Foorumi logo

esiveoline nelikveoliseks
taats - 23.10.09 16:55

Tsitaat:
tervist, tekkis möte et teha selline projekt et esi veoline audi coupe neliveoliseks teha. kas keegi oskab öelda, et kuidas tagasildadega on, kui palju tuleb seal ära vahetada ja kas kinnitused istuvad?

Tervist, tekkis mõte, et teha selline projekt, et esiveoline Audi Coupe neliveoliseks teha. Kas keegi oskab öelda, et kuidas tagasildadega on, kui palju tuleb seal ära vahetada ja kas kinnitused istuvad?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Kiil - 23.10.09 16:58

Loe seda teemat hoolikalt http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=47455


tarmo - 23.10.09 17:00

Ma alles mõni päev tagasi mõtlesin, et esimesed lörtsisajud juba olnud, aga foorumis polegi veel ühtegi uut fwd->q teemat. :)


raivo98 - 23.10.09 17:00

Lõikad auto keskelt pooleks ja liidad quatro taga osa külge ja asi korras. Asi toimib, järele katsetatud aga suht mõttetu töö kuna asi läheb rahaliselt kallimaks kui see väärt on. Ja plus siis veel jama arkis.


Samzik - 23.10.09 17:23

Odavam on tagavedu käigukangi tagant juurde mõelda, sellest hoovast mida saab enamasti üles tõmmata autos. Või osta mõni cupe quatro, sest eestis võibolla 10 -20 inimest, kes on kokku suutnud 4 veolised autod ehitada. Alati on otstarbekam ja lihtsam võtta juba 4 veoline auto ja seda arendada.


Black - 23.10.09 18:06

Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Odavam on tagavedu käigukangi tagant juurde mõelda, sellest hoovast mida saab enamasti üles tõmmata autos.

Pole mina veel näinud, et see kang midagi vedama paneks. :o Peab vist ka proovima.


veekaheksa - 23.10.09 18:08

See on vist hooajaline nähtus. Nagu ka kevadine turbotamine.


kps - 23.10.09 18:09

Talv pole enam kaugel - õiged teemad hakkavad foorumisse jälle tulema.


Teemo - 23.10.09 20:00

Mul tekkis üks idee, mis on ajendatud järgnevast:
Audi on üks vähestest automarkidest, millel väga laialt levinud nii esi-, kui nelivedused mudelid. Sellest johtuvalt tekib paljudel idee muuta oma olemasolev või ihaldatav esivedune liikur neliveduseks. Seda eelkõige seetõttu, et ka väikseimale autohuvilisele on teada quattro olemasolu Audi mudeliseerias.
Audiklubi foorum on üks põhilisi internetipõhiseid infoallikaid Audide kohta ning siit tuleb otsima infot pea igaüks, keda vaevab peas mõte 2wd->4wd. Seega võiks olla foorumi alajaotuste hulgas selline eraldi teema, kus käsitletakse esivedusest quattroks muutmise protsessi. Sinna sisenedes oleks ilmselt 99.9% inimestele selge, et pole mõtet sellekohast küsimust ehitama hakata(v.a b4 sedaan/avant). Need tõsised aretajad, kes reaalselt sellist asja ette võtavad ei hakka ju siit foorumist infot küsimagi, sest ideeliselt saab ka ZAZ 968 ehitada neliveoliseks.


kps - 23.10.09 20:57

Lisan Teemo jutule mõne kommentaari lisaks.

Mitte ükski normaalne inimene, kes on selle vabandage väga k*pi läbi teinud, ei viitsi hakata mingile wannabe'le seletama kogu "projekti" vältel, mille kõigega arvestama peab jnejne. Nii, et kui ka mina oleksin selle tee läbinud, oleksin ma lihtsalt VAIT, et mitte tõmmata endale mõttetut tähelepanu!


Vihane-Tihane - 23.10.09 21:31

Ainukene mudel, mis seda tööd vääriks on vast B4 cabrio. Ja seda ka vaid koos 20V ülelaetava motoga.
300 000-400 000.- saaks hakkama:cool:


madu - 23.10.09 21:38

Kps-i jutule kommentaariks veel - et keegi kes selle jama läbi teinud võiks ju siiski miski umbkaudse ajamäära ja rahakulu kirjutada eraldi tehtavale quattrotamise teemale, siis oleks kohe asi selge. Selge ju on, et erinevate autode neliveduseks ehitamine erineb rahaliselt palju, aga kui miski näide olemas, siis ei teki ehk kiusatust ka...Usun et see jääks ka üheks väheseks postituseks selles teemas :D


Zoig - 23.10.09 21:56

Tsitaat:
Algselt postitas: Vihane-Tihane
Ainukene mudel, mis seda tööd vääriks on vast B4 cabrio. Ja seda ka vaid koos 20V ülelaetava motoga.
300 000-400 000.- saaks hakkama:cool:
Niipalju kui kuulnud olen, siis need kes Cabriole on nelikveo külge aretanud (ja 20vt) ütlevad, et enam kunagi nad seda uuesti ei tee, liigapalju jebi ja jamamist on sellega.


Samzik - 23.10.09 21:57

Vabanda, aga see on täpselt sama umbmäärane kui naise ilu!

Lihtsalt inimestel on oskused ja võimalused erinevad, tean poisi kes ehitas endale 4 veolise g2 (esiveolisest) ja sõidab sellega praegu. Ja ma usun, et üle 50 000 tal ei läinud. Seda koos auto värvimise ja velgede ostuga. Aga iga mees ei tõmba jänest kübarast välja kah :)! Ja nõustun kõigiga kes ütlevad, et see on kallis ja keeruline. Need kes ehitada tahavad, need tõesti ei tule foorumi uurima kas saab teha! Selleasemel ostavad omale 4 veolise doonori ja võtavad oma garaazis relaka ja tiigelsae pihku ning nüsivad. Kui doonori jaoks raha pole pole ka mõtet midagi ehitama hakta! Sest valdavalt doonori ost on üks odavamaid asju kogu selle projekti juures. Mingi sellise teema peaks stickyks panema ja siis kõik kes küsivad ja väärivad vastamist lisama sinna teemasse kokku.

Jõudu ja jaksu neiele kes midagi oma kätega valmistavad, ja ka oma kogemusi jagavad meile!

Rain.

Tsitaat:
Algselt postitas: madu
Kps-i jutule kommentaariks veel - et keegi kes selle jama läbi teinud võiks ju siiski miski umbkaudse ajamäära ja rahakulu kirjutada eraldi tehtavale quattrotamise teemale, siis oleks kohe asi selge. Selge ju on, et erinevate autode neliveduseks ehitamine erineb rahaliselt palju, aga kui miski näide olemas, siis ei teki ehk kiusatust ka...Usun et see jääks ka üheks väheseks postituseks selles teemas :D


madu - 23.10.09 22:06

Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Vabanda, aga see on täpselt sama umbmäärane kui naise ilu!

Lihtsalt inimestel on oskused ja võimalused erinevad, tean poisi kes ehitas endale 4 veolise g2 (esiveolisest) ja sõidab sellega praegu. Ja ma usun, et üle 50 000 tal ei läinud. Seda koos auto värvimise ja velgede ostuga. Aga iga mees ei tõmba jänest kübarast välja kah :)! Ja nõustun kõigiga kes ütlevad, et see on kallis ja keeruline. Need kes ehitada tahavad, need tõesti ei tule foorumi uurima kas saab teha! Selleasemel ostavad omale 4 veolise doonori ja võtavad oma garaazis relaka ja tiigelsae pihku ning nüsivad. Kui doonori jaoks raha pole pole ka mõtet midagi ehitama hakta! Sest valdavalt doonori ost on üks odavamaid asju kogu selle projekti juures. Mingi sellise teema peaks stickyks panema ja siis kõik kes küsivad ja väärivad vastamist lisama sinna teemasse kokku.

Jõudu ja jaksu neiele kes midagi oma kätega valmistavad, ja ka oma kogemusi jagavad meile!

Rain.


Ma ei väidagi, et mehed sellisi teevad, aga foorumis on pahatihti sellisi postitusi, kus inimene ei tea asjast üldse midagi aga tahe on suur. Asja eesmärk ongi eraldada terad sõkaldest. Kes näeb mis see asi maksma võib minna ja mis see ajakulu on, see saab ka kohe aru, kas asi on ettevõtmist väärt või ei. Nagu näed oli just postitus kus pakuti hinnaks 300-400k. See on ilmselt suht äärmus. Kuid kui inimene asja teadmata arvab et kogu asja tegemine võiks minna a la 5 tuhat, siis mõne asja läbi teinud mehe postitus annab ka talle selgust.

"Isetegelasi" :) toetan ka ise, kuid mingisugune knowhow võiks siin kuskil siiski kajastuda ju...

M.


Mario81 - 23.10.09 22:39

Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: Vihane-Tihane
Ainukene mudel, mis seda tööd vääriks on vast B4 cabrio. Ja seda ka vaid koos 20V ülelaetava motoga.
300 000-400 000.- saaks hakkama:cool:
Niipalju kui kuulnud olen, siis need kes Cabriole on nelikveo külge aretanud (ja 20vt) ütlevad, et enam kunagi nad seda uuesti ei tee, liigapalju jebi ja jamamist on sellega.

Töö kindlasti on kallis aga 300-400 tuhat on üle pakutud (B4). (kui ei ole täpsustatud mis seisus 20v)


kps - 24.10.09 00:01

Nagu Samzik vihjas, otsene rahaline kulu sõltub ikka sellest, kui palju sul käsi endal otsas on.
Mina ei karda ühtegi füüsilist liigutust, pigem kardan seda, mis sellest projektist peale valmimist paari kolme aasta pärast järgi jääb, sest keretööd saada rebase eest pidama on väga raske, vahet pole kui kallite materjalidega seda teha üritada :( (ei tugine paraku oma isiklikule arvamusele vaid tuttavate värvimisega tegelevate isikute kogemusele). Jooks õigesti paika saada on samuti suhteliselt tricky sh*t ja eeldab veidike inseneriaju endalt, mitte lootes teistele.
Mina hullu peaga kunagi kalkuleerisin b2 coupe fwd->b2 coupe Q ja ostsin isegi algse plaani järgi Q doonori fwd coupele lisaks. Peale seda kui sai põhja alla mõlemale isendile kõrvuti vaadatud sai tõsiasi selgeks, et doonori eraldi taastamisel ja coupe esiveoliseks jätmisel ja taastamisel on rohkem potensiaali ja pikaajalisemat eluiga kui mõlemad isendid põhimõtteliselt p*rse keerata :(. Selline ümar kalkulatsioon meeletu mahuga oma tööga oli kuhugi ~80t eegu kanti, sinna sisse oli loomulikult arvestatud ka enamus veermiku ja pidurisüsteemi uute vastu välja vahetamist ja jõuallika vahetust koos remoga. Mida polnud sisse arvestatud oli iluasjad ja salongi taastamine.
Ümaralt jaotus kogu kalkulatsioon selliseks:
* Keretööd koos värvimisega 40t, millest 20t oli puhtalt ümberehitus, ülejäänu olemasoleva taastamine või uute vastu vahetamine, füüsiline pool osaliselt oma töö, värvi eeltööd ja värvimine juba teenus. Füüsiliste toimingute teenuse hind mitte alla 15k lisaks.
* Moto, käimar, tagasild 25t - plaanis midagi rohkemat kui r5 vabalthingav polnud ja enamjaolt oma töö. Teenustööna alla 10k poleks kindlasti välja mänginud lisaks.
* Kõikvõimalikud juriidilised toimingud, et selle asjaga üldse sõita saaks ~15t, kuna ka ARKis ei omanud keegi mingit selgemat ülevaadet, palju see maksma oleks võinud minna koos kaudsete kuludega.
* Nüüd kui arvestada, et ka salong oleks niikuinii tegemisse läinud, siis sellele veel juurde 10-20k sõltuvalt siis töö kvaliteedist materjalidest ja kindlasti poleks seda ise teinud.
* Lisaks mingi 10k julma "üllatusteks"

Kokku võite ise uuesti lüüa, mis see oleks siidinäpule maksma läinud.

Kui tegemist oleks mingi "põlluralli" projektiga, siis ostaks ma lihtsalt b3 Q, keeraks sinna mingi asisema asja aiste vahele või ajaks vana maksimaalselt käima ja teeks "hingamise" korda, peksaks masina seest puhtaks, teeks jooksu korda ja annaks minna kuni üle katuse keeraks. 50k raha eest saaks nalja kui palju.

Seda arvamust ma olen korduvalt siin foorumis välja öelnud, mida ma arvan kodanikest, kes oma ainsat igapäevasõidukit "projektiks" nimetavad, mis ka iga päev "projekti ehitamise käigus" tööle ja koju sõidavad http://ufo.planet.ee/foorum/hail.gif.

Peace ehitajad ja "ehitajad".
Kps rohkem peale ei võta :P.


toomas777 - 24.10.09 00:28

Tundub lihtne, edu!
http://www.upload.ee/image/236849/IMG_2345.JPG
http://www.upload.ee/image/236848/IMG_2344.JPG


Zoig - 24.10.09 06:28

Tsitaat:
Algselt postitas: Mario81
Töö kindlasti on kallis aga 300-400 tuhat on üle pakutud (B4). (kui ei ole täpsustatud mis seisus 20v)
Cabrio puhul ongi selles konks, et tegu pole B4 kerega. Põhi polevat ka sama kui Coupel (B3), sest lisaks on igatsorti tugevdused(sh topeltpõhi) mis selle töö väga keeruliseks muudavad. Ega ilmaasjata Audi Cabriot ainult esiveduliseks ei jätnud.
Hinnaosas ma ei tea, kas 300-400k on reaalne või utoopia, pole nelikveoliseks tegemise osas B4 keredest kaugemale vaadanud.


Vihane-Tihane - 24.10.09 08:05

300-400 tuhhi ei ole tegelikult utoopia vaid niipalju ilmselt ka läheb, kui eesmärk ei ole ainult miskit "jääraja" liikurit ehitada. Sellisel projektil on ainult siis ju minginegi mõte, kui auto viimistletakse filigraanselt otsast lõpuni ära. Kapotialune, interjöör ning välimus.
1. 500hp jõuallikas koos juhtsüsteemiga+väga hea väljnägemine. 150 000
2. interjöör 30000
3. vedrustus+pidurid 25000
4. doonor auto 10000-20000 (põhi, kardaan, tagasilla jupid....jms)
5. tagatiffer S2 oma +uued puksid 6000.-
5. taastatud S käigukast+sidur 15000
6. kere tööd +värvimine (abimaterjalid, värvid, pahtlid, mastiksid jne.) 25000-35000
7. veljed+rehvid 18/toll 20 000
8. ootamatud väljaminekud 10 000-20 000 (kõikvõimalikud abimaterjalid
9. vähemalt 10 kasti õlu 2500:D

Hetkel 316000.- koos. Kõik see eeldab ise tegemist. Välja arvatud värvimistööd, mida ikka oma garaažis ei tee.
Ei ole siin audio süsteemi sees.

Ei ole spetsialist ning seega hinnaskaala ei pruugi paika pidada.
Ei ole ühtegi sellist teinud ega hakka ka tegema.


Joel - 24.10.09 09:15

Tsitaat:
Algselt postitas: toomas777
Tundub lihtne, edu!
http://www.upload.ee/image/236849/IMG_2345.JPG
http://www.upload.ee/image/236848/IMG_2344.JPG

Mis krdi asi see on? V6 Quattro Coupe'st tehtud turbo-esivedune?:o


toomas777 - 24.10.09 09:49

4.2L V8 Twin Turbo Coupe Quattro


john - 24.10.09 14:48

Tsitaat:
Algselt postitas: toomas777
4.2L V8 Twin Turbo Coupe Quattro


Tegu ei ole ju projektiga, kus esiveolisest tehakse Quattro.


ranz - 24.10.09 18:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik tean poisi kes ehitas endale 4 veolise g2 (esiveolisest) ja sõidab sellega praegu.

Küsi oma tuttava käest kas ta sama tee uuesti ette võtaks? ma pakun 99% kindlusega, et vastus on EITAV, sellepärast ei ole ka olemas ühtki firmat/iskut kes sellist teenust pakuks, tegu ei ole just väga lihtsasti teostatava lahendusega ning kesiganes selle töö kunagi ette on võtnud ning miskil ime kombel selle ka lõpuni teinud... ei tee seda enam elusees uuesti.
Ja ma ei saa aru miks too teema veel lukus ei ole? samal teemal jahutud ju küll ja küll...


toomas777 - 24.10.09 18:48

Tsitaat:
Algselt postitas: john
Tsitaat:
Algselt postitas: toomas777
4.2L V8 Twin Turbo Coupe Quattro


Tegu ei ole ju projektiga, kus esiveolisest tehakse Quattro.


Tegu oli vastusega Joeli küsimusele ja eelnevad kaks pilti lihtsalt näitamaks erinevust esiveolise ja quattro vahel .


Kuits - 24.10.09 18:54

Tsitaat:
Algselt postitas: toomas777
... eelnevad kaks pilti lihtsalt näitamaks erinevust esiveolise ja quattro vahel .


Mismöttes?
Antud pildid quattroga isendist, kus puudub seos esiveolisega.
Saaks aru, kui oleksid körvuti lisanud pildid, kus üks ja sama masin, kuid erineva veoskeemiga, ehk esivedu vs.nelikvedu.

Siin foorumis oli keegi isegi lisanud pildid auto pöhja alt, kus üks masin oli esivedune ja teine siis nelikvedu.


Joel - 24.10.09 18:58

Jah, selle auto teemat olen isegi kunagi ammu lugenud, aga ei tulnud tuttav ette. Vana silm ei märganud kardaani olemasolu kah. Teema algsele küsimusele see tõesti ei vasta, kuid selle ümberehituse mõttetusest on siin foorumis piisavalt palju räägitud. Keegi ei keela inimestel proovida ja katsetada, kuid kui suure aja-, raha- ja närvikulu tulemuseks on kehvem asi kui tehase poolt juba 30 aastat tagasi tootmisse lasti (ja tänapäeval pooltasuta jagatakse), siis näitab see asja mõttekust üsna ilmekalt. Esiveolisest ise quattrot ehitades saavutada midagi paremat kui on tehase-quattro ei ole eriti võimalik.


Black - 24.10.09 18:58

Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Küsi oma tuttava käest kas ta sama tee uuesti ette võtaks? ma pakun 99% kindlusega, et vastus on EITAV, sellepärast ei ole ka olemas ühtki firmat/iskut kes sellist teenust pakuks

Ah, eks kõigel ole oma hind. Nullide arvust sõltuvalt võib eitava vastuse võimalus muutuda näiteks nii:

10000 - 99%
100000 - 50%
1000000 - 0%

Ja vastupidises järjekorras kahaneb võimaliku tellija soov see kinni maksta. :)


Kuits - 24.10.09 19:14

Quattro ehitamine.
Esiveduse Audi Coupe tegemine quattroks
Quattro esiveoks

Samalaaadseid oli veel ja suhtkoht ruttu said teemad ammendatud.


altz1 - 24.10.09 19:27

Tsitaat:
Algselt postitas: Vihane-Tihane
Ainukene mudel, mis seda tööd vääriks on vast B4 cabrio. Ja seda ka vaid koos 20V ülelaetava motoga.
300 000-400 000.- saaks hakkama:cool:

Mul on kogemus olemas , ehitanud .2...(c4 ja b2). Igaljuhul peab olema doonor kõrval, ent k´pp on ikka. Ka varem siin foorumis seda kirjeldanud. Kui on tõsine soov võin kellegi (teie?) cabrio või mõne muu audi ehitada orig. juppidega quattroks. Ja seda oluliselt odavamalt kui 300-400k, kuid odav pole see siiski. Huvi korral võite ühendust võtta, pikemalt ei viitsi kirjeldada.


RD - 24.10.09 20:45

Kuna Audi on mark, millel on pea igale mudelile 4veoline alternatiiv olemas, ei tasu see aretamine kindlasti ära. Kuigi siin on juttu old Cabriost, mis tõesti on ainult esivedune aga mida sa AWDga ikka Cabrio puhul tegema hakkad? Suvel keerutad rannas liiva üles?

Üldiselt kui hakata aretama, siis midagi haruldasemat.

Muide, hetkel just mängimas mul Discovery Channel kus Chop Shop London Garage 2. hooaja osades 7 ja 8 ehitavad nad Impreza mootori ja veoskeemiga Golf 2...


Kivitare - 24.10.09 21:35

Tsitaat:
Algselt postitas: RD
Muide, hetkel just mängimas mul Discovery Channel kus Chop Shop London Garage 2. hooaja osades 7 ja 8 ehitavad nad Impreza mootori ja veoskeemiga Golf 2...


OT, aga hakkas jubedalt huvitama see konversioon, siis piilusin sinutorusse..

Kivitare


Zoig - 24.10.09 22:53

Cabriost rääkides on Inglaste maal müügil S2 Cabrio kere (quattro), hinnaks ainult £1500 (ca 26000.-).
Algselt oli tegu esivedulise V6 Cabrioga, millele istutati S6 mootor ja Coupe tagasild. Tagumine parem nurk on veidi sodi, ning rool tuleks kuidagi õigele poole tagasi panna. Igastähes kellel hirmsuur huvi S2 cabriot saada, siis sellest paremat toorikut naljalt ei leia.

http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=40427


Black - 24.10.09 23:16

Tsitaat:
Algselt postitas: RD
Kuna Audi on mark, millel on pea igale mudelile 4veoline alternatiiv olemas

4-vedu ei ole alternatiiv. 4-vedu on täiuslikkus, tipp. Tõsi, keerukas ja kallis, seega kasutatakse alternatiivina enamasti ühe silla vedamist, kuna nii saab ka üldjuhul hakkama. Ülim on autotööstuses aga variant, kus kõik rattad on aktiivsed. Nii nagu loomariigiski on kõik jäsemed loodud liikuma, mitte järelveetavad olema. Enamik Audidest on projekteeritud 4-veolisteks. Näitustel on alati väljas jõulise mootoriga quattro-mudelid. See, et neid ka lahjema mootori ja pooliku veoga osta saab, on alternatiiv, mida rahaliste võimaluste piiratuse tõttu tihti kasutatakse.


Kristoff - 25.10.09 01:14

Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Tsitaat:
Algselt postitas: RD
Muide, hetkel just mängimas mul Discovery Channel kus Chop Shop London Garage 2. hooaja osades 7 ja 8 ehitavad nad Impreza mootori ja veoskeemiga Golf 2...


OT, aga hakkas jubedalt huvitama see konversioon, siis piilusin sinutorusse..

Kivitare


Veidike rohkem teemasse, kui Subaru mootoriga Golf:
Audi S2 tehnikaga VW Golf

Ümberehitusest veel nii palju, et sõbrapoistega tegime Golf 2 VR6-e, mis oli suhteliselt "bolt-on" projekt ja teist korda sai see loetud päevadega valmis, kuid selle projekti kogumaksumus on midagi sellist, millest auto omanik rääkida ei taha. Teisisõnu kulub uskumatu hulk raha, isegi kui võimalikult palju ise teha ning kasutada odavaid autoosi.


real1 - 25.10.09 06:28

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
4-vedu ei ole alternatiiv. 4-vedu on täiuslikkus, tipp. Tõsi, keerukas ja kallis, seega kasutatakse alternatiivina enamasti ühe silla vedamist, kuna nii saab ka üldjuhul hakkama. Ülim on autotööstuses aga variant, kus kõik rattad on aktiivsed. Nii nagu loomariigiski on kõik jäsemed loodud liikuma, mitte järelveetavad olema. Enamik Audidest on projekteeritud 4-veolisteks. Näitustel on alati väljas jõulise mootoriga quattro-mudelid. See, et neid ka lahjema mootori ja pooliku veoga osta saab, on alternatiiv, mida rahaliste võimaluste piiratuse tõttu tihti kasutatakse.


See on juba mehejutt.:)


Peeter82 - 28.12.09 10:28

Olles ka ise teinud esiveduse 4 veduseks (mitte küll audi marginimistust) ja plaanides teha ka teise täpselt samasuguse siis pean mainima, et kui ikka tahtmist ja aega on siis ei ole miskit võimatut... Kõrval oleva doonori jutuga 100% päri kuna mina sain esialgu vaid mootori koos kastiga ja kardaani ja tagadifri koos sillatalaga ja no oli jah suht palju mõelda ja mõõta ja aretada, et kõik õieti saaks ja ikkagi pidin lõpuks kardaani 1,5 cm lühemaks tegema kuna panin veidi puuse ;) Teistkordsel tegemisel muidugi on asi palju lihtsam juba:D (nüüd sai ka terve teine kere muretsetud ja on veits suurejoonelisemad plaanid...;))


tarmo - 28.12.09 10:59

Ehk siis kokkuvõtlikult: ostad 2 autot, millest teed meeletu aja/raha kuluga ühe ja tõded, et oleks võinud kohe neliveolise osta. :)

Neliveoline siibik on muidugi jah, selline asi, mida ei saa ka parima tahtmisega neliveolisena osta. Kui aga sul on neliveolise auto odavam alternatiiv, siis ei tasu see jantimine end küll ära.


pierre - 28.12.09 18:24

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Neliveoline siibik on muidugi jah, selline asi, mida ei saa ka parima tahtmisega neliveolisena osta. Kui aga sul on neliveolise auto odavam alternatiiv, siis ei tasu see jantimine end küll ära.


Kaheksakümnendate lõpul toodetud Honda Civic Shuttle oli originaalis saadaval 4WD´na.
Ilmselt kasutataksegi tava Civicu neliveduseks modimisel selle mudeli agregaate, kõik on pmst bolt-on, vaid kere on vaja vastavaks kohandada.
Pärnus üks mees tegi Civic CRX´ile neljarattaveo ;)


Peeter82 - 29.12.09 11:13

Jah on võimalik osta kuudik tiivikut (shutlet) 4wd ja oluliselt haruldasem sedaan on ka mingis koguses 4wd-na tulnud (esimese doonor mul) aga 3 ukselist ei ole mingis ajavahemikus tulnud seega on see ka põhjuseks;) Ja no bolt-on ist on asi ikka kaugel:D See kui kogu kompotist õõtsa 3 polti 6-st istuvad samadesse aukudesse ei ole kohe kindlasti bolt-on aga see selleks - ei ole see teema kus seda lahata ilmselt ;) Alternatiivi minu puhul seega pole kahjuks... Samas omades ka 90Q siis ütleme nii, et igatahes teen ka teise civicu 4wd-ks kuna no ei meeldi mulle see üle esisilla rippuv R5 tee mis tahad... Igal asjal omad head ja omad vead seega selle üle ei olegi mõtet vaielda;) Ja nagu ka eelnevalt juba on öeldud siis on tegemisrõõm ka rõõm. Näiteks minu puhul tegemist täielikult tegemis rõõmuga muideks - mulle lihtsalt meeldib selliseid asju teha ja oma aju selle kallal kruttida ja oma oskusi arendada:D


Imres - 29.12.09 17:22

Küsiks ka natuke nõu. Üks kuri plaan mõlgub mõtteis.
Oskab keegi öelda kas mõni quattro kast B4 1.9tdi (mootori kood vist 1Z) otsa istub?
Teoorias sobitaks sinna B3 r4 quattro kasti kuna tdi on ka r4 moto. Rida 5 ja v6 kastid tõenäoliselt otsa ei istu. Üks variant oleks veel b5 r4 moto ehk!?

Tänud,
Imre


Priit86 - 29.12.09 21:56

Ei suuda ka vait olla.
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php?tid=19535&page=15
Kindlasti paljud ka siit foorumist teavad, mis elukaga on tegu. Ja kuna isiklikult seda meest tean, siis võin öelda, et tänu doonorauto ostule on tüüp omadega plussis, kuna mittevajaminevad jupid sai müüdud. Muidugi on tal ka hea pea, et selliseid asju ette võtta. Läks veidi teemast mööda, sellepärast vabandan.


krss - 30.12.09 00:35

Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Küsiks ka natuke nõu. Üks kuri plaan mõlgub mõtteis.
Oskab keegi öelda kas mõni quattro kast B4 1.9tdi (mootori kood vist 1Z) otsa istub?
Teoorias sobitaks sinna B3 r4 quattro kasti kuna tdi on ka r4 moto. Rida 5 ja v6 kastid tõenäoliselt otsa ei istu. Üks variant oleks veel b5 r4 moto ehk!?
Tänud,Imre

Sul on seal päris mitu küsimust küsimata jäänud. Üks neist on ülekannete sobivus, mis mu enda Quattro diisliks ehitamise projekti juures jäigi korralikult lahendamata (mul oli 2.0D ja 2.3Q tehnika), piltlikult öeldes jäi 51kW mootoriga ja 100kW mõeldud kastil olenevalt rataste suurusest "puudu" kas üks käik alt- või ülevalt otsast (oleks tahtnud juurde nii aeglustit kui ka kuuendat käiku:)). Teine sobivuse probleem ei ole seotud mitte mootori kinnitustega (lahendatav vaheplaadi abil ka päris võõraid mootoreid/kaste kasutades), vaid eri võimsusega disladel/bensukatel on ka käigukasti võllid eri jämedusega ja vastavalt ka auk (ja otsalaager) hoorattas. Samuti peaks olema võimalik panna sinna suht vähese vaevaga ka 103kW R5 TDI koos kuuekäigulise diiselquattro kastiga, chipi lisamisega peaksid saama omale juba "sportauto" ja ka ARKist ümberehitusloa taotlemisel ei tohiks eriti takistusi ees olla.


Zoig - 30.12.09 01:27

Kui juba aretamiseks läheb, siis ma sobitaks B4 2.3q avant keresse 2.5 103kW TDi q tehnika. Jah, oluliselt kaugemale pole seda mõtet arendanud, aga sellises suuruses ümberehituse puhul oleks see minusilmis kõige mõistlikum suund.


madjs - 30.12.09 02:06

Mõtlemisainet iseehitajatele... oleks vast pidanud selle huumori alla panema, aga vast sobib ka siia. Moded tõstke ringi kui vajalikuks peate.

...ehk katkend milneti foorumi teemast "Vene meeste mälestused lennuväest"

...Jutustas sellest seltsimees…Edasi juba tema kui esmaallika suust…
Teenisin ma tookord Žitomiris ja Berditševis, meie väeosa kõrval paiknes hävituslennuväe polk ja selles praporštšik, kes teenis BAOs ehk lennuvälja teeninduspataljonis.Prapor igatses ilmselt kõvasti sinise-sinise taeva järele ning püüdis seda kuidagi maapealse tegevusega kompenseerida. Põhiliselt väljendus see mööda linna “Jawa” tõugu 750 kuubikulise krossirattaga sõitmises, mida ta seda vähegi võimaldavatel teelõikudel ligi kahesajaverstase tunnikiiruseni tagant küttis.
Ja sattus kord selle prapori teele peremeheta mootorratta skelett. Ratas oli mingit lihtsamat sorti, kas IŽ või Voshod, mida “Jänestega Jawa” nime all tunti. Mark polegi tähtis, tähtis oli see, et skeletil puudusid nii mootor kui bensiinibaak, aga selle eest olid olemas nii iste, korras juhtraud, spidomeeter kui ka ringikäivad rattad. Ning see, et prapor otsustas sellel skeletil püstitada kiirusrekordi. Stardi- ja maandumisrajal, mis oli üldiselt küll hävitajatele ette nähtud ning omas seetõttu suhteliselt siledat kahekilomeetrilist pinda. Mootoriks aga mõtles prapor välja vaat mille! Lattu oli mäletamatutest aegadest jäänud lebama kunagi MIG-21-l kasutatud püssirohuga stardikiirendid, mis lennuki tiibade alla riputatuna aitasid tal täislastis startimiseks kiirust koguda ning töötasid paaris statsionaarse turboreaktiivmootoriga, mida oli pardal samuti tervelt ühes eksemplaris.
Tehtud-mõeldud! Võttis prapor ühe nendest kiirenditest veojõuga, kui mälu ei peta, üks tonn, ja kinnitas selle istme külge. Ise ronis kõige peale, tõukas jalgadega ja trügis niimoodi selle kaadervärgi tühja stardiraja algusesse. Tõusis püsti. Pani kiivri pähe. (kinnise, kusjuures). Lõi risti ette. Tõukas apastraadi liikuma ja lühistas püssirohukiirendi sütiku…
Edasi juba selle ime pealtnägijate kirjeldusest. Mootorratta sklett muutus lausa silme all punktikeseks, kusjuures vastavalt kiirendi põlemisele ja tema jõudmisega töörežiimi kasvas kiirendus järsult ning kuskil 500 meetri joonel pani mootorratas prapori alt lihtsalt lõiget. Kiirendi hakkas arendama lihtsalt maksimaalset veojõudu ja kiirendus kasvas hüppeliselt. Mis kuskil paarisajakilose kaalu juures andis mootorrattale üsna mitu G-d ülekoormust. Üleajateenija sõitis tagumiku ja turja peal mööda rada pika maa maha, aga Allah halastas ta peale, hing jäi sisse. Kuigi muljuti teda üpris korralikult. Prapor pajatas hiljem, et hetk enne seljast mahaviskamist jõudis ta näha, kuidas spidomeetri osuti jooksis sihverplaadi paremasse serva kinni ja suri seal. Mis tähendab, et kiirus oli juba üle 120 km/h. Tema isetehtud boliid klassist Formula 000 jätkas peaaegu otsejoones liikumist, hüppas mõne sekundiga ülejäänud 1500 meetrit ning tungis lennuvälja betoonaeda. Kus ta koos püssirohu jäänustega ka õhku lendas. Räägitakse, et auk olla olnud lausa paar postivahet…


Zoig - 30.12.09 02:14

Tsitaat:
Algselt postitas: madjs
Mõtlemisainet iseehitajatele... oleks vast pidanud selle huumori alla panema, aga vast sobib ka siia. Moded tõstke ringi kui vajalikuks peate.

...ehk katkend milneti foorumi teemast "Vene meeste mälestused lennuväest"
Et ka jänkid on fantaasial lennata lasknud, siis sarnane jutustus nende sulest:
http://en.wikipedia.org/wiki/JATO_Rocket_Car

Et täismäng oleks, siis muidugi on viimane versioon ka Mythbustersi poolt läbi proovitud.


TheRRsr - 02.01.10 12:22

Noh, ja muidugi kõige odavam viis on osta revalist quattro märk ja see pagasiluugile kleepida.
:D


Imres - 02.01.10 19:52

Mul enda audil spetsiaalselt Quattro sildid maha võetud :P