Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi 2.3 98kw AAR pöörded (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1137)
audi1000
huviline



Registreerunud 31.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.11 15:43 Tsiteeri
audi 2.3 98kw AAR pöörded



Tahtsin küsida miks käivitamisel tõmbab korraks pöörded 2000p/min peale ja siis kukuvad normaal tühikäigu pööretele. Enne mootori vahetust seda asja ei olnud. Mis seda võib mõjutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
PriitKom
huviline



Registreerunud 20.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1.9tdi 2002

postitati 26.11.11 15:52 Tsiteeri


Tsitaat:
mul sama asi ja see on normaalne...sooja mootoriga ta ei tee seda...see peaks olema tooreklapist...ta annab mootorile külmalt käivitumiseks rohkem segu peale

Mul sama asi ja see on normaalne. Sooja mootoriga ta ei tee seda. See peaks olema tooreklapist: ta annab mootorile külmalt käivitumiseks rohkem segu peale.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 26.11.11 16:41 Tsiteeri


Pigem toimivast külmkäivituspihustist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi1000
huviline



Registreerunud 31.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.11 10:11 Tsiteeri


Nüüd olen pannud tähele, et kui auto seisab soojas garaa˛is, siis ei taha korralikult käivituda ja käima minnes justkui kõik silindrid ei lähe kohe tööle, aga väljas seistes seda probleemi ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 13.12.11 10:15 Tsiteeri


Loogiline järeldus oleks, et segu liiga rikas soojalt käivitamiseks, kõige tõenäolisem viga ja lihtsam/odavam vahetada on temperatuuriandur, mis ajule temperatuuri kohta infot annab. Tasub osta nö. originaal, hind peaks olema 50 eur kandis (võis olla ka 60, ei mäleta täpselt, korra uurisin aga ei läinudki vaja). Muidugi võiks enne testriga mõõta (lasta) praegust andurit, et olla kindel selle veas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi1000
huviline



Registreerunud 31.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.11 13:01 Tsiteeri


Mul on üks temp.andur ka autos vedelemas, aga kuidas seda testriga täpselt kontrollida ja mis see näit võiks olla toatemp. juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.12.11 14:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi1000
Mul on üks temp.andur ka autos vedelemas, aga kuidas seda testriga täpselt kontrollida ja mis see näit võiks olla toatemp. juures.

Kui mälu ei peta, siis miinuskraadis ~6k kuni siis ~10-50 oomi töösooja temperatuurini jõudes. Toatemperatuur ~20C peaks jääma kuhugi sinna vahele, aga täpselt ei oska öelda kahjuks kuhu. Sooja ja töösooja takistuse vahe oli suhteliselt olematu. PS! Olen täheldanud, et masin veiderdas kui mängisin andurite juhtmetega aku klemmid peal olles. Kui ühendasin kõik andurid külge ja aku oli mingi aeg maas olnud ning uuesti külge ühendasin siis polnud mingeid anomaaliaid mitte ühelgi temperatuuril. Seda siis originaalanduriga (tutikas). Vuffelandurid tegid kõike muud kui käisid :D. Päris seaduseks ma seda ei nimetaks, aga ka mitte puhtaks juhuseks (seda sai kogetud omal liikuriga ja mitmeid kordi), kuna mingit ametlikku kinnitust ma sellise käitumise kohta ei saanud.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi1000
huviline



Registreerunud 31.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.12 11:18 Tsiteeri


Olen pannud tähele, et tühikäigumootor jamab. Nüüd on juba mitu tükki ära vahetatud, aga mõne aja möödudes jääb siiber jälle kinni ja pöörded hakkavad ujuma, kuni koputad vastu tühikäigumootorit ja siiber pääseb lahti. Tahaks teada mis juhib seda tühikäigumootorit või miks ta pidevalt kinni poob? Kahtlustan ka ise temperatuuri andurit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kratt
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3 (98 kw) Avant 93 a. Toyota Avensis 1,8(108 kw) 16 a.

postitati 25.02.12 12:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi1000
Mul on üks temp.andur ka autos vedelemas, aga kuidas seda testriga täpselt kontrollida ja mis see näit võiks olla toatemp. juures.


Toatemperatuur ~20C peaks jääma 2000-3000 oomi vahele, mõõta jala ja korpuse vahel. Erinevus kahe jala vahel võis olla 10%, kui ma ei eksi. ~90C juures peaks olema 200- 250 oomi vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.2% - SQL: 68.8%]