Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Universaal hinnaga kuni 7500 (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 5554)
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 29.12.11 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Ei veagi midagi erilist, isegi lapsevankrit peab pagasiruumi sättima,

Selles osas enda kogemus puudub, kuid C5-e kuudis oli pidevalt rotveiler, muruniiduk, mootorsaag + muud kotid. Ei olnud kitsas. Võibolla tõesti siis on lapsevanker nimetatud lastist nii palju suurem.

Tsitaat:

Kui tagaiste alla lasta siis on pagasikate jalus.

Nüüd sa mõtled küll probleeme välja, see käib ju ära. :)

Tsitaat:

Panipaiku kasvõi mutrivõtmete jaoks ei ole, st pagasipaigutus on suht ebamugav.

Külgedel asuvad kaks panipaika + põrandakatte all varuratta juures on sahtlid. Kas neist ei piisa mutrivõtmete jaoks?

Tsitaat:

Tagaistmel on kitsas, lapseiste on pmst vastu esiistmete seljatugesid.:D

Ka sellega puudub enda kogemus, kuid olles näinud palju väiksemates autodes lasteistmeid, mis kohe kuidagi ei puudutanud esiistmete seljatugesid siis mul ei jää muud üle kui teha suuri silmi. :o

Tsitaat:

Saabiga jh ei oska võrrelda, kuid 210MB või V70'ga pole tõepoolest midagi võrreldavat.

W210 universaali tagaistmel pole istunud, kuid sedaani tagaiste on minu hinnangul C5 Avandi tagaistmega vägagi võrreldav. Ju siis erineb 210 istmelahendust 124 omast ja sarnaselt Audile on universaali tagaiste avaram, kui sedaanis või vähemalt sama avar. Kaubaruumi osas ma ei vaidle.

Tsitaat:

Mulle jäänud just mulje, et C4 jupp maad suurem.

Minu hinnangu see nii siiski ei ole. Kui, siis rattakoobaste juurest on tagumine kaubaruum C5-s veidi kitsam.

Aga hea küll. Selge see, et kui kauba vedamine on eesmärk omaette, siis leidub muid valikuid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 29.12.11 19:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Mida te mehed veate, et C5 Avant väikseks jääb? C4 Avandi kaubaruum peaks tugevalt kaldus tagaluugi tõttu C5 omast veidi väiksem olema, kuid kõik pliidid ja külmkapid olen ära vedanud. Samuti ka 5-liikmelise seltskonnaga reisud.


Universaal c4-ja pagass on masendavalt väike, sama suur, kui b5 a4-l ja palju väiksem, kui b6-l!

Ma ei saa aga teemaalgatajast aru, tuleb siia küsima audi ostuabi, aga samas endale absoluutselt audide sise- ega välisdisain ei meeldi:P
Ja teemaalgatajal varem olnud saab 9-5 on ikka seest väiksem, kui c5 a6. Volvo poolelt endal kogemused puuduvad v70-ga, proovitud s60 on selline a4-ja suurune ja s80 a6-e suurune.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turuplats
huviline



Registreerunud 27.12.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.11 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
lihtsalt kui ma ei leia volvot või saabi siis mingi imeläbi võibolla ostaks ka audi..tulin lihtsalt seda asja siia uurima.

Lihtsalt kui ma ei leia Volvot või Saabi, siis mingi imeläbi võibolla ostaks ka Audi. Tulin lihtsalt seda asja siia uurima.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.12.11 20:30 Tsiteeri


Mis rariteetne imeasi see universaalkerega Volvo või Saab siis on, et ei leia? Too nende kodumaalt siis, seal peaks ometi jalaga segada olema. Väike laevakruis pole ju raske.

Üldiselt on pärast Omega, Scorpio ja Camry kadumist ka nende väikevennad Vectra, Mondeo ja Avensis nii palju suuremaks kasvanud, et ma pakun, et neistki igaühe pagasiruum on C5 A6 omast suurem.

Kui eelarvamused ja varasemad sümpaatiad pitsitavad, on valik loomulikult raskem. Samas tuleb vahel kasuks ka harjumuspärastest piiridest välja astuda - võid nii mõneski asjas, millesse varem lähemalt kokku puutumata eelarvamusega suhtusid, pärast proovimist meeldivalt üllatuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 29.12.11 20:50 Tsiteeri


Oi kulla turuplats, ära sa a6 audit küll omale lohutusauhinnaks osta - sa oled ikka nii heade autodega nagu huinday, ford ja saab juba ette kohutavalt ära hellitatd, pärast ei jõua seda solvunud ja pettunud kiunu siin kokku lugeda...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 29.12.11 20:54 Tsiteeri


Kui mahutavusest jääb puudu, siis sobilik oleks kasvöi sedaan vöi siis universaal.
Siin juba sedaani mahutavus on B5 ja c5-st suuremad.
Skoda vs c5 vs b5 sedaan: 565 vs 551 vs 440 liitrit ja universaal: 633-1865 vs 455-1590 vs 390-1250 liitrit.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxic
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal

Auto: auditu

postitati 29.12.11 21:03 Tsiteeri


Offtopic:
Tsitaat:
Universaal c4-ja pagass on masendavalt väike, sama suur, kui b5 a4-l ja palju väiksem, kui b6-l!

Olen kõikide nendega päris palju sõitnud ja selle väitega ei nõusta ma küll kuidagi. B6 A4 pagass on ikka märgavalt väiksem kui C4 100 või A6 oma. B6 ja B5 omad on aga võrdsed.

Teemaalgataja osas ei ole ma üldse kindel, kui väga ta Audi või üldse autot osta tahab. Saabiklubiski teeb järjest teemasid autodest, kuigi otsustada nagu ei oska/taha. Naljakas vaadata sellist käitumist.

Muidu mahutavuse osas läheks minugi hääl Škoda Superbile. Täiesti uskumatu auto oma suuruse ja hinnaklassi poolest.
Edit: Hinnaklass on küll teine kahjuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 29.12.11 21:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maxic
Offtopic:
Tsitaat:
Universaal c4-ja pagass on masendavalt väike, sama suur, kui b5 a4-l ja palju väiksem, kui b6-l!

Olen kõikide nendega päris palju sõitnud ja selle väitega ei nõusta ma küll kuidagi. B6 A4 pagass on ikka märgavalt väiksem kui C4 100 või A6 oma. B6 ja B5 omad on aga võrdsed.


Olen neid kõiki omanud, osasid ka paraleelselt, seega tean, millest räägin! Minu tundega ühtivad ka tehaseandmed muideks: b5 avant 390l, b6 avant 440l ja c4 avant 390l:cool: C4-l on see pagass ikka väga madal, kuigi põrandapinda nagu silma järgi oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxic
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal

Auto: auditu

postitati 29.12.11 21:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: maxic
Offtopic:
Tsitaat:
Universaal c4-ja pagass on masendavalt väike, sama suur, kui b5 a4-l ja palju väiksem, kui b6-l!

Olen kõikide nendega päris palju sõitnud ja selle väitega ei nõusta ma küll kuidagi. B6 A4 pagass on ikka märgavalt väiksem kui C4 100 või A6 oma. B6 ja B5 omad on aga võrdsed.


Olen neid kõiki omanud, osasid ka paraleelselt, seega tean, millest räägin! Minu tundega ühtivad ka tehaseandmed muideks: b5 avant 390l, b6 avant 440l ja c4 avant 390l:cool: C4-l on see pagass ikka väga madal, kuigi põrandapinda nagu silma järgi oleks.

Pigem taandub see sellele, et C4'l on kaldus tagaklaas ja laeni laadides ei saa ülesse poole väga palju kaupa panna tänu sellele. Pagasiruumi põranda pindala ise on küll suurem, kui B5'l ja B6'l. B6 ja B5 häda oli juba selles, et laius on pagasiruumil ikka väike.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turuplats
huviline



Registreerunud 27.12.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.11 21:22 Tsiteeri


Mahutavuse poolest pole mul oluline liitrite kogus vaid teatud asjade mahutavus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 29.12.11 21:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Olen neid kõiki omanud, osasid ka paraleelselt, seega tean, millest räägin! Minu tundega ühtivad ka tehaseandmed muideks: b5 avant 390l, b6 avant 440l ja c4 avant 390l:cool: C4-l on see pagass ikka väga madal, kuigi põrandapinda nagu silma järgi oleks.

Lapsekäru või tööriistakohvreid paigutades pole kõrgusest ülemäära palju kasu, kuid õigus sul on. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 29.12.11 21:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: turuplats
Mahutavuse poolest pole mul oluline liitrite kogus vaid teatud asjade mahutavus.

Sedasi sa päris lähtuda ei saa ... kui pole liitreid, siis mis mahutavusest sa räägid.
Tundub, et peab tegema soovituse, kus hetkel konksuta olevale liikurile nimetatu lisada ja siis kasuta haagist ... sinna mahub igas suuruses asju:P
Pole vaja pead vaevata uue liikuri otsimisega.
Haagise ning konksu soetamine kasvöi uuest peast jätab üsnagi kopsaka summa rahakotti alles.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jarro
huviline



Registreerunud 29.10.09
Asukoht: tartu,tõrvandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant 98kw 92a.;Toyota Carina E 2.0gli 98kw 95a.

postitati 29.12.11 21:59 Tsiteeri


Oman sammuti c4 kerega universaali. Sinna mahutanud 3m plekke;1,8m külmkapi samas naine istus sellest veel eespool.Kõik on tahtmises,minumeelest piisavalt suur auto ja kui veel suuremaid asju tarvis vedada,selleks mul kärukonks taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.12.11 22:31 Tsiteeri


Minule just audi diasin (välimuse osas) meeldib. Pole mingeid inetuid punnis silmi vmt lollakaid ekstreemseid lahendusi, sihuke tavaline neutraalne masin armsa ümara kujuga, natuke 965 saporoožetsi moodi.

Ja sõiduomadused tegelikult on ka igati tippklass, see muidugi esiveolise kohta niiväga ei kehti, samuti need pisikesed R4 mootorid väristavad omajagu.:D

Pagasirulooga ongi just see häda, et käib küljest ära, st on ka see vaja kuhugi panna.

Panipaikadega täpselt sama teema, külgedel paiknevad on juba tehasepoolt igasugu sodi täis, sinna enam midagi lisaks ei mahu. Ratta juures on üsna vähe ruumi ja sinna on lahtisi asju väga ebamugav panna.

Minul on tüüpiliseks koormaks vanker ja/või koer. Kui vanker on peal, siis on koeral juba väga kitsas, ning midagi rohkemat pagassi enam ei mahugi. Eelmise autoga ei olnud sellist probleemi, "uut" autot ostes ausaltöeldes ei osanud mõeldagi, et peaks vankrit vmt proovima. Vanasti läks vanker "sang tahapoole" vabalt autosse (nii on mugavam tõsta, eriti naisterahval), pidi veel piduri peale panema, et edasi-tagasi veerema ei hakkaks sõidu ajal, audisse niimoodi ühegi valemiga ei mahu, ka "sang ette" suunatuna on ta tihedalt istme ja pagassiluugi vahel, kui vanker on pagassis siis koeravõrku üles tõmmata ei saa.

Tehaseandmetega (maht liitrites) ei ole ses mõttes midagi peale hakata, st kui koopakatted on ehitatud mingi x kõvera kujuga, siis suuri kandilisi asju (lapsevanker kuulub nende hulka) normaalselt vedada ei saa.

Minul niigi kõik suuremad asjad käivad kas kärul või katusel, st midagi vedamata ei jää, kuid suure autoga on sellegipoolest oluliselt mugavam majandada.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 30.12.11 07:30 Tsiteeri


Ilmselt on muidugi tehase pagasimaht antud rulooni, sest kuidas muidu sedaanil suurem isegi on? Lapsekäru olen vedanud nende kõigi eespool mainitutega ja c4-l jääb kõrgusest puudu, tõsi kui eemaldada vahe põrand, saab kõrgust juurde, aga sama ka ju b6-l! Eespool mainitud koopakatete kuju on ju audil väga hea, pagasiruumi liitreid ohverdavalt küll jah, aga samas see, mis luugiaugust sisse mahub, see ka koobaste vahele mahub, ses mõttes 100% kasulikud liitrid tehaseandmetes. Palju petlikum oleks sellise masina (näiteks Nissanid jms) pagasimaht, kus ainult kangas koobastele peale tõmmatud ja liitreid küll koguneb iga nurgatagusega, aga kellel neid vaja on, võibolla õunte veoks:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 30.12.11 09:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Ilmselt on muidugi tehase pagasimaht antud rulooni, sest kuidas muidu sedaanil suurem isegi on? Lapsekäru olen vedanud nende kõigi eespool mainitutega ja c4-l jääb kõrgusest puudu, tõsi kui eemaldada vahe põrand, saab kõrgust juurde, aga sama ka ju b6-l! Eespool mainitud koopakatete kuju on ju audil väga hea, pagasiruumi liitreid ohverdavalt küll jah, aga samas see, mis luugiaugust sisse mahub, see ka koobaste vahele mahub, ses mõttes 100% kasulikud liitrid tehaseandmetes. Palju petlikum oleks sellise masina (näiteks Nissanid jms) pagasimaht, kus ainult kangas koobastele peale tõmmatud ja liitreid küll koguneb iga nurgatagusega, aga kellel neid vaja on, võibolla õunte veoks:)


Selles mõttes jah, et Audil on rattakoopad ilusti kaetud, mis luugist sisse mahub, see mahub ka koobaste vahele. Aga näiteks jaapanlastes, Mitsubishi Galanti näitel siis, luugist võisid pmst kapi sisse ajada, aga rattakoobaste vahele see ei mahtunud, kuna koopad olid üsna palju pagasiruumis sees, mistõttu jäi veoruumist petlik mulje ning tihti ka ruumist vajaka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 05.01.12 20:21 Tsiteeri


Omast kogemusest võin öelda, et C3 Avant omab suurimat pakiruumi. Isegi Scorpa univeraal pole nii mahukas.
Kas muidugi 200 TQ on see mis sinu nägemus autost, aga minu meelest on see üldse üks parimaid variante. Võimas mootor, ülimahukas, ilusaima kerega. Kui keegi oleks kunagi teinud V8 Avant, siis oleks see kindlasti minu vaieldamatu lemmik.


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 05.01.12 21:02 Tsiteeri


Kui tõesti tahate pidevalt salongis asju vedada ja asi kitsaks jääb, siis kiigake juba S I I A ja mured peaks nagu saama lahendatud:)
Muus mõttes on enamus veetavate asjade probleemidest kinni kas küljepeidikute suuruses mis muudavad universaal kerega auto paagasi ruumist alates kitsamaks ja kõrgema asja vedamiseks on ideaalne BMW Touring millel käib peale tagaluugi veel lisaks ka tagaklaas üles. Mina olen C4-ga vedanud 2m külmkappi ja ei kurda. Samamoodi on nii C4/C5-s saand vedada puituksi. Üldiselt kui on vaja midagi pikemat või laiemat vedada, siis selleks on olemas katuseraamid või järelhaagis:)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 07.01.12 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Kui tõesti tahate pidevalt salongis asju vedada ja asi kitsaks jääb, siis kiigake juba S I I A ja mured peaks nagu saama lahendatud:)

1) Hind ületab viie kordselt teemaalgataja poolt soovitust
2) Tegu pole universaalkerega
3) Kuulutuses müüakse ju ainult vedukit, seega haagisele kulub veelgi raha
4) Salongi kauba paigutamine ülimalt raskendatud, liiga kõrge ja liiga vähe ruumi.

Asju ju võib huumoriga võtta, kuid sinu iroonia ei kipu naljakas olema. Kui inimene kirjutab, et tal on suur pere ja kraami palju vaja vedada. Sinu pakutud autol on ju ainult kaks istekohta (magalas ei tohi sõidu ajal istuda - turvavööd pole). Proovi nagu aru saada, et mõned inimesed ikka kasutavad universaal keret nii nagu seee võimaldab ja vahest jääb ikka puudu. Kujutan ette, et üks-kaks lapse käru, koer, maale minekuks toidu- ja muu kraam jne. Samuti kujutan ette kui inimene paneb oma tööriistad ja vahendid autosse.
Omal on olnud B4, C3 ja praegu on C5 kõik Avant kerega. Viimases pole kopika eestki asju kuhugi ära panna. C3 paigutasin küljetaskutesse ja põranda alla kogu oma nänni ning pagasi ruum jäi täitsa vabaks. Kui ma C3 maha müüsin ja sealse taskutes ja põrandas oleva nänni B4 pagassi ümber ladusin sai see kohe täis. C5 pagass on B4 omast ainult moe pärast mõned sentimeetrid suuremad, taskutes on CD-box, voofer, tööriistakast (orig), puksiirköis, käivitusjuhtmed ja töökindad. Rohkem ei mahu. Isegi mitte klaasipesu kanku ei mahu. B4 sai vähemalt selle taskusse peita et see mööda salongi ringi ei kolaks.


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turuplats
huviline



Registreerunud 27.12.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.12 19:00 Tsiteeri


Amadeuzilt üks hea kommentaar. Aga jutujätkuks, auto on ostetud ja ikkagi Saab 9-5, sorri audivennad. Audid lihtsalt ei tekita miskit emotsiooni.

Teema võib ka ühtlasi lukku panna.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 08.01.12 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: turuplats
Amadeuzilt üks hea kommentaar. Aga jutujätkuks, auto on ostetud ja ikkagi Saab 9-5, sorri audivennad. Audid lihtsalt ei tekita miskit emotsiooni.

Teema võib ka ühtlasi lukku panna.


Kuramus, ma vaatasin, et "minu" Griffin on broneeritud ja ei jõua minu a4-ja müüki ära oodata ega juhuslikult sina mitte?:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turuplats
huviline



Registreerunud 27.12.11
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.12 19:28 Tsiteeri


mina ostsin vectori ;) ja umbes 300km sõidetud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.6% - SQL: 52.4%]