KaupsA6
huviline
Registreerunud 27.02.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.12 21:52
|
|
|
A6 C5 2,5td Kütuse problee, Oleks kiirelt nõu vaja!
Ehk saan asjaliku nõu.
Mure nimelt selline. Hommikul sõitsin tööle, kõik oli OK. Vahepeal käisin sõitmas siis hakkas vilkuma eelsüüte küünalde spiraal. Mõtlesin, et nö.
ajutine näha, kuna suretasin auto välja ja läks uuesti ilusti käima. Kuid sõitma hakates oli vilkuv tuli jälle olemas.
Peale tööpäeva auto enam käima ei läinud. Vedasime töökotta ja hakkasime otsima milles viga võib seisneda.
Kütuse torud täiesti kuivad, selge, ilmselt pump. Võtsin paagist pumba välja, kuid panin eraldi nõus diisli sisse + ja - taha ja töötas.
Siis hakkasin voole mõõtma. Pumbani ei tulnud voolu, ka kaitsmeni mitte. Otsisin relee üles. Releele samuti voolu ei tule.
Diagnostikaga ei saanud ka väga targemaks.
Kas kellegil on aimu kust võiks edasist viga otsida? Mida proovida jne.?
Kaupo
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 26.04.12 22:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KaupsA6
Ehk saan asjaliku nõu.
Mure nimelt selline. Hommikul sõitsin tööle, kõik oli OK. Vahepeal käisin sõitmas siis hakkas vilkuma eelsüüte küünalde spiraal. Mõtlesin, et nö.
ajutine näha, kuna suretasin auto välja ja läks uuesti ilusti käima. Kuid sõitma hakates oli vilkuv tuli jälle olemas.
Peale tööpäeva auto enam käima ei läinud. Vedasime töökotta ja hakkasime otsima milles viga võib seisneda.
Kütuse torud täiesti kuivad, selge, ilmselt pump. Võtsin paagist pumba välja, kuid panin eraldi nõus diisli sisse + ja - taha ja töötas.
Siis hakkasin voole mõõtma. Pumbani ei tulnud voolu, ka kaitsmeni mitte. Otsisin relee üles. Releele samuti voolu ei tule.
Diagnostikaga ei saanud ka väga targemaks.
Kas kellegil on aimu kust võiks edasist viga otsida? Mida proovida jne.?
Kaupo |
Esiteks paagipump on ainult paagisiseseseks pumpamiseks. Ta ei anna mootorile kütust ette. Kõrgsurve pump imeb seda ise paagist. Paagipump töötab siis
kui mootor käib. Paagis kütust on piisavalt või on parem paagipool tühi?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 26.04.12 22:11
|
|
|
Pumba releele eelneb topeltkontaktidega süsteemirelee , mis asub mootoriaju plastkarbis.
|
|
|
|
KaupsA6
huviline
Registreerunud 27.02.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.12 22:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Pumba releele eelneb topeltkontaktidega süsteemirelee , mis asub mootoriaju plastkarbis. |
Paagis kütus küllalt, peaaegu pool paaki täis ja paremas pooles ka ilusti kütus olemas.
Saan ma su jutust praegu õigesti aru, et kui pump töötab ainult töötava mootoriga, siis enne seda ei jõua ka releesse voolu? Ehk siis antud juhul
peaks viga otsima kõrgsurve pumbast?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 26.04.12 22:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KaupsA6
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Pumba releele eelneb topeltkontaktidega süsteemirelee , mis asub mootoriaju plastkarbis. |
Paagis kütus küllalt, peaaegu pool paaki täis ja paremas pooles ka ilusti kütus olemas.
Saan ma su jutust praegu õigesti aru, et kui pump töötab ainult töötava mootoriga, siis enne seda ei jõua ka releesse voolu? Ehk siis antud juhul
peaks viga otsima kõrgsurve pumbast? |
Relee kohapealt ma pole kindel. Igatahes kui paagis on pool või rohkem kütust siis paagipumpa vaja ei ole. To pumpab kütust vasakust poolest
paremasse. Kuid viga on jah pigem kõrgsurve pumbas. Kui sul eelsüüte tuli vilkus on mingi viga ka mootoriajus?
|
|
|
Lauzy
huviline
Registreerunud 14.07.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 07.05.12 16:40
|
|
|
Arvatavasti on pumbas paar tihendit läbi ning küte vajub seismisega paaki tagasi, pane voolikud kütet täis aja auto eetriga käima seejärel tõsta auto
tagumineosa ööseks ülesse, et paak oleks kõrgemal kui pump, siis ei saa ka küte enam alla vajuda. Kui siis hommikul käivitub ongi tihendite viga, vii
auto Oisusse ja paaripäevaga saad korras auto tagasi, maksis vist 50 euri
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 08.05.12 05:37
|
|
|
Minu meelest võib olla tegemist hoopis suhteliselt tüüpilise tasemeanduri veaga. Kuidas need asjad seal paagis täpselt töötavad, ma ei olegi õnneks
aru saanud, kuid foorumis on küll keskmisest laiemat kajastamist leidnud teema.
Edit: jh kui paagipaunas kütus ilusti olemas, siis vist siiski mitte.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|