Lehekülgi: 1 .. 24 25 26 |
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 03.05.19 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KJO
Mul on viimase aasta keskmine 8.8l/100km, 171kw automaat ja elan Tallinnas.
Tee auto korda. |
Väga kena, aga küsitakse 3.0 bensiini kohta.
|
|
|
|
c4rb0n
huviline
Registreerunud 10.04.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2.8Q
|
postitati 04.05.19 05:35
|
|
|
Mind pigem huvitab info konkreetse auto kohta. Kütekulu hetkel ei oma tähtsust
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.05.19 06:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: c4rb0n
Mind pigem huvitab info konkreetse auto kohta. Kütekulu hetkel ei oma tähtsust |
Et siis milline info? A`la oli naabri auto ja hooldas ka vist? Varustus on suht eeskujulik, S-line välispakett ja eksklusiivne sisepakett, mingi Saksa
hooldusinfo-läbisõidu saad ka kui ilusti küsid. Mine kohale, uuri probleemsed kohad üle, testi kasti, uksi testi selle mudeli puhul kindlasti, samuti
kette, arvutiga teatud asjad ja ongi pilt ees. Või tahad, et keegi sinu eest selle ära teeks? Vaevalt.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 11.05.19 14:32
|
|
|
Kuidas 171 ja 176 mootorid talvel soojaks lähevad. Vaatan kuulutusi ja eriti mootori soojaga masinaid pole saada. Sõidusoojendi olemasolu samuti ei
kuulutustes silma.
Kas masinad, mis kuskilt itaaliast, peaks ära vahetama termostaadid meie kliimasse sobilikuma vastu?
Kas nendel masinatel ka käigukasti termostaat olemas, nagu passati dsg-l?
Kas tagumistele istmetele nö isofix on omal ajal lisavarustus olnud, et mõnel on ja mõnel mitte? Saab selle lisada sinna vajadusel?
|
|
|
Priidik999
huviline
Registreerunud 11.06.19
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2 Turbo Quattro ,Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi S6 4.2
|
postitati 12.06.19 09:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
Kuidas 171 ja 176 mootorid talvel soojaks lähevad. Vaatan kuulutusi ja eriti mootori soojaga masinaid pole saada. Sõidusoojendi olemasolu samuti ei
kuulutustes silma.
Kas masinad, mis kuskilt itaaliast, peaks ära vahetama termostaadid meie kliimasse sobilikuma vastu?
Kas nendel masinatel ka käigukasti termostaat olemas, nagu passati dsg-l?
Kas tagumistele istmetele nö isofix on omal ajal lisavarustus olnud, et mõnel on ja mõnel mitte? Saab selle lisada sinna vajadusel?
|
Enda oma toodud itaaliast ja soojaks läheb kiiremini kui bensiini mootoriga(kui salongi puhuvat sooja mõtled).
Neil tehase poolt lisa soojendi peal.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 12.06.19 12:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
Kuidas 171 ja 176 mootorid talvel soojaks lähevad. Vaatan kuulutusi ja eriti mootori soojaga masinaid pole saada. Sõidusoojendi olemasolu samuti ei
kuulutustes silma.
Kas masinad, mis kuskilt itaaliast, peaks ära vahetama termostaadid meie kliimasse sobilikuma vastu?
Kas nendel masinatel ka käigukasti termostaat olemas, nagu passati dsg-l?
Kas tagumistele istmetele nö isofix on omal ajal lisavarustus olnud, et mõnel on ja mõnel mitte? Saab selle lisada sinna vajadusel?
|
Enda oma toodud itaaliast ja soojaks läheb kiiremini kui bensiini mootoriga(kui salongi puhuvat sooja mõtled).
Neil tehase poolt lisa soojendi peal. | sa oma masina ostsid ju alles hiljuti, kuidas tead selle talvist käitumist? Ja kõigil ei
pidanud seda armatuuris olevat küttekeha küljes olema, olenevalt toodetud riigist vms. Aga ses suhtes, et ega erilist muuda fakti, et ostsin 176 koos
webastoga omale juba ära
|
|
|
argo12
huviline
Registreerunud 27.01.14
Asukoht: Ida
Kasutaja on eemal
Auto: C7 3.0 TFSI S-line
|
postitati 12.06.19 12:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
sa oma masina ostsid ju alles hiljuti, kuidas tead selle talvist käitumist? |
Tsitaat: | Algselt postitas: Priidik999
Enda oma toodud itaaliast ja soojaks läheb kiiremini kui bensiini mootoriga(kui salongi puhuvat sooja mõtled). |
Selles väites ma julgeks küll veidi kahelda..
|
|
|
|
Priidik999
huviline
Registreerunud 11.06.19
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2 Turbo Quattro ,Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi S6 4.2
|
postitati 12.06.19 12:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: argo12
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
sa oma masina ostsid ju alles hiljuti, kuidas tead selle talvist käitumist? |
Tsitaat: | Algselt postitas: Priidik999
Enda oma toodud itaaliast ja soojaks läheb kiiremini kui bensiini mootoriga(kui salongi puhuvat sooja mõtled). |
Selles väites ma julgeks küll veidi kahelda.. |
Kahtle kui tahad,enda kogemus olemas.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 12.06.19 13:34
|
|
|
Kodanikud miilits ja argo on vast VW foorumis mu naise VW teemat näinud ja see on auto on samuti Itaaliast, mis omab tõesti elektrilist lisasoojendit
ja seda juba tehasest. Soojeneb tunduvalt kiiremini, kui naise eelmine Eestist ostetud Jetta MK5 1.9tdi. Bensuka võrdlus jääb kuhugi sinna 10+ aastate
taha ja ei mäleta enam
|
|
|
bobipats
huviline
Registreerunud 21.04.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
KJO
huviline
Registreerunud 27.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BiT C7
|
postitati 25.04.20 14:12
|
|
|
Inimesed osatavad veel 12000€ga 2004 disainiga autot?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.04.20 14:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KJO
Inimesed osatavad veel 12000€ga 2004 disainiga autot? |
Kui vaadata, mida 12000 eest üldse saab, siis polegi see FL S-line 176kw C6 halb valik, kui KORRALIK leida. Eriti veel arvestades asjaolusid, mida ei
viitsi tõesti jälle lahkama hakata. Iseasi on need koomilised 200K läbisõidud ja seisukord, hetkel vist nii kümnest ühte tasuks kaaluda peale
kontrolli, korralikku C6-te on üliraske leida. Pildid ei ütle midagi siin.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
gjn
huviline
Registreerunud 17.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.20 11:46
|
|
|
KTM ostab minu teada masinaid enamasti mainekatelt Saksa oksjonitelt ehk läbisõit võib isegi õige olla. Teise puhul häirib see, et istmed ja polstrid
on S line aga rool tavaline baranka.
Kõige pealt kontrollida VIN-koodiga auto ajalugu ning seejärel teostada ostueelne kontroll Audi esinduses/spetsialisti juures.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 26.04.20 13:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: gjn
KTM ostab minu teada masinaid enamasti mainekatelt Saksa oksjonitelt ehk läbisõit võib isegi õige olla. Teise puhul häirib see, et istmed ja polstrid
on S line aga rool tavaline baranka.
Kõige pealt kontrollida VIN-koodiga auto ajalugu ning seejärel teostada ostueelne kontroll Audi esinduses/spetsialisti juures. |
Baranka on sellepärast, et sellel barankal on roolisoendus, mida 3 kodara puhul pole.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.04.20 10:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KJO
Inimesed osatavad veel 12000€ga 2004 disainiga autot? |
Jah, ka 32000-ga
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
zamolen
huviline
Registreerunud 01.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 14.05.20 06:42
|
|
|
Huvitav see nii pikalt muugis olnud varustust küll on hind ka normaalne aga huvitav miks ära pole läinud? Keegi on käinud vaatamas seda?
https://m.auto24.ee/3361352
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 14.05.20 20:24
|
|
|
Kas 171, 165 ja 155kW mootorite vahe on vaid softis või on raual ka mingeid erinevusi?
Kas u 2005 aasta a6'l on adaptiivne püsikiirushoidja lisavarustusena vaid üksikutel masinatel? Kuidas selle juhtimine välja näeb, kas sellise lisaga
masinal on tavaline püsikiirushoidja kang vasakul rooli all?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.05.20 13:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kas 171, 165 ja 155kW mootorite vahe on vaid softis või on raual ka mingeid erinevusi?
Kas u 2005 aasta a6'l on adaptiivne püsikiirushoidja lisavarustusena vaid üksikutel masinatel? Kuidas selle juhtimine välja näeb, kas sellise lisaga
masinal on tavaline püsikiirushoidja kang vasakul rooli all? |
Suuri erinevusi vist pole(155kW kindlasti ainult Belgia maksude pärast deforsseeritud variant).
Adaptiivne püsikas haruldane lisa. Juhtimine samamoodi nagu tavalisel, lihtsalt kangil on peal lisa lüliti distantsi reguleerimiseks:
https://cimg7.ibsrv.net/gimg/www.audiworld.com-vbulletin/1280x720/maxresdefault_ec785cf4cc82fb4a0cf15d2aa78057e34b0b785d.jpg
Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
|
|
|
|
educk
huviline
Registreerunud 17.05.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.06.20 20:05
|
|
|
Tere, olen siin igasugu teemasid eesti ja inglise keeles lugenud ja otsinud niisama, kuid üks asi jääb selgusetuks kuna audi mootoreid, käigukaste ja
tehasevarustust kõvasti raskem leida täpselt kui teistel saksa markidel.
Nimelt tahaks teada kas kõik C6 2.0 diislid on alati CVT käigukastiga juhul kui automaadid. Tean, et algusaastate omad on CVT aga kas ka peale viimast
facelifti näiteks 2010 aasta C6 2.0 125kw on ka ikka veel CVT?
Aitäh.
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 25.06.20 20:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: educk
Nimelt tahaks teada kas kõik C6 2.0 diislid on alati CVT käigukastiga juhul kui automaadid. Tean, et algusaastate omad on CVT aga kas ka peale viimast
facelifti näiteks 2010 aasta C6 2.0 125kw on ka ikka veel CVT?
Aitäh. |
Jah.
Esiveoline automaatkastiga C6 on alati CVT kastiga, kaubamärk multitronic, virtuaalse 7-käiguga.
quattro on tiptronic.
Mu eelmine masin oli facelift esiveoline 2.0T A6 C6 automaat, üle 5a sai liigeldud. Töökaaslasel on fl A6 2.7tdi samuti CVT.
|
|
|
|
Põlmar
huviline
Registreerunud 20.02.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.21 10:23
|
|
|
Mis ketivahetuse välp võiks olla 2.7 140kw mootoril?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.08.21 07:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Põlmar
Mis ketivahetuse välp võiks olla 2.7 140kw mootoril? |
Lühidalt "siis kui vaja". Kuna nende tegelikud läbisõidud on väga tihti suuremad kui numbrid näitavad, siis raske öelda mingit numbrit. Sõltub ka
kuidas on õli vahetatud.
Kui ikka iga hommik kõristab korra, on see aeg käes. Tegu FL mootoriga ja kestab paremini ses suhtes.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Põlmar
huviline
Registreerunud 20.02.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.21 08:42
|
|
|
Kui Eestist uuena ostetud auto siis 300000 peal võib hakata ketivahetust tahta, kui hetkel äält veel ei tee.
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 24 25 26 |