tennar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.12 04:15
|
|
|
audi a6 2,5td vs 2,5tdi
Küsimus seisneb selles siis et mis vahe on 2.5 td ja 2.5tdi mootoril.
Kui lihtne oleks teha 110kwne mootor 132kw-seks?
aasta siis 1997-2001 selles vahemikus
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.03.12 07:43
|
|
|
I nagu Intercooler, kuid V6 dislad on kõik TDI-d.
OT: Mis värk sul nende roostes kapottidega on?
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 13.03.12 17:42
|
|
|
See on disainielement
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 13.03.12 17:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tennar
Küsimus seisneb selles siis et mis vahe on 2.5 td ja 2.5tdi mootoril.
Kui lihtne oleks teha 110kwne mootor 132kw-seks?
aasta siis 1997-2001 selles vahemikus |
Alates 1997 on kõik juba Tdi- d. Isegi C4 kerega A6-e peal on ju kõik intercooleriga.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 13.03.12 18:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Tsitaat: | Algselt postitas: tennar
Küsimus seisneb selles siis et mis vahe on 2.5 td ja 2.5tdi mootoril.
Kui lihtne oleks teha 110kwne mootor 132kw-seks?
aasta siis 1997-2001 selles vahemikus |
Alates 1997 on kõik juba Tdi- d. Isegi C4 kerega A6-e peal on ju kõik intercooleriga. |
Kas 1996 A6 on ilma coolerita?
Kui mälu mind alt just ei vea, siis pere c4-jal oli mingi pisem radikas kaasreisijapoolsel küljel nagu olemas. |
Kõik TDi mootorid on turbo õhujahuti ja elektriliselt juhitava pumbaga.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 13.03.12 18:08
|
|
|
Tänan automees vastuse eest.
PS.
Vabandan, et minu eelmine postitus kaduma läks.
Lisaks lugesin juttu veidi mööda, milles ajendatult ka tolle tobeda küsimuse esitasingi.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
tennar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.12 19:07
|
|
|
Tsitaat: | see selleks. i või ilma ita. Põhimõte jääb ikka samaks. mis erinevus on 132kwsel ja 110isel isendil. |
See selleks. I või ilma I-ta. Põhimõte jääb ikka samaks. Mis erinevus on 132 kW- sel ja 110-sel isendil?
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 13.03.12 19:21
|
|
|
TDI
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 15.03.12 13:26
|
|
|
Võimsuse vahe tuleb pumbast. 132kw isendi pump töötab suurema survega ja on võimeline rohkem kütet andma.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 16.03.12 07:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiil
TDI |
Selle lühendi tõlgendamiseks on erinevaid mooduseid:
http://acronyms.thefreedictionary.com/tdi
TDI Turbo Direct Injection
TDI Turbocharged Direct Injection (trademark of Volkswagen)
TDI Turbo Diesel Injection
TDI Toyota Direct Ignition
TDI Turbo Diesel Intercooled
Kui Audi pole tõesti kunagi eelpõlemiskambriga ilma vahejahutita turbodiiselmootoreid TD-ga tähistanud, siis võiks teist varianti ainuõigeks pidada.
|
|
|
|