Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi c3 2.0D 55kw võimalik turbotamine? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1679)
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 23.10.11 22:23 Tsiteeri
Audi c3 2.0D 55kw võimalik turbotamine?



Tere,

Kuna enda sigar on lõppemas ja peamiseks probleemiks on elektroonika ja mädad juhemed, jälginud turgu järgmise isendi suhtes.
Nimelt on huvi pakkunud c3 ja c4 universaal diislid.

Silma jäi väga odava hinnaga aga selline c3 100 http://www.auto24.ee/used/920005

Kuna aga tegu on 2.0D, mis 55kw, tekkis küsimus selle mootori suurtlikuses.
Seni olnud bensiini autod, tekib küsimus, palju selline isend võib kütet võtta ja kas konkreetsel moororil ka mingeid tüüpprobleeme.

Samuti tõden 55kw ei ole ilmselgelt kiirendusauto, kuid kui uimane see ikka on ning kui mõistlik, kulukas ja keeruline võiks olla sinna turbo paigaldus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.10.11 06:18 Tsiteeri


Kust sa selle 55kW seal välja lugesid?

Mu kogemus on juba üle 15a vana, kuid kannatas sõita küll. See aeg mul muidugi erilist võrdlusmomenti muuga peale mosse ja Volga ei olnud. :)

Krss oli siin meil 2.0D tuunija, uuri ka tema teemasid. Üks on näiteks siin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 24.10.11 07:43 Tsiteeri


Vabandust... 51kw :D
Aga teema sellest ei muutu.

Uurin Krss teemasid.


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 24.10.11 08:13 Tsiteeri


Igavene uhke masin ju selle raha eest.:D Vanadel r5'tel olid kaaneprobleemid vanadusväsimusest suht sagedased, seda peaks ostmisel erilise tähelepanuga jälgima. Ilma turbota versioon just eriline rakett tõepoolest pole, kuid hädapärasteks sõitudeks ajab asja ära küll, loomulikult oleks turboga variant oluliselt parem ja ökonoomsem.

Forsseerimis- või turbotamismõtetega sihukest autot osta küll ei ole mõtet, kui just teist 74KW varianti õuenurgas doonorina ei vedele.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 24.10.11 08:28 Tsiteeri


Jõudsin ka kuskilt teemadest selle vanatüübi mootori kaane probleemideni ja selleni, et neid ei ole kuskilt võtta.

Kuna hetkel veel olemasolev 2.0 bensukas käib, vbolla on natukene tuleohtlik ja armatuur on nagu jõulukuusk, tuletades meelde, et peagi peaks kinke ostma hakkama.
Tegelikult siiski töötab ja liigutab punktist A -> punkti B isegi mõistliku kütte kuluga, siis pole vist mõtet veel vahetada.
Ei jõua kõiki masinaid ilmas päästa ja kokku osta :(

Loodan naiivselt, et uuel aastal liigub veel korralike, uuemaid, ridamootoriga diisleid.
Eriti äge oleks võrreldava, sealjuures töötava, varustusega.


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.10.11 09:04 Tsiteeri


See on niikuinii hübriid, aasta on '86 ja juba uued ukselingid ja armatuur. Seda ma ka elu sees ei usu, et sellise mootoriga auto ostja 4x el aknad ja puitliistudega nahksalongi on lisadeks võtnud. Tol ajal olid need ikka ulmelisad. Ma arvan, et seal on miski 200 doonoriks olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 24.10.11 14:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
See on niikuinii hübriid, aasta on '86 ja juba uued ukselingid ja armatuur. Seda ma ka elu sees ei usu, et sellise mootoriga auto ostja 4x el aknad ja puitliistudega nahksalongi on lisadeks võtnud. Tol ajal olid need ikka ulmelisad. Ma arvan, et seal on miski 200 doonoriks olnud.

Tahhokas on kah bensuka oma. 51kW selle kere peal on karm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.11 14:53 Tsiteeri


Kui mõelda 5l kütusekulule ja auto vanusele, siis ei ole seal midagi karmi.
On küll aeglane, aga kütet ei võta ja kestab ka paar miljonit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 25.10.11 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Kui mõelda 5l kütusekulule ja auto vanusele, siis ei ole seal midagi karmi.
On küll aeglane, aga kütet ei võta ja kestab ka paar miljonit.


Aga Plokikaane kõverdumine?
Ja kas on ikka 5L? :O Maanteel või linnas?

PS ei ole sellel kerel midagi nii hullu... kaalub vaid tühised 1,3t :D


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 25.10.11 21:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Kui mõelda 5l kütusekulule ja auto vanusele, siis ei ole seal midagi karmi.
On küll aeglane, aga kütet ei võta ja kestab ka paar miljonit.

5L/100km on tänapäeva diiselmootorite juures tavaline nähtus, sinna auku paugutavad ka VAG väikesed TSI bensiinimootorid. Paar milli kestvuse jutt on üle pingutatud. 500k pealt on see mootor hõre ja n astmel x korda kaant vahetatud.

Aga teemasse tagasi tulles, minu hinnangul selle mootori turbotamine on majanduslikult ebaefektiivne. Võta C4 ja TDI - saad selle suure ajaraiskamise, enesepetmise ja n*kkumise asemel vähemalt autoga sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.11 05:49 Tsiteeri


Peres on 11 aastat olnud kasutada luubi all oleva mootoriga 100. Mitte üht korda pole plokikaanega probleeme olnud. Korra jooksis õlipump kinni ja kõrgsurvepump on paar-kolm korda remondis käinud(ajan kohaliku kehva kütte süüks). 5l on minu keskmine suvel, 75% maanteed ja 25% linna, muidugi tuleb osata ka sõita. Üle 7,5 pole kulu siiski kuidagi saanud.
Ahjaa, läbisõit on 700000 ja pole n astmes null kordagi kaant vahetanud.

Autot on ka hoitud ja korralikult hooldatud, võib-olla on selles probleem. Siiski igapäevaautoks ei soovitaks, ainult siis, kui sihiks ongi äärmine kulude kokkuhoid. Sõitmiseks on pigem 2,5 R5 või 1,9 TDi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.7% - SQL: 65.3%]