p6ki
huviline
Registreerunud 08.02.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 Quattro
|
postitati 10.11.11 21:46
|
|
|
2,3 r5 mootor
Äkki keegi targem oskaks aidata,asi nii et,kuues pritsung on toodud salongi eraldi nuppu alla,külmast pärast oli kasu sellest,aga kui üv. käis peale
seda enam ei tööta,olen juhtmed üle vaadanud kõik terved,ja see ka kuidgi kahtlane,et see juhe mis salongist tuleb läheb pistikusse mis rippub
tühajana, ja kui seee 6da pritsungile järgi panna siis ei toimi,äkki oleks kuidagi lihtsam uus juhe vedada vms,ootaks targemate soovitusi.
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 11.11.11 05:38
|
|
|
See pole mitte kuues pritsung vaid külmkäivitus pihusti(KKP).
Sellel pihustil on 2 klemmi. Ühele klemmile annad miinuse ja teisele klemmile plussi pealt. Kui nii tehtud, siis kuuled magnetklapi klõpsu, mis avas
pihusti. Soovitav oleks panna pluss juhtmele iseennistuv lüliti vahele.
Lülitit tuleks hoida käivituse alguses lühikest aega. Kui hoiad pihustit kauem töös siis nö "tõmbab täis".
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 11.11.11 07:22
|
|
|
Keera see pihusti kolde küljest ära, nii et asi pihustaks kapoti alla kui võtit keerad. Kui käivitamisel ei tee see pihusti piiksugi külmast peast ja
purskkaevu kapoti alla ei tekita siis mõõda üle mootori temperatuurianduri (tavaliselt kahe klemmiline) takistus, kas asi jääb kuhugi 4000-6000 oomi
juurde. Kui jah, siis ma pigem otsiks viga temperatuurianduri juhtmestikust. Kui temperatuuriandur näitab mingeid muid numbreid või jääb kõvasti üle
6000 oomi või siis alla 1000 oomi või otse ühenduses, ehk siis takistust pole, siis on see andur lihtsalt peetis. Masin võiks ikka ilma igasuguse
"omaloominguta" käivituda .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
p6ki
huviline
Registreerunud 08.02.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 Quattro
|
postitati 11.11.11 12:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
See pole mitte kuues pritsung vaid külmkäivitus pihusti(KKP).
Sellel pihustil on 2 klemmi. Ühele klemmile annad miinuse ja teisele klemmile plussi pealt. Kui nii tehtud, siis kuuled magnetklapi klõpsu, mis avas
pihusti. Soovitav oleks panna pluss juhtmele iseennistuv lüliti vahele.
Lülitit tuleks hoida käivituse alguses lühikest aega. Kui hoiad pihustit kauem töös siis nö "tõmbab täis". |
Lihtsalt akupealt vean juhtmed ja proovin nii ?
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 11.11.11 16:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: p6ki
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
See pole mitte kuues pritsung vaid külmkäivitus pihusti(KKP).
Sellel pihustil on 2 klemmi. Ühele klemmile annad miinuse ja teisele klemmile plussi pealt. Kui nii tehtud, siis kuuled magnetklapi klõpsu, mis avas
pihusti. Soovitav oleks panna pluss juhtmele iseennistuv lüliti vahele.
Lülitit tuleks hoida käivituse alguses lühikest aega. Kui hoiad pihustit kauem töös siis nö "tõmbab täis". |
Lihtsalt akupealt vean juhtmed ja proovin nii ? |
Prooviks piisab jah akupealt otse võttes, aga ma sain aru, et sul on seal juba mingi ehitatud süsteem...
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AAN
|
postitati 11.11.11 18:29
|
|
|
Sul seal otse rats tehtud jah salongi, nupualla.
Vaata mootri kaitsmed kah üle igaks juhuks. Asuvad kaitsmekarbis eraldi.
|
|
|
p6ki
huviline
Registreerunud 08.02.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 Quattro
|
postitati 12.11.11 09:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: medical
Sul seal otse rats tehtud jah salongi, nupualla.
Vaata mootri kaitsmed kah üle igaks juhuks. Asuvad kaitsmekarbis eraldi. |
Ääääm,millised need mootori omad on ? loll nagu ma olen 
|
|
|
p6ki
huviline
Registreerunud 08.02.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 Quattro
|
postitati 12.11.11 14:10
|
|
|
Keegi viljandist mingi sümboolse summa eest korda ei viitsiks teha ?
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 12.11.11 15:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: p6ki
Keegi viljandist mingi sümboolse summa eest korda ei viitsiks teha ? | Viljandis ju hr särg aa oy või keegi sellise nimega tegelinski
kes tegeleb 2,3 r5 motodega.
|
|
|
sadguy
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia
|
postitati 12.11.11 16:15
|
|
|
Särg jah. 2X Pärnust tema juures käinud.
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AAN
|
postitati 12.11.11 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Ääääm,millised need mootori omad on ? loll nagu
ma olen |

Kaitsmed nr 25-31
Need mis jooksevad karbiääres teistpidi. Kahel on plastikate peal "Motor"
|
|
|
p6ki
huviline
Registreerunud 08.02.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 Quattro
|
postitati 12.11.11 19:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
Tsitaat: | Algselt postitas: p6ki
Keegi viljandist mingi sümboolse summa eest korda ei viitsiks teha ? | Viljandis ju hr särg aa oy või keegi sellise nimega tegelinski
kes tegeleb 2,3 r5 motodega. |
peab uurima selle särjepoisi käest 
|
|
|
p6ki
huviline
Registreerunud 08.02.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 Quattro
|
postitati 12.11.11 19:25
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: medical
Ääääm,millised need mootori omad on ? loll nagu ma olen |

Kaitsmed nr 25-31
Need mis jooksevad karbiääres teistpidi. Kahel on plastikate peal "Motor" |
tänud, homme vaatan 
|
|
|