Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kas VAG Grupi TFSI 136 kw ja FSI 110 kw sama mootor turbo erinevusega? (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1702)
Pahh
huviline



Registreerunud 11.01.07
Asukoht: Kuopio
Kasutaja on eemal

Auto: (100, 2.8q manuaal EX), uue otsingul

postitati 10.05.12 15:44 Tsiteeri
Kas VAG Grupi TFSI 136 kw ja FSI 110 kw sama mootor turbo erinevusega?



Nimelt mul on kibekähku vaja kuskilt 136kw TFSI mootori alumist otsa.
Kas 110 kw FSI mootori alumise otsa jupid peaksid sobima 100%?

Turbokaid vähe liikvel ja kergem oleks otsida tavalise mootori alt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.05.12 16:26 Tsiteeri


Kas on mingi põhjus, miks sul üldse selline mõte võiks tekkida?

Pole ma veel näinud, et vabalthingava alumine osa sobiks - surveaste on ju teine, sellest tulenevalt kolvid teised.
Suure tõenäosusega ka karterituulutus ning jahutus turbokal ja vabalthingaval erinevat moodi lahendatud.

Alumine osa peaks sul sobima üsna suvaline põiki asetusega 2.0 TFSI.
Need kilovatid seal on enamjaolt turbo ja seadistuse küsimus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Pahh
huviline



Registreerunud 11.01.07
Asukoht: Kuopio
Kasutaja on eemal

Auto: (100, 2.8q manuaal EX), uue otsingul

postitati 10.05.12 18:40 Tsiteeri


No volkari klubis jäi silma, kui võrreldi neid mootoreid, et ainult turbo erinevus on.
Aga ju siis mehed ei teadnud ise ka.
Ühesõnaga pean otsima TFSI mootorit.
Uusi juppe vast ei kutsu ostma, õlipump üksi maksab juba 1300 euri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 11.05.12 10:47 Tsiteeri


Selline mootor on võimalik leida näiteks Rootsist, hinnad jäävad vahemikku 2000 kuni 3000 eurot.
Lihtsalt infoks.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pahh
huviline



Registreerunud 11.01.07
Asukoht: Kuopio
Kasutaja on eemal

Auto: (100, 2.8q manuaal EX), uue otsingul

postitati 11.05.12 14:37 Tsiteeri


Jah olen täiesti kursis sellega juba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]