Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: kellel on v6 tdi 110kw mootoriga isend? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1693)
Meffi
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Avant 1,9Tdi Quattro, V8 89a. 3,6 Quattro

postitati 13.02.12 19:01 Tsiteeri
kellel on v6 tdi 110kw mootoriga isend?



tere, kas keegi saaks tallinnas, või selle lähiümbruses aidata mind v6 õhulugejaga.
tahaks enda oma testida teise auto peal, kas töötab...
või saab seda ka muud moodi testida...takistus, voldid, või midagi sellist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.02.12 19:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Meffi
tere, kas keegi saaks tallinnas, või selle lähiümbruses aidata mind v6 õhulugejaga.
tahaks enda oma testida teise auto peal, kas töötab...
või saab seda ka muud moodi testida...takistus, voldid, või midagi sellist?


Kas poleks lihtsam kaabliga vaadata, kuidas toimetab? Minu meelest sa kuskil teemas juba kurtsid muret ja kui õieti mäletan, viitas viga probleemile sissetuleva õhu temp. anduriga? Ka seda saab kaabliga kontrollida.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Meffi
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Avant 1,9Tdi Quattro, V8 89a. 3,6 Quattro

postitati 13.02.12 19:16 Tsiteeri


kaabel olemas, mida täpsemalt vaadata tuleks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 13.02.12 20:40 Tsiteeri


Jälgida mootori alt block nr 8 oli vist alt kiirendust täisgaasiga, peaks suutma teha ca 750 mg kuskil 3000p/min juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.02.12 14:34 Tsiteeri


Hitachi 059 906 461D lugejaga masin on välja pakkuda Tallinnas tööpäeval ja ilma tuisuta. Ise olen samuti huvitatud ristvahetusest.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Meffi
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Avant 1,9Tdi Quattro, V8 89a. 3,6 Quattro

postitati 14.02.12 19:43 Tsiteeri


pöördesse ei saa ju autot...1200 lagi...
ostsin juba uue õhulugeja ära... asi muutusteta...
olin juba käega löömas, kui avastasin et turbo õhusüsteem vaakumis...homme siis turbo radikat maha võtma!
õhulugejat võin anda prooviks küll!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Meffi
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Avant 1,9Tdi Quattro, V8 89a. 3,6 Quattro

postitati 15.02.12 19:09 Tsiteeri


Tsitaat:
turbo radikas lahti ühendatud ja auto töötas väga hästi...ehk siis umbes radikas oli probleemi tekitajaks!

Turboradikas lahti ühendatud ja auto töötas väga hästi. Ehk siis umbes radikas oli probleemi tekitajaks!


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Meffi
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Avant 1,9Tdi Quattro, V8 89a. 3,6 Quattro

postitati 18.02.12 19:44 Tsiteeri


Probleem sai siis täna lahenduse!
Viga oli turbo õhulõdvikusse tekkinud vee külmumisest, ehk siis õhk ei liikunud!
Küsimus järgmine, kusskohast tekib vesi turbo jahutussüsteemi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.1% - SQL: 65.9%]