Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Hoolduskulude võrdlus 1997 A4 vs A8 (Vastuseid: 63 | Vaatamisi: 6295)
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 23.11.11 09:18 Tsiteeri


Kui teemaks on suurem enamus mnt sõitu, siis milleks üldse selline küsimus?
Sama mootoriga b5 vs d2 kütusekulu vahe on nohu.

Kuid keegi pole maininud sõidumugavuse vahet, rääkimata turvalisusest.

Mis manööverdamisse puutub, siis imo. on lihtsam parkida parkimisanduritega d2, kui b5 millel neid pole. Isegi mu naine väidab seda (olgugi, et ta pole kunagi b5 parkima pidanud, b6 küll).

Vanad autod on need mõlemad, remontima peab arvatavasti seda rohkem mis on käest lastud.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 23.11.11 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Kui teemaks on suurem enamus mnt sõitu, siis milleks üldse selline küsimus?
Sama mootoriga b5 vs d2 kütusekulu vahe on nohu.

Kuid keegi pole maininud sõidumugavuse vahet, rääkimata turvalisusest.

Mis manööverdamisse puutub, siis imo. on lihtsam parkida parkimisanduritega d2, kui b5 millel neid pole. Isegi mu naine väidab seda (olgugi, et ta pole kunagi b5 parkima pidanud, b6 küll).

Vanad autod on need mõlemad, remontima peab arvatavasti seda rohkem mis on käest lastud.


Olen ise vaikselt samadele järeldustele jõudnud, et b5 vast ikka mitte, liiga suur tagasiminek b6-ga võrreldes (eriti turvalisus), kui siis ikka a8, neid aga 2,8 q aut on väga vähe müügis otseselt kuulutuse järgi vaatama läheks vaid ühte:( Aga eks siin ole igasugu mõtteid peas liikunud:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jantz73
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q 7; A6 C7 Q

postitati 23.11.11 10:13 Tsiteeri


Tere. Olen Lynx.-iga sama meelt: vanad autod ja mingi kuluga tuleb ikka arvestada remondi jaoks aga mitte midagi hullu! Kõige suurem hinna erinevus on ehk rehvides ja see on tõesti suur! Kütuse kulu pakun,et jääb samasse auku aga see eest meeletult hea sõidumugavus ja turvalisus! Oma kogemus on üle nelja aasta D2 2,8 30 V omamist ja mitte mingil juhul ei kahetse ning julgen kõigile soovitada! Kui tahad sõitu nautida siis kindlasti parimat kui seda on A8.-ga sa ei leia!
Ka naisterahva pärast ära põe,harjub ära ja järgmiseks ei luba ta sulle sinu lemmikut Q5 vaid nõuab Q7. Minu kaasa igatahes sõidab meelsamini D2 A8.-ga kui A6 C6.ga.
Probleem võib sul tekkida lihtsalt korraliku A8 leidmisega! Aga soovin parimat leidmisel,et hiljem sõitu täiega nautida!
Jaksu!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 23.11.11 12:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jantz73
Kui tahad sõitu nautida siis kindlasti parimat kui seda on A8.-ga sa ei leia!

Oleneb, kas naudid sõites rohkem mugavust, pehmust, suure laevaga sõitmise tunnet või vahetust, täpsust, kuulekust. Alati on skaala ühes otsas ülim mugavus ja teises ülim sportlikkus (mis omakorda tähendab valikut brutaalse jõu või kerge britiliku kurvisuutlikuse vahel). Mõlemat korraga ühte autosse ei saa, kui plaan/võimalus vaid üht autot pidada, tuleb enda jaoks kuskil seal vahepeal sobiv kompromiss leida. Lisaks veel ka praktilisust arvestades.

Nagu lynx kirjutas, on tõesti vahe ka selles, kas sõidud on peamiselt linnas või maanteel. Kui ma peaks iga päev rutiinselt Tallinn-Tartu vahet nühkima, poleks kahtlustki, et valikuks oleks suur stabiilne auto. Samas näiteks sellel vallatute kurvidega Haapsalust ümbersõiduteel, kuhu liiklus teeremondi ajal suunatud oli, võtaks ma pikemalt mõtlemata väiksema, kergema ja täpsema juhitavusega auto.

Linnas aga liigitub "suurem on tingimata parem" autode puhul tegelikult ikkagi pigem esinduslikkuse ja prestii˛ikuse taotlemise alla. Kes meist ei tahaks teistest edukam välja paista. :)

Mina olen 4.2 D2-ga aasta aega sõitnud ja ma küll ei ütleks, et ta 2.8q B5-st igas asjas üle oleks olnud. Mõlemal omad head ja vead. Mis ei tähenda üldse seda, et ma ei võiks kunagi jälle üht D2 ligi võtta. Manuaalkastiga 4.2 näiteks. :cool:

Aga see läheb juba sõiduemotsioonide võrdluseks, mis on võrdlemisi subjektiivne. Hoolduskulude osas on sarnase mootori ja kastiga nende kulud samad. Klaasipesuvedeliku kulu on ka ilmselt sarnane (sõltub pigem tuledepesurite olemasolust). Piduriosad, rehvid on tõesti A8-l kallimad. Muu (igasugu õõtsad ja kereplekid ja tuled ja klaasid jne) liigitub juba remondikulu alla.

Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Olen ise vaikselt samadele järeldustele jõudnud, et b5 vast ikka mitte, liiga suur tagasiminek b6-ga võrreldes (eriti turvalisus)

Pakun, et see tagasiminek tundub sulle moraalselt suurem, kui ta reaalselt on. B4 > B5 on erinevus palju-palju suurem kui B5 > B6. Hetkel blokeerib su mõistus olemasolevast vanema A4 peale kolimist, samas kui vanem luksusauto oleks juba peaaegu rahuldav valik. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 23.11.11 20:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
...on erinevus palju-palju suurem kui B5 > B6. Hetkel blokeerib su mõistus olemasolevast vanema A4 peale kolimist, samas kui vanem luksusauto oleks juba peaaegu rahuldav valik. :)

Tegelt suht õige jutt sul. Iseenesest kui oleks üks facelift a4 q aut sedaan võtta kuni 4000eur eest, siis kaaluks tõsisemalt ka a4-ja. Ei hakka eraldi teemat tegema, aga kas äkki keegi on käinud seda vaatamas: http://www.auto24.ee/used/947701
Kui see ikka väga läbi on, siis Eestist ma 2,8q aut a8-t ei leia selles hinnaklassis ja peab kas mujalt vaatama või muud vaatama!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 23.11.11 20:46 Tsiteeri


Ainus, mis mulle silma riivab on selle isendi puhul tagatiiva (rattakoopa) ja stange nurgas imelik"moodustis".
Mida peas silmas sönal -läbi-?
http://img6.auto24.ee/auto24/560/570/24991570.jpg

Käigukast 4-ne ja see ei olevat köikse ökonoomsem varjant, 5-ne toovat möningast säästu, kas antud mootorile ka pakuti...ei viitsi uudistama hakata.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 23.11.11 20:56 Tsiteeri


YkS tyypviga igastahes sealt näha juba piltidelt, nimelt käetoed :D ainult 1 kyljes ja aravatavsti systeem puruks. Neid käetugesid sa jäädki otsima.

/Läpakal pole osasid täpitähti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 23.11.11 21:20 Tsiteeri


Kas neljane kast või viiene, ei oma minu silmis vahet, äkki ongi neljane sujuvam! Läbi tähendab seda, et mitmed sõlmed auto juures vajavad remonti ehk siis proovisõidul ilmneb näiteks, et sillad kolisevad ja veel ka mootor ei tööta korrektselt või käigukast ei tööta korrektselt. Mingi lähi poole aasta jooksul kuni 1000eur olen nõus sisse panema autosse (coupe muideks on juba nii palju vist saanudki), seega kast peaks kindlasti korras olema ostes:P Muidugi ega kunagi ette ei tea ega ma eeldagi, et sellise hinna eest a8 väga heas korras on:cool: Eks tuleb mingi hetk vast plaan kokku panna ja Tallinnas masinad üle vaadata see a8 ja a4, mul oleks muidugi palju lihtsam, kui keegi on juba neid autosid uurinud, kes on uurinud, ärge hoidke end tagasi;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bodyboy22
huviline



Registreerunud 22.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.11 10:42 Tsiteeri
a8 2.8



Tsitaat:
käisin vaatama seda a8 2.8 1995 a auto!ütlen niimidi et pildis ta on kena aga muidu elus täesti sitt auto!nahk on kulunud väga palju kus on rooste täpid !autol on vana kast!kindlasti ei soovitan seda auto!soovitan natuke juurde raha korjama ja osta parem a8!

Käisin vaatama seda A8 2.8 1995 a autot! Ütlen niimoodi, et pildis ta on kena, aga muidu elus täesti sitt auto! Nahk on kulunud väga palju. Kus on roostetäpid! Autol on vana kast! Kindlasti ei soovita seda autot! Soovitan natuke juurde raha korjata ja osta parem A8!


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 28.11.11 11:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bodyboy22
käisin vaatama seda a8 2.8 1995 a auto!ütlen niimidi et pildis ta on kena aga muidu elus täesti sitt auto!nahk on kulunud väga palju kus on rooste täpid !autol on vana kast!kindlasti ei soovitan seda auto!soovitan natuke juurde raha korjama ja osta parem a8!


Rooste täpid? A8-l? Hm, see on midagi uut. Alumiinium ju olemuslikult ei roosteta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bodyboy22
huviline



Registreerunud 22.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.11 15:22 Tsiteeri
a8



mitte nagu bmw tavaline rooste aga mingi alumiiniu mõlgud !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 28.11.11 15:25 Tsiteeri


Alumiinium oksiid siis vast? Ehk värv mullitab kohati.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
bodyboy22
huviline



Registreerunud 22.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.11 16:37 Tsiteeri
a8



Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 28.11.11 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bodyboy22
täpselt nii!


Ehk suudad ka kohti nimetada, kus "rooste" silma jäi.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.3% - SQL: 59.7%]