galant_EXE
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TDI Q
|
postitati 30.03.12 15:22
|
|
|
Kiirusehoidik A6 c6
Sai soetadud audi A6 c6 kerel 3.0 TDI 155kw 2004/07a. Kohe algselt ei töötanud autol kiirusehoidja ja roolinupud. Kaabel sai järgi pandud, sellega
mingit viga ei leidnud, kaitsmed on ka üle vaadataud(4st erinevast kohast autos).Ehk keegi teab midagi veel soovitada vaadata, ennem kui esindusse
minna?
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 30.03.12 16:05
|
|
|
Kui võimalik mujal kaabel sappa saada, siis ehk tasuks proovida roolinuppe sõtkuda ja kange liigutada ning rooliaju measuring blocks´st jälgida kas
nupuvajutused jõuavad kohale. Aitab ehk midagi välistada...
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 30.03.12 20:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: galant_EXE
Sai soetadud audi A6 c6 kerel 3.0 TDI 155kw 2004/07a. Kohe algselt ei töötanud autol kiirusehoidja ja roolinupud. Kaabel sai järgi pandud, sellega
mingit viga ei leidnud, kaitsmed on ka üle vaadataud(4st erinevast kohast autos).Ehk keegi teab midagi veel soovitada vaadata, ennem kui esindusse
minna? |
Mul oli ka korra selline jama, et rooli nupud ei toimind. Aitas MMI restart.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.03.12 10:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: galant_EXE
Sai soetadud audi A6 c6 kerel 3.0 TDI 155kw 2004/07a. Kohe algselt ei töötanud autol kiirusehoidja ja roolinupud. Kaabel sai järgi pandud, sellega
mingit viga ei leidnud, kaitsmed on ka üle vaadataud(4st erinevast kohast autos).Ehk keegi teab midagi veel soovitada vaadata, ennem kui esindusse
minna? |
Helista mulle nädala algul, uurime veel seda rooli ja püsika asja. Tookord ei tulnud minu meelest rooli nupud üldse teemaks. Ma ei imestaks, kui sealt
roolist veel üllatusi tuleb...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
galant_EXE
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TDI Q
|
postitati 31.03.12 14:02
|
|
|
MMI-le tegin restardi, abi polnud sellest.
Jann, helistan mõni õhtu sulle ja siis lepime aja kokku(need käigukangi tähtede valguse sain korda, trükiplaadil oli paar rada ära oksudeerunud,
võimalik, et kiirusehoidjaga sama jama).
Millist määred kasutada kindalaeka(ei vaju ise alla) amordis, kasutasin ise 4wd, kuid see toimis vaid paar korda ja siis ikka ei hakkanud enam alla
vajuma.
|
|
|
galant_EXE
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TDI Q
|
postitati 08.04.12 08:39
|
|
|
Huvitav kas rooli nupud käivad ka läbi rooliaju, kiirusehoidja käib. Kuna mõlemad ei tööta, siis peaks vast kindlaks tegema, kas rooliaju
toimetab-teab keegi kuidas seda võiks testida? Visuaalsel vaatlusel midagi erilise ei tuvastanud ajul.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.04.12 08:58
|
|
|
Tavaseeria A6/A8/Q7 käivad olemasolu korral läbi rooliaju:
1. Suuna/kaugtule kang
2. Püsikakang
3. Kojameeste/kompu kang
4. Roolisoojendus
5. Signaal
6. Multirool
7. Rooli kõrguse/kauguse reguleerimisnupp
8. Roolinurga andur ESP jaoks
Autoga suhtleb aju siis Can convenience ja Can drive train'i pidi. Ühesõnaga kõik signaalid võetakse/pannakse Can'i.
A4'l on pisut teistmoodi.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.04.12 09:11
|
|
|
Ise kahtlustaks, et seda autot on keegi tuunida/parendada üritanud ja mingid kodeeringud on paigast ära.
Kas mootor ei näita ühtegi veakoodi?
Kas auto on manuaal või automaat?
|
|
|
|
galant_EXE
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TDI Q
|
postitati 08.04.12 10:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Ise kahtlustaks, et seda autot on keegi tuunida/parendada üritanud ja mingid kodeeringud on paigast ära.
Kas mootor ei näita ühtegi veakoodi?
Kas auto on manuaal või automaat? |
Automaat, mootoril peale eelsüüteküünla vea ei näidanud midagi.
Kus see rooli nurga andur pesitseb?
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 08.04.12 11:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: galant_EXE
teab keegi kuidas seda võiks testida? |
Loe esimest vastust teemale...
Tsitaat: | Algselt postitas: galant_EXE
Kus see rooli nurga andur pesitseb? |
Äkki rooli ja clockspring´i taga?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.04.12 12:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: galant_EXE
Kus see rooli nurga andur pesitseb? |
Asub roolilindi ja rooliaju vahel. Tegemist on küllalkti miniatuurse optoelektroonilise sõlmega, mis koosneb seitsmest valgusdioodist ja seitsmest
fototransistorist.
|
|
|
|
galant_EXE
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TDI Q
|
postitati 08.04.12 14:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: galant_EXE
Kus see rooli nurga andur pesitseb? |
Asub roolilindi ja rooliaju vahel. Tegemist on küllalkti miniatuurse optoelektroonilise sõlmega, mis koosneb seitsmest valgusdioodist ja seitsmest
fototransistorist. |
Kui ma rooliaju maha võtsin, siis ta mulle näpuvahele küll ei jäänud. Kas see on mingi eraldi seisev vidin või millegisse integreeritud? Ega
juhuslikult pilti pole rooli nurg andurist?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.04.12 14:33
|
|
|
Audil jääb ta enamasti roolilindi külge. Kui Sul seda poleks, siis spido kisaks ja vilguks nagu jöulupuu.
|
|
|
|
galant_EXE
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TDI Q
|
postitati 12.04.12 18:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Kui võimalik mujal kaabel sappa saada, siis ehk tasuks proovida roolinuppe sõtkuda ja kange liigutada ning rooliaju measuring blocks´st jälgida kas
nupuvajutused jõuavad kohale. Aitab ehk midagi välistada... |
Sain täna uuesti kaabli järgi, nupu vajutused ei jõua kohale. Kui õieti mäletan siis rool ei saa controlleriga ühendust.
Kasutaja Jann oskab vast paremini minu lauset sõnastada.
Hetkel ei teagi mida teha või kust viga otsida.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.04.12 18:22
|
|
|
Just, igasugune ühendus puudub rooli ja rooliaju vahel. Selle kohta on ka konkreetne veakood, mis kohe tagasi tuleb peale kustutamist. Kodeeringud on
õiged. Kuna omanik rääkis kindalaeka taga olevatest oksüdeerunud pistikutest ja niiskust saanud karbikestest, siis alustaks mina vea otsimist sealt.
Sellised huvitavad elektrivead sellel masinal, äkki on üritatud ujuma õpetada? Starter tahab ka elustavat hooldust saada... kuna ise pole lammutanud,
siis keegi ehk mainib omanikule, kus rooliaju täpselt asub.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 12.04.12 18:24
|
|
|
Äkki roolilint ise katki kui nupud toimivad. Rooliaju on kohe roolilindi küljes ju.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 12.04.12 18:26
|
|
|
Rooliaju on nagu emaplaat, mille peal istuvad kõik roolikangid ja samuti roolilint oma pistikutega.
Roolilindi vasakpoolne emaplaadile toetuv jalg e. pistik on ühendus multirooliga ja parempoolne emaplaadile toetuv jalg on signaali kahe otsaga pistik
ning veel eraldi seisev kollane airbagi ühendus.
Kui Tallinna satud, siis võib üle vaadata kogu selle värgi.
|
|
|
|
galant_EXE
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TDI Q
|
postitati 14.04.12 12:37
|
|
|
Tegin mõned pildid. Nendest kahest kopsikust(üritasin googeldada ka, aga mingit head vastust ei saanud), mis asuvad kinda laeka taga ja mille pistikud
on kergelt oksüdeerunud. Üks neist peaks olema rooliga seotud.
Ja tegin ka mõne pildi roolilindi jalgadest, mis toetuvad rooliajule. Vasakpoolses jalas pole mul ühtegi klemmi, paremas see vastu 6 rida(klemmi).
Pildid
|
|
|
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.12 13:38
|
|
|
Seal peaks vagiga vaatama mis on rooli mooduli kood. Äkki on keegi roolimooduli ära vahetanud ja pannud tavalise ilma püsikata ja multiroolita
mooduli. Kui lint oleks katki võiks kisada ka airbag ja püsikas võiks funksida. Ja kui on olemas konkreetne veakood võiks siin seda jagada.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 14.04.12 13:43
|
|
|
Sind ootavad selle auto elektroonikaga ees tõsised probleemid. Kui on veekahjustused paremal pool, siis võivad nad olla juba ka vasakul pool. Palju
olulisi ajusid ning ühendusi/pistikuid on nii rooli all kui ka kindalaeka taga.
Esimene karbike on keskaju ehk ajudevaheliste CAN võrkude ruuter. Kõik autosse installitud ajud on seal registreeritud.
Teine karbike on tuledekõrguse kontroll.
See roolilint on kas vale või täielikult lõhutud, see on üheks multirooli mittetöötamise põhjuseks. Võib ka vastupidi olla, et lint on õige ja keegi
on lihtsalt multirooli peale tõstnud.
Enne kui olulisemaid asju pole ülevaadatud, pole sellele püsikale mõtet tähelepanu pöörata. Kuid ka sellega on võimalik, et keegi on midagi suvaliselt
doonorautolt ringi tõstnud.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 14.04.12 13:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: beasty
Äkki on keegi roolimooduli ära vahetanud ja pannud tavalise ilma püsikata ja multiroolita mooduli. Kui lint oleks katki võiks kisada ka airbag ja
püsikas võiks funksida. Ja kui on olemas konkreetne veakood võiks siin seda jagada. |
Enamustel A6'tel on püsikas ja multikas, nii et seda ILMA moodulit annab otsida.
Lint on kaheosaline. Airbag on multist eraldi.
|
|
|
|
galant_EXE
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TDI Q
|
postitati 14.04.12 17:42
|
|
|
Selle kleebsu põhjal ,mis asub tagavara ratta juures, on mu autol tehase poolt nii kiirusehoidja ja ka MF rool. Kindalaeka taguse niiskuse kahjustuse
põhjuseks on arvatavasti juhtmete läbiviigu karp mootoriruumi. Kui innukalt autot peasta ja voolikust vett lasta kapoti ja esiklaasi vahelisse ossa,
siis leidub vee tilkasid kindalaeka taga. Üritan mõni päev selle karbi lahti lammutada.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 14.04.12 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: galant_EXE
Kindalaeka taguse niiskuse kahjustuse põhjuseks on arvatavasti juhtmete läbiviigu karp mootoriruumi. |
Seal kõrvalistujapoolses karbis on ka mootori aju, kuid see jääb üldiselt kuivale.
|
|
|
|
galant_EXE
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TDI Q
|
postitati 15.04.12 17:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: galant_EXE
Kindalaeka taguse niiskuse kahjustuse põhjuseks on arvatavasti juhtmete läbiviigu karp mootoriruumi. |
Seal kõrvalistujapoolses karbis on ka mootori aju, kuid see jääb üldiselt kuivale. |
Selle karbi taga kus autoaju asub(kindalaeks kohal mootoriruumis), on ümar ava salongi, kus peaks mingi kummipunn olema, mul seda ei olnud ja sealt
vesi salongi saigi. Nüüd see asi korras ja võib jälle korralikult autot pesta.
|
|
|