Lehekülgi: 1 2 3 |
canondj
huviline
Registreerunud 24.02.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.12 12:47
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: MadisT
Tsitaat: | Algselt postitas: canondj
Miskipärast arvan, et kui andur läbi põleb ainult ABS-i tuli. See punane peaks sinul näitama kas roolivõimu või pidurivedeliku madalat taset.
Klotsituli on sul ju ka eraldi!? |
Aga õlid on kõikk ok ... kas andureid kuidagi võimalik petta on ?? |
Vaheta katkine andur ära ja rahu majas. See, missugune andur katki, on diagnostika ütelda. Kahjuks tänapäeva autodel tuleb üsna tihti kaabel vigade
leidmiseks külge lükata. |
Vahetasin ABS anduri ära aga midagi ei juhtunud. Otsisin ka piduriklotsi andurit aga ei leidnud mingit teist juhet mis tuleks supordi juurde. Kas see
juhe mis läheb piduri õli paagi külge on andur ? Kui ja siis kas kuidagi võimalik petta ei ole seda andurit , et näitask ,et paak on alati täis? Pesa
tundub tollel pistikul natuke kahtlane(katki või nii).
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 18.01.12 13:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: canondj
Vahetasin ABS anduri ära aga midagi ei juhtunud. Kas see juhe mis läheb piduri õli paagi külge on andur?? |
Ei ole, see on jupp nööri, mis ei lase paagil ära kaduda, kui paagikronstein ära murdub!
|
|
|
canondj
huviline
Registreerunud 24.02.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.12 13:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: canondj
Vahetasin ABS anduri ära aga midagi ei juhtunud. Kas see juhe mis läheb piduri õli paagi külge on andur?? |
Ei ole, see on jupp nööri, mis ei lase paagil ära kaduda, kui paagikronstein ära murdub! |
Ma ise ka arvasin sama! Ja klubiliikmed ise räägivad ,et teisi ei tohi solvata . Olulisem oli muu teks aga aitäh ,et seda osagi märkasite.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 18.01.12 13:21
|
|
|
Vabandust! See ei ole pidurivedeliku tasemeandur, vaid andurijuhe, oleks siis korrektne vastus
|
|
|
canondj
huviline
Registreerunud 24.02.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.12 13:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Vabandust! See ei ole pidurivedeliku tasemeandur, vaid andurijuhe, oleks siis korrektne vastus |
Juba parem, aga muutsin vahepeal postitust. Mind huvitas, kas kuidagi on ka võimalik seda andurit petta. Kuidas ma tean kas see andur toimib. Kui see
anduri juhe nüüd pistikust ära võtta (st anduri küljest) kas kuidagi on võimalik seal midagi kokku keerata juhtmeid või mida iganes, et aju arvaks et
kõikk ok!
Ette tänades
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 18.01.12 13:36
|
|
|
Tavaliselt need tasemeandurid on jah sellised lihtsad, et kuskilt mingist tasemest allapoole kaob ühendus ja hakkab tuluke põlema või vastupidi.
Esmalt proovige nii, et tõmmake pistik ära, kuyi siis tuli ära ei kustu, siis lühistage pistiku klemmid ära omavahel, kui siis ka tuli ära ei kustu,
siis ei ole kas viga selles ahelas või on anduri juhe kuskilt vigane.
Aga ma muidugi ei ole automehaanik ja oma sõnade eest ei vastuta, kui midagi per.se keerad, üritan lihtsalt loogiliselt mõelda, mida ise teeksin
|
|
|
canondj
huviline
Registreerunud 24.02.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.12 13:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tavaliselt need tasemeandurid on jah sellised lihtsad, et kuskilt mingist tasemest allapoole kaob ühendus ja hakkab tuluke põlema või vastupidi.
Esmalt proovige nii, et tõmmake pistik ära, kuyi siis tuli ära ei kustu, siis lühistage pistiku klemmid ära omavahel, kui siis ka tuli ära ei kustu,
siis ei ole kas viga selles ahelas või on anduri juhe kuskilt vigane. |
Aitäh , siis ikka too pistik toimib. Mai oska enam midagi teha ,et see panane hüüumärk keset vahtimist ära kaoks ja abs tööle hakkaks. Piduriklotsi
andureid ei olegi , abs andur sai vahetatud (see kummal pool diagnost ütles ,et jama), piduriõli ja roolivõimu õli ok.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 18.01.12 13:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: canondj
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tavaliselt need tasemeandurid on jah sellised lihtsad, et kuskilt mingist tasemest allapoole kaob ühendus ja hakkab tuluke põlema või vastupidi.
Esmalt proovige nii, et tõmmake pistik ära, kuyi siis tuli ära ei kustu, siis lühistage pistiku klemmid ära omavahel, kui siis ka tuli ära ei kustu,
siis ei ole kas viga selles ahelas või on anduri juhe kuskilt vigane. |
Aitäh , siis ikka too pistik toimib. Mai oska enam midagi teha ,et see panane hüüumärk keset vahtimist ära kaoks ja abs tööle hakkaks. Piduriklotsi
andureid ei olegi , abs andur sai vahetatud (see kummal pool diagnost ütles ,et jama), piduriõli ja roolivõimu õli ok. |
Aga need asjandused, kust ABS andur infot loeb, ees siis pooltelgedel hammasvööd sees, aga taga on hammasvööd eraldi piduriketta peal, kas nende
tagumistega pole probleeme, et kuidagi kasvõi üks lahti tulnud ja liiga kaugele läinud? Kas tagumisi pidurikettaid pole vahetatud ja need vööd ära
rikutud?
|
|
|
canondj
huviline
Registreerunud 24.02.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.12 14:01
|
|
|
Tsitaat: | Aga need asjanduselt, kust andur infot loeb, ees siis pooltelgedel hammasvööd sees, aga taga on hammasvööd eraldi piduriketta
peal, kas nende tagumistega pole probleeme? |
Diagnostikas öeldi ,et ees parampoolne andur ei anna ühendust.
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 18.01.12 16:50
|
|
|
Kas mitte ka abs-i aju ise seda anomaaliat ei põhjusta? Auto on tiptronic või manuaal, atm-i puhul võib ka kasti avarii reziimi lüüa.
|
|
|
romka777
huviline
Registreerunud 13.08.07
Asukoht: Harjumaa Kose
Kasutaja on eemal
Auto: 2x a6 c4 tdi Q 103 kw & 100 c4 2.6
|
postitati 18.01.12 20:33
|
|
|
Mul igal hommikul käivitades mikski pärast vilgub see kolm korda ja piiksub ka. Just siis kui veits külmem kui 5 kraadi ei tea, mis teema sellega on?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 18.01.12 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: romka777
Mul igal hommikul käivitades mikski pärast vilgub see kolm korda ja piiksub ka. Just siis kui veits külmem kui 5 kraadi ei tea, mis teema sellega on?
|
Käivitusvool nõrk.
|
|
|
|
canondj
huviline
Registreerunud 24.02.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.12 12:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.H
Kas mitte ka abs-i aju ise seda anomaaliat ei põhjusta? Auto on tiptronic või manuaal, atm-i puhul võib ka kasti avarii reziimi lüüa.
|
manuaal on
|
|
|
Kalle-
huviline
Registreerunud 05.06.08
Asukoht: Rakvere ligidal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 TDI BMW 520i Nissan Sunny
|
postitati 19.01.12 22:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: canondj
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tavaliselt need tasemeandurid on jah sellised lihtsad, et kuskilt mingist tasemest allapoole kaob ühendus ja hakkab tuluke põlema või vastupidi.
Esmalt proovige nii, et tõmmake pistik ära, kuyi siis tuli ära ei kustu, siis lühistage pistiku klemmid ära omavahel, kui siis ka tuli ära ei kustu,
siis ei ole kas viga selles ahelas või on anduri juhe kuskilt vigane. |
Aitäh , siis ikka too pistik toimib. Mai oska enam midagi teha ,et see panane hüüumärk keset vahtimist ära kaoks ja abs tööle hakkaks. Piduriklotsi
andureid ei olegi , abs andur sai vahetatud (see kummal pool diagnost ütles ,et jama), piduriõli ja roolivõimu õli ok. |
Ehk on sellest teemast abi.
Aitan diagnostikaga. VCDS 805 ja VCDS 106.
|
|
|
|
MagnusT
huviline
Registreerunud 22.11.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100
|
postitati 03.04.12 09:46
|
|
|
Pole pikemat aega leidnud aega ja võimalust, et siia tulla. Nüüd aga tahaksin oma vea parandada ja tänada kõiki, kes soovitasid sellest vilkuvast
punasest tulukesest lahti saamiseks lõigata läbi piduriklotsi anduri juhe auto mootoriruumis ja siis auto poolt tulevad juhtme otsad lihtsalt kokku
panna. Minul see nüüd tehtud ja tuli on kustunud.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 12.10.13 21:17
|
|
|
Hakkas ka see punane hüüumärk põlema. Kuna talvel juba sama viga oli siis osutus probleemiks ABS andur. Arvasin nüüd, et sama viga tagasi. Arvuti
külge ja vigu ei näita. Diagnostik arvas, et äkki ABS aju. Kuna see ülikallis vahetasin ehku peale ära pidurivedeliku paagi anduri, äkki see vigane.
Ja kadus korraks ära aga kohe tagasi. Ja mis siis selgus- kui käivitada nii, et juhiuks on lahti siis tuli põlema ei lähe Nii kui uks kinni panna, hakkab kohe vikuma ja annab 3 helisignaali. Kui
teoreetiliselt sõita juhiuks lahti siis tuli põlema ei lähe. Et see nupp, mis on ukse raami küljes,ei tohi puutuda aga mis seos saab olla sellel
ukselülitil ja punasel hüüumärgil? Kas see näitab tõesti üldisi elekroonika vigu ka ja kui näitab siis kas viga peaks otsima lülitist?
Kõik võimalikud vedelikud normis, käivitus vool OK
Auto A6 C4 2,5 tdi 103 kw manuaal
Ostan Vene-Tsaari münte. Pakkuda võib nii pronks, hõbe kui ka kuldmünte. Ostmine toimub valikuliselt.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 12.10.13 21:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Hakkas ka see punane hüüumärk põlema. Kuna talvel juba sama viga oli siis osutus probleemiks ABS andur. Arvasin nüüd, et sama viga tagasi. Arvuti
külge ja vigu ei näita. Diagnostik arvas, et äkki ABS aju. Kuna see ülikallis vahetasin ehku peale ära pidurivedeliku paagi anduri, äkki see vigane.
Ja kadus korraks ära aga kohe tagasi. Ja mis siis selgus- kui käivitada nii, et juhiuks on lahti siis tuli põlema ei lähe Nii kui uks kinni panna, hakkab kohe vikuma ja annab 3 helisignaali. Kui
teoreetiliselt sõita juhiuks lahti siis tuli põlema ei lähe. Et see nupp, mis on ukse raami küljes,ei tohi puutuda aga mis seos saab olla sellel
ukselülitil ja punasel hüüumärgil? Kas see näitab tõesti üldisi elekroonika vigu ka ja kui näitab siis kas viga peaks otsima lülitist?
Kõik võimalikud vedelikud normis, käivitus vool OK
Auto A6 C4 2,5 tdi 103 kw manuaal |
Minu c4 jad kõik nii teinud, et peale käivitust 3 piiksu ja vilgutust. Teeb siis kui pikem käivitus ja akupinge korra alla tõmbab. Arvan, et se
normaalne ja pole vaja muretseda. Kui aku ilusti täis siis ei vilgu see vaid lühikesi otsi sõites.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 13.10.13 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Minu c4 jad kõik nii teinud, et peale käivitust 3 piiksu ja vilgutust. Teeb siis kui pikem käivitus ja akupinge korra alla tõmbab. Arvan, et se
normaalne ja pole vaja muretseda. Kui aku ilusti täis siis ei vilgu see vaid lühikesi otsi sõites. |
Oleks siis teinud oma vilksaduse ära aga see jääbki vilkuma. Ei kustu kuidagi ära. Pimedas sõites käib suht närvidele juba. Aku pinges ei ole 100% asi
sest aku on kaks aastat vana (varta) ja sai ka kindluse mõttes laaditud. Muutust pole. Ja see ei hakka piiksuma- vilkuma ainult käivitades vaid ka
siis kui ainult süüde sisse keerata. Seega peab olema mingi loogika sellel ukse nupul ja tulel aga missugune? Kui ust kinni ei pane siis see tuli ei
hakka mingi valemiga vilkuma Kuna talv on ees ei tahaks juhiust küljest
murdma ka hakata |
Siis küll. Juhiust ei oska kommenteerida kuid se vilkumine tuleb piduriklotsi anduritest mis katkestuses on. Lõika pistikud maha ja jooda juhtmed
kokku. Või paranda pistikud kui on sel võimalik midagi teha.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 13.10.13 21:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Siis küll. Juhiust ei oska kommenteerida kuid se vilkumine tuleb piduriklotsi anduritest mis katkestuses on. Lõika pistikud maha ja jooda juhtmed
kokku. Või paranda pistikud kui on sel võimalik midagi teha. |
Jah, paar aastat tagasi hakkas see tõesti vilkuma, kui klotsid läbi. Kõik klotsid sai vahetatud. Sõitnud vast kõige rohkem 20 000 km, tagumised palju
vähem. Paar kuud tagasi käinud hoolduses ja hästi ei taha uskuda, et klotsi andurites viga. OK, ütleme et on ikka viga nendes siis miks hakkab seda
klotside viga armaturi andma ainult siis kui juhiuks on kinni? Kui jätan ukse lahti siis saavad nagu muuseas klotsid/ andurid korda? Miks siis viga
neil pole? Müstika?
Ostan Vene-Tsaari münte. Pakkuda võib nii pronks, hõbe kui ka kuldmünte. Ostmine toimub valikuliselt.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.13 21:34
|
|
|
Müstikat pole seal midagi. Kõik see kirjeldus lubab spekuleerida, et näiteks kuskil juhtmestikus, mille läbi käib veateate tõlgendus, "jalutab"
potensiaal, mis vallandub ukse sulgedes läbi salongivalgusti pirni(?)
Tõmba salongivalgusti kaitse välja ja vaata, kas omab seost?
Teine analoogne võimalus on see, et juhtmestik kuskil hõõrub massi, mille trigger on ukse lüliti kinnine asend.
Salongivalgusti juhtmed kõikjal autos laiali ja selle koha üles otsimine kindlasti tüütu tegevus.
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 14.10.13 06:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Müstikat pole seal midagi. Kõik see kirjeldus lubab spekuleerida, et näiteks kuskil juhtmestikus, mille läbi käib veateate tõlgendus, "jalutab"
potensiaal, mis vallandub ukse sulgedes läbi salongivalgusti pirni(?)
Tõmba salongivalgusti kaitse välja ja vaata, kas omab seost?
Teine analoogne võimalus on see, et juhtmestik kuskil hõõrub massi, mille trigger on ukse lüliti kinnine asend.
Salongivalgusti juhtmed kõikjal autos laiali ja selle koha üles otsimine kindlasti tüütu tegevus. |
Proovin siis seda lihtsamat asja ja võtan salongi valgustuse kaitsme välja, vaatan mis juhtub
Ostan Vene-Tsaari münte. Pakkuda võib nii pronks, hõbe kui ka kuldmünte. Ostmine toimub valikuliselt.
|
|
|
|
Aivar1988
huviline
Registreerunud 06.12.19
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.19 20:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Müstikat pole seal midagi. Kõik see kirjeldus lubab spekuleerida, et näiteks kuskil juhtmestikus, mille läbi käib veateate tõlgendus, "jalutab"
potensiaal, mis vallandub ukse sulgedes läbi salongivalgusti pirni(?)
Tõmba salongivalgusti kaitse välja ja vaata, kas omab seost?
Teine analoogne võimalus on see, et juhtmestik kuskil hõõrub massi, mille trigger on ukse lüliti kinnine asend.
Salongivalgusti juhtmed kõikjal autos laiali ja selle koha üles otsimine kindlasti tüütu tegevus. |
Proovin siis seda lihtsamat asja ja võtan salongi valgustuse kaitsme välja, vaatan mis juhtub |
Kas sellele probleemile lahendus ka leiti? Jõudsin lõpuks ka siiamaani, et juhiukse andur paneb punase hüüumärgiga piduri hoiatustule põlema. Audi A6
Avant 2.6 V6 Avant. Pidurivedeliku ja roolivõimu vedeliku tase normis ning pidurivedeliku tasemeanduri kontrollisin ka üle. Piduriklotsi juhtmed
jalgade juurest pistikutes mõlemalt poolt ära massitud. Akut proovisin tutikat ning ei aitand (osad räägivad madalast pingest akus).
Nii kui juhiukse kinni tõmban, hakkab tuli vilkuma.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |