Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 24.05.12 21:37
|
|
|
Elektriskeemi graafiline teostus on äärmiselt professionaalne
Millega tegid ?
|
|
|
|
AMX
huviline
Registreerunud 10.09.09
Asukoht: põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 2.8 quattro 1992a, vw multivan 2.0bitdi 4motion 2016a
|
postitati 25.05.12 05:52
|
|
|
Sellist moodulit eestist kah on võimalik leida või peab ebeys surfama hakkama?
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 25.05.12 06:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Elektriskeemi graafiline teostus on äärmiselt professionaalne
Millega tegid ? |
Tegin paintis.
Tsitaat: | Algselt postitas: AMX
Sellist moodulit eestist kah on võimalik leida või peab ebeys surfama hakkama? |
Moodulit võimalik minu käest soetada!
Lisaks tuleb skeemi üks relee juurde, et päevatuled toimiks vaid siis, kui seisupidur ei ole rakendatud.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 25.05.12 07:15
|
|
|
Diood TFL klemmi ja relee (85) vahel ei pea olema 7 amprine , vaid näiteks tavaline 1N4001 - 1N4007 seeriast.
|
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 26.06.12 20:41
|
|
|
Nüüdseks siis saab päevatulesid läbi käsipiduri lülitada, toimib see süsteem vaid siis, kui tuled on 0-asendis ja süüde sees. Vaja oli seda selleks,
et süüte sisse keerates kohe tuled ei süttiks ja käivitamise ajaks ei kustuks. Praegu tõmban käsipiduri enne süüte sisse keramist peale ja vabastan,
kui auto juba käib. Lisaks on selline lahendus talvel suurte külmadega hea, et tuled süüte sisse keerates kohe põlema ei läheks. Kasutasin selleks
ühte releed ja dioodi.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 27.06.12 12:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heix
Lisaks on selline lahendus talvel suurte külmadega hea, et tuled süüte sisse keerates kohe põlema ei läheks. |
Väike OT. Talvel vastupidi soovitatakse isegi enne auto käivitamist panna tuled minutiks peale, et aku soojeneks. Aga jah, starteri hetkeks muidugi on
hea kui kõik liigsed asjad saaks välja lülitada.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 30.04.14 07:58
|
|
|
C5 ja B5 mudelid erinevad. Mul praegu nii ühendatud saand et pargid ja esimesed udud jäävad põlema kui viimasena kasutatud tuled viivitusena. Puldiga
taas uksi avades ei toimi, kuidas selles ühendada? Keegi oskab midagi soovitada? 95.a A4.
|
|
|
|