ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 11.09.11 14:36
|
|
|
Bensiinipaagi parandamine
Tere klubilised!
Tekkis mure. Nimelt ajab bensiinipaak bensiini alt välja. Paak on metallist. Nüüd olekski teie abi vaja. On keegi tegelenud bensiinipaagi
parandamisega? Tänasel päeval peaks olema ka juba mingid pastad vms.? Kuidagi saab ka keevitada, paak co2 täita, või kuidas täpselt?
Ette tänades!
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 11.09.11 14:47
|
|
|
Kõige lihtsam ja vanem meetod.
Teed paagi korralikult puhtaks roostest ja parandad selle koha tavalise autopahtliga ära.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 11.09.11 14:51
|
|
|
Keemiline metall on hea, kahekomponentiline. Asjalikumad autopoed müüvad. Peaks olema fixsuses ja olen näinud jaama tänava falleroonis ka. See Tartus
siis. Kiiresti kuivav ja ääretult tugev.
|
|
|
|
redGT
huviline
Registreerunud 10.12.06
Asukoht: Soome, Vantaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo V70 TDi AWD
|
postitati 11.09.11 14:57
|
|
|
Pahtliga ma ei riskiks. Ise parandasin ka selle keemilise metalliga ja pidas vastu kuni auto müügini, ehk siis umbes 5 aastat
|
|
|
zack
|
postitati 11.09.11 15:39
|
|
|
Ma oleks ise ka Keveni pakutud varianti mõelnud, sõber sõitis ka oma autol paagi katki ning soovitati talle seda keemilist metalli vms.
Parandaski augu tollega ära ja siiamaani peab.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 11.09.11 15:58
|
|
|
Nii, okei. Keemiline metall oleks hea valik, aga kuidas teie kogemused on, kas bensiin tuleb välja ka lasta, või kuivab see metall nii kiiresti ära,
et ei ole väga oluline?
|
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 11.09.11 16:41
|
|
|
No sõida ikka vähemaks v tühjaks siis asi kuiv ja saad ilusti roostest puhtaks ja kindlalt pidama.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 11.09.11 19:16
|
|
|
Tina kindlasti hea valik. Hetkel restaureerin 1967 aasta ford thunderbirdi ja sellel oli ka paagis väiksed augud. Parandasin need ära keemilise
metalliga. Aga enniselt on ka seal suur auk olnud, ning see paigatud tinaga ja see seal väemalt 10 aastat olnud ning väga korralik.
Kindlasti paak kuivaks. Bensiin kõik välja ning lasta kuivada. Hea võimalus paagisisesed filtrid ära puhastada. Siis liivapaberiga pinnad puhtaks. Ära
puhastada lahustiga ja paigata. Karestada kindlasti pind mida parandama hakkad, siis nakkub hästi.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 12.09.11 11:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Vanades autoõpikutes õpetatakse ntx paaki parandama seebiga.
|
Hakkas täitsa huvitama. Mismoodi see välja peaks nägema?
|
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 12.09.11 12:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Vanades autoõpikutes õpetatakse ntx paaki parandama seebiga.
|
Hakkas täitsa huvitama. Mismoodi see välja peaks nägema?
|
See seebivariant on rohkem SOS abi kuniks saab tinutatud. Point selles, et bensiin seepi ei lahusta. Seega pista seebist kork augu ette. Sõelaks
roostetanud paagi korral seebiga midagi teha ei ole, pisemad augus nn riivid seepi täis. Aga eks seebil ja seebil ka vahe, tänapäevased Carefreed
ilmselt pole võrreldavad mainitud õpikute ilmumise aegsete seepidega.
A eks see sarnane nõks, nagu vanaisa mulle õpetas sigulli näitel - kui benapump saba annab, siis keera varurattal ventiil ära, pumpa nii täis kui
jaksad ja ühenda paagi tuulutusvooliku otsa. Kui ülejäänud süsteem tihe, siis olevat ca 10km sõita saanud...
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 13.09.11 02:01
|
|
|
Eks se seebi ja sulametalli variant on selline sos variant jahh ja kui
kaua sõita tahad siis on ainult uuega lahendus leitud. Omal ajal kui kärriga sai kimatud siis mina selle seebiga küll paaki pidama ei saanud. Ometi
vene seebid! Mingi pool tunnikest pidas ja kui sovhoosi sepp selle kinni jootis siis kestis minu aja lõpuni ja usun et praegugu kuskil metsa all maa
sees se tina tükike alles
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.11 12:13
|
|
|
Kui paak maas ja jootma kavatsed hakata, oleks kasulikum paak auto sumpsi otsas ära tuulutada. Parem kui tuulutajaks on diisel mootoriga auto, sellel
tühikäigul suurem kogus heitgaase, piisab kui paak on ühtlaselt soojaks muutunud.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 18.09.11 17:46
|
|
|
Praegu sai keemilise metalliga asi kokku tehtud, hetkel isegi nagu jäi pidama.
|
|
|
|