


Üldiselt käib tagaustes paiknevate kõlarite võimendus originaalis läbi woofris paikneva 4-kanalise võimendi.
Kuna aga universaali kahe mähisega woofrielemendil on kohati kombeks plärisema hakata, siis võib-olla on keegi woofri lahti ühendanud ja suures tuhinas ka juba välja katkunud.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 31.07.12 19:49 Tsiteeri


Sel variandil on originaalis ainult ustekõlarid. Juba pool autot laiali lammutatud selle veendumiseks:P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 31.07.12 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
Hetkel siis kast "taastatud" ja südamest soovin edu neile kes usuvad Audi eluaegse õliga kasti juttu. Märkuseks toon näite, et kujutage ette mootorit mis on sõitnud 150tkm ühe õliga:D:D:D.

Pole eriti mõistlik võrrelda mootori- ja käigukasti õli. Suur osa inimkonnast ostab auto salongist sõidab 250k (kui sedagi) ja müüb auto maha. Nende jaoks on see õli eluaegne.

Kui supakat kuskil pole, on tegemist tavalise passiivse süsteemiga. Minu endine C5 oli sama konfiga ja korraliku unitiga manas päris arvestatavat helipilti.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 31.07.12 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
Hetkel siis kast "taastatud" ja südamest soovin edu neile kes usuvad Audi eluaegse õliga kasti juttu. Märkuseks toon näite, et kujutage ette mootorit mis on sõitnud 150tkm ühe õliga:D:D:D.

Pole eriti mõistlik võrrelda mootori- ja käigukasti õli. Suur osa inimkonnast ostab auto salongist sõidab 250k (kui sedagi) ja müüb auto maha. Nende jaoks on see õli eluaegne.

Kui supakat kuskil pole, on tegemist tavalise passiivse süsteemiga. Minu endine C5 oli sama konfiga ja korraliku unitiga manas päris arvestatavat helipilti.


Aga on keegi vaadanud mis juba 100tkm pealt toimub?!. Tüüpveaks on siis lihtne saale-võlli kinnikiilumine. Seda "tüüpviga" aitaks vältida 60tkm õlivahetuse välp.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 01.08.12 05:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo
... Seda "tüüpviga" aitaks vältida 60tkm õlivahetuse välp.

Aga seda ju ka remondikohad soovitavad:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 06.08.12 19:59 Tsiteeri


Peale käigukasti remonti olen autoga uhanud 500 km ja tundub, et remont õnnestus.

http://www.upload.ee/image/2574848/SAM_0109.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tagakumm
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C3Q ,C4 s4 V8,C5,C6Q

postitati 06.08.12 20:13 Tsiteeri


Kas see järelturu stero töötab sul seal sama hästi kui originaal?
Või esineb ka mingeid anomaaliaid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 06.08.12 20:19 Tsiteeri


Kuna tark JVC varastati ära siis sees Blaupunkti usb makk. Sellel hakkab isegi see pikk pistik külge ja toimib ideaalselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 08.08.12 21:26 Tsiteeri


Täna paigaldasin lõpuks uued piduriklotsid ette, kuna hakkas juba vaikselt metalliga pidurdama. Klotsid sõitsid tegelikult juba ammu autos kaasas. Aga noh, kingsepp käib ikka ja alati paljajalu (ma autotehnik :P). Uskumatu tundus see, et autol on all originaal kettad ja ka klotsid olid Audi märkidega. Äkki 225000 läbisõit ongi reaalne:D. Nukad ju läksid, kast andis ka saba. Kõik siuke 200tkm teema.

Kuidas saan maki info kuvama armatuuri. Sees on Blaukari makk, mis peaks seda toetama ju.

http://www.upload.ee/image/2580803/SAM_0114.JPG

http://www.upload.ee/image/2580831/SAM_0111.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.2% - SQL: 49.8%]