Selle autoga pole siis vist alates 2010 aastast ametlikult ülevaatust läbitud? 2.3 niigi probleemne mootor oma heitgaaside kohapealt ning kui selline
järelpõlemine ka veel toimub, siis ma olen enam kui veendunud, et sellel autol HC väga palju normidest suurem.
Kui palju ta sul kütet rüüpab? Enda c4 2,3 võttis 14l sajale linnas, kuid heitgaasid olid natuke lubatust suuremad.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Eks need gaasid olenevad seisukorrast ka, enda 2.3 on 5 aastat eeskujulike näitudega ülevaatuselt läbi läinud. Õiged Audid pidid käiguvahetusel leegi
sumpsist välja lööma
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Mõned turbokad ehk jah, aga vabalthingavaid pole veel kohanud, mis ka tänava legaalsed.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
postitati 08.11.11 17:56
Lihtsalt on süüdet keeratud. Ega väga kaua niimoodi ringi töristada ka ei saa.
Muidu väga lahe asi aga igapäeva sõidukil - ma ei kujuta ette.
Enamjaolt on see mootori lõhkumine.
ain25
klubiliige
Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Viljandimaa.
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi coupe. Skoda
postitati 09.11.11 20:47
Just nii,et ei sobi ikka igapäevaselt,et leek tuleb.
küttesegu on vale,ei põleta kõiki põlemiskambris ära ja segu valgub väljalaske süsteemi ja tekib järelpõlemine.
Kui keegi arvab teisiti võib julgelt parandada
Aga edu auto puhul ja loodame et saad selle vealikvideeritud
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]