Marek113
huviline
Registreerunud 27.02.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0 TDI 171kw
|
postitati 29.03.12 15:40
|
|
|
Mure A4(B5) 2,5tdi mootoriga!
Autoks on A4 2,5tdi V6 110KW 1999 aasta.
Mure siis selline:
Sõitsin rahulikult kodu poole,ja järsku suri auto välja. Proovisin käivitada,aga väga vaevaliselt vedas ringi. Sai siis töökotta lohistatud,ja
kiskusin eest nina laiali. Avastasin,et üks rihma rullik oli katki,ja oli lõhkunud selle rihma,mis käib geneka, roolivõimu ja veepumba pealt.
Proovisin väntvõlli ringi ajada,pannes võtme vända otsas oleva ratta mutri külge. Ja mis selgus. Ei jõudnud mootorit ringi ajada.
Mootori õli oli normis,nii et õli puudumise tagajärjel midagi juhtuda ei saanud.
Oskab keegi mingit head nõu anda,et mis viga võiks olla. Endal juba juhe koos.
Aitäh
Marek
|
|
|
kontramutter
huviline
Registreerunud 23.12.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.03.12 17:35
|
|
|
Ilmselt see kurikuulus nukkivõllivärk jooksis laiali?
|
|
|
Marek113
huviline
Registreerunud 27.02.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0 TDI 171kw
|
postitati 29.03.12 17:44
|
|
|
Mis seal laiali joosta saab??
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 30.03.12 05:49
|
|
|
Kui rihm puruks läks, siis võib olla selline asi, et rihma tükid lähevad hammasrihma vahele ja edsine on juba prognoosimatu. Tuleb eest kõik lahti
võtta ja üle vaadata kas hammasrihma märgid kokku lähevad.
|
|
|
|
Marek113
huviline
Registreerunud 27.02.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0 TDI 171kw
|
postitati 30.03.12 15:18
|
|
|
Nonii,nüüd olen niipalju targem,et kogu selle jama põhjustas Flameko Autohooldus, kelle tegemata töö sellen viis.
Nimelt vahetati seal eelmise omaniku poolt kõik rihmad ja rullikud. Peale seda on auto sõitnud 48 000 km, ja üks rullik lendas ribadeks, ja laager ka
täiesti kutu. Selle tagajärjel sai lamerihm kõvasti kannatada, rihma tükid sattusid väntvõlli otsaratta vahele ja seal olevale hammasrattale.
Hammasrihmal enam rattaga hambumist polnud,ja lõi süüte valeks.Ühel hammasrihma pingutusrullikul oli plokist keere maas,ja rullik jooksis viltu. Nüüd
on vaja uued rihmad, rullikud, ja kaaned maha võttes avastasin,et on vaja ka kõik uued nookurid.
Kui see firma oleks ikkagi kõik rullikud ära vahetanud nii,nagu arvel kirjas, ei oleks seda juhtunud.
Nii,et kui tahad,et midagi õigesti tehakse,peab ikka ise tegema, või kõrval passima.
Poleks uskunud et ennast heaks firmaks reklaamiv ettevõte sellise sita suudab kokku keerata.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.03.12 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek113
Nonii,nüüd olen niipalju targem,et kogu selle jama põhjustas Flameko Autohooldus, kelle tegemata töö sellen viis.
Nimelt vahetati seal eelmise omaniku poolt kõik rihmad ja rullikud. Peale seda on auto sõitnud 48 000 km, ja üks rullik lendas ribadeks, ja laager ka
täiesti kutu. Selle tagajärjel sai lamerihm kõvasti kannatada, rihma tükid sattusid väntvõlli otsaratta vahele ja seal olevale hammasrattale.
Hammasrihmal enam rattaga hambumist polnud,ja lõi süüte valeks.Ühel hammasrihma pingutusrullikul oli plokist keere maas,ja rullik jooksis viltu. Nüüd
on vaja uued rihmad, rullikud, ja kaaned maha võttes avastasin,et on vaja ka kõik uued nookurid.
Kui see firma oleks ikkagi kõik rullikud ära vahetanud nii,nagu arvel kirjas, ei oleks seda juhtunud.
Nii,et kui tahad,et midagi õigesti tehakse,peab ikka ise tegema, või kõrval passima.
Poleks uskunud et ennast heaks firmaks reklaamiv ettevõte sellise sita suudab kokku keerata. |
Enne kui süüdistusi loopima hakkad, veendu, mis juppe tookord sooviti. Kui sooviti odavat, siis saadigi see. 50K on piisavalt pikk läbisõit ja mingite
noname jublakate korral ei saa 120K läbisõidust und ka näha. Pealegi teevad rullikud enne laialilendamist piisavalt koledat häält, seda ei kuulnud? Ja
"kõik rullid rihmad" on inimeste jaoks väga erinev väljend. Muide, viltuse ja ilma keermeta hammasrihmarulliku korral ei pea auto iial 50K vastu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Marek113
huviline
Registreerunud 27.02.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0 TDI 171kw
|
postitati 30.03.12 15:50
|
|
|
Korralikud saksa jupid.
Arve natuke alla 1000 €.
Vahetatud on kõik rihmad,ja kõik rullikud,mis sel mootoril üldse on.
Eii, mingit erilist häält ei olnud. Ok, vb väljendasin ennast valest, mitte ei lennanud laiali, vaid tükid olid küljest ära sel rullikul.
Sellel viltusel rullikul ei olnud kuhugi minna,sest ta oli alumiinium katte ja mootori ploki vahel,ja kuna polt oli seal augus endiselt sees, siis ei
saanud ta alla ka kukkuda.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 30.03.12 16:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek113
Korralikud saksa jupid.
Arve natuke alla 1000 €.
Vahetatud on kõik rihmad,ja kõik rullikud,mis sel mootoril üldse on.
Eii, mingit erilist häält ei olnud. Ok, vb väljendasin ennast valest, mitte ei lennanud laiali, vaid tükid olid küljest ära sel rullikul.
Sellel viltusel rullikul ei olnud kuhugi minna,sest ta oli alumiinium katte ja mootori ploki vahel,ja kuna polt oli seal augus endiselt sees, siis ei
saanud ta alla ka kukkuda. |
1000.- eest koos tööga ei ole kindlasti kõik rullikud vahetatud. Termosiduri ülejooksurull ainuüksi maksab miski 200-300 ja seda vist tavaliselt
seetõttu ei vahetata.
Pingutusrulli keere on neil mootoritel juba tehasest vigaselt tehtud, ka piinlikult täpselt õige momendiga pingutades ta üle 2-3 rihmavahetuse ei
kesta, st ka otsakaant tuleb paari rihmavahetuse tagant vahetada või keere muul moel korda teha, selline töö ka kindlasti sinna 1000.- sisse ära ei
mahu kui teeninduses teha.
1000.- on ikka väga säästuvariant sellise töö puhul, kindlasti selle eest kõike vajalikku ei saa. ka kõige odavam säästukomplekt vahetusjoobinaid maksab üle 300.- sellisel juhul on sellest komplektist ka pooled
asjad puudu.
Edit: sry, kui 1000.- oli varuosade hind ja sellele lisandus tööraha siis võtan oma sõnad tagasi.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Marek113
huviline
Registreerunud 27.02.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3 3,0 TDI 171kw
|
postitati 30.03.12 16:58
|
|
|
Jaa, 1000€ oli varuosade hind. Tööraha sellele lisaks.
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 30.03.12 17:11
|
|
|
Kas mitte sellel rihmavahetusel ja osadel ei ole garantii,äkki tuleks esimese asjana pöörduda tööde teostaja poole?
Quattro.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 30.03.12 17:19
|
|
|
Vahetati ju hammasrihm mitte lamerihma pingutid. Minuarust 2 täiesti erinevat asja ju vana omanik ei soovind vahetust või ei sooviatud tall seda teha.
Esinduses rihma vahetades tehakse sul ka ainult hammasrihm kui muud ei soovi. A eks süüdistada on mõnus jah.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 30.03.12 19:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Vahetati ju hammasrihm mitte lamerihma pingutid. Minuarust 2 täiesti erinevat asja ju vana omanik ei soovind vahetust või ei sooviatud tall seda teha.
Esinduses rihma vahetades tehakse sul ka ainult hammasrihm kui muud ei soovi. A eks süüdistada on mõnus jah. |
Sellisel masinal üldiselt ükshaaval neid rihmasid ei vahetatagi, st ei ole 2 erinevat asja. Ma millegipärast ei usu, et Reval on üldse nõus sellist
tööd poolikult tegema, või, et Raul sellise pooliku töö sisse võtaks, eriti veel garantiiga.
Garantii on selline täiesti mitme otsaga asi. Ma kujutan ette, et kui alumine otsakaan ja termosiduri rulliku kaan jäävad vahetamata, siis ei ole
võimalik sellisele tööle garantiid anda. Kes huvi tunneb loeb minu auto teemast, tegin ka omastarust igati kvaliteetselt selle töö, ometi jooksis pmst
kohe laiali.
Kuid üsna loomulikult võiks esmalt siiski eelmise omaniku ja remondiettevõttega suhelda.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 14.09.14 05:35
|
|
|
Hetkel sarnane probleem ühe sõbra 2.5TDI V6 autoga: jõud kadus ja hakkas värisema, sõitsis koju ära kuidagi ja hiljem enam käima ei läinud.
Rihmakatte eemaldamisel oli näha, et kõvasti oli maha söönud hammasrihma küljelt ja rihma tükid igal pool vahel. Lahti võttes selgus, et vabajooksu
rullikul keere maas, polt lõdva ja rullik viltu vajunud. Keerasin ka märgid kokku, väga hull ei olnud, 1-2 hammast paigast silma järgi nukkvõllidel.
Kui suure tõenäosusega on ka klapid peas? Mõistlik oleks vist rihm peale saada kuidagi ja kompressioon ära mõõta, aga ei saa seda rullikut normaalselt
kinni sinna. Rumal oleks ka uus otsakaas tellida (umbes 250EUR vist), kui pärast selgub, et ka klapid on pihta saanud. Sellisel juhul oleks targem
teine mootor panna kohe.
Samuti on selle kaane vahetus suur töö, karteripõhi alt jne.. Kas keegi on selle väntvõlli otsapoldi ka lahti saanud kuidagi?
Üks pilt ka olukorrast siia, sodi pärineb hammasrihma küljest:
|
|
|
kiljotiin
huviline
Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 TDI Q
|
postitati 14.09.14 19:33
|
|
|
Tundub, et järgmine ohver on sattunud geneka rullikute ohvriks. Enda Ostetud autol oli paigaldatud A-varuosa rullid ja 30 000km pärast olid täitsa
kulunud. Jumal tänatud, et sai lahti võetud ja kontrollitud.
Tundub, et neid rullikuid vist peab mingi aja tagant kontrollima, et ei juhtuks laiali lendamist. Arvan, et tegemist ei ole paigaldaja veaga, vaid
pigem tootja omaga!
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 15.09.14 04:36
|
|
|
Ei, geneka ajam oli korras sellel autol. Järgi on andnud ikka hammasrihma rulliku keere alumiiniumist ostakaane sees. Ma ise ei tahaks uskuda, et see
keere hiljem sõidu ajal järele annab, pigem paigaldaja pingutab üle selle ja ta peaks ka tunda, et asi pole päris õige. Vaatasin, et pingutusmoment
nendele rullidele ja pingutussüsteemi nookurile on 45Nm, tegelikult pole seda eriti palju, tuleb ettevaatlik olla pingutamisel tunde järgi. Kes see
ikka viitsib Nm võtit kasutada alati, ega ma ise ka ei viitsi
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 16.09.14 16:19
|
|
|
Kahjuks selgus täna, et selle mootori kahjustused on päris suured ja remontida pole enam mõtet
Kuigi mul endal oli plaan klapikambrikaaned maha võtta ja asi silmaga üle vaadata, siis suuremate kogemustega mehed arvasid, et piisab kompressiooni
mõõtmisest. Eile sai see mõõdetud ja kõigis silindrites korras. Täna sai võetud karteripõhi alt, et see vigastatud keermetega otsakaas kätte saada ja
karteripõhjas oli erinevaid rauatükke, mis pärinesid ülevalt nukkvõllide juurest. Seejärel klapikambrikaaned maha ja selgus, et paremal pool pooled
nookurid puruks ja nukkvõllide hammasratastel hambad maas. Seega ei tohi usaldada seda kompressiooni mõõtmist sellel mootoril, klapid ei pruugi
kõverad olla, aga nad ei käi enam lahti lihtsalt kui nookurid pooleks.
Jama selles, et sai uus otsakaas tellitud esindusest ja seda enam tagasi ei võeta. Osaliselt minu süü see ja pean vist tööraha asemel selle kaane
endale võtma. Kui keegi soovib, siis saab minu käest poole hinnaga selle kaane, tundub olevat kohustuslik detail hammasrihma vahetuse juures nagu üks
härra eespool mainis juba
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 16.09.14 17:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kahjuks selgus täna, et selle mootori kahjustused on päris suured ja remontida pole enam mõtet
Kuigi mul endal oli plaan klapikambrikaaned maha võtta ja asi silmaga üle vaadata, siis suuremate kogemustega mehed arvasid, et piisab kompressiooni
mõõtmisest. Eile sai see mõõdetud ja kõigis silindrites korras. Täna sai võetud karteripõhi alt, et see vigastatud keermetega otsakaas kätte saada ja
karteripõhjas oli erinevaid rauatükke, mis pärinesid ülevalt nukkvõllide juurest. Seejärel klapikambrikaaned maha ja selgus, et paremal pool pooled
nookurid puruks ja nukkvõllide hammasratastel hambad maas. Seega ei tohi usaldada seda kompressiooni mõõtmist sellel mootoril, klapid ei pruugi
kõverad olla, aga nad ei käi enam lahti lihtsalt kui nookurid pooleks.
Jama selles, et sai uus otsakaas tellitud esindusest ja seda enam tagasi ei võeta. Osaliselt minu süü see ja pean vist tööraha asemel selle kaane
endale võtma. Kui keegi soovib, siis saab minu käest poole hinnaga selle kaane, tundub olevat kohustuslik detail hammasrihma vahetuse juures nagu üks
härra eespool mainis juba
|
Lihtsam on vast ikkagi nukkvõllid ära vahetada. Otsakaane sisse saab edukalt uue keerme teha. "Uuel" mootoril ka nagunii vaja rihm ju vahetada ja
seega pingutipoldi keerme probleem lahendada.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 16.09.14 18:48
|
|
|
Kas oleks mõeldav vahetada lihtsalt nukkvõllid, nookurid ja hüdrotõukurid? Eeldusel, et klapid pole kahjustada saanud, sest kompressioon oli kõigil
silindritel 30 lähedal. Või on oht, et klapid võivad hiljem puksi sisse kinni jääda ja uue jama põhjustada?
Nukkvõllid nägid iseenesest suhtelised värsked välja, aga kahjuks hambad maas nüüd. Kindlasti ei saa öelda, et see mingi kehvas seisus mootor oli,
tõenäoliselt sai asi alguse ikka sellest rullikust ja rihm hüppas paar hammast üle.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 16.09.14 19:36
|
|
|
Ala 300 t + sõitnud mootorid on juba uue keerme saanud üldjuhul ja lõpplahendus ikka uus otsa kaan panna. Polnud mingi hirmkallis asi. Sai kunagi
isegi seda vahetatud.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 17.09.14 04:18
|
|
|
Kaane hinnaks on 250EUR esinduses ja vahetus on suur töö ikka. Kõige raskem on kindlasti väntvõlli otsapolt lahti saada, pingutusmoment sellel on
200Nm ja 180 kraadi peale, minu õhupüstol seda kindlasti lahti ei löö. Plaan oli valmistada rakis, millega saaks "käbist" väntvõlli kinni hoida ja
poldi lahti väänata. Kui kellelgi on häid nippe seoses selle poldiga, siis võib teada anda.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 17.09.14 06:57
|
|
|
Kaant saab tegelikult vahetada isegi mootorit maha võtmata, kuid ilmselt suurim probleem seejuures on õli pidama saamine, lödisevad nad sealt
eestotsast muidugi kõik...
Otsapoldi lahti-kinnisaamine ei ole küll teema millest rääkida, vanal R5'l on otsapolt märksa suuremaks probleemiks. Suruõhutööriistadega
iseenesestmõista ei ole selliste tööde juures miskit peale hakata.
Kuuldavasti käivad need mootorid peale klappide pähe käimist kõik ilma lahti võtmata edasi, uued nookurid, tõukurid sisse ja tuld.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
|