Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 30.01.12 07:53
|
|
|
A6 C5 keskluku juhtploki juhtmestiku skeem
Nimelt oleks vaja teada keskluku juhtploki toite pistiku juhtmete skeemi. Täpsemalt seisneb probleem selles, et plokile jookseb toitepistikus peale 2
pidevat toidet, (kaablivärvused punane sinisega) kuid aegajalt ühele juhtmele täiesti ebamäärastel suvalistel hetkedel toidet peale ei jookse. Ja sel
momendil plokk ei tööta, sh alarm, kesklukk, aknad, salongi valgus jne. Mõlemad juhtmed jooksevad juhi isme eest läbi ja kardaani tunneli poole.
Ehk teab keegi, kuhu need toited jooksevad? Ei tahaks salongi täiesti tühjaks visata esimese hooga. Ploki kood on 4B0962258N
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.01.12 10:40
|
|
|
Need juhtmed lähevad kaitsmetesse number 14 (10 amprit) ja number 38 (20 amprit).
Peale kaitsmeid läheb juhe "otse seina" ehk aku plussklemmile. Mingi megakaitse (>100 amprit) on seal vist veel kuskil vahel.
Hakka sealt pihta !
Põhjus, miks nad tunneli poole lähevad on see, et nad käivad läbi pruunist pistikust parempoolse A-piilari all.
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 30.01.12 11:35
|
|
|
Tänan vastamast. Nii palju on asi selgem, et ahel on vigane kaitsme nr 38 (20A) ja keskluku mooduli vahel (A pesa, pin 11), kus peaks olema pidev
toide. Kaitsmel on vool olemas.
Juhi pool ukse paku juures on selle juhtme üks pressliitmikest, mis on korralik. Kas samal juhtmel võib ka liide olla parempoolse eesistuja
jalgade/uksepaku juures? Vaatan üle ka pesa kõrvalistuja A piilari all.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.01.12 11:45
|
|
|
Peale pruuni A-piilari pistikut peaks otse kaitsmesse jooksma, s.t. rohkem presshülsse ei tohiks ahelas olla.
Hülsist saavad toite ka pasun ja ultraheliandurid.
Kui mõnda klemmi on vaja uut, siis saan vast aidata.
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 30.01.12 12:05
|
|
|
Kas see hülss on nö pistikus olev pressitud liide või kõrvalistuja mati all olev lisaks pressliite punkt? Sest veakoodina näitas ta ka muuhulgas
alarmi pasuna toite puudumist.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.01.12 12:32
|
|
|
Ma sain aru, et Sa leidsid selle ainsa pressühenduse juba juhi jalgade alt ...
Ega kui vool kesklukuplokini ei jõua, siis ju suhteliselt loogiline, et ka pasunani mitte, kui nad sama juhtme peal istuvad ja ka juhtme hargnemine
toimub suhteliselt ploki lähedal.
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 30.01.12 12:52
|
|
|
See ühendus, mis keskluku ploki lähedal asub on ideaalses korras, enne seda on vool kadunud juba. Peale seda pressühendust pöörab juhe juhi istme ette
ja liigub kardaani tunneli suunas. Kuhu sealt edasi, seda tahakski teada.
Kui kõrvalistuja A piilari all on ka pesa, siis vaatan selle üle. Küsimus on aga, et juhul kui seal ka viga pole, siis kas kuskil vahepeal on veel
pressühendus vms?
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.01.12 13:17
|
|
|
Ei.
|
|
|
|