Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1,8TQ LPG 110 kw - 1995 - AIX! (Vastuseid: 66 | Vaatamisi: 17327)
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 24.06.12 15:28 Tsiteeri


Mul olemas, ja teostatav.
Asun Tallinnas, Pääskülas.
Helista kui soovid.
Tel. 55527078.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.06.12 17:47 Tsiteeri


Kuram, ega see auto täna laagna teel ei sõitnud? Kuskil igatahes see auto minust mööda sõitis, ise veel mõtlesin, et nii kena särav punane A4, oleks vaid facelift tagatuled.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 24.06.12 18:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
Mul olemas, ja teostatav.


Tänab, aga teen vist sõbra juures ära. Sain teada et tal ka kaabel.


Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Kuram, ega see auto täna laagna teel ei sõitnud? Kuskil igatahes see auto minust mööda sõitis, ise veel mõtlesin, et nii kena särav punane A4, oleks vaid facelift tagatuled.


Laagna teel päris ei sõitnud, Järvevanal aga küll. (Jüri-Mustamäe)
Facelift tuledele olen tegelikult mõelnud, vaatab ehk kunagi teostab selle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 30.09.12 00:41 Tsiteeri


Talve ootuses sai sitas püherdamas käidud ..


http://imageshack.us/a/img221/7536/foto0330b.jpg

http://imageshack.us/a/img255/4261/foto0331m.jpg




Elan SmartWashi hoovipeal, polnud mahti 10 autot ära oodata et puhtaks saada.
Enne talve sügav vaha peale, nael alla ja ootab veekogude kaanetumist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 15.12.12 09:33 Tsiteeri


Vahepeal uhketes kogustes gaasi maha põletanud, vahetates vaid õli ja ühe süütepooli. Asi kestab ikka muljetavaldavalt. Vist tuleb ka salongipuhuri vahetusse süvenema hakata, kuna aeg-ajalt tuleb armatuurlauda füüsiliselt noomida, et viimasest õhku välja puhuks. Sildades vaid paar üksikut klobinat, mida kuuleb ainult tõsiselt auklikul teel. Ükshaaval on pontless vahetama hakata, kui juba siis juba täis komplekt mis on mõistlik ligi võtta siis kui põhjaalune enam koos ei taha püsida.
Sõitsin kord Kuressaarest päälinna bensiiniga, süda tilkus küll verd, aga lohutas mind keskmine kütusekulu, mis tuli selle otsa peale 6,9.

Ilus sügisene õhtupoolik


http://imageshack.us/a/img832/394/foto0361m.jpg


http://imageshack.us/a/img839/9396/foto0362m.jpg


Ning sume talveõhtu


http://img132.imageshack.us/img132/6557/foto0375e.jpg


Wir lieben Dujos


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 10.06.13 18:01 Tsiteeri


Juba vanarahvas teab rääkida: "Annad pähe talvel, lakud haavu suvel !"

Seoses viimasega saigi suuremad remonttööd ette võetud -

• rts esisild + komplektist puuduolevad rooliotsad
• 4x rattalaager
• erinevad veovõlli otsad, nii eest kui tagant, läks nii sisemisi kui ka välimisi

Hetkel läks kokku 815.- mis mõnel laupäevaõhtul tundub üsna ok summa olevat.
Küll on aga paar asja veel mis teha tuleb - kliima torud vahetada ja roolivõimu miskine voolik, mille hind oli Forsis venekeeles.

Remondi finantseerimisest sai hetkel siiber, kui tuleb vaim peale, siis tegeleb nende torude ja volladega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 27.07.13 20:07 Tsiteeri


Kurask, auto tuleb kõrgeks tõsta. Keegi seda perversset madaldust ei soovi omale ?


http://img41.imageshack.us/img41/4337/jl2p.jpg


http://img841.imageshack.us/img841/5928/dyun.jpg


http://img35.imageshack.us/img35/2386/ego0.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RTamm
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123

postitati 27.07.13 20:47 Tsiteeri


Niisama ära annad, siis ikka võtaks :D. Tean seda viha tunnet väga hästi kui kuskil pärapõrgus suudad oma karteripõhja ribadeks sõita, kunagi juhtus endal Soomes sama jant kui hakkasin peale 2 seal viibitud kuud koju sõitma ja sama jant juhtus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 27.07.13 20:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RTamm
Niisama ära annad, siis ikka võtaks :D. Tean seda viha tunnet väga hästi kui kuskil pärapõrgus suudad oma karteripõhja ribadeks sõita, kunagi juhtus endal Soomes sama jant kui hakkasin peale 2 seal viibitud kuud koju sõitma ja sama jant juhtus.


Madaltatud Q pole ikka õige, nagu seks läbi pükste. Ega ma väga turris polegi, aga teetöö märkide viited ei vastanud ikka tegelikkusele ja see ajas natuke sappi pritsima seal võsavahel. Avaldused vastavatesse ametitesse esitatud, ega loota pole midagi, aga saan lihtsalt natuke aega jalgu trampida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 17.01.14 08:31 Tsiteeri


Ilmad masina olemusele vastavaks muutunud, küll aga masina sisekliima istme ja rooli vahelisele tihendile küllaltki vastu karva.

Nagu ikka siin igalpool kirjutatakse, töötemp. kenalt 90 ja salongis kohati leige, kohati soe ja kohati aurav hingeõhk. Olen õhutanud, kuigi ikkagi on kuulda kuidas gaasi vajutades mullid kuskil ringi sibavad. Olen ajanud ninapidi üles ja alla, igas asendis lõdvikuid pumbanud ja lötsutanud, salongi radikast väljuval lõdvikul õhutusniplit lahti kruvinud. Lõdvikud kõik kuumad, samuti ka salongi radikasse sisenev ja väljuv.

Eile jooksis mul juhe täielikult kokku - üle 2a. hakkas järsku temp. seier üle 90 minema, läks sinna 110 kanti ja puhus endiselt külma õhku, siis järsku hakkas puhuma korralikku sooja ja seier langes taas 90 peale. Jäin seisma, ninapidi kapoti alla ja näen paisupaak tosoolist tühi. Valasin liitri peale, tase tõusis poole peale. Valades teise liitri peale sain asja üle max. täis. Muutus ainult see, et hetkeline soojapuhang asendus taaskord jäise õhuga ja temp 90. Käisin veel spetsiaalselt paarutamas, ehk situatsioon kordub, aga enam see koll mind ei kummitanud.

Asja teeb kummaliseks see, et tosooli kuskilt ei leki, kuskile ei jookse, õli on puhas - aga kus ta sunnik kadus ja miks ta korraks sooja puhus ? Kas asi võib olla kinni jäänud termostaadist mis 110 kraadi juures korraks lahti kees ? (mis muidugi on kummaline, sest suur- ja väike ringlus on ju lahti)

Kindlasti nüüd tulevad vastused - äh mis sa plärad, võta kasuta otsingut ja hakka salongi radikat vahetama. Just selle viimase ma jätaks viimaseks ülesandeks, sest keegi andekas on mul klaasi äärest armatuuri kruvidega kinni lasknud, või see peabki nii olema ?


https://imagizer.imageshack.us/v2/541x406q90/849/w6jp.jpg


Eelmisel aastal oli kah korraks õhutus probleem, aga see lahenes lihtsamalt kui sel aastal.

*Korras!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 14.02.14 15:57 Tsiteeri


Sai mõtlema hakatud millal viimati masinast tolmu pühkisin? Siit piltidelt vaadates oli selleks saatuslikuks kuupäevaks 23.06.2012. Kuna selg kippus juba istme külge kinni jääma ja näpud kleepusid maki nuppude külge, samuti ka innustust saades tänasest kommertspühast viisin kõnealuse keemilisse. Sai tiba parem.


https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/842/yhax.jpg

Teine mõte tekitas natuke rahulolematust gaasiga sõites säästetud ulmeliste summade üle. Kiire guugeldamine manas kuvarile mingi .uk lehe. Sealt tänu kalkulatsiooni tulemusele sain hingerahu. Näitas tulemiks ~ 750 euri aastas. Olles selle aparaadiga törts üle 2 a. sõitnud, võib öelda et, arvestades tehtud hooldusi polegi eriti miinuses.


https://imagizer.imageshack.us/v2/649x487q90/819/lhrf.jpg


Üldiselt võib öelda, et see küna on end heast küljest näidanud.



https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/541/tcyn.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 16.02.14 12:10 Tsiteeri


B5 üks tüüpviga, et armatuuri nahk hakkab irivitama. Eks sellepärast ole ka pandud kruvidega kinni. Arvatavasti klaasivahetuseajal tehtud nii.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 16.02.14 16:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
B5 üks tüüpviga, et armatuuri nahk hakkab irivitama. Eks sellepärast ole ka pandud kruvidega kinni. Arvatavasti klaasivahetuseajal tehtud nii.


Kui kunagi peaks armatuuri lahti kiskuma, näiteks salongi radikat vahetama, siis tuleb esiklaas kah eest võtta. Meeldiv :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 26.05.14 19:36 Tsiteeri


Probleemid gaasimaailmas, nimelt kes või mis võiks seda kõrvalheli tekitada ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 27.05.14 06:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AIX!
Probleemid gaasimaailmas, nimelt kes või mis võiks seda kõrvalheli tekitada ?


Woopsy daisy .. nüüd on video aktiivne. Häbi on, aga tunnistan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 17.01.15 11:07 Tsiteeri


Sügise hakul sai nina vastu tagumisi rehve pandud ning avastatud, et kunde poolsel suisa nailon väljas. Sellest lähtudes, sai naela hooaeg ära oodatud, ning siis oli aeg masinat remontima hakata.

Esimese hooga Rehviproffi. Sõber monteeris kärmelt uued naelad alla. Kui tõstuki juba hõivanud olin, läks ka ühe hooga BP Visco 5000c sisse.
No nii, rool tundus kohe käes natuke kindlam, aga mitte päris sirge. Mõni päev hiljem olin juba Tõstur´i tõstukil. Alustuseks peremees kukkus kohe sildu väänama, kas üldse on mõtet stendi teha? Meenutades 2013 a. suvel külge poogitud RTS sillakomplekti, oli üllatus suur, kui suunati tähelepanu vaid ühele puksile. Paremalt üks suurem kummiplönn olla natuke pehmoks muutunud. Mitte visuaalselt, küll aga olemuselt. Seega, kannatab see RTS kriitikat igast otsast küll ja veel. Kui mängu lajatada veel see, et olen viimased 10 kuud üsna kehvalt hooldatud kruusateel sõita tallanud. Selliste heade uudiste taktis suunati masin stendipinki. Sai rooli otseks ja tagumise silla kah paika. Parempoolne tagumine ratas oli 3,5 kraadi (50 minutit) sisse poole kaldus. Mulle, kui lihtinimesele tänavalt, tundub see terve ööpäeva jagu.
Rool otse, masin püsib teel, meel hea, aga sidur libiseb. Kohe ikka nii korralikult libiseb, et isegi enam ei haise. Kiire kodutöö guugli näol manas ekraanile Autospetsialist´i. Kõnealused pakkusid kõikse soodsamalt Sachs komplekti. Samuti ka kodutöö tulemusena leitud uus remondikoht - KPS Auto (Korras Auto OÜ Tartu mnt 80K) Tegelased installeerisid siduri õige kärmelt ja soodsalt alla, mille tulemusena ei osanud ma enam kohalt võtta. 3 a. on sidur täiesti ülevalt võtnud, nüüd siis järsku võtab kuskilt keskelt - olen rahul.
Jällegi nägu naerul. Masin kiirendab üle pika aja üsna reipalt, aga puterdab. Lendasin mürinal Fixus´se. Järgmisel päeval sain kätte oma tellitud süütepooli, mille koheselt suure õhina saatel Mustika Prisma peremarketi ´´iseteeninduslikus töökojas`` külge pookisin. Mõneks ajaks sai hea. Nädalapäevad hiljem otsustasin ka ülejäänud 3 tk välja vahetada, tulemus sai veel parem, aga mitte parim. Ilmnes endiselt puudusi mootori töös. Koju sõites sähvatas mõttetera - a kui sõidaks vahelduseks hirmkalli bensiiniga? Mõeldud-tehtud. Turtsus ja plärtsus endiselt paar päeva. Aga järsku hakkas tööle, kohe ikka nii sujuvalt, et fooritaga alati vaatasin tahhomeetrit pilguga, kas mootor ikka käib? Järelikult gaasiseade tegi vahelduseks nahka.
Tuju oli hea, suisa nii hea, et tahtsin veel autot remontida. Lähtudes foorumi sidesõnast - ´´kasuta otsingut`` leidsin tootekoodid kardaani vahepukile, käigukasti patjadele, kiiruseandurile ja kindlasti ka veel igasugu muudele pisi viguritele. Sujuvalt visandasin tootekoodid kollasele post-it märkmepaberile, mille vilunud liigutusega Fixuse letis paremal pool baseeruvale noorhärrale ulatasin. Kodaniku silmist oli lihtne välja lugeda rahulolu - ohh, lõpuks keegi söendas koodidega tulla.
Kõiksugu vigurid sai lastud külge kruvida, kaasa arvatud diffri padi, mille siit foorumist otsingu abil sain.
Auto hakkab juba tihedana tunduma, aga mitte päris. Kardaani otsad samuti läbi. Ehk asi laheneb järgmise nädala jooksul.

Sõitsin pea kuuaega bensiiniga - küll on hea odav! Aga mul ka ju odavam alternatiiv olemas, mis polnud küll kõige koostöö aldim. Sõber guugel lõi mul ekraanile gaasi hinna (0,544.-) mida vaatasin punnis silmadega, nagu sookurg konna. Hetkegi mõtlemata tõmbasin kõne Gaznet´i. Juba järgmisel päeval oli masin diagnoosi avastamiseks rüperaaliga ühendatud. Vahetati välja pihustid ja filtrid. Oi kurja, ja puterdamine kadus koos gaasi põlemisest tekkiva auruga atmosfääri. Voilaa, süda rahul - masin nurrub!
Suunates tähelepanu tõigale, et gaasiseadme hooldusele on 3 a. jooksul kulunud koos eelpool nimetatud hooldusega 225.- Mis minu silmis on igati aus investeering.

http://s15.postimg.org/ipkdrm82z/10917339_1534293320178249_4299238531518047701_n.jpg

Lõpetuseks kõik see igav jutt numbritesse panna, on vara-talvise hoolduse hinnaks kujunenud 998.- + rehvid 246.-
Ahh jaa, uued kojamehed ostsin kah.

Aga eks nokkimist veel vana masinaga jagub - kojameeste intervall ei toimi, püsikiiruse hoidja jukerdab, roolivõimu õli lekib pumba ja lati vahelisest šhlangist ja loomulikult ka kliima toru tahab paari punkti alumiinium keevituse näol. Seal miski imepeene mikropragu.

Paneks ka ühe suvise pildi, sest uhkeid talve pilte on siin kõigil kuhjaga. Kel edevamalt külg ees kui teisel, kes pooset võtmas sügavamall lumes, kui teine.

Tänan tähelepanu eest. ;)


http://s18.postimg.org/4943qmu89/10406593_1420633048210944_5705113100155754978_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 21.11.15 11:20 Tsiteeri


Iga kord kodust lahkudes, põrnitsesin aeda sulgedes majaees laiuvat õliloiku, aga selleni veel jõuame.
Gaasi jagati vahepeal ikka õige odavalt. Oli viimane suisa 45 sentiini - oi kus kiidan Gazprom´i.
Taaskord säästetud raha arvelt hakkas remondifond üle ajama. Koos kevadise rehvivahetusega sai alustuseks vahetatud õli, klapikambrikaane tihend ning mingi rattalaager, aga eks kindlasti mingeid pudinaid veel. Juhiuks ka veiderdas, sai lukk maha kistud, pestud-määritud ning vaakumlutt nahka keeratud. Paar nädalat sai kilplase kombel uksi lukustatud, kuniks üle viskas ning foorumlaselt uus ligi võetud. Nüüd sulgub ikka maru pehmelt.
Sai võetud sõit Saaremaa Rallile, õliloik endiselt majaees haigutamas. Käidud sai paljudel katsetel, kuniks saare kõige kaugemas otsas lõppes bensupump, jättes meid ikka eriliselt asustamata võpsikusse. Ohke saatel avasin õlle, peale esimest lonksu lõi lamp peakohal põlema - Saare Fixus oli õnneks veel avatud ja teisel pool endist Kingiseppa baseeruv kamraad sai kiirkulleriks tembeldatud. Paar tundi hiljem olimegi järgmisel kiiruskatsel. Taaskord korda läinud nädalavahetus.
Esmaspäeval kodust lahkudes ning pidevalt suureneva õliloigu suunal sajatades hakkasin vaikselt pead murdma natuke jaheda võitu sisekliima üle. Sai googeldatud, sai õhutatud, sai salongiradikasse minevaid ja tulevaid vollasi omavahel vahetatud, sai pidevalt tosooli lisatud ning sai ka ussisõnu lausutud, aga aina rohkem hakkas mulle tunduma, et kogu see mitte toimiv süsteem õhutab vaid vaenu ülesse. Olles eelmisel sõiduvahendil seda salongiradikat vahetanud, siis seda tööd enam ette võtta ei taha.
Viking Wiki kombel nina sügades, tekkis hiilgav idee. Tõin majapidamisse ühe edeva süstla, millele tuunisin külge kurjakuulutavalt peenikese vooliku ning mängud võisid alata. Mõlemad voolikud, mis kuuluvad salongiradikale sai taaskord lahti ühendatud ning imeriistaga radika pesuaine sisse uhatud, mispeale jäi kogu see kemüüse terveks ööks ligunema. Hommikul suure õhinaga uhasin samad teed aiavoolikuga läbi kuniks enam ei vahutanud. Õhutamisega läks veel 2 liitrit tosooli peale, hirmuga mõeldes - Toobal mind võtku kui nüüd asi ei toimi. Aga toimis! Tuba oli kuum nagu 95´ndal tehasest tulles. Isegi atf´ist koosnev õliloik rõõmustas koos minuga. Mõtlesin, et kas tegu pelgalt juhusega või tõesti lollikesel õnnestus ajalugu tehes auto soojaks saada. Sellest ajendatult läksin koheselt külmkambrist naabrimehe bemmi kallale. Sama situatsioon, sama tehnika - huugab seegi masin nüüd kuuma nagu mölakas.
Auto soe, meel hea, taaskord pööritan silmi õliloigu kõrval.
Mitu aastat pole mul töötanud käsipidur! Tavapidur toimib kenasti, aga pelgalt kässari pärast ei hakka ju ometi 300 eur välja käima, et uued suprdid osta. Keegi pudrulõug kunagi mainis - ohh, quattrol ja esivedusel on identsed tagumised pidurisupordid. Ma tola koheselt ka uskusin, lõin foorumi otsingusse ja paari päeva pärast olidki supordid kohal. Õhinaga viisin remondi kohta, vanad ka koheselt asja kallale. Aga suur oli mu pettumus kui pidin pettuma asjade mitte sobivusel. Ennast siunates sai vastu võetud telefonikõne remondist kus teatati, et panid mu vanad supordid tööle. Asja humoorikam külg on loomulikult see, et aasta tagasi öeldi vanade supordite kohta, et neid räbalaid ei saa mitte iial tööle. Viid korra valed asjad ja voilaa, asjad lahenevad iseenesest. Nüüd piisab kässari sikutamisest 4-5 nõksu võrra ning tagumised rattad lohas. Nii mööda minnes vahetati ära ka üks rattalaager.
Nüüd siis uuesti talverehvid all ja paari tuhande pärast õlivahetus ukse ees.
Ahjaa, see elevust tekitanud õliloik, mis sellest sai?
Roolivõimu survetoru on samuti mitu aastat lekkinud, nüüd siis sai asi käsile võetud. Foorumi otsinguga oli uus survetoru paari päeva möödudes ninaees laual. Profülaktika mõttes lasin Hydroscandi libenäpud sellele kallale ning tuunisid asja praktiliselt uueks, sest selle pädevust ei osanud müüja kinnitada. Sujuvalt installeeriti toru autole külge. Tõsi, külmana küll natuke undab, aga soojaks sõtes see heli taandub. Vähemalt enam ei leki ning päästsin selle lihtsa toiminguga vähemalt 3 delfiini. Eelmine laupäev keerasin kivid ka majaees tagurpidi, et asi ikka päris kindel oleks. Nüüd tööle sõites on kuidagi tühi ja võõras tunne - pole enam kellegi pihta sajatada. Õliloigust vabanemise märgiks läksin ostsin uued kojamehed.

Pilti te küsite? Aga vat pilt on eelmises postituses mis on ka identne aasta möödudes - masin seisab samas poosis sama puhtana. Küll aga maja olen natukene timminud. Sai katusele poogitud tugev kahe toruga lumetõke ning vihmaveerenn. Murugi on kenasti äärekiviga tasandatud ühe koorma mulla näol. Ja loomulikult tublid naabrid tegid lõpuks omal fassaadi korda.

Seniks, aga soovin kõigile quattro meestele rohket lund ja tihedat libisemist.
Tänan tähelepanu eest. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.5% - SQL: 50.5%]