kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 20.04.12 06:13
|
|
|
Audi 80 B4 Avant 2.0 E ´95
2010. aastal tõstatasin foorumis teema, leidmaks endale uut
Audit. Paljude soovitustest oli abi, aga tänaksin nimeliselt serxx-i, kes soovitas vaadata just R4/ R5 väiksemaid mootoreid, aitas ostu otsusele
lähemale.
2011. aasta sügisest olen B4 (Typ 8C) omanik. Mingitel andmetel toodeti Audi 80 Avant mudeleid kokku ainult 200 tuhat eksemplari. Vanema mudeli peale
polnud mõtet mõeldagi. Alustades universaalkerest, mis tuli alles B4-ga tootmisesse ja lõpetades teiste oluliste muudatused võrreldes vanemate
mudelitega. Lisandunud pikem teljevahe, täielikult ümber mängitud kütusepaak ja tagatelg, mis võimaldas lõpuks kasutada kokkuklapitavad istmed, 15"
veljed, ümber disainitud ja ka värvitud tagumised ja eesmine kaitserauad, ning samuti kõrgema kvaliteediga materjalid interjööris. Kindlasti oleks
võinud mõelda B5-e peale, aga see on mul juba olnud.
1995. aastal registreeritud Audil (´94 toodetud) on 2.0 E – 85 kW (116 PS; 114 bhp) mootor. Toodetud Rootsi turule ja kuni 2011. aastani (16a) ka
sõitnud svenssonite maal. Eestis on see 2011. aastal mõned kuud olnud asendusautona Lõuna-Eesti teedel. Eestis võeti Audi arvele, keriti odomeetrit
160 tuhat tagasi, kaotati hooldusraamat ja tehti paberitel ülevaatus. Õnneks oli müüja mõistlik ja leidis mulle vähemalt enamuse remondiajaloost läbi
originaalarvete.
Ennem B4-ja ostmist googeldasin veel antud mudeli tüüpvigasid ja
tuleb tõdeda, et enamuses need ka müüdaval Audil olid olemas. Pidureid õigeaegselt ei hooldata, siis kipuvad kinni jääma tagapidurid ja seisupidur.
Kaheliitriste mootorite õlilekked on peaasjalikult seotud klapikambri kaane tihendi või lekkivate rõngastihenditega. Esisilla amortisaatorite
tugilaagrid, raske esiosa tõttu kuluvad ka teised detailid, näiteks õõtshoova puksid, rooliotsad ja kuulliigendid keskmisest kiiremini.
Samas rääkides plussidest, siis võrreldes samaaegsete konkurentidega on B4 oluliselt roostekindlam. Varuosad maksavad vähe. Väiksemad mootorid on
ökonoomsemad. Vaeva nähti ka mürasummutusega ning võeti kasutusele paremad sisematerjalid. Lõpetuseks, B4 mudeli on võimalik soetada mõistlikku
hinnaga. Minu auto suuremad vead ostmisel olid mõranenud esiklaas, klapikambrikaanet tihend ja tagumine summuti pütt. Kindluse mõttes vaatas Audi veel
ka üle Aasta Auto enne ostmist.
Muud infot:
Liik: sõiduauto
Keretüüp: universaal
Esmane reg: 1995 (Eestisse toodud august 2011)
Mootor: 2.0 R4 8v (85 kW)
Kütus: bensiin
Odom. näit: 340 000 km
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Värvus: valge
Turva- ja ohutusvarustus:
o Roolivõimendi
o Kesklukustus (puldiga)
o ABS pidurid
o Turvavööde eelpingutid esi- ja tagaistmetel
o Turvapadi juhile
Mugavusvarustus
o Elektrilised välispeeglid
o Esiistmete soojendus
o 1x peeglid päikesesirmides
o Tuledepesurid
o Automaatsed päevasõidutuled
o Tagaklaasi soojendus
Sisustus
o Audi originaal nahast rool
o Käetugi taga
o Jalamatid esimesed tekstiilist + kummist esimesed ja tagumised
Audio:
o Pioneer (CD, MP3) autoraadio
o 2x Audi originaal kõlarid armatuuris
o 2x Audi originaal kõlarid tagaustes
Rehvid ja veljed:
o Rehvid 195/65/R15
o Audi originaal valuveljed 15"
Muu varustus
o Rootsi müügipakett
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 20.04.12 08:21
|
|
|
Väga mõistlik jutt ja väga täpsed kuluosad välja toodud. Nagu loeks enda auto teemat. Aga üldiselt on väga odav ja kerge teha b4 veel paremaid
sõiduomadusi tegevaks autoks. Ning välimus pole ka probleemiks, et seda kaasa aidata. Sellle alla ei mõtle tuuningesemeid vaid audi originaaljuppe.
|
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 20.04.12 09:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Väga mõistlik jutt ja väga täpsed kuluosad välja toodud. Nagu loeks enda auto teemat. Aga üldiselt on väga odav ja kerge teha b4 veel paremaid
sõiduomadusi tegevaks autoks. Ning välimus pole ka probleemiks, et seda kaasa aidata. Sellle alla ei mõtle tuuningesemeid vaid audi originaaljuppe.
|
Just nii - B4-ja interjööriga olen ma rahul. Kuigi tumesinine tekstiil oli esmalt veidi ehmatav, aga ikkagi selgelt eristuv kui mõni beezikas või
traditsiooniline hall salong. Üllatavalt hästi on vastupidanud juhiiste - ei ühtegi suuremat kulumist. Hooletusest on küll auk jalgevahel, aga see ei
kärise ega jookse. Sama võib ka jalamattide kohta öelda - Tekstiilist
tumesiniste mattide peal olid kummist. See on hoidnud matid kulumast. Ise ma eelistan sõita ilma kummist mattideta aastaringselt - Väike jala koputus
enne salongi istumist ja suurem sodi jääb ukse taha. Välja on vahetatud tõenäoliselt käigukangi nahast vutler - See näeb liiga hea välja vs auto
läbisõit. Käest on lastud rooli nahast kate, aga selle korduv hooldamine minu poolt on aidanud. Vahetamiseks pole enam põhjust - pigem peab vaatama,
et see enam liialt ära ei kuivaks kuumade suvepäevadega.
Välimus aga vajab värskendust. Ei teagi, kas seda on kunagi vahatatud, kui siis kunagi ammu. Poleerimisest pole küll ühtegi jälge. Käsipesust sain
tagasisidet, et värv on ikka väga väga krobeline/ kare. Eks aastad on oma töö teinud ja väikesi värviparandusi tuleks teha peoga. Kolm kõige
karjuvamat kohta on kapott ja esitiivad ülemised ääred. Audi on jäänud sõna otseses mõttes kalluri taha, millest lendas peotäis kruusa välja.
Esiklaasis on umbes kuus auku ja kapotil teine sama palju. Viimane mure välimuse osas on alumised ukseliistud, mis on ajahambale järgi andnud ja nüüd
irvitavad igast nurgast.
Kokkuvõttes, need kõik mured on lahedatavad ja näiteks uued originaal ukseliistud saab näiteks 150,- kätte + tööraha
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 20.04.12 17:23
|
|
|
Pool aastat hiljem on läbisõit 6000 km. Esimene talv on seljataga ja suverehvid on juba kuu aega tagasi alla pandud.
Enamus läbisõidust on olnud Harjumaal ja pikemaid Eesti otsi on olnud mõned.
Esimesed suuremad tööd ennem auto kasutusele võtmist olid klapikaanetihendi -,süüteküünalde -, jagajakaane -, karteri tuulutustorude -, aku -,
hammasrihma -, nukk- ja väntvõllisimmerl. -, salongifiltri - ja käiguhoovasimmeri vahetus. Pluss nipet näpet. Kõik kokku 530,-. Mootori ja piduri õlid
koos filtiritega olid OK.
Vahepeal on mõned detailid väsinud ja vahetatud uute vastu. Suuremad külmad lõpetasid amortide töö - Need läksid vahetusse. Summuti jooks oli ikkagi
nii väsinud, et selle lappimine oli mõttetu tegevus. Mingil hetkel olid torud lahti ja ainus lahendus oli terve jooks leegitorust alates
väljavahetada.
Pidurisüsteemi korrastamisega läksid vahetusse esimesed kettad koos klotsidega. Tagumised on küll väsinud, aga nende pidev puhastamine hoiab need
töös.
Talve lõpuks olid siis vahetatud - Esiamordid koos patjadega, esi piduri kettad ja klotsid ning terve summuti jooks. Pluss nipet näpet. Kõik kokku
738,-.
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 20.06.12 06:56
|
|
|
Head Jaani kõigile!
Otseselt veel talveks ettevalmistusi ei tee - aga augustis on ülevaatus tulemas ja enne ilusate ilmade lõppemist saab autot kõpitseda maja ees!
Auto kindalaekasse oli jäänud eelmisest omanikust/ müüjast Motipi värviparanduse pintsel. Võtsin siis mina esimest korda värviparanduse töö ette ja
tuleb tunnistada, et esimene tulemus on hea. Auto on küll lähedalt vaadates täpiline, aga meetri kahepealt on asi märkmatu. Kindel on see, et kere on
taas kaitstud. Saab siis näha, mida ma järgmisena proovida võtan. Näiteks
esitiiva ülemised ääred on ikka hullud. Otseselt auku veel sees ei ole, aga hea tahtmisega lükkaks näpu ikka läbi küll. Ei teagi kumb tuleb
mõistlikum ja soodsam - Kas osta uued või proovida vanu taastada?
Aastaring on täis ja õlivahetus koos filtriga tuleb ära teha. Eelmine sügis sai klapikaanetihend vahetatud. Tänaseks on aga selge, et vaja on ka
vahetada klapisääretihend - Audi lihtsalt sööb kahe lõuapoolega õli. Ma
väga loodan, et kolvirõngaste vahetuseks ei lähe. Aga eks siis ole näha töö käigus, mis pilt sealt avaneb.
Mõned kontrollid tuleb teha
- Mootorijahutus - näidik ei püsi kust ta peaks olema, ning ka paagist kaub vaikselt jahutusvedelikku.
- Teine kontroll läheb esitulepesurite peale - Need lihtsalt ei tööta. Saab siis teada, kas nende mootor on õhtal, või miskit kolmandat.
- Kolmandaks ei põle kütusenäidiku signaaltuli.
Viimasena tuleb veel esiklaas aastast ´95 väljavahetada - Ega muidu TÜV mehed mind kaugele lase.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 20.06.12 07:08
|
|
|
Pesuritel läheb üldiselt ikka pump läbi. Endal kogemus kahe originaaliga, millest vaid üks töötas ja seda ka vaid üheks korraks, teine pump ei teinud
üldse mitte kui midagi. Poest sain asemele bmw oma ning maksis too 6 eurot koos mõningaste sentidega ning nüüd peseb nii et vähe pole.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 20.06.12 07:56
|
|
|
Esitiivad soovitan otsida kasutatud korralikud originaalid. Neid vanu ei ole mõtet taastada kui juba näpu läbi surud.
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 11.11.12 10:59
|
|
|
2012 aasta
Augustis käis auto ülevaatusel - Ainsa märkusena läks kirja katkine numbrituli.
Enne seda aga olin siis vahetanud esiklaasi (mõra jooksis horisontaalselt üle terve klaasi) ja lisanud summutijooksule katalüsaatori. Juba kevadel
tervet summutijooksu välja vahetades oli selge, et eelmine omanik oli otsustanud minna lihtsama vastupanu teed ja oli kati lihtsalt välja katkunud.
Eelistades aga ise autot hooldada originaali lähedaselt, siis ei olnud küsimustki kas katalüsaator tagasi panna või mitte. Pigem oli küsimus ajas,
ning TÜV oli motivaatoriks.
Tööde tegemise ajaks oli klaasipesu pump otsad andnud. Läksid siis kõik kolm tööd ühe töökoja kätte. Arve tuli kokku alla 300,-.
Kui jaanide ajal kirjutasin, et audil ei tööta esitulede pesurid, siis tegelikkuses oligi juhtmed lahti ühendatud. Nii, et see mure sai korda koos
klaasipumba vahetusega. Mis aga ikkagi vajab harjumist on esitulede pesurite tööle saamine. Päevatuled peavad olema koos armatuuri tuledega
sisselülitatud ja ... ... kas siis tuleb teatud arv kordi tõmmata või teatud aja kangi peal hoida. Igatahes ma küll ei saaks aru, et esitulepesurid
oleksid suured pesuvedeliku röövlid.
Juuli kuus vahetati klapisääretihendid. Õnneks suuremaks vahetuseks ei läinud. Täna neli kuud hiljem võib kinnitada, et õli kadumise kurjajuur sai
kinni pandud! Nüüd püsib sissevalatud õli vähemalt seal kust ta koht on. 10W-40 õlivahatusega tuli kõik kokku 140,-.
Auto aastane läbisõit tuli 11 tuhat kokku. Rahaliselt üks ümmargune 1 700,- euri.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 11.11.12 11:03
|
|
|
Sa pole järelikult näinud, kuidas need pesema peaks. Liiter vedelikku käib nii kiirelt läbi et ei saa arugi
|
|
|
Maarekk
huviline
Registreerunud 30.03.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.12 14:08
|
|
|
Mul pole TÜVel kunagi numbritulesid kontrollitud . Tore vaadata kui autot
niivõrd heas korras hoitakse. Edu!
|
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 13.11.12 15:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Sa pole järelikult näinud, kuidas need pesema peaks. Liiter vedelikku käib nii kiirelt läbi et ei saa arugi |
Kuidas teistel originaal tuledepesur töötab - Kas tuleb teatud arv kordi kangi tõmmata või teatud aeg peal hoida?
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 17.01.13 21:23
|
|
|
Vihmane 19. oktoober
19. oktoobri reede õhtu oli vihmane ja sompus. Minu taga ristmikut ületav BMW 116 juht jäi pidurdamisega hiljaks ja tulemus oli käes.
Vahejuhtum leidis aset Akadeemia ja Kadaka ristis suunaga Õismäe poole.
Saksa raudruunad sai mõlgitud - Minu tagaluugis oli lohk ja bemari nina oli turris. Üllataval kobel jäid mõlemal autol tuled terveks.
Tagaluuk töötas ja stanges oli paar tõsisemat pragu. Õnnetuse asjaolud sai küll vahetult fikseeritud Ammeco autos aga tööks läks ikkagi alles kuu
hiljem novembri lõpus.
Mõelmad kannatada saanud detailid läksid vahetusse. Ammeco otsis romulast terved osad ja vahetas need siis välja. Auto jäi umbes nädalaks nende kätte
töösse.
Kui ennem LKF fikseeriti kahju summad sendi täpsusega, siis nüüd läks kirja vahemik 500 - 2K.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 18.01.13 07:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kenkaljas
Kui ennem LKF fikseeriti kahju summad sendi täpsusega, siis nüüd läks kirja vahemik 500 - 2K. |
Kuidas see nii saab olla? Juba kuskil 1000eur pealt vast hakkavad sellise masina puhul mõtlema mahakandmise peale, kuidas nad siis on nõus 2k eest
remontima?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 18.01.13 20:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: kenkaljas
Kui ennem LKF fikseeriti kahju summad sendi täpsusega, siis nüüd läks kirja vahemik 500 - 2K. |
Kuidas see nii saab olla? Juba kuskil 1000eur pealt vast hakkavad sellise masina puhul mõtlema mahakandmise peale, kuidas nad siis on nõus 2k eest
remontima? |
Eks siis summa jäi rohkem selle 500 poole.
Aga jah, mul oli sama mure. Vanema autoga ei saa avariisse lihtsalt jääda.
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 26.01.13 11:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: kenkaljas
Kui ennem LKF fikseeriti kahju summad sendi täpsusega, siis nüüd läks kirja vahemik 500 - 2K. |
Kuidas see nii saab olla? Juba kuskil 1000eur pealt vast hakkavad sellise masina puhul mõtlema mahakandmise peale, kuidas nad siis on nõus 2k eest
remontima? |
Siin on mõned pildid kannatada saanud keredetailidest ja romulast leitud luugist http://sdrv.ms/Von7VU
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 30.01.13 19:10
|
|
|
Aasta alguse remondi arve sai kokku summas 1 285,-.
Olid mõned tööd, mida ma olin laiskusest edasi lükanud ja teisalt oli ennem suuremate külmade tulemist auto üle kontrollida.
Muret tegi nimelt võbelevad pöörded tühikäigul sooja mootoriga. Kord olid nad olemas ja kord jällegi kadunud. Proovisin leida mingit mustrit, aga võta
näpust. Tõmblevad pöörded olid nagu anomaalia. Ei mingit regulaarsust ega mõistmist sündmustes. Auto ei surnud kordagi välja ja võbelemine oli mõne
poole tuhande pöörde piires. Nii, et auto vajas diagnostikat.
Kontrollida aga tahtsin esisilda, mis igapäevaselt läbis mõned kilomeetrid vana raudteetammi. Ühesõnaga oli sild korralikult läbi raputatud, ning
kindlasti oli seal mõni väsinud detail.
Keretöödest tuli auto detsembri esimeses pooles. Töökojas sai aeg kirja pandud nädal peale seda. Kuid enne kui autoga Forssi jõudsin ei läinud ühel
päeval auto enam käima. Ennem seda oli olnud mõnel korral auto käivitamisega probleeme. Audi läks tööle siis teisel või kolmandal katsel.
Esisillast läksid vahetusse lugematu hulk vidinaid: puksid, sarniir, tolmukat, veo võlli kaitsekumm. Tagumised kettad koos klotsidega. Ning ka üks
mootoripadi. Eelnevad varuosad siis kokku summas 180,-.
Suurima üllatuse tegi aga väsinud roolilatt. Ainuüksi see varuosa maksis 500,-.
Aku probleem koos võbeleva mootoriga said süüdlaseks väsinud mootoriaju. Viimane näitas tõsiseid aiateibaid nii välise temperatuuri kui aku voltide
kohta. Egas seal teist lahendust polnud kui tuli romulast uus doonor leida.
Forss andis originaal mootori juhtkompuutri koodi: 5WP4 174, 039 906 024D. Tegemist oli Siemensi tootega. Saatsin siis romulatesse järelpäringu enne
suuremaid detsembri pühi ja ega ma ei lootnudki tulemust kui peale aasta vahetust. Siis kui normaalne eestlane on tagasi tööl.
Paralleelselt proovisin ka googeldamist, et vaadata, kas ka kamänguruumi mõne teise mootoriajuga. Vastus oli olemas: ECU 039 906 024 D changed to 039
906 024 F and then 039 997 024 FX and is specifically for cars from chassis number WAUZZZ8GZSA000001 onwards.
Tegemist oli ABK mootorile mõeldud mootoriajuga. Nii laienes otsinguala ja doonoriks olid Audi 80 B4 või 100/A6 C4 2.0l 115PS ABK mootoriga autod.
Vääna autolammutusest leidus potentsiaalne varuosa hinnaga 30,- koodiga 039 906 024. Tegemist oli 93. aasta Audi 100 mootoriajuga.
Mootoriaju vahetus õnnestus ja senised probleemid olid lahendatud. Kõige juures sai näiteks geneka rihma pingutatud, karterituulutust puhastatud,
juhtmeid kontrollitud jne. Kokku läks tööraha selle jama peale 225,-.
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 13.04.14 12:56
|
|
|
B4 2.0l 115PS ABK - pöörded kaovad ära ja mootor tahab välja surra
Üks probleem läheb ja teine tuleb.
Aasta on nüüd möödas kui hõiskasin, et mootoriaju vahetus õnnestus ja probleemid (võbelevad pöörded tühikäigul sooja mootoriga) lahendatud. Tõesti
võbelemist pole enam kordagi olnud. Ja seda B4 originaal ajuga (039 906 024D). Doonor aju auto omaks ei võtnud ja ma viisin selle romulasse tagasi.
Doonor aju probleemiks sai aeg-ajalt mitte käivitumine. Lihtsalt kui tuju ei olnud, siis ka käima ei läinud. Selline originaali ja doonori vahetamine
kindalaeka alt väsitas lihtsalt ära. Ja hea oli, et originaal ajuga sai asi lahendatud.
Tänaseks aga on tekkinud uus mure. Pöörded kaovad ära ja B4 2.0l 115PS ABK mootor tahab välja surra. Sarnaselt toonasele olukorrale kord on probleem
olemas ja siis võid päev kaks sõita ilma ühegi mureta. Olen proovinud leida mingit mustrit, aga mida pole seda pole.
Enne postitust googeldasin foorumit ja leidsin, et analoogseid muresid on ka teisel olnud. Nagu ma aru saan on probleemi lokaliseerimine piisav
väljakutse. Alates kolmikvaakum voolikust ja lõpetades küünalde ja küünlajuhtmetega.
Kas keegi meistrimees oskab kindlapeale öelda kust ja millest alustada?
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 13.04.14 13:02
|
|
|
Muu info alt jäi silma selline kirjutis (Mootor: 2.0 R4 16v (85 kW), tegemist siiski 8v mootoriga(ehk 8 klappi).
Või olen millestki valesti aru saanud?
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 13.04.14 16:53
|
|
|
2013 aasta
Suures pildis on eelmine aasta hea. Sügisel sai garantii* korras vahetatud hammasrihm rullikute ja kõige sinna juurde kuuluvaga. Nimelt oli
hammasrihma alumine rihmaratas keskelt lohku kulunud ja nii jooksis rihm väljapoole.
*rihma läbisõit jäi 18 tuhat
Vahetusse läksid lõpuks ka tagasillapuksid. Lisaks tuli keevitada sumbutijooksu: Keskmist tugikäppa koos viimase püti tagumise toega. Ajahammas oli
viimastele mõjunud laastavalt nii nad rippus terve jooks ausõna peal. Tõenäoliselt põhjustas tugede ajutine puudumine ka lekke keskmise püti serva ja
katalüsaatori vahel.
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 13.08.14 16:23
|
|
|
Ülevaatus
Jepikajee - Ülevaatlus ametlikult tehtud. Mõned tähelepanekud ja soovitused olid, kuid suures pildis on kohe, kohe 20. aastaseks saav Audi 80 on heas
korras.
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 25.01.15 12:33
|
|
|
2014 aasta
Aina paremaks läheb. Kas see tähendab vaikus enne tormi või ikkagi on autot nüüd hooldatud/ remonditud regulaarselt, kuid eelmise aasta kulud jäid
alla 450,-. Kui nüüd esisilla tööd ja õlivaehtusega seotu jätte kõrvale,
siis ainus märkimist vääriv ost on uus Varta D21 ost!
2011 oktoobris müüs Forss Sznajderi 64Ah aku, mis 2,5 aastat hiljem tuli ikkagi surnuks tunnistada. Vaidlesin, mis ma vaidlesin läbi selle 2,5 aasta
Forsi ja Sznajderi maaletoojaga, aga kaotajaks jäin mina. ;( Ma võin nüüd hetkel eksida, aga umbes aasta juba peale ostu oli probleeme käivitamisega.
Kas see nüüd oli 1:1 aku teema või mõni muu teema veel lisaks, aga ma ... ... las ta pigem jääda.
Teisel Audil oli Varta aku peal kokku 7,5 aastat, enne kui uue ostmiseks läks.
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 18.04.15 16:45
|
|
|
Uued tuuled ...
Aasta algus tõi majja uued tuule ja uue auto.
80 läks müüki ja peale mõningast rapsimist õnnestus autole ka uus omanik leida.
Lõuna Eestist auto tuli ja sinna ka tagasi läks. Müügihinnaks jäi u300,- raha.
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 17.10.24 09:02
|
|
|
Tagasivaade
Audi 80 on ehitatud Saksamaal 1995. aastal. Tegemist on neljanda põlkonna (B4) ja viimaste mudelitega, mis tulid liinilt. Tootmine lõpetati 1996. Audi
A4 tootmist oli alustatud juba 1994. aastal.
WAUZZZ8CZSA041818
2.0l bensiini mootor (85 kW) manuaal käigukast ja esisilla vedu.
Rootsist Eestisse jõudes oli Audi A4 juba oma kuldses keskeas - 16. aasta vanune. Läbisõit kellal u340 tuhat.
Minul tuli kasutust kokku ainult 3.5 aastat perioodil 2011-15. Läbisõit u50+ tuh.
Kui auto vanusest tulenevad tööd kõrvale jätta, siis "huvitavam" teema keerles mootori ümber. Sai proovitud nii mootori juhtbloki vahetust kui teisi
detaile, aga lõpuni korda ei saanudki.
Algas kõik sooja mootoriga võbelevatest pööretest tühikäigul. Ja lõppakordiks oli pöörete ära kadumine. Ning aeg-ajalt siis ka B4 2.0l 115PS ABK
mootor suri lihtsalt välja.
Müües oli Audi 80 20-aastane.
|
|
|