ristokkk
huviline
Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B8 VW
|
postitati 24.10.11 19:51
|
|
|
Sooviks infot välistemperatuuri näidiku kohta.
Tere
Mul selline küsimus, et tahaks hirmsasti seda välistemperatuuri näidikut tööle mis spidoblokis all asub, roolisamba kohal täpselt. Mida mul selleks
täpselt vaja muretseda on ning kas see on üldse võimalik? Hetkel pole seal klaasi taga midagi, tühjus. Auto on Audi b3. Tänan
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
|
ristokkk
huviline
Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B8 VW
|
postitati 24.10.11 20:16
|
|
|
Tänud, imelik et ma ise seda teemat ei leidnud.
Aga kas siis on nii et mul on vaja : 1. Ekraani/displayd
2. Andurit
Kas antud juhtmete värvikood ühtib spidobloki omadega:
Tsitaat: |
Valge - süüde 12v
Pruun - tulede reostaat
Roheline - mass
Kollane - temperatuuri andur
Hall - kiiruse signaal
|
Milleks kiiruse signaali vaja on?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 24.10.11 20:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ristokkk
Tänud, imelik et ma ise seda teemat ei leidnud.
Aga kas siis on nii et mul on vaja : 1. Ekraani/displayd
2. Andurit
|
Vaja läheb tõesti jah neid kahte asja. Neid leidub siis järgmistel masinatel V8, 200, 100 C3/C4, A6 C4, S4/S6 C4, 80 B3/B4, Cabrio, Coupe
Tsitaat: | Algselt postitas: ristokkk
Kas antud juhtmete värvikood ühtib spidobloki omadega:
Tsitaat: |
Valge - süüde 12v
Pruun - tulede reostaat
Roheline - mass
Kollane - temperatuuri andur
Hall - kiiruse signaal
|
|
Need juhtmed tulevad temp. näidiku tagant ja spido plokiga neil seost pole. Need tuleb lihtsalt vastavalt süsteemi ühendada nagu on kirjas ning nii
hakkab näidik tööle.
Tsitaat: | Algselt postitas: ristokkk
Milleks kiiruse signaali vaja on? |
Selleks, et sõites näitaks õiget temperatuuri. Muidu ju tuul tõmbab temperatuuri ikka madalamaks. Endal ka veel külge ühendamata see juhe, ühendan
homme ära kui aega teisest toimingust üle jääb. Siis ma saan ka täpsemalt öelda, millise juhtme külge see tuleb ühendada.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.10.11 20:55
|
|
|
Kuidas tuul temperatuuri madalamaks tõmbab Tuulega saad teada tegeliku
temperatuuri väljas või mis sa selle madalamaks tõmbamisega mõtled? Võibolla on selle jaoks, et just vastupidi, kui masin seisab või liigub aeglaselt,
siis arvestab mootori temp ja sõidukiirust ning lahutab selle näidust maha, mis soojust masin ise annab, aga ka siis jääb tuuleeffekt arvestamata,
seega ei usu, et seda kiiruse asja ikka vaja läheb.
Kui nüüd päris juuksekarv lõhki ajada, siis tuulega temp mõõteseadmel kasvab, sest õhu hõõrdumine vastu andurit tekitab soojust
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 24.10.11 21:13
|
|
|
Kuidas siis nüüd seda seletada. Ühel juhul on temperatuur mõjutatud liikuvast õhust, teine juhtum aga arvestab ilma tuuleta olukorda. On ju muidu ka
välistemperatuuri mõõtmisel nii, et üks temp on see, mis on seisvas asendis kuskil mõõtejaamas mõõdetud ja teine on see, mis on tajutav ning millest
siis teine on alati madalam kui esimene. Samas ei saa ma ka 100% väita, et minu teooria on õige ja sinu oma vale või vastupidi. Kindlaks saaks selle
näiteks siis teha, kui vastavate vahenditega uurida temp.näidiku ehitust, kuna arvutuste tarvis peaks olema sellel asjal ka mingi kiip(muidu ei saaks
ju kuskil arvutusi sooritada) ning uurides seda siis programmeerimise seisukohalt, tuleks välja millised tehted on sinna programmeeritud.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.10.11 21:20
|
|
|
Hehee, eks ma kunagi siis selgitan õllepudeli taga sulle natuke füüsikat, aga usu, mul on 100% õigus See tunduv temperatuur, mida ilmateadegi ütleb, kehtib keskkonnast soojemate kehade jaoks. Kui sa näiteks saunas
puhud (kaugelt) teisele peale, siis ei ole ju jahedam, vaid hoopis kuumem, see tuleneb suurenenud soojusvahetuskiirusest õhu ja keha vahel jne jne.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 24.10.11 21:32
|
|
|
Igatahes on selgust leidnud tõsiasi, et arutluse käigus selgub tõde ning nüüd siis ise ka vähe targem Igatahes proovin hommikul kohe järgi, kas ta hoiab siis koha peal temperatuuri ühtlasena ning ei lase sel ennast
mootorist eralduva soojusega mõjutada.
|
|
|
mac009
huviline
Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.11 05:21
|
|
|
Kas keegi oskab ka öelda midagi selle kohta , et displeil numbrid jooksevad ülesse-alla nii nagu tahavad. Enamusajast näitab miinus kraade. Andurite
vahetust olen proovind aga kas võib olla et proovitavad andurid ka vigased. On kellelgi midagi välja pakkuda. Täpsustuseks nii palju , et kellades
polnud ennm displeid aga pistik koos juhtmetega oli olemas armatuuri taga.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 25.10.11 06:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mac009
Kas keegi oskab ka öelda midagi selle kohta , et displeil numbrid jooksevad ülesse-alla nii nagu tahavad. Enamusajast näitab miinus kraade. Andurite
vahetust olen proovind aga kas võib olla et proovitavad andurid ka vigased. On kellelgi midagi välja pakkuda. Täpsustuseks nii palju , et kellades
polnud ennm displeid aga pistik koos juhtmetega oli olemas armatuuri taga. |
Olen kokkupuutunud selliste numbrite hüppamisega, kui kuskil on ühendus halb ning seeläbi muutub sõltuvalt anduritüübist kas siis väljundpinge
(termopaar) või takistus (RTD). Ehk kehtib see loogika ka autonduses
|
|
|