Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.5 tdi lõhub kütte pumba rihmu (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3201)
villu107
huviline



Registreerunud 03.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.11 16:42 Tsiteeri
Audi 100 2.5 tdi lõhub kütte pumba rihmu



On äkki kellegil analoogset asja olnud.

Pumba rihm on läinud juba 3 korda puruks. Viimased 2 korda 30 tuh ja 10 tuh vahedega.(swag 10 ja conti 30)

Ise hästi ei usu, et viga rihma pingsuses või hammasrataste kulumisest. Nimelt on hakanud sagenema nö mootori seismajäämine murdosa sekundiks.
Kas võib olla, et pump jääb korraks mingil põhjusel kinni ja lõhub rihma ära?

Oleks suureks abiks, kui kellelgi oleks kogemusi mida jagada. Viga oletades ei tahaks hakata kütusesüsteemi jupphaaval vahetama:(

Pakkumisi oodates:)

Villu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 21.03.11 17:10 Tsiteeri


Tavaliselt läheb nukk pooleks ja klapid pähe. Sul on vist õnne olnud. Mismõttes ei usu rihma pinksusesse? Kas on liiga pingul või ei ole? Rullid on korras ei loksu ja käivad vabalt ringi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
static-x
huviline



Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: bmw coupe

postitati 21.03.11 17:24 Tsiteeri


Miks siis nukk pooleks läheb,kui pumba rihm läheb puruks.Sõpra autol oli pumba rihma rattal mingi puks läbi ja läks sama moodi rihmad puruks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 21.03.11 17:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: static-x
Miks siis nukk pooleks läheb,kui pumba rihm läheb puruks.Sõpra autol oli pumba rihma rattal mingi puks läbi ja läks sama moodi rihmad puruks.

Kui pump ise peaks kinni kiiluma. Rihm on piisavalt tugev, et nukk puru tõmmata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu107
huviline



Registreerunud 03.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.11 20:16 Tsiteeri


Mulle tundub küll, et need rihmad on paberist. Eks see on ka põhjus, miks abi otsin kuna endal juba mõistus otsas.

Rullikud korras ja vahetatud.

Ise arvan ka, et kui pump ikka kinni jääb siis ta ongi kinni mitte nii et panen uue rihma ja sõidan edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reisser
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress

postitati 21.03.11 20:42 Tsiteeri


Kuidas sul rihmad katki olid? Kas lihtsalt risti pooleks või pikuti jooksnud laiali?
Kui sul pumba seest on käinud läbi miskist elu masuuti siis on võibolla reaalne et, pump raskemalt ringi käib.
Kuid sellel puudub nagu loogika,-mis seisus sul on mootori rihm? See ju veab ringi 2 takistavat tegurit, nukka ja pumpa. Oleks see ka soolikas sul siis mina hakkaks viga otsima pumbast? Vaata üle pumba taga olev hammakas ja nuka hammakas, kui need välistatud siis ehk mõni plastik või miskine muu asi vasti hõõrub.
Niiet good luck ja anna teada mis seis on.

Heigo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu107
huviline



Registreerunud 03.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.11 21:54 Tsiteeri


Pumba rihm katki risti.

Paaki on läinud korralik kütus ning pump käib normaalselt ringi.

Mootori hammasrihm tundub ok ega pole kunagi probleeme old olen 200 tuh sõit selle autoga, kuid se pumba rihma jama mingi viimase 50 tuh joosul 3 rihma.

Plastiku,juhtmed, voolikud jms välistaks kuna kulumisjälgi pole. Hammasratastes võib viga olla, kuid kas kulumist poleks ka siis rihma hammastest näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 22.03.11 07:12 Tsiteeri


Kas sa oled hammasrihama sõitnud 200 000 ise juba? Kui jah siis mine vaheta kõik rihmad ja rulllikud kiirkorras ära.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.03.11 07:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: static-x
Miks siis nukk pooleks läheb,kui pumba rihm läheb puruks.Sõpra autol oli pumba rihma rattal mingi puks läbi ja läks sama moodi rihmad puruks.

Kui pump ise peaks kinni kiiluma. Rihm on piisavalt tugev, et nukk puru tõmmata.


Meil oli üks klient kellel samuti läks pidevalt pumba rihm puruks ja ei saanudki sellele jälile miks ta neid lõhkus. Nukkvõlli vedav rihm ei läinud kordagi katki.
Äkki on see auto nüüd teemaalgataja käes?


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu107
huviline



Registreerunud 03.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.11 15:11 Tsiteeri


rihmad rullikud 80000 tagant vahetatud.

Minu audi oli saksast toodud kui ostsin.

See rihma purunemis jama on mingi viimased 50000 tuh jooksul.

Muidugi hea kuulda et ma pole üksi selle jamaga maadlemas.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.03.11 20:29 Tsiteeri


Kui autol on piisavalt suur läbisõit siis hammasrattad kulunud ja rihm võib veidikene nö hambast mööda joosta. Kohe ta puruks ei lähe aga tekivad nö võnkumised mis väsitavad rihma ära. Vaheta hammikad ära ära. Miks just tagumine rihm? Kuna ta on lühike ja käib kordades rohkem kui esimene.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.13 22:59 Tsiteeri


Toon vana teema üles. Just pool tundi tagasi läks kahe aasta jooksul kolmas pumbarihm katki. Aasta tagasi vahetatud rullid ja rihm. Peaksin nüüd hammasrataste vahetuse ette võtma või kuhu ma pöörduma peaks, et asjale leitakse lahendus. Ei suuda iga 10-15 000 tagant lihtsalt keset liiklust enam seisma jääda ja pead kratsida.

Huvitav tendents on see, et kõik rihmad on siiani läinud täpselt aastaste vahedega, talvel ja kõikidel kordadel ~3-5min peale sõidu alustamist külmalt. Talvel käib auto külmalt kuidagi väga raskelt ja 1500 pöörde juures kipub korraks hingest kinni tõmbama, mootori soojenedes viga kaob. Imestan kust tekivad sellised jõud mis suudavad rihma puruks rebida...

Täiesti müstiline lihtsalt...meele teeb mustaks lausa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Motorist
huviline



Registreerunud 07.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.13 06:54 Tsiteeri


Kas rihma pingsus on õige-


Audide remont Tartus. 509 7478.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.13 21:58 Tsiteeri


Millega seda kontrollida? Autodatat käepärast pole, googlest olen otsinud ning on silma jäänud mingisuguse 2,5kg vedru kasutamisest pingutamisel. Siiani olen pannud tunde järgi, et värisema ei jääks ega samas liiga pingul ka poleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 23.4% - SQL: 76.6%]