Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Soojendusradiaatori vahetus (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3845)
undionu
huviline



Registreerunud 19.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 02.11.04 14:02 Tsiteeri
Soojendusradiaatori vahetus



Oskab keegi äkki anda näpunäiteid või nippe, kuidas A4-l soojendusradiaatorit vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 02.11.04 16:33 Tsiteeri


Lasin eelmine sügis enda omal vahetada, poleks tuttav rem mees olnud, oleks vist kukele saatnud, nii kepp oli olnud. kahjuks ise ei viitsinud pea tervet päeva auto juures viibida, nii te ei oska sind nippidega aidata, aga armatuur kõik maha, see oli kindel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 02.11.04 17:12 Tsiteeri


Oi see on tore töö. :) Ikka tegemist on. Nippe seal eriti ei olegi kui pead kõik kogu selle sodi koos armatuuriga maha võtma, et saada see soenduse jurakas kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 02.11.04 17:43 Tsiteeri


ennem peab isegi minumeelest jahutusveleliku välja laskma...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.04 06:53 Tsiteeri


Minu autol vahetati remondikojas soojendus radikas ära ja hiljem arvet vaadates olid summad sellised: 600,- radikas ja tööraha 760,-:( (töötunde oli vist 6 kui ma ei eksi).Aga samuti väideti, et armatuur tuli eest ära võtta jne...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 03.11.04 07:54 Tsiteeri


alusta nendest

http://www.audiworld.com/tech/int48.shtml

http://www.audiworld.com/tech/int3.shtml

http://www.audiworld.com/tech/int10.shtml


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.11.04 08:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Sniper
Minu autol vahetati remondikojas soojendus radikas ära ja hiljem arvet vaadates olid summad sellised: 600,- radikas ja tööraha 760,-:( (töötunde oli vist 6 kui ma ei eksi).Aga samuti väideti, et armatuur tuli eest ära võtta jne...
Kus ta sul tehti? Kas 600 eest said uue radika? Mul vist on sama asi ees. :(

EDIT 03.11.04 kell 10:44

Hmm, ongi vist ainult mingi 499 eeku:
http://www.radiaator.ee/Radiaatorid/index.php
http://www.radiaator.ee/Radiaatorid/joonis.php?j=1171


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.04 13:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Black
Tsitaat:
Esialgne postitaja Sniper
Minu autol vahetati remondikojas soojendus radikas ära ja hiljem arvet vaadates olid summad sellised: 600,- radikas ja tööraha 760,-:( (töötunde oli vist 6 kui ma ei eksi).Aga samuti väideti, et armatuur tuli eest ära võtta jne...
Kus ta sul tehti? Kas 600 eest said uue radika? Mul vist on sama asi ees. :(

EDIT 03.11.04 kell 10:44

Hmm, ongi vist ainult mingi 499 eeku:
http://www.radiaator.ee/Radiaatorid/index.php
http://www.radiaator.ee/Radiaatorid/joonis.php?j=1171


Jõuan õhtul koju, siis vaatan täpselt arve pealt järgi ja annan teada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undionu
huviline



Registreerunud 19.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 03.11.04 17:02 Tsiteeri


Tänan kasulike linkide eest. Töötan sealt leitud info läbi ja vaatan, kas hakkan ise tegema või lasen ära vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.04 17:12 Tsiteeri


Nii, vaatasin nüüd arvelt read üle ja täpsemalt on siis kirjas, et radikas(uus) maksis 630,- ja vahetus 4,5h (200,-/h) läks 900,-
See töö tehti ära Kumna Auto Oü-s


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undionu
huviline



Registreerunud 19.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

biggrin.gif postitati 12.11.04 18:05 Tsiteeri


Nii... asi tehtud ja tuba soe :D Lasin ahju ära vahetada Monaco Grupis (www.radiaator.ee). Raha võeti 5,5 tunni eest ehk 1200 eeku. Aga paras k...p oli olnud, ca 9 tundi mässasid.
Ja kliima tuleb ka tühjaks lasta..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 12.11.04 19:04 Tsiteeri


audi 100 sigar soenduse küljest võtmine 23 min. :):):)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ingmar
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 14.11.04 17:36 Tsiteeri


Teder, äkki seletad ära, kuidas sigaril seda kremplit sealt kätte saada...


5200887
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 15.11.04 06:30 Tsiteeri


Välja saad selle nii:
Kõigepealt võta ära kojamehed koogu kupatusega. On ta siis kolme kruviga. Siis Plastik kate mis on kapoti all. Selle all on siis see soendusjurakas. Siis sellel plastikjurakal on peal vits, mis tuleb lahti keerata. Ära unusta kojameeste mootorilt juhtmeid tagant võtmast:). Järgmisena eemalda plastik kate, mis asub kõrvalistuja jalge kohal. Eemalda keskkonsooli külgmised kated (kruvid asuvad katete sees peidetult). Siis ühenda lahti 3 trossi. VAATA NEEED ON ERILISTE KINNITUSTEGA. UURI ENNEM NATI KUI NEID AVAMA HAKKAD. ÜKS OLI VIST KRUVIGA ISEGI KINNI. Siis juhtmed mis on seaoses soendusega 2 pistikut üka punane teine must. Siis võta ära mõlemalt poolt selline seade mis puhub jalgadele õhku. Üks kinnitub soenduskobaka külge, kruvi on all ja teine siis sellise plastikust julla külge. Järgmisena tõsta soendusjurakas kapoti alt välja.:):) Väga segane jutt ehk saad aru. Ära unusta soendustorusid kah lahti laskmast. Tosooli torud tõsta ülesse siis ei tohiks erit seda kraami ka kaduma minna. Seletada on raskem kui teha:):)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ingmar
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 15.11.04 14:27 Tsiteeri


Aitäh, sain aru küll:)


5200887
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 19.11.04 12:16 Tsiteeri


100 kohta saab inglise keeles siit päris head eelinfot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tomjimjack
huviline



Registreerunud 19.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf IV

postitati 23.11.04 14:41 Tsiteeri


Võibolla on siis näiteks kliimaga ja kliimata sigaril soojendussüsteemi erinevus soojendusradika vahetamise osas nii suur, ilmselt on! Sest kui keegi kliimaga sigaril suudaks soojendusradika 23 minutiga KORRALIKULT maha võtta ja umbes sama ajaga peale kah panna, siis on see mees küll medalit väärt! Minul on olnud seda vaja teha kolm korda ja ikka on selleks kulunud oma tubli päev. Ja põhi häda on seejuures selle valge kobaka (soojakambri) kättesaamisega ja tagasi panemisega. Ja kui see kobakas veel kaheks tükiks lahti teha, siis :) täitsa huvitav on selle kokku tagasi saamine. Üle mõistuse pole midagi, lihtsalt närvi ja kannatust peab palju olema. Küllap on siis härrased leiutajad arvanud, et sellised asjad kestavad kogu auto eluaja. Igatahes olen kuulnud, et vanal B2 kerega Audi 80-l olevat see vahetus veel väga inimlik, ja mida uuem auto, ohh, seda rohkem jama on. Igatahes jõudu, ja SOOJA garaazi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 42.4% - SQL: 57.6%]