Lehekülgi: 1 2 |
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 15.01.12 19:24
|
|
|
Kahtlustasingi,aga selle puudumine midagi ei mõjuta?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 15.01.12 19:26
|
|
|
Sinu autol vist polegi õhulugejat. Võibolla on kopsik lihtsalt vahetatud. Aga ma ei ole kindel.
Tundub jah, et tegu 2,8 või 1,8 mootoriga varjandi õhufiltri korpusega.
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 15.01.12 20:05
|
|
|
Mainin oma hetke kütusekulu:
Kui punane põlema hakkas,siis tankisin juurde täpselt 5 L.Pärast seda tankimist olen teinud 3 külmkäivitust ja sõitnud täpselt 52 km,enne kui uuesti
punane põlema hakkas.(5 x 100)/51=9,8 L/100le.Ja seda 100 % linnasõidul.Polegi nii meeletu kütusekulu,kui ma kuulujuttude põhjal kartsin.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 15.01.12 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: charley
Mainin oma hetke kütusekulu:
Kui punane põlema hakkas,siis tankisin juurde täpselt 5 L.Pärast seda tankimist olen teinud 3 külmkäivitust ja sõitnud täpselt 52 km,enne kui uuesti
punane põlema hakkas.(5 x 100)/51=9,8 L/100le.Ja seda 100 % linnasõidul.Polegi nii meeletu kütusekulu,kui ma kuulujuttude põhjal kartsin.
|
Se kütuse tuli läheb vahest põlema ja kustub ja saab veel 20-30km sõita enne kui uuesti süttib. Sellejärgi küll mingit kulu arvutada ei saa.
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 16.01.12 20:44
|
|
|
Auto tegi täna nalja,keset linnasõitu käis kerge raks ja ehmatas ära,et mis nüüd siis..Nimelt katuseluuk otsustas ennast veidi avada(kuna oli pealt
lumine ja jäätunud siis sellest ka raks).Pärast seda katuseluugi nupp ei töötanud,pidi nuppu vastu lage suruma,et luugi ööseks kinni saaks.Jälle üks
asi juures mida nädalavahetusel uurima peab.
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 22.01.12 08:56
|
|
|
Nädalavahetuse ilm küll autokallal nokitsemist ei soosinud,kuid mõned asjad said siiski tehtud.Õli sai vahetatud,suunatuled töötavad(viga oli
roolijuures olevates lülitites,ei andnud korralikult ühendust),esimese ABS anduri ühendasin ära,katuseluugi anomaalia sai ka kõrvaldatud.Juhiukse
kiskusin küll lahti,aga kuna ilm läks päris hulluks ja garaa˛is lammutamiseks ruumi polnud,siis panin polstri samatargalt tagasi.Üks parktule pirn oli
läbi,kuna mul kodus jäid vanast autos alles led pirnid,siis vahetasin mõlemad pargid ledide vastu.Vana käigukangi nupu vahetasin A4 nupuvastu.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.01.12 10:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: charley
Mainin oma hetke kütusekulu:
Kui punane põlema hakkas,siis tankisin juurde täpselt 5 L.Pärast seda tankimist olen teinud 3 külmkäivitust ja sõitnud täpselt 52 km,enne kui uuesti
punane põlema hakkas.(5 x 100)/51=9,8 L/100le.Ja seda 100 % linnasõidul.Polegi nii meeletu kütusekulu,kui ma kuulujuttude põhjal kartsin.
|
No kes vägistab siin niimoodi matemaatikat ja statistikat
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 25.01.12 16:02
|
|
|
Täna sai forsist ostetud uus paisupaak C4.le,taseme andur küljes,aga ilma korgita.Tegemist siis B-varuosaga.Ülehomme leian aega,et külge
panna.Muideks,C4 tagaluugi amortide eest küsiti forsis 19 eurot tk,autoasi poest saab amordid aga 17 euroga tk,juhul kui mainite et forsist küsitakse
19 eurot
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 25.01.12 16:06
|
|
|
Forsis on audiclubi kaardiga hinnad tihti väga head, sellest 19-st võib vast 15 järgi jääda Mis temp andur seal paagi küljes on?
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 25.01.12 16:11
|
|
|
Ai kurja,klubikaarti kahjuks pole .Aga olin omaarust kaval siiski,käisin
2 x küsimas,alguses ühelt tüübilt,siis teiselt,aga hind jäi samaks.Olen märganud,et nendes hindades jõuab tihti kokkuleppele,kui oskad ilusti
rääkida.Näiteks reedel fixusest ostetud mootoriõlilt sain 4 eurot alghinnast alla .Paagil on tasemeandur,mitte temp andur.
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 27.01.12 13:42
|
|
|
Uus paisupaak küljes,kuid mingit õhutamist ma veel ei teinud.Kui vajalik see õhutamine õigupoolest on?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.01.12 13:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: charley
Uus paisupaak küljes,kuid mingit õhutamist ma veel ei teinud.Kui vajalik see õhutamine õigupoolest on? |
Vast läheb ise korda, aga võid seda plastik kraani seal salongiradika juures kruttida küll.
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 27.01.12 19:24
|
|
|
Õhutasin niimoodi,et ajasin auto kallaku peale ja siis mootor soojaks,kork tiba lahti jne.Täna sai tühi aku vahetatud laetud 100 ah aku vastu.Kuna
vana aku oli pealt ära terve öö,siis hommikul käivitades hakkas auto oma tühikäigupööret ära õppima,kui see talle selgeks sai,siis läksin sõidule.Sõit
tundus kuidagi sujuvam kui varem,ju mõjus uus,laetud aku mootorile hästi
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.01.12 13:58
|
|
|
Vöinuks üritada ühes tükis koos fööni abiga valmistada, jäänuks ilusam.
Muidu aga edu.
Lisaks loodan, et sinu isendil jääb B-osa Toprani paisupaak pidama, minul sedasi ei läinud ja 2x sama tootja paagid ühe ja sama kohapealt lagunenud
aastaste vahedega.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 28.01.12 14:11
|
|
|
Loodan samuti,et jääb.Täna käis auto hea tund aega kohapeal,tahtsingi näha kui suur rõhk jahutussüsteemi tekib,et kas on plokikaane tihend läbi või
mitte.Temp oli 90.ligidal ja lõdvikud olid üsna pingul,kuid kindlasti mitte kivikõvad.Temperatuuriga veel selline pull,et sõites on temperatuuri
näidik täiesti all,kohapeal käies tõuseb ilusti 90 peale.Sooja puhub,kuid maanteel sõites võiks sooja rohkem välja anda.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.01.12 14:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: charley
Loodan samuti,et jääb.Täna käis auto hea tund aega kohapeal,tahtsingi näha kui suur rõhk jahutussüsteemi tekib,et kas on plokikaane tihend läbi või
mitte.Temp oli 90.ligidal ja lõdvikud olid üsna pingul,kuid kindlasti mitte kivikõvad.Temperatuuriga veel selline pull,et sõites on temperatuuri
näidik täiesti all,kohapeal käies tõuseb ilusti 90 peale.Sooja puhub,kuid maanteel sõites võiks sooja rohkem välja anda. |
Kui kliimapaneelil temp HI peal ja 90 näidu korral soovid enam sooja, siis kisub sinna, et termostaat on vigane ja ootab vahetust.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 28.01.12 15:13
|
|
|
Kliimat pole,aga kui keeran soendusnupu täiesti põhja ja puhurid panen ka viimasesse astmesse,siis annab sooja küll.Aga sellise undamisega seda sooja
ka ei taha.
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 31.01.12 18:27
|
|
|
Tunduvalt parem!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 04.02.12 14:25
|
|
|
Ebameeldivad uudised,täna sõites viskas õlitule põlema.Jätsin masina seisma,kapott ülesse ja ohoo tosooli lõdvik kivikõva.Keerasin õlikorgi maha,õli
auras ja oli valgevahune.Selge,mahlad segamini ja läheb mootori remondiks.Kahju ainult õlist,mis sai üleeelmisel nädalal vahetatud.Oskab keegi
soovitada head kohta Tartus,kus soodsalt uue plokikaane tihendi saab?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 04.02.12 14:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: charley
Ebameeldivad uudised,täna sõites viskas õlitule põlema.Jätsin masina seisma,kapott ülesse ja ohoo tosooli lõdvik kivikõva.Keerasin õlikorgi maha,õli
auras ja oli valgevahune.Selge,mahlad segamini ja läheb mootori remondiks.Kahju ainult õlist,mis sai üleeelmisel nädalal vahetatud.Oskab keegi
soovitada head kohta Tartus,kus soodsalt uue plokikaane tihendi saab? |
Nii et siis oli ikka ostes tihend kottis
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 04.02.12 14:56
|
|
|
Jep,ometigi polnud selliseid märke nagu:õhumullid või õli paisupaagis,magus maitse summuti sees jne.Enne tänast ei vähenenud ka tosool,aga täna nägin
et tosool on min peal ja õli näidikujärgi on ka max lähedal.Siis kui karteri tuulutus umbes on ju ometi sellist jama ei tee?
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 05.02.12 12:12
|
|
|
Asjad liiguvad kiiresti ja pole enam selle auto omanik.Võib panna endiste autode teemasse.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |