Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  7  8  9
Autor:
Pealkiri: Kuidas audi külmale vastu peab? (Vastuseid: 217 | Vaatamisi: 30911)
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 08.01.16 19:04 Tsiteeri


Pea 21 aastat vana 2,8 (c4), 9 aastat omanud, kui aku korras, pole probleemi. Seni käivitunud ka -30C juures.
16 aastat vana 4,2 (c5), 2,5 aastat õues olnud, kui aku korras, näita eemalt võtit. Suurim miinus seni -22C.
Õlid mõlemas 5W-30.
Kummalgi masinal pole ise vahetanud kütusefiltreid, mootorid peaks olema tehase originaalis.
Eks see korraliku pakasega käivitamine peaks rohkem diislite probleem olema, eriti vanemate jõuallikatega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 08.01.16 21:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Eks see korraliku pakasega käivitamine peaks rohkem diislite probleem olema, eriti vanemate jõuallikatega.


Minu B5 2.6 1996 - -27.5C, käivitus, kerge ja mõne sekundilise klöbina saatel.
1.9TDI B6 2002 - -26C, veits väeti aku, kuid käivitus.
Naabri 2.7 TDI C6 2009 - -28C ja mitte üks pops. Ilmselt on aku küpse, käivitamisel meeletu värvimuusika.
Lähevad nii vanemad, kui ka uuemad isendid korras akude ja küünaldega käima, olgugi, et kõrvale on valus kuulata.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 08.01.16 22:25 Tsiteeri


10, C4, 2,3 l. 6 aastat vana aku ikka kuidagi veab veel, täna -25 ei olnud veel probleemi, kuid eelmisel aastal -27 tundus aku poolest üsnagi viimane piir olema, mega-aeglaselt vedas ringi. Kui aku on hea, siis pole ilmselt ühegi Eestis oleva temperatuuriga probleeme, kütusega seotud käivitusprobleemid ikka masuudipresside teema. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
commodore
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp

postitati 08.01.16 22:43 Tsiteeri


C6(2.7d) paar kuud vana akuga veab ennast ilusti praeguste külmadega käima( viimasel ajal ainult linna sõit+ webasto alati järel). Mootori tööd on paar sekundit peale käivitust valus kuulata aga mis teha. Webasto peal, kuid kütab ainult salongi. Mida teha, et ta mootorit kütaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 08.01.16 23:06 Tsiteeri


A4 b5 1.8TQ 110kw 95 aasta läheb samuti kenasti käima. Õõsel oli -25 pluss. Küll aga käiates alguses 2-3 sek kapotialt ilusad hääled ei tule. :(
Jama külmaga ainult see, et miskipärast sooja hulk mis peaks salongi tulema väga kesine. Mida tugevam volüüm nõ seda jahedamaks asi läheb, kuigi mootori temp ilusti 90ˇ.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 09.01.16 08:40 Tsiteeri


Audi 80 B4 2.0 66kw 1994a käivitub igal hommikul ilusti. Mitte muidugi nii nagu suvel kuna õlid paksud ikka. Veel ei ole külmaga pidanud kõrvalist abi vajama. Paar ukselukku ei avane kohe aga peale paarikorrast plõksutamist saab ka need lahti.

Mootori temp minul ka 90 ilusti, sooja tuppa tuleb aga mitte nii sooja kui peaks. Selles on süüdi mitte originaal ahi, minul vähemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 09.01.16 09:58 Tsiteeri


Minu Audi A8 4.2 2003a käivitanud nende külmadega kenasti, kuigi peaks aku siiski korralikult täis laadima. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 09.01.16 14:24 Tsiteeri


Aku tahab ära kooleda nagu enamustel kaasliiklejatel kui mõned päevad sõitnud pole. Vaevu-vaevu käivitub. Klõbinaid ei ole. Siduri pedaal käib ka esimesed 5 minutit raskelt, nagu ka käigud mille vahetuseks tuleb aega varuda. (st jalaga pedaali alla sõtkumist oodata ~3s et käsi saaks käike ümber lülitada).
Muidu no problemo seni!
1995a. A4 2.6
:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 09.01.16 14:42 Tsiteeri


Bensukas käivitub igapäev ilusti.
Umbes nädal aega seisnud diisel läks isegi täna probleemideta käima, sinna sai muidugi kaks kuud tagasi uus aku ka peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rendoqoz
huviline



Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.16 15:15 Tsiteeri


1.9TDi 81kw
Reede, -28, oli paar päeva seisnud. Esimene pööre oli päris "poomise häälega". Suurt ketramist ei vajanud ja käivitus hästi. Aku kuu aega tagasi täis laaditud (4 või 5 aastat vana Exide Premium, 77/780 vist)

Salong 40KM peale mõnusalt soojaks ei jõudnud minna (mootor 90). Jopega oli OK, aga ilma selleta vist ei kannataks väga. Nüüd pärast pikemat tiiru oli lõpuks ikka päris kuum (150KM).
Eks kui suuremaid sõite pole külmadega olnud, siis salong jahtub maru maha ja uuesti ülessoojendamine võtab aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 09.01.16 15:22 Tsiteeri


Nädal aega olnud temperatuur 22-29 kraadi, veel originaalaku on otsi andmas.Tööle-koju 6km, akut mahtuvust näitab 10%, kuidagi läheb veel käima.Homme läheb uus aku peale.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.16 15:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MEEMEES
Nädal aega olnud temperatuur 22-29 kraadi, veel originaalaku on otsi andmas.Tööle-koju 6km, akut mahtuvust näitab 10%, kuidagi läheb veel käima.Homme läheb uus aku peale.;)

Mis sa sest uuest akust paned, lae olemasolev täis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 09.01.16 15:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tsitaat:
Algselt postitas: MEEMEES
Nädal aega olnud temperatuur 22-29 kraadi, veel originaalaku on otsi andmas.Tööle-koju 6km, akut mahtuvust näitab 10%, kuidagi läheb veel käima.Homme läheb uus aku peale.;)

Mis sa sest uuest akust paned, lae olemasolev täis.


Praegune aku on omadega läbi, enne Soome minekut laadisin igaks juhuks aku täis.Hommikul näitas 70%, tulin siia, näitas küll 100%, kuid teadaolevalt sõiduaeg ei lae korralikult täis.Siin ostsin võimsama akulaadija, olen laadinud 3 korda, kuid tulemusteta.Aku maht on palju vähenenud ja enam üle 10% laetuna ei näita.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lumo.ee
huviline



Registreerunud 04.01.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.16 19:53 Tsiteeri


A8, 99a, 4,2bens - Käivitub kenasti ka -28, aga annab tunda sellel tempil kui kliimaplokk on off-is, raadio off-is ja salongi tuled kustu ja 4 istmesooja väljas - käivitab kiiremini ikka nii.


www.lumo.ee - autokiled ja xenonid
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andko
huviline



Registreerunud 03.12.05
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,0TDI 07

postitati 09.01.16 20:42 Tsiteeri


Mina olen oma Audi A6-ga küll väga rahul. Täna garaazist võttes kus temperatuur -8,5C ja lastes 1-2min käia, muidugi 2h ennem defa karteri soojendus järgi, ning sõites 3-4km (väljas -15C) oli salongis juba leiget õhku tunda. Pärast 3,5h seismist väljas -15 kraadi käes tuli pikem sõit maanteel ehk 65km sihtkohta ja 10 min peatus ja 65km tagasi, sõitsin pluusi väel, sest salong oli mõnusalt soe (kliima järgi 22C) ja väljas -15 ja kohati -16C. Minu autol olid klaasid kõik puhtad kuigi mootori temperatuur üle 80C ei tõusnud. Kurb oli vaadata vastutulevaid autosid millel olid esimesed klaasid pooleldi udused ja mõni lausa puhastas esiklaasi seestpoolt sõites.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 09.01.16 20:53 Tsiteeri


Tore, et Audi A6 salong soojaks läheb. Aga pluusi väel ei soovita sõita - kui keegi sulle maanteel sisse sõidab või niisama matsu paned, siis külmud surnuks enne kiirabi saabumist.:)

Endal kütab webasto salongi soojaks ja klaasid puhtaks 20-30minutiga ning käivitades keeran puhurid minimaalseks ja 3-4min hiljem puhub auto sooja juba. Keskmine kulu külmade lühikeste otstega 17l/100'le kompuutri andmetel (15-25 tegelikult..kõik ju oleneb). Sooja puhub ruttu, aga et mootor päris soojaks saada tuleb pikaltpikalt sõita. 3.0tdi 171+kw. Järgmiseks autoks diislit ei taha :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 09.01.16 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Järgmiseks autoks diislit ei taha :)


Praeguste arktiliste temperatuuride juures valdavad mind samasugused tunded.. Sõrmed ja varbad külmuvad sõites. Õnneks on jala tööle 10 minutit, ei pea seda diisliraibet kärutama. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andko
huviline



Registreerunud 03.12.05
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,0TDI 07

postitati 09.01.16 21:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Tore, et Audi A6 salong soojaks läheb. Aga pluusi väel ei soovita sõita - kui keegi sulle maanteel sisse sõidab või niisama matsu paned, siis külmud surnuks enne kiirabi saabumist.:)

Endal kütab webasto salongi soojaks ja klaasid puhtaks 20-30minutiga ning käivitades keeran puhurid minimaalseks ja 3-4min hiljem puhub auto sooja juba. Keskmine kulu külmade lühikeste otstega 17l/100'le kompuutri andmetel (15-25 tegelikult..kõik ju oleneb). Sooja puhub ruttu, aga et mootor päris soojaks saada tuleb pikaltpikalt sõita. 3.0tdi 171+kw. Järgmiseks autoks diislit ei taha :)


Jah, see pluusi väel sõitmine on külmadega veidi riskantne küll, aga olen ise 26 aastase staasiga ja sõitnud üle 1,3milj. km, olen isegi sattunud õnnetus paika vahetult pärast avariid ja aidanud kannatanuid ennem kiirabi saabumist.
Kütuse kulust siis nii palju, et mina pole oma autoga üle 8l/100´le saanud ka lühikeste (5km) sõitudega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  7  8  9
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.4% - SQL: 62.6%]