Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2,3 r5 mootor (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 1653)
p6ki
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 Quattro

postitati 10.11.11 21:46 Tsiteeri
2,3 r5 mootor



Äkki keegi targem oskaks aidata,asi nii et,kuues pritsung on toodud salongi eraldi nuppu alla,külmast pärast oli kasu sellest,aga kui üv. käis peale seda enam ei tööta,olen juhtmed üle vaadanud kõik terved,ja see ka kuidgi kahtlane,et see juhe mis salongist tuleb läheb pistikusse mis rippub tühajana, ja kui seee 6da pritsungile järgi panna siis ei toimi,äkki oleks kuidagi lihtsam uus juhe vedada vms,ootaks targemate soovitusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 10.11.11 21:52 Tsiteeri


Hea soovitus : http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62785 ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 11.11.11 05:38 Tsiteeri


See pole mitte kuues pritsung vaid külmkäivitus pihusti(KKP).
Sellel pihustil on 2 klemmi. Ühele klemmile annad miinuse ja teisele klemmile plussi pealt. Kui nii tehtud, siis kuuled magnetklapi klõpsu, mis avas pihusti. Soovitav oleks panna pluss juhtmele iseennistuv lüliti vahele.
Lülitit tuleks hoida käivituse alguses lühikest aega. Kui hoiad pihustit kauem töös siis nö "tõmbab täis".


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.11.11 07:22 Tsiteeri


Keera see pihusti kolde küljest ära, nii et asi pihustaks kapoti alla kui võtit keerad. Kui käivitamisel ei tee see pihusti piiksugi külmast peast ja purskkaevu kapoti alla ei tekita siis mõõda üle mootori temperatuurianduri (tavaliselt kahe klemmiline) takistus, kas asi jääb kuhugi 4000-6000 oomi juurde. Kui jah, siis ma pigem otsiks viga temperatuurianduri juhtmestikust. Kui temperatuuriandur näitab mingeid muid numbreid või jääb kõvasti üle 6000 oomi või siis alla 1000 oomi või otse ühenduses, ehk siis takistust pole, siis on see andur lihtsalt peetis. Masin võiks ikka ilma igasuguse "omaloominguta" käivituda ;).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
p6ki
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 Quattro

postitati 11.11.11 12:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
See pole mitte kuues pritsung vaid külmkäivitus pihusti(KKP).
Sellel pihustil on 2 klemmi. Ühele klemmile annad miinuse ja teisele klemmile plussi pealt. Kui nii tehtud, siis kuuled magnetklapi klõpsu, mis avas pihusti. Soovitav oleks panna pluss juhtmele iseennistuv lüliti vahele.
Lülitit tuleks hoida käivituse alguses lühikest aega. Kui hoiad pihustit kauem töös siis nö "tõmbab täis".


Lihtsalt akupealt vean juhtmed ja proovin nii ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 11.11.11 16:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: p6ki
Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
See pole mitte kuues pritsung vaid külmkäivitus pihusti(KKP).
Sellel pihustil on 2 klemmi. Ühele klemmile annad miinuse ja teisele klemmile plussi pealt. Kui nii tehtud, siis kuuled magnetklapi klõpsu, mis avas pihusti. Soovitav oleks panna pluss juhtmele iseennistuv lüliti vahele.
Lülitit tuleks hoida käivituse alguses lühikest aega. Kui hoiad pihustit kauem töös siis nö "tõmbab täis".


Lihtsalt akupealt vean juhtmed ja proovin nii ?


Prooviks piisab jah akupealt otse võttes, aga ma sain aru, et sul on seal juba mingi ehitatud süsteem...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: AAN

postitati 11.11.11 18:29 Tsiteeri


Sul seal otse rats tehtud jah salongi, nupualla.
Vaata mootri kaitsmed kah üle igaks juhuks. Asuvad kaitsmekarbis eraldi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
p6ki
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 Quattro

postitati 12.11.11 09:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: medical
Sul seal otse rats tehtud jah salongi, nupualla.
Vaata mootri kaitsmed kah üle igaks juhuks. Asuvad kaitsmekarbis eraldi.



Ääääm,millised need mootori omad on ? :D loll nagu ma olen :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
p6ki
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 Quattro

postitati 12.11.11 14:10 Tsiteeri


Keegi viljandist mingi sümboolse summa eest korda ei viitsiks teha ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 12.11.11 15:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: p6ki
Keegi viljandist mingi sümboolse summa eest korda ei viitsiks teha ?
Viljandis ju hr särg aa oy või keegi sellise nimega tegelinski kes tegeleb 2,3 r5 motodega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sadguy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia

postitati 12.11.11 16:15 Tsiteeri


Särg jah. 2X Pärnust tema juures käinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: AAN

postitati 12.11.11 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Ääääm,millised need mootori omad on ? :D loll nagu ma olen :)



http://www.s2-audi.co.uk/tech_articles/electrical/fuse_box_t.jpg

Kaitsmed nr 25-31
Need mis jooksevad karbiääres teistpidi. Kahel on plastikate peal "Motor"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
p6ki
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 Quattro

postitati 12.11.11 19:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Tsitaat:
Algselt postitas: p6ki
Keegi viljandist mingi sümboolse summa eest korda ei viitsiks teha ?
Viljandis ju hr särg aa oy või keegi sellise nimega tegelinski kes tegeleb 2,3 r5 motodega.


peab uurima selle särjepoisi käest :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
p6ki
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 Quattro

postitati 12.11.11 19:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: medical
Ääääm,millised need mootori omad on ? :D loll nagu ma olen :)



http://www.s2-audi.co.uk/tech_articles/electrical/fuse_box_t.jpg

Kaitsmed nr 25-31
Need mis jooksevad karbiääres teistpidi. Kahel on plastikate peal "Motor"


tänud, homme vaatan :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.3% - SQL: 66.7%]