Lehekülgi: 1 2 3 |
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 23.11.11 08:18
|
|
|
Kui teemaks on suurem enamus mnt sõitu, siis milleks üldse selline küsimus?
Sama mootoriga b5 vs d2 kütusekulu vahe on nohu.
Kuid keegi pole maininud sõidumugavuse vahet, rääkimata turvalisusest.
Mis manööverdamisse puutub, siis imo. on lihtsam parkida parkimisanduritega d2, kui b5 millel neid pole. Isegi mu naine väidab seda (olgugi, et ta
pole kunagi b5 parkima pidanud, b6 küll).
Vanad autod on need mõlemad, remontima peab arvatavasti seda rohkem mis on käest lastud.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.11.11 08:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Kui teemaks on suurem enamus mnt sõitu, siis milleks üldse selline küsimus?
Sama mootoriga b5 vs d2 kütusekulu vahe on nohu.
Kuid keegi pole maininud sõidumugavuse vahet, rääkimata turvalisusest.
Mis manööverdamisse puutub, siis imo. on lihtsam parkida parkimisanduritega d2, kui b5 millel neid pole. Isegi mu naine väidab seda (olgugi, et ta
pole kunagi b5 parkima pidanud, b6 küll).
Vanad autod on need mõlemad, remontima peab arvatavasti seda rohkem mis on käest lastud. |
Olen ise vaikselt samadele järeldustele jõudnud, et b5 vast ikka mitte, liiga suur tagasiminek b6-ga võrreldes (eriti turvalisus), kui siis ikka a8,
neid aga 2,8 q aut on väga vähe müügis otseselt kuulutuse järgi vaatama läheks vaid ühte Aga eks siin ole igasugu mõtteid peas liikunud
|
|
|
jantz73
huviline
Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q 7; A6 C7 Q
|
postitati 23.11.11 09:13
|
|
|
Tere. Olen Lynx.-iga sama meelt: vanad autod ja mingi kuluga tuleb ikka arvestada remondi jaoks aga mitte midagi hullu! Kõige suurem hinna erinevus on
ehk rehvides ja see on tõesti suur! Kütuse kulu pakun,et jääb samasse auku aga see eest meeletult hea sõidumugavus ja turvalisus! Oma kogemus on üle
nelja aasta D2 2,8 30 V omamist ja mitte mingil juhul ei kahetse ning julgen kõigile soovitada! Kui tahad sõitu nautida siis kindlasti parimat kui
seda on A8.-ga sa ei leia!
Ka naisterahva pärast ära põe,harjub ära ja järgmiseks ei luba ta sulle sinu lemmikut Q5 vaid nõuab Q7. Minu kaasa igatahes sõidab meelsamini D2
A8.-ga kui A6 C6.ga.
Probleem võib sul tekkida lihtsalt korraliku A8 leidmisega! Aga soovin parimat leidmisel,et hiljem sõitu täiega nautida!
Jaksu!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 23.11.11 11:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jantz73
Kui tahad sõitu nautida siis kindlasti parimat kui seda on A8.-ga sa ei leia! |
Oleneb, kas naudid sõites rohkem mugavust, pehmust, suure laevaga sõitmise tunnet või vahetust, täpsust, kuulekust. Alati on skaala ühes otsas ülim
mugavus ja teises ülim sportlikkus (mis omakorda tähendab valikut brutaalse jõu või kerge britiliku kurvisuutlikuse vahel). Mõlemat korraga ühte
autosse ei saa, kui plaan/võimalus vaid üht autot pidada, tuleb enda jaoks kuskil seal vahepeal sobiv kompromiss leida. Lisaks veel ka praktilisust
arvestades.
Nagu lynx kirjutas, on tõesti vahe ka selles, kas sõidud on peamiselt linnas või maanteel. Kui ma peaks iga päev rutiinselt Tallinn-Tartu vahet
nühkima, poleks kahtlustki, et valikuks oleks suur stabiilne auto. Samas näiteks sellel vallatute kurvidega Haapsalust ümbersõiduteel, kuhu liiklus
teeremondi ajal suunatud oli, võtaks ma pikemalt mõtlemata väiksema, kergema ja täpsema juhitavusega auto.
Linnas aga liigitub "suurem on tingimata parem" autode puhul tegelikult ikkagi pigem esinduslikkuse ja prestii˛ikuse taotlemise alla. Kes meist ei
tahaks teistest edukam välja paista. 
Mina olen 4.2 D2-ga aasta aega sõitnud ja ma küll ei ütleks, et ta 2.8q B5-st igas asjas üle oleks olnud. Mõlemal omad head ja vead. Mis ei tähenda
üldse seda, et ma ei võiks kunagi jälle üht D2 ligi võtta. Manuaalkastiga 4.2 näiteks. 
Aga see läheb juba sõiduemotsioonide võrdluseks, mis on võrdlemisi subjektiivne. Hoolduskulude osas on sarnase mootori ja kastiga nende kulud samad.
Klaasipesuvedeliku kulu on ka ilmselt sarnane (sõltub pigem tuledepesurite olemasolust). Piduriosad, rehvid on tõesti A8-l kallimad. Muu (igasugu
õõtsad ja kereplekid ja tuled ja klaasid jne) liigitub juba remondikulu alla.
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Olen ise vaikselt samadele järeldustele jõudnud, et b5 vast ikka mitte, liiga suur tagasiminek b6-ga võrreldes (eriti turvalisus) |
Pakun, et see tagasiminek tundub sulle moraalselt suurem, kui ta reaalselt on. B4 > B5 on erinevus palju-palju suurem kui B5 > B6. Hetkel
blokeerib su mõistus olemasolevast vanema A4 peale kolimist, samas kui vanem luksusauto oleks juba peaaegu rahuldav valik. 
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.11.11 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
...on erinevus palju-palju suurem kui B5 > B6. Hetkel blokeerib su mõistus olemasolevast vanema A4 peale kolimist, samas kui vanem luksusauto oleks
juba peaaegu rahuldav valik. |
Tegelt suht õige jutt sul. Iseenesest kui oleks üks facelift a4 q aut sedaan võtta kuni 4000eur eest, siis kaaluks tõsisemalt ka a4-ja. Ei hakka
eraldi teemat tegema, aga kas äkki keegi on käinud seda vaatamas: http://www.auto24.ee/used/947701
Kui see ikka väga läbi on, siis Eestist ma 2,8q aut a8-t ei leia selles hinnaklassis ja peab kas mujalt vaatama või muud vaatama!
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 23.11.11 19:46
|
|
|
Ainus, mis mulle silma riivab on selle isendi puhul tagatiiva (rattakoopa) ja stange nurgas imelik"moodustis".
Mida peas silmas sönal -läbi-?

Käigukast 4-ne ja see ei olevat köikse ökonoomsem varjant, 5-ne toovat möningast säästu, kas antud mootorile ka pakuti...ei viitsi uudistama hakata.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 23.11.11 19:56
|
|
|
YkS tyypviga igastahes sealt näha juba piltidelt, nimelt käetoed ainult
1 kyljes ja aravatavsti systeem puruks. Neid käetugesid sa jäädki otsima.
/Läpakal pole osasid täpitähti.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.11.11 20:20
|
|
|
Kas neljane kast või viiene, ei oma minu silmis vahet, äkki ongi neljane sujuvam! Läbi tähendab seda, et mitmed sõlmed auto juures vajavad remonti ehk
siis proovisõidul ilmneb näiteks, et sillad kolisevad ja veel ka mootor ei tööta korrektselt või käigukast ei tööta korrektselt. Mingi lähi poole
aasta jooksul kuni 1000eur olen nõus sisse panema autosse (coupe muideks on juba nii palju vist saanudki), seega kast peaks kindlasti korras olema
ostes Muidugi ega kunagi ette ei tea ega ma eeldagi, et sellise hinna eest
a8 väga heas korras on Eks tuleb mingi hetk vast plaan kokku panna ja
Tallinnas masinad üle vaadata see a8 ja a4, mul oleks muidugi palju lihtsam, kui keegi on juba neid autosid uurinud, kes on uurinud, ärge hoidke end
tagasi .
|
|
|
bodyboy22
huviline
Registreerunud 22.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.11 09:42
|
|
|
a8 2.8
Tsitaat: | käisin vaatama seda a8 2.8 1995 a auto!ütlen niimidi et pildis ta on kena aga muidu elus täesti sitt auto!nahk on kulunud väga
palju kus on rooste täpid !autol on vana kast!kindlasti ei soovitan seda auto!soovitan natuke juurde raha korjama ja osta parem
a8! |
Käisin vaatama seda A8 2.8 1995 a autot! Ütlen niimoodi, et pildis ta on kena, aga muidu elus täesti sitt auto! Nahk on kulunud väga palju. Kus on
roostetäpid! Autol on vana kast! Kindlasti ei soovita seda autot! Soovitan natuke juurde raha korjata ja osta parem A8!
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 28.11.11 10:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: bodyboy22
käisin vaatama seda a8 2.8 1995 a auto!ütlen niimidi et pildis ta on kena aga muidu elus täesti sitt auto!nahk on kulunud väga palju kus on rooste
täpid !autol on vana kast!kindlasti ei soovitan seda auto!soovitan natuke juurde raha korjama ja osta parem a8! |
Rooste täpid? A8-l? Hm, see on midagi uut. Alumiinium ju olemuslikult ei roosteta.
|
|
|
|
bodyboy22
huviline
Registreerunud 22.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.11 14:22
|
|
|
a8
mitte nagu bmw tavaline rooste aga mingi alumiiniu mõlgud !
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 28.11.11 14:25
|
|
|
Alumiinium oksiid siis vast? Ehk värv mullitab kohati.
|
|
|
|
bodyboy22
huviline
Registreerunud 22.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.11 15:37
|
|
|
a8
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.11.11 15:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: bodyboy22
täpselt nii! |
Ehk suudad ka kohti nimetada, kus "rooste" silma jäi.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |