aandroo
huviline
Registreerunud 24.11.07
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 4.2 Quattro
|
postitati 16.12.11 11:54
|
|
|
Coupe Quattro skeleti pirni vahetus?
Tere!
Mõistatan ja mõistatan aga ei suuda välja mõelda kuidas skeleti valgustus tööle saada. Töötab vaid DIFF kiri.
Tahaks hirmsasti põlema saada seda.
Kasutasin ka siinset otsingut aga see tulemusteni ei viinud.
Ehk keegi annab mõne näpunäite?
|
|
|
aandroo
huviline
Registreerunud 24.11.07
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 4.2 Quattro
|
postitati 16.12.11 12:55
|
|
|
Jootsin ise uue pirni külge, tulemus jäi väga hea!
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 16.12.11 13:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aandroo
Jootsin ise uue pirni külge, tulemus jäi väga hea! |
Said siis hakkama jah? Seal on mitu pirni iseenesest, kui ma õigesti mäletan, siis kaks tk valgustavad skeletti ja üks seda rohelisena kumavat täppi
diffri sisselülitamisel.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 16.12.11 15:34
|
|
|
Üldiselt kui keskmine põleb, on ka juba kõva küll. Tagumine lisab natuke valgust nurka, mille difriluku pirni pesa ära varjab, kuid selle läbiolekut
üldjuhul ei märkagi.
|
|
|
|
aandroo
huviline
Registreerunud 24.11.07
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 4.2 Quattro
|
postitati 16.12.11 19:05
|
|
|
Jah vahetasin ainult keskmise mis on nö kummuli seal.
Kui rahval on huvi võin uuesti komplekti lahti võtta tööjuures ja DIY pildid ja õpetuse teha.
Pirn läks sisse 0.8V ja skelett põleb väga eredalt.
Töö läks maksma kokku 40 senti 
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 17.12.11 09:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aandroo
Jah vahetasin ainult keskmise mis on nö kummuli seal.
Kui rahval on huvi võin uuesti komplekti lahti võtta tööjuures ja DIY pildid ja õpetuse teha.
Pirn läks sisse 0.8V ja skelett põleb väga eredalt.
Töö läks maksma kokku 40 senti |
Kas teine pirn oli siis terve?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 17.12.11 09:33
|
|
|
Pirn oli äkki ikkagi 12 V ja 0.8 W ?
|
|
|
|
Remo
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 17.12.11 09:52
|
|
|
Kusjuures päris huvitav on seda ühte pirni sealt sügavikust kätte saada
|
|
|
Remo
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 17.12.11 10:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rempspoiss
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kusjuures päris huvitav on seda ühte pirni sealt sügavikust kätte saada
|
Pole hullu midagi, lased alt poolt joote kohad lahti ja tulebki
|
Ilma tinapumbata jõuab üks ennem uuesti tahkuda, kui teine lahti saab!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.12.11 10:06
|
|
|
Need on nii lähestikku, et jõuad ka mõlemale korraga kuuma anda. Siis jah kas kukub ise välja või torgid nõelaga natuke tagant. Sarnane värk on ka
istmesoojenduse lülitite valgusega.
Orig kandilise otsaga pirnikesi pole niikuinii kuskilt võtta, mina olen veidi pisemaid ümaraid 14V 60mA kasutanud. Sügavatesse pesadesse uputades
soovitan jalad lühemaks lõigata alles pärast paikapanekut ja kinnijootmist.

|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 17.12.11 10:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Need on nii lähestikku, et jõuad ka mõlemale korraga kuuma anda. Siis jah kas kukub ise välja või torgid nõelaga natuke tagant. Sarnane värk on ka
istmesoojenduse lülitite valgusega. |
Nii sai lõpuks tehtud jah, kuigi silmale ja mõistusele ei tundunud see väga hea, et ka see ümbrus nii kuumaks sai köetud, rajad võivad kooruma
hakata Parem oleks vist üks ots kuumaks kütta ja tina ära tõmmata ja siis
teisega sama.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.12.11 10:16
|
|
|
Ah, need sulavad isegi 15W kolviga tehes nii hetkega, et pole hullu.
|
|
|
|
aandroo
huviline
Registreerunud 24.11.07
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 4.2 Quattro
|
postitati 18.12.11 20:07
|
|
|
Mul olid ennem kõik selle skeletiga seotud pirnid kutud aga vahetasin ainult selle lamava pirni ja rohkem ei oska tahtagi.
Kõik on ilusti valgustatud ja veel eredamaltki kui ülejäänud salong!
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 18.12.11 20:44
|
|
|
Ma vahetasin C4 skeletil tagumise pirni asemele oomipoest ostetud punase pirni, ning lamava asemele sai pandud neid 2tk. Ilus ühtlane punane valgus
nagu uuematel on. Veidi eredam on kui kellade või kliima oma, aga keskkonsoolis ei häiri küll kuidagi.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 18.12.11 23:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aandroo
Mul olid ennem kõik selle skeletiga seotud pirnid kutud aga vahetasin ainult selle lamava pirni ja rohkem ei oska tahtagi.
Kõik on ilusti valgustatud ja veel eredamaltki kui ülejäänud salong! |
Kui kõik läbi olid, kuid ainult ühe vahetasid, siis järelikult difriluku tagasisidet hetkel ikkagi ei näe? Mina tahaks küll, et see ka toimiks. 
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Ma vahetasin C4 skeletil tagumise pirni asemele oomipoest ostetud punase pirni, ning lamava asemele sai pandud neid 2tk. Ilus ühtlane punane valgus
nagu uuematel on. Veidi eredam on kui kellade või kliima oma, aga keskkonsoolis ei häiri küll kuidagi. |
Pole sel pre-A4/A6 oran˛il ka tegelikult häda miskit. Kui punaseks tegema hakata, siis võiks juba koos kellabloki ja kliimaga jne ansamblis teha.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 18.12.11 23:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kui punaseks tegema hakata, siis võiks juba koos kellabloki ja kliimaga jne ansamblis teha. | Mul ongi tehtud, tehasest
Kui täpsem olla, siis täiesti ühtlase valguse jaoks ma panin peale kahe lamava pirni vist ka mingisuguse reflektori sinna sisse. Kahjuks ei teinud
nikerdamise keskel sellest mingit pilti.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
aandroo
huviline
Registreerunud 24.11.07
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 4.2 Quattro
|
postitati 19.12.11 06:13
|
|
|
Sõnastasin valesti, siiski ennem põlesid nii kiri DIFF kui ka roheline tuluke mis näitab reziimi. Ei põlenud ainult skelett mida peaks tegelikult
valgustama 2 pirni. Mina vahetasin vaid lamava pirni ja rohkem polegi vaja. Võin pimedas pilti teha kuidas jäi.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 19.12.11 06:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aandroo
Sõnastasin valesti, siiski ennem põlesid nii kiri DIFF kui ka roheline tuluke mis näitab reziimi. Ei põlenud ainult skelett mida peaks tegelikult
valgustama 2 pirni. Mina vahetasin vaid lamava pirni ja rohkem polegi vaja. Võin pimedas pilti teha kuidas jäi. |
Tee jah, sest ega mina ei proovinudki ühega, vahetasin kohe mõlemad ära, sest mõlemad olid ju selle jaoks ette nähtud (ses mõttes ei saanudki aru, et
kuidas sa võtad asja lahti ja ei vaheta siis juba mõlemat asja ära), teoreetiliselt jääb diffri pauna tagumine ots geomeetrilise varju piirkonda ja
selleks see lisa pirn ka on, aga praktika võib näidata siiski, et seda pirni pole vaja.
|
|
|