Lehekülgi: 1 .. 7 8 9 |
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 08.01.16 19:04
|
|
|
Pea 21 aastat vana 2,8 (c4), 9 aastat omanud, kui aku korras, pole probleemi. Seni käivitunud ka -30C juures.
16 aastat vana 4,2 (c5), 2,5 aastat õues olnud, kui aku korras, näita eemalt võtit. Suurim miinus seni -22C.
Õlid mõlemas 5W-30.
Kummalgi masinal pole ise vahetanud kütusefiltreid, mootorid peaks olema tehase originaalis.
Eks see korraliku pakasega käivitamine peaks rohkem diislite probleem olema, eriti vanemate jõuallikatega.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 08.01.16 21:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Eks see korraliku pakasega käivitamine peaks rohkem diislite probleem olema, eriti vanemate jõuallikatega. |
Minu B5 2.6 1996 - -27.5C, käivitus, kerge ja mõne sekundilise klöbina saatel.
1.9TDI B6 2002 - -26C, veits väeti aku, kuid käivitus.
Naabri 2.7 TDI C6 2009 - -28C ja mitte üks pops. Ilmselt on aku küpse, käivitamisel meeletu värvimuusika.
Lähevad nii vanemad, kui ka uuemad isendid korras akude ja küünaldega käima, olgugi, et kõrvale on valus kuulata.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 08.01.16 22:25
|
|
|
10, C4, 2,3 l. 6 aastat vana aku ikka kuidagi veab veel, täna -25 ei olnud veel probleemi, kuid eelmisel aastal -27 tundus aku poolest üsnagi viimane
piir olema, mega-aeglaselt vedas ringi. Kui aku on hea, siis pole ilmselt ühegi Eestis oleva temperatuuriga probleeme, kütusega seotud
käivitusprobleemid ikka masuudipresside teema.
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 08.01.16 22:43
|
|
|
C6(2.7d) paar kuud vana akuga veab ennast ilusti praeguste külmadega käima( viimasel ajal ainult linna sõit+ webasto alati järel). Mootori tööd on
paar sekundit peale käivitust valus kuulata aga mis teha. Webasto peal, kuid kütab ainult salongi. Mida teha, et ta mootorit kütaks?
|
|
|
Arno
huviline
Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 103Kw
|
postitati 08.01.16 23:06
|
|
|
A4 b5 1.8TQ 110kw 95 aasta läheb samuti kenasti käima. Õõsel oli -25 pluss. Küll aga käiates alguses 2-3 sek kapotialt ilusad hääled ei tule.
Jama külmaga ainult see, et miskipärast sooja hulk mis peaks salongi tulema väga kesine. Mida tugevam volüüm nõ seda jahedamaks asi läheb, kuigi
mootori temp ilusti 90ˇ.
|
|
|
sviljar
huviline
Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B6
|
postitati 09.01.16 08:40
|
|
|
Audi 80 B4 2.0 66kw 1994a käivitub igal hommikul ilusti. Mitte muidugi nii nagu suvel kuna õlid paksud ikka. Veel ei ole külmaga pidanud kõrvalist
abi vajama. Paar ukselukku ei avane kohe aga peale paarikorrast plõksutamist saab ka need lahti.
Mootori temp minul ka 90 ilusti, sooja tuppa tuleb aga mitte nii sooja kui peaks. Selles on süüdi mitte originaal ahi, minul vähemalt.
|
|
|
zack
|
postitati 09.01.16 09:58
|
|
|
Minu Audi A8 4.2 2003a käivitanud nende külmadega kenasti, kuigi peaks aku siiski korralikult täis laadima.
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 09.01.16 14:24
|
|
|
Aku tahab ära kooleda nagu enamustel kaasliiklejatel kui mõned päevad sõitnud pole. Vaevu-vaevu käivitub. Klõbinaid ei ole. Siduri pedaal käib ka
esimesed 5 minutit raskelt, nagu ka käigud mille vahetuseks tuleb aega varuda. (st jalaga pedaali alla sõtkumist oodata ~3s et käsi saaks käike ümber
lülitada).
Muidu no problemo seni!
1995a. A4 2.6
|
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 09.01.16 14:42
|
|
|
Bensukas käivitub igapäev ilusti.
Umbes nädal aega seisnud diisel läks isegi täna probleemideta käima, sinna sai muidugi kaks kuud tagasi uus aku ka peale.
|
|
|
rendoqoz
huviline
Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 15:15
|
|
|
1.9TDi 81kw
Reede, -28, oli paar päeva seisnud. Esimene pööre oli päris "poomise häälega". Suurt ketramist ei vajanud ja käivitus hästi. Aku kuu aega tagasi
täis laaditud (4 või 5 aastat vana Exide Premium, 77/780 vist)
Salong 40KM peale mõnusalt soojaks ei jõudnud minna (mootor 90). Jopega oli OK, aga ilma selleta vist ei kannataks väga. Nüüd pärast pikemat tiiru oli
lõpuks ikka päris kuum (150KM).
Eks kui suuremaid sõite pole külmadega olnud, siis salong jahtub maru maha ja uuesti ülessoojendamine võtab aega.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 09.01.16 15:22
|
|
|
Nädal aega olnud temperatuur 22-29 kraadi, veel originaalaku on otsi andmas.Tööle-koju 6km, akut mahtuvust näitab 10%, kuidagi läheb veel käima.Homme
läheb uus aku peale.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MEEMEES
Nädal aega olnud temperatuur 22-29 kraadi, veel originaalaku on otsi andmas.Tööle-koju 6km, akut mahtuvust näitab 10%, kuidagi läheb veel käima.Homme
läheb uus aku peale. |
Mis sa sest uuest akust paned, lae olemasolev täis.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 09.01.16 15:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Tsitaat: | Algselt postitas: MEEMEES
Nädal aega olnud temperatuur 22-29 kraadi, veel originaalaku on otsi andmas.Tööle-koju 6km, akut mahtuvust näitab 10%, kuidagi läheb veel käima.Homme
läheb uus aku peale. |
Mis sa sest uuest akust paned, lae olemasolev täis. |
Praegune aku on omadega läbi, enne Soome minekut laadisin igaks juhuks aku täis.Hommikul näitas 70%, tulin siia, näitas küll 100%, kuid teadaolevalt
sõiduaeg ei lae korralikult täis.Siin ostsin võimsama akulaadija, olen laadinud 3 korda, kuid tulemusteta.Aku maht on palju vähenenud ja enam üle 10%
laetuna ei näita.
|
|
|
lumo.ee
huviline
Registreerunud 04.01.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 19:53
|
|
|
A8, 99a, 4,2bens - Käivitub kenasti ka -28, aga annab tunda sellel tempil kui kliimaplokk on off-is, raadio off-is ja salongi tuled kustu ja 4
istmesooja väljas - käivitab kiiremini ikka nii.
www.lumo.ee - autokiled ja xenonid
|
|
|
|
andko
huviline
Registreerunud 03.12.05
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,0TDI 07
|
postitati 09.01.16 20:42
|
|
|
Mina olen oma Audi A6-ga küll väga rahul. Täna garaazist võttes kus temperatuur -8,5C ja lastes 1-2min käia, muidugi 2h ennem defa karteri soojendus
järgi, ning sõites 3-4km (väljas -15C) oli salongis juba leiget õhku tunda. Pärast 3,5h seismist väljas -15 kraadi käes tuli pikem sõit maanteel ehk
65km sihtkohta ja 10 min peatus ja 65km tagasi, sõitsin pluusi väel, sest salong oli mõnusalt soe (kliima järgi 22C) ja väljas -15 ja kohati -16C.
Minu autol olid klaasid kõik puhtad kuigi mootori temperatuur üle 80C ei tõusnud. Kurb oli vaadata vastutulevaid autosid millel olid esimesed klaasid
pooleldi udused ja mõni lausa puhastas esiklaasi seestpoolt sõites.
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 09.01.16 20:53
|
|
|
Tore, et Audi A6 salong soojaks läheb. Aga pluusi väel ei soovita sõita - kui keegi sulle maanteel sisse sõidab või niisama matsu paned, siis külmud
surnuks enne kiirabi saabumist.
Endal kütab webasto salongi soojaks ja klaasid puhtaks 20-30minutiga ning käivitades keeran puhurid minimaalseks ja 3-4min hiljem puhub auto sooja
juba. Keskmine kulu külmade lühikeste otstega 17l/100'le kompuutri andmetel (15-25 tegelikult..kõik ju oleneb). Sooja puhub ruttu, aga et mootor
päris soojaks saada tuleb pikaltpikalt sõita. 3.0tdi 171+kw. Järgmiseks autoks diislit ei taha
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 09.01.16 21:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Järgmiseks autoks diislit ei taha |
Praeguste arktiliste temperatuuride juures valdavad mind samasugused tunded.. Sõrmed ja varbad külmuvad sõites. Õnneks on jala tööle 10 minutit, ei
pea seda diisliraibet kärutama.
|
|
|
andko
huviline
Registreerunud 03.12.05
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,0TDI 07
|
postitati 09.01.16 21:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Tore, et Audi A6 salong soojaks läheb. Aga pluusi väel ei soovita sõita - kui keegi sulle maanteel sisse sõidab või niisama matsu paned, siis külmud
surnuks enne kiirabi saabumist.
Endal kütab webasto salongi soojaks ja klaasid puhtaks 20-30minutiga ning käivitades keeran puhurid minimaalseks ja 3-4min hiljem puhub auto sooja
juba. Keskmine kulu külmade lühikeste otstega 17l/100'le kompuutri andmetel (15-25 tegelikult..kõik ju oleneb). Sooja puhub ruttu, aga et mootor
päris soojaks saada tuleb pikaltpikalt sõita. 3.0tdi 171+kw. Järgmiseks autoks diislit ei taha |
Jah, see pluusi väel sõitmine on külmadega veidi riskantne küll, aga olen ise 26 aastase staasiga ja sõitnud üle 1,3milj. km, olen isegi sattunud
õnnetus paika vahetult pärast avariid ja aidanud kannatanuid ennem kiirabi saabumist.
Kütuse kulust siis nii palju, et mina pole oma autoga üle 8l/100´le saanud ka lühikeste (5km) sõitudega.
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 7 8 9 |