undionu
huviline
Registreerunud 19.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 02.11.04 14:02
|
|
|
Soojendusradiaatori vahetus
Oskab keegi äkki anda näpunäiteid või nippe, kuidas A4-l soojendusradiaatorit vahetada.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 02.11.04 16:33
|
|
|
Lasin eelmine sügis enda omal vahetada, poleks tuttav rem mees olnud, oleks vist kukele saatnud, nii kepp oli olnud. kahjuks ise ei viitsinud pea
tervet päeva auto juures viibida, nii te ei oska sind nippidega aidata, aga armatuur kõik maha, see oli kindel.
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 02.11.04 17:12
|
|
|
Oi see on tore töö. Ikka tegemist on. Nippe seal eriti ei olegi kui pead
kõik kogu selle sodi koos armatuuriga maha võtma, et saada see soenduse jurakas kätte.
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 02.11.04 17:43
|
|
|
ennem peab isegi minumeelest jahutusveleliku välja laskma...
|
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.04 06:53
|
|
|
Minu autol vahetati remondikojas soojendus radikas ära ja hiljem arvet vaadates olid summad sellised: 600,- radikas ja tööraha 760,- (töötunde oli vist 6 kui ma ei eksi).Aga samuti väideti, et armatuur tuli eest
ära võtta jne...
|
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
|
undionu
huviline
Registreerunud 19.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 03.11.04 17:02
|
|
|
Tänan kasulike linkide eest. Töötan sealt leitud info läbi ja vaatan, kas hakkan ise tegema või lasen ära vahetada.
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.04 17:12
|
|
|
Nii, vaatasin nüüd arvelt read üle ja täpsemalt on siis kirjas, et radikas(uus) maksis 630,- ja vahetus 4,5h (200,-/h) läks 900,-
See töö tehti ära Kumna Auto Oü-s
|
|
|
|
undionu
huviline
Registreerunud 19.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 12.11.04 18:05
|
|
|
Nii... asi tehtud ja tuba soe Lasin ahju ära vahetada Monaco Grupis
(www.radiaator.ee). Raha võeti 5,5 tunni eest ehk 1200 eeku. Aga paras k...p oli olnud, ca 9 tundi mässasid.
Ja kliima tuleb ka tühjaks lasta..
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 12.11.04 19:04
|
|
|
audi 100 sigar soenduse küljest võtmine 23 min.   
|
|
|
ingmar
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 14.11.04 17:36
|
|
|
Teder, äkki seletad ära, kuidas sigaril seda kremplit sealt kätte saada...
5200887
|
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 15.11.04 06:30
|
|
|
Välja saad selle nii:
Kõigepealt võta ära kojamehed koogu kupatusega. On ta siis kolme kruviga. Siis Plastik kate mis on kapoti all. Selle all on siis see soendusjurakas.
Siis sellel plastikjurakal on peal vits, mis tuleb lahti keerata. Ära unusta kojameeste mootorilt juhtmeid tagant võtmast . Järgmisena eemalda plastik kate, mis asub kõrvalistuja jalge kohal. Eemalda
keskkonsooli külgmised kated (kruvid asuvad katete sees peidetult). Siis ühenda lahti 3 trossi. VAATA NEEED ON ERILISTE KINNITUSTEGA. UURI ENNEM NATI
KUI NEID AVAMA HAKKAD. ÜKS OLI VIST KRUVIGA ISEGI KINNI. Siis juhtmed mis on seaoses soendusega 2 pistikut üka punane teine must. Siis võta ära
mõlemalt poolt selline seade mis puhub jalgadele õhku. Üks kinnitub soenduskobaka külge, kruvi on all ja teine siis sellise plastikust julla külge.
Järgmisena tõsta soendusjurakas kapoti alt välja. Väga segane jutt ehk saad aru. Ära unusta soendustorusid kah lahti laskmast.
Tosooli torud tõsta ülesse siis ei tohiks erit seda kraami ka kaduma minna. Seletada on raskem kui teha 
|
|
|
ingmar
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 15.11.04 14:27
|
|
|
Aitäh, sain aru küll
5200887
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 19.11.04 12:16
|
|
|
100 kohta saab inglise keeles siit päris head eelinfot.
|
|
|
|
tomjimjack
huviline
Registreerunud 19.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf IV
|
postitati 23.11.04 14:41
|
|
|
Võibolla on siis näiteks kliimaga ja kliimata sigaril soojendussüsteemi erinevus soojendusradika vahetamise osas nii suur, ilmselt on! Sest kui keegi
kliimaga sigaril suudaks soojendusradika 23 minutiga KORRALIKULT maha võtta ja umbes sama ajaga peale kah panna, siis on see mees küll medalit väärt!
Minul on olnud seda vaja teha kolm korda ja ikka on selleks kulunud oma tubli päev. Ja põhi häda on seejuures selle valge kobaka (soojakambri)
kättesaamisega ja tagasi panemisega. Ja kui see kobakas veel kaheks tükiks lahti teha, siis täitsa huvitav on selle kokku tagasi saamine. Üle mõistuse pole midagi, lihtsalt närvi ja kannatust peab palju
olema. Küllap on siis härrased leiutajad arvanud, et sellised asjad kestavad kogu auto eluaja. Igatahes olen kuulnud, et vanal B2 kerega Audi 80-l
olevat see vahetus veel väga inimlik, ja mida uuem auto, ohh, seda rohkem jama on. Igatahes jõudu, ja SOOJA garaazi!
|
|
|