ookuitore
huviline
Registreerunud 17.07.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.11 17:32
|
|
|
Quattroga pidurdamine
Kas quattro IV süsteemi rikub pidurdamine samal ajal kui gaas on peal?
Tegu siis nö rally-stiilis sõitmisega näiteks lume peal
|
|
|
Siim5
klubiliige
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 11.01.12 19:51
|
|
|
Loogika ütleb, et ei tohiks rikkuda. Põhimõtteliselt sama seis ju mis kuskilt järsust mäest üles sõita - ainuke vahe, et mäe asemel avaldab
veoskeemile koormust pidurid, mitte auto oma raskuse mäest üles vinnamine.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 12.01.12 17:17
|
|
|
Minu autoga pidur-gaas korraga sõit ei õnnestugi. Gaasi peal hoides aitab pidurit kasvõi varbaotsaga puutuda, kui kohene fuelcut lõikab igasuguse
katsetuse eos katki.
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 12.01.12 18:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Minu autoga pidur-gaas korraga sõit ei õnnestugi. Gaasi peal hoides aitab pidurit kasvõi varbaotsaga puutuda, kui kohene fuelcut lõikab igasuguse
katsetuse eos katki. |
Kõige tavalisema autoga nagu näiteks koda Roomster on sama efekt. Poob hingest kinni ca 1-2sekundiks ja hoog raugeb.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 13.01.12 09:02
|
|
|
VAG uuemad autod, mis on el.gaasipedaaliga, katkestavad koheselt kütuse peale andmise kui pidurit puudutada.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
reimoo
huviline
Registreerunud 23.06.06
Asukoht: Koeru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi100 2.8; A6 2,5 TDi 85 kW
|
postitati 16.01.12 22:37
|
|
|
Proovige julgelt!!!
Effekt on olemas, ise sõitnud kolm aastat monomähkiva 2.8 aut ja manuaal(vahepeal ehitasin ringi). Loomulikult jutt on ikka autodest, need mida
toodeti aastas 90 algus.cool: Esiveoga väga mõnus on lasta, kurvis tallad peale, kui esiots hakkab libisema siis pidurit, gaasi ei tohi lahti lasta
ja ongi olemas kerge külglibisemine ja samas ka juhitavus. Seda algul proovi suurel platsil ja kiirust tahab ka saada, kuid jää mõistuse piiresse. Ja
kui kartma hakkad võid kehvemal juhul kraavist ennast leida, pidurdamise ajal ei tohi gaasi lahti lasta, siis on täielik otse libisemine. Quattroga(B4
aastast 1993) sõites sama teema, lihtsalt hoog peab suurem olema. 1996aaasta A6 2,5diisel, selle autoga ei saa nii sõita kuna gaasipedaalianduri ja
piduripedaalianduri info käib ajust läbi, mis juhib mootori tööd, kui pidurit vajutad siis katkestab kütuse andmise. Ise mõtlesin, kui pidurikonn
lahti ühendada või vahele tekitada lüliti, et katkestada info liikumine, siis äkki võimalik, kui just vaakumpump ei jää jänni oma tegemistega.
Loomulikult selliste asjadega ei saa mängida teel olles, jäärajal siis oleks ka diisliga hea hullata. Uuemate autodega pole saanud proovida ja ei oska kaasa kõnelda.:
|
|
|
aadukesekene
huviline
Registreerunud 13.12.11
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C6 S-line 3,0TDI Quattro
|
postitati 17.01.12 07:08
|
|
|
See el. gaasipedaal on selles osas natukene jama jah. Kui oskust ja soovi on, tagab see näiteks raja peal päris hea liikumiskiiruse, turboauto puhul
ei lase boostil alla kukkuda ja kui piduri päästad, hakkab kogu täiega edasi rebima. Kahjuks isegi seda fulecut'i kogenud, hea oli, et tegin seda
kohas, kus see kedagi ei ohustanud. Oleks mingis teises situatsioonis kasutada üritanud oma naha päästmiseks, oleks olukord nutune olnud.
|
|
|
coollaager
huviline
Registreerunud 11.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.12 15:03
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.01.12 15:18
|
|
|
Tegemist ei ole mitte fuel cut-ga, vaid el. drossel pannakse kinni.
El. drosseliga VAG autodel peaaegu, et puudub selline mõiste, nagu fuel cut, on olemas throttle cut.
2.7 biturbol on sellest ammu jagu saadud, lihtsalt üks paljudest linnukestest mootoriajus...
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 17.01.12 17:23
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=nbR_iv9htS0
2:00-> Palju selle ilusa sõidu juures pidurdatakse? Mitte ühtegi korda.
Ehk lihtne talupoja mõistus ütleb, et quattro puhul tuleb endale sõiduvõtted selgeks teha. See pidurdamine ja käsipidurdamine on suht enese petmine.
Omast kogemusest ütlen, et käsipidur on vajalik maja ees parkimiseks . Ja
nagu eespool mainiti, siis jalgpiduriga võid tänapäeva quattrod kenasti pambusesse keerata.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
rat_013
klubiliige
Registreerunud 07.03.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3.0q
|
postitati 17.01.12 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
2:00-> Palju selle ilusa sõidu juures pidurdatakse? Mitte ühtegi korda.
Ehk lihtne talupoja mõistus ütleb, et quattro puhul tuleb endale sõiduvõtted selgeks teha. See pidurdamine ja käsipidurdamine on suht enese petmine.
Omast kogemusest ütlen, et käsipidur on vajalik maja ees parkimiseks . Ja
nagu eespool mainiti, siis jalgpiduriga võid tänapäeva quattrod kenasti pambusesse keerata. |
Jalgpidurit kasutatakse kohati imekergelt kurvi sisenedes, aga üldiselt jah harva.. Kässarit kasutatakse üldse siis kui muudmoodi midagi teha enam
pole ja on vaja kahjusid minimeerida
Antud videos toodud autodel oligi kässar nupust, niiet see öeldi juba briifingul suht esimese asjana ära et unustage kässar ära, poisid, nüüd õpite
SÕITMA
-e- Link :: Järelkaja teema
|
|
|
|
qqopp
huviline
Registreerunud 14.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b4 2.0 66kw, audi a4 quattro 1.8t 110kw
|
postitati 18.01.12 15:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reimoo
Effekt on olemas, ise sõitnud kolm aastat monomähkiva 2.8 aut ja manuaal(vahepeal ehitasin ringi). Loomulikult jutt on ikka autodest, need mida
toodeti aastas 90 algus.cool: Esiveoga väga mõnus on lasta, kurvis tallad peale, kui esiots hakkab libisema siis pidurit, gaasi ei tohi lahti lasta
ja ongi olemas kerge külglibisemine ja samas ka juhitavus. Seda algul proovi suurel platsil ja kiirust tahab ka saada, kuid jää mõistuse piiresse. Ja
kui kartma hakkad võid kehvemal juhul kraavist ennast leida, pidurdamise ajal ei tohi gaasi lahti lasta, siis on täielik otse libisemine. Quattroga(B4
aastast 1993) sõites sama teema, lihtsalt hoog peab suurem olema. 1996aaasta A6 2,5diisel, selle autoga ei saa nii sõita kuna gaasipedaalianduri ja
piduripedaalianduri info käib ajust läbi, mis juhib mootori tööd, kui pidurit vajutad siis katkestab kütuse andmise. Ise mõtlesin, kui pidurikonn
lahti ühendada või vahele tekitada lüliti, et katkestada info liikumine, siis äkki võimalik, kui just vaakumpump ei jää jänni oma tegemistega.
Loomulikult selliste asjadega ei saa mängida teel olles, jäärajal siis oleks ka diisliga hea hullata. Uuemate autodega pole saanud proovida ja ei oska kaasa kõnelda.: |
Ise sõidan ka juba aastaid nii oma esiveoga Vahest kui kuhugi rajale lähen siis paak kurguni täis siis veel parem
|
|
|
rat_013
klubiliige
Registreerunud 07.03.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3.0q
|
postitati 18.01.12 17:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: qqopp
Ise sõidan ka juba aastaid nii oma esiveoga Vahest kui kuhugi rajale lähen siis paak kurguni täis siis veel parem |
Õu, "Quattroga pidurdamine"...
|
|
|
|