Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 ABS-i aju remont. (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 6769)
SimoM
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 18.10.11 16:54 Tsiteeri
A6 ABS-i aju remont.



Korra küll teemaks olnud, aga nüüd on siis aeg asi reaalselt käsile võtta!

Autoks Audi A6 121 kw, 2.4. Bensiin, manuaal 1997 a.

Probleem: Aegajalt lööb armatuuris põlema ABS-i tule+ (!) ja õlitule, lisaks läheb tahhomeeter nulli!
Küsinud siit ja sealt ning väga suure tõenäosusega ongi siis ABS-i aju (moodul) omadega õhtal!

Seega ootan soovitusi kus ja kes selle remondi ja vahetusega tegeleb? Vahest leidub mõni asjalik tegija kes kohe rahast tühjaks ei pumpa (ei aja taga mingit võileiva hinna eest tegemist, aga päris röövlid pole ka teretulnud)?

Ise Tallinnast aga sobivuse korral nõus tulema ka mõnda muusse Eesti otsa!

Kui kellelgi on kontakte- soovitusi siis palun:

Tel: +37256672330 või e- mail: simps121@hot.ee või teadetesse!

Oleks tänulik igasuguse info eest!

Parimat!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
woush
huviline



Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: STI

postitati 19.10.11 17:00 Tsiteeri


Tartus lasin ABSi aju remontida umb pool aastat tagasi, maksma läks 130 eur.

Kui huvi, võin täpsemalt rääkida kus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.10.11 17:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: woush
Tartus lasin ABSi aju remontida umb pool aastat tagasi, maksma läks 130 eur.

Kui huvi, võin täpsemalt rääkida kus.

Tartus Dia remondib ka 130 nega minuteada. Pole kahjuks näinud kuidas nad seda teevad. Ise olen tavalise jootekolvi ja tinaga kah korda saanud. Audi ja vw ajudel on 1 kindel koht kus viga tekib(niipalju kui mina olen neid lahti lõiganud ja netist uurinud). Mind huvitaks mis näteks Dia selle 130 euri eest teeb? Kas parandab ka antud vigase ühenduse või teeb teised ka üle. Tehasest on sel alumiinjum sillad ja plaadikülge on nad põhimõtteliselt keevitatud. Kui sellist raha küsida võiks neil vastav seade olemas olla.
Link ka, et aru saaks millest jutt.
http://passat-b5.ru/remont/abs/abs11.gif


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SimoM
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 19.10.11 17:14 Tsiteeri


Tallinnast on tulnud pakkumisi samas suurusjärgus:)
Aga tänud pakkumast!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
SimoM
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 19.10.11 17:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Tartus Dia remondib ka 130 nega minuteada. Pole kahjuks näinud kuidas nad seda teevad. Ise olen tavalise jootekolvi ja tinaga kah korda saanud. Audi ja vw ajudel on 1 kindel koht kus viga tekib(niipalju kui mina olen neid lahti lõiganud ja netist uurinud). Mind huvitaks mis näteks Dia selle 130 euri eest teeb? Kas parandab ka antud vigase ühenduse või teeb teised ka üle. Tehasest on sel alumiinjum sillad ja plaadikülge on nad põhimõtteliselt keevitatud. Kui sellist raha küsida võiks neil vastav seade olemas olla.
Link ka, et aru saaks millest jutt.
http://passat-b5.ru/remont/abs/abs11.gif


Karta on, et töökojad röövivad raha:D
Tegelt olen ka kuulnud kes nö. "põlve otsas" asja ära teevad, nemad küsivad ca. 50 euri selle eest. See siis muidugi kui ei kasuta remonditöökoja teenust.
Ja samas tean, et mingit kosmoseteadust seal tegelikult pole, aga kuna ise nii asjadega kursis pole siis ei hakka väga näppima:)
Kui siin juhtub olema mõni "hobikorras" tegija, siis võib märku anda:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
beasty
huviline



Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.11 19:02 Tsiteeri


Töökojad mitte ei röövi raha vaid selle asja remondi hind on lihtsalt selline. Töömaht ei ole seal tõesti suur aga kogemused ja tööriistad maksavad ka midagi. Ma võiks ka selle 30 euri eest korda teha aga kui turu hind on ca 130 euri siis nii see on ja jääb. Selle raha eest saad garantii ka ,et seda tüüpviga enam ei ilmne. Kui ei meeldi otsi lammarist või telli uus.
Meie kui elektroonikute töö, vaev ja katsetamine ,et asi kestma jääks maksab ka midagi.

Toome näite kui näiteks kui Audi C6 A6 Bose võimendi maksab esinduses ca 1000euri ja lammaritest neid võtta pole eriti. Kui ma teen ta korda ja suudan anda ka garantii oma tööle siis ei ole ju palju 400euri remondi eest küsitud.
Palju mina selleks tööd ja vaeva nägin ei ole ju kliendi mure. Tema saab korras asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SimoM
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 19.10.11 19:51 Tsiteeri


Ilmselt on minust ja minu jutust veits vale mulje jäänud...
Absoluutselt olen sellega nõus, et maksavad tööriistad kogemused jne. ja muidugi firma eesmärk on kasumit teenida ja no eks sealt see turu hind muidugi tuleb ka:)
Kui see asi nii lihtne oleks siis teeks selle ise ära aga vot minu jaoks ei ole... Nii, et jah igaüks jäägu oma liistude juurde:)

Loomulikult inimene ikka vaatab kuidas odavamalt saab ja muidugi sellega võivad ka omad riskid kaasneda, aga noh kui midagi juhtub eks siis omad vitsad peksavad!

Seega kui keegi on nõus asja ära tegema alla turuhinna siis võib ühendust võtta:)

Eks ta tuleb ära teha nii või naa, aga eelnevalt uuriks ikkagi natuke maad ja kui alla ca 120- 130 euri pakkumisi ei saa siis tuleb sellega leppida:)

Loodan, et saite mõttest aru.

Parimat!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
SimoM
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 26.10.11 21:13 Tsiteeri
Abs aju



Nii tundub, et võib teema lukku panna, sain täna siis oma aju kätte ning siiamaani töötab kõik niikui kellavärk:)
Tänud kasutajale samru kes selle siis korda tegi ning oli nõus ka kaabli kindluse mõttes taha toppima mis polnud küll eelnevalt kokku lepitud!

Ja tänud kõigile kes abiks olid, parimat:)

Simo.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 04.06.12 16:37 Tsiteeri


Palju Samru selle rõõmu eest ka raha küsis ?
Ah saadan talle parem U2U...


:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 04.06.12 16:53 Tsiteeri


Haiged hinnad jupi tina sulatamise eest ikka!:mad:
Kui asi nii lihtne, kui pildilt paistab, siis on see küll puhas inimeste röövimine!:D
Mis tööriistad seal sellist raha maksavad tahaks ka suurest huvist teada.
See vaid minu arvamus!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.06.12 17:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: melnits
Haiged hinnad jupi tina sulatamise eest ikka!:mad:
Kui asi nii lihtne, kui pildilt paistab, siis on see küll puhas inimeste röövimine!:D
Mis tööriistad seal sellist raha maksavad tahaks ka suurest huvist teada.
See vaid minu arvamus!:)


Siin tuleb aru saada "pisiasjast", et ei maksa mitte tina ja tööriist, vaid oskused ja teadmised, kuhu see tina valada. Alati võib ju ise teha, keegi ei keela, või siis õnne valada selle tinaga.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 04.06.12 22:02 Tsiteeri


Tuletaks meelde, et need kaks väikest traadikest on üldse alumiiniumist, mis võib olla üks probleemi tekitanud algpõhjustest.
Murdunud võivad nad olla ka selle valge keraamilise plaadi poolt. Kui kulla külge on lihtne joota, siis keraamilist plaati katab teadmata metall.
Tööd takistab plaati kattev tatt. Tavaline jootevedelik ega tina nende materjalide (alum.) külge eriti ei hakka.
Kolvi ots peab olema ülipeenike ja käsi ei tohi väriseda mitte millimeetritki.
Need kõrvalolevad kullast veel peenemad traadikesed on sama hästi kui nähtamatud (paljale silmale), mis purunevad kõige väiksemast riivamisest.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 17.10.15 05:22 Tsiteeri


Kasutan seda vana teemat, ei hakka uut tegema:
1998 aasta autol on tõenäoliselt ABS aju vigane, hüüumärk vilgub ja ABS põleb. Alguses tegi seda aeg-ajalt, nüüd põleb pidevalt ja enam arvutiga ei suhtle. Varem ütles veakoodiks, et puudub ühendus ABS ja kellaploki vahel, see peaks ABS aju enda viga olema.

Proovisin eile teist ABS aju lihtsalt pistikusse, varuosakoodi numbrid samad, ainult tähed lõpus erinevad, ühel A ja teisel AB. Hüüumärk kaob ära aga ABS tuli jääb põlema ja ütleb, et parem tagumine andur läbi. Ei tahaks uskuda, et see andur nüüd läbi on, kas võivad näiteks mõned juhtmed pistikus teise koha peal olla või mingi kodeerimise teema? Või on see uus aju lihtsalt vigane?

Kui keegi tahab remontida seda vana aju, siis võib teada anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.1% - SQL: 61.9%]