Põhiviga on üldiselt lüliti suremine. Luuk hakkab oma elu elama ja juhi korraldustele ei taha alluda.
Olen kaks korda lahti võtnud. Esimesel korral arvasin, et külmjooted, aga tegelikult oli siiski ka potekas kulunud/oksüdeerunud, mis selgus siis
teisel pulkadeks tegemisel.
Kui luuk on ainult ühest äärest irvakil, siis see viitaks nagu ka muudele, s.t. mehhaanilistele probleemidele.
Lisaks olen endal juba kaks korda lage alla võtnud (et luugile ligi pääseda) ainult selle pärast, et tehases on mingit odavat pruuni lainepappi
isolatsiooniks lakke topitud ja luuk hakkas seda kägardama.
Esimesel korral sai üritatud seda uuesti kinni liimida, teisel korral lõikasin juba maha.
Selleks, et lagi ilma rikkumata alla lasta , tuleb A-piilarid ja Avandil sisuliselt kogu pagassi sisu eemaldada. Ainult B-piilarid jäid paika.
Suuremat keberniiti, kui selle "tühja" luugi pärast, ei tule kohe meeldegi.
|
|