Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mure a6 eelsüüteküünalde kätte saamisega! (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3422)
Ansu
huviline



Registreerunud 02.02.10
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.12 14:52 Tsiteeri
Mure a6 eelsüüteküünalde kätte saamisega!



Mure siis selles ,et hakkasin eelsüüteküünlaid vahetama ja 2-te küünalt enam kätte ei saa ,käivad lihtsalt pesas ringi ,äkki on kellegil kogemusi selles valdkonnas ,mis moodi need kätte saada ilma plokikaane maha võtmiseta kuna see on päris kallis töö,autoks siis a6 2.5td 2002a


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 12.01.12 04:19 Tsiteeri


Mitte plokikaane vaid klapikambri kaane ikka. Kaane maha võtmisel pääseb küünaldele paremini ligi ja saab mingi teise tööriistaga veel kaasa aidates välja meelitada küünal.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 12.01.12 07:38 Tsiteeri


Klapikambrikaanega pole toas laua peal midagi peale hakata, kuid isegi selle eemaldamine sihukesel mootoril on pool teadust. Minu meelest keegi siin konkreetselt tegeles eelsoojendusküünalde väljakeeramisega, arvan, et Raul ilmselt, tuhla foorumis natuke...

Edit: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=76022&page=1&highlight=eelsüüteküünlad#pid426014


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ansu
huviline



Registreerunud 02.02.10
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.12 09:38 Tsiteeri


Selge,uurin klapikambrikaane maha võtmine oleks viimane asi mida teha tahaks lasta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 13.01.12 17:30 Tsiteeri


Kas olen mina ajas maha jäänud või neil mootoritel ongi küünlad klapikambrikaane küljes??? Siiamaamaani näinud ikka, et eelsüüte- ning tavaküünlad ikka plokikaane küljes oleva keerme sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.01.12 21:19 Tsiteeri


Küünlad ikka endiselt plokikaanes;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 13.01.12 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Küünlad ikka endiselt plokikaanes;)


Ohh, väga hea, ma autotehnikuna hakkasin juba häbi tundma :D:D:D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 14.01.12 17:37 Tsiteeri


Sorry. Postitus sai sisestatud unise peaga Narvas komandeeringus olles öösel. Olen ise klapikambri kaant maha kiskunud ja nüüd meenus tõesti et küünlad käisid ploki sisse. Aga siiski oleks lihtsam küünal kätte saada kui kambri kaas maas on, sest siis on rohkem ruumi nokerdada aga seda ma küll ei kujuta ette mida edasi teha, et keere tihedaks saaks. Vähe tõenäoline on, et küünlal enesel keere üle on.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ansu
huviline



Registreerunud 02.02.10
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.12 08:36 Tsiteeri


Keerme osa tundub et oleks nagu ilusasti väljas pesasast aga küünal ise ei taha kuidagi välja tulla, sikutand nii et käed juba villis aga ei midagi :) ja ise väga lammutama ei tahaks ka hakkata,kuna pole väga kokku puutunud sellega,et kui keegi oskab öelda kuidas või kus kohas need küünlad saaksin välja lasta võtta et plokikaant ei peaks maha võtma siis võite teada anda privasse :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 15.01.12 09:25 Tsiteeri


Enda nähemus asjast oleks selline, ja teeksin ise sedasi. Kui küünalde otsast kuidagi need tiftid kätte saaks, et küünla otsas keerme osa kasutuskõlbulik oleks, siis toimiksin järgnevalt. Ehitaksin küünlavõtmest ja mingist detailist sellise topeltvõtme et sisemise pulga keeraks küünla otsas asuvasse keermesse ja fikseeriks ta nii, et see oleks seotud ka välimise toru ehk küünla võtmega, et tekiks selline nö tõmmits, kus samal ajal küünalt enda poole tõmmates oleks võti kindlalt ka küünla otsas kinni ja sedasi saaks küünla välja meelitada. Minu meelest olen ma sellist võtit näinud kuskil Ameerika tööriistade kodulhel aga kui veidi nutti on ja peale hakkamist, siis teeks ise ka sellise asja suht kähku valmis. Lihtsalt pealehakkamist ja loomingulist lähenemist natukne tarvis ja mõnda suuremat tööriista poodi külastada vaja. Näiteks tööriista marketit. Ma võin isegi maby õhtul näidata millise asja ise valmis nikerdaksin kui viitsin.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 15.01.12 17:51 Tsiteeri


Sai jooksvalt valmistatud nüüd rakis. Pildiseeria sellest tuleb tiba hiljem. Kui viitsimist on, siis võite isegi kodus järgi proovida. Algul eeldasin, et kõigil küünaldel on emaldatavad tiftid ja tegin selle järgi esimese rakise mida saab lihtsalt küünla otsa keerata ja samas tõmmitsa lõplikult ära fikseerides enda poole tõmmates välja nikerdada. Aga tuli ootamatu tagasilöök mis seisnes selles, et A6 C5 kerega masinal (vähemalt minu omal) on platinum küünlad millel see tift ära küljest ei käigi vaid ongi selline, ja tänu sellele pidin oma ideed edasi arendama. Anyway muutus too rakis veelgi universaalsemaks ja ma usun et asi toimiks 100% ja küünlad saaks kenasti sellega kätte :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 15.01.12 17:56 Tsiteeri


Kodanik ultra2005, palun loe nüüd teema üle, veendu, et jutt käib 2,5tdi V6 mootorist ja eelsüüte küünaldest, siis uuri kus nad asuvad ja kuidas välja näevad ja saad teada, et kogu su eelnev jutt on täiesti mööda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 15.01.12 18:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Kodanik ultra2005, palun loe nüüd teema üle, veendu, et jutt käib 2,5tdi V6 mootorist ja eelsüüte küünaldest, siis uuri kus nad asuvad ja kuidas välja näevad ja saad teada, et kogu su eelnev jutt on täiesti mööda.


Sorry - my mistake. See aretis jääb tõenäoliselt mulle endale aga ma tean inimesi, kes on ka tavaküünalde kätte saamisega pusinud. Teema algataja oleks muidugi võinud kirjutada sõna Eelsüüte küünalde kohta mitte süüteküünalde - siis oleks asi olnud selgem. Aga anyway mul hea meel, et sai tiba leiutatud ning ausalt öeldes sain ikka päris kobeda aretisega hakkama :) Aga thnx vihje eest :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.01.12 18:37 Tsiteeri


Kas probleem pole mitte selles, et see küünla otsik, mis kuumeneb, pidi paisuma ja ei mahu lihtsalt enam august välja.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 15.01.12 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kas probleem pole mitte selles, et see küünla otsik, mis kuumeneb, pidi paisuma ja ei mahu lihtsalt enam august välja.

Kui küünlaid ei vahetata vahetult peale läbipõlemist siis tekib küünla otsa ja plokikaanes oleva pesa vahele tahm mis mätsib küünla otsa nii kinni, et need murduvad küljest kui küünalt maha keerama hakkad. Mina pole näinud , et töötav küünal välja ei tuleks. Muidugi küünla väljakeeramisel tuleb olla väga kannatlik ja edasi tagasi liigutada küünalt vaikselt lisades poldieraldus õli.

Pealkirja võiks muuta jah vähe paremaks. Tegu on eelsüüte küünaldega mis asuvad plokikaanes samuti nagu bensiinimootoriga autol süüteküünlad. Klapikanbri kaas on plokikaane peal ja katab nukkvõlle ja sel sees ei saa küünlad kuidagimoodi olla. Mõnel 2,0 diislil on eelsüüte küünlad klapikambri kaane all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ansu
huviline



Registreerunud 02.02.10
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.12 20:10 Tsiteeri


Pealkiri vähe muudetud ,et asi selgem oleks :) tegu on jah eelsüüteküünaldega :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 15.01.12 22:43 Tsiteeri


Huvitav kui kasutada Külmashoki sprayd kas küünla ots tõmbaks niipalju kokku, et ta kätte saada :) Suvel üritasime ühte polti kätte saada ja seda peale paugutades tõmbas tõesti niipalju kokku et välja tuli.


http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/coldshok.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 16.01.12 08:42 Tsiteeri


Mingid masohhistlike kalduvustega sakslased nägid aastaid vaeva, et midagi sellist välja mõelda:
http://www.youtube.com/watch?v=568rWDwzhQs

Kuigi oleks võinud lihtsalt Würthi naaberpoodi külma järerele astuda ... :D ?!?!?


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 16.01.12 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Mingid masohhistlike kalduvustega sakslased nägid aastaid vaeva, et midagi sellist välja mõelda:
http://www.youtube.com/watch?v=568rWDwzhQs

Kuigi oleks võinud lihtsalt Würthi naaberpoodi külma järerele astuda ... :D ?!?!?


Päris karm pusimine ühe küünla nimel. Aga kui inseneerid sedasi tegevusele lähtuvalt tööriistad välja töötasid, siis edu neile:)
Anyway ma ei süvevenud tollesse teemasse aga tegin tolle algse korralikult läbi lugemata postituse peale spetsiaalse rakise mis ehk kunagi isegi kedagi huvitaks kuigi ma ei ole kuulnud, et keegi oleks kurtnud, et ta ei saa süüteküünlaid bensuka mootoril kätte. Sestap oli see mulle suht üllatuseks, aga ehk kunagi on sellest kellegil kasu. Panen selle moe pärast DIY-sse üles ja palun mitte naerma ega negatiivset kommentaari postitama hakata sest lahendus on ju siiski suht nutikas :) Link siin - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=105897&page=1#pid554798


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ansu
huviline



Registreerunud 02.02.10
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.12 09:31 Tsiteeri


No nii aega läks aga asja sai ,suured tänud siin kohal siis sospertile kes hädast välja aitas ja kelle juures sai katkised küünlad pesast välja freesitud nagu eelpool antud videos näidatakse, muidu oleks jäänud see viimane võimalus ,et oleks tuld plokikaan maha võtta:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.6% - SQL: 64.4%]