Lehekülgi: 1 2 3 .. 9 |
EnricoN
klubiliige
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 05.12.14 10:32
|
|
|
Audi A4 1.8T 1996 --> 1.8T Quattro 1997 - EnricoN
Tere, peale B4 (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=136800) müüki sai vaadatud siis järgmine Audi, arvata oli, et selleks A4 B5 saab.
Kuna V mootoriga väga ei tahtnud siis vaatasin 1.8T mootoriga masinaid. Ükspäev käisin Raplas ning tõin sealt siis selle:
Must,
manuaal,
4x el aknad,
kliima,
el kokkuklapitavad peeglid soojendusega,
2x airbag
facelift Audi valuveljed 15' (kel soovi võin vahetada 16 plekkide vastu),
toonklaas
Mõni mõlk on, roostet pole.
Vigu oli ka ikka:
Roolivõim undab (õli vahetatud - ei aidanud) Tegemata
Karterituulutus sodi - Tehtud
Bypass katki - Tehtud (Forge, metallist)
Turboõlitustoru leke - Tehtud
Küünlad - Tehtud
Rooliotsad kolisevad - tehtud
Pihustid lekivad - vahetatud
Bensiinifilter - Tehtud
Summuti klamber - tehtud
klapikambikaane tihend -tehtud
Õhufiltri karp koos filtriga eemaldatud ning selle aseme Apexi koonusfilter ehitatud sinna..
On ostetud kevadeks ka coiloverid ning kaheosalised RH veljed mis lähevad lähiajal värvi.
Ootamas külgepanemist on uksepolstrid (facelift omad..ei tea kas vahet), Facelifti keskkonsool (mõned tükid veel puudu),
Turborõhukell A-piilari külge.
Sisust ei tasu rääkida, vaja põrandamatist laepolstrini ära vahetada kuna interjöör on jube. Esiteks on see jubedat värvi ning lihtsalt räbal. Sisu on
siis hallikas-beezikas vms. Armatuur ise korralik, must.
Silindrite kompressioonid mõõdetud ja kõik olid väga head.
Rihmavahetus tehtud: 223850
Eelmine õlivahetus: 274358
Teha :
Laepolster - tehtud
Istmed - tehtud
Põrandamatt - tehtud
S rool - tehtud
esivõre mustaks - Tehtud
nahast käigukanginupp
Facelift puhurivõred
S esistange - tehtud
kat kapotialt minema
Facelift esituled - tehtud
Facelift tagatuled
suur intercooler
chip - tehtud
asisem summuti - Olemas
xenon - tehtud
us-park
1 eelmise omaniku tehtud pilt:
Ostupäev:
Ex ja praegune kõrvuti
Bensiinifiltrist tuli selline kütus siis..
Coilid
Veljed (Keskelt kuldseks)
Aitäh vaatamast, varsti uuendusi.
|
|
|
Patrick
huviline
Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero
|
|
EnricoN
klubiliige
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 17.12.14 01:09
|
|
|
Jap, loodame , et saab veale jälile, pihustitele ostsin need tihendid ka nüüd ära ning järgmiseks klapikambikaane oma..
Tänud, kena pill sinulgi
|
|
|
EnricoN
klubiliige
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
|
reizor
huviline
Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2
|
postitati 28.12.14 05:40
|
|
|
Esimesed amordid on quattrol ja 2wd-l füüsiliselt samad. Isegi täpselt sama tootekoodi annab amortidele. Tagumistel on erinevad amordid. Täpsemalt
ülemine kinnitus on teistsugune. Ma nüüd täpselt ei tea, aga mulle tundub, et sul on need tagumised üldse mõne muu mudeli/margi vedrud. B5-el peaksid
olema silindrilised amordiga ühes tükis vedrud. Antud pildid on koonusvedrud, mis on amordist eraldi. Sobiksid üldse bmw e36-ele jne. Samas ma võin
eksida.
|
|
|
Krismar
huviline
Registreerunud 19.01.13
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8Q
|
postitati 28.12.14 10:47
|
|
|
Võimalik, et oled endale B5 Passati coilid ostnud, neil on esivedustel taga vedru ja amort eraldi.
|
|
|
EnricoN
klubiliige
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 28.12.14 16:17
|
|
|
|
|
|
Krismar
huviline
Registreerunud 19.01.13
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8Q
|
postitati 30.12.14 12:19
|
|
|
Esimesed sobivad.
|
|
|
EnricoN
klubiliige
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 22.01.15 19:08
|
|
|
Õlivahetus tehtud, LS 283200 Sisse läks Mobil 3000 5W40 täissünt. Ning filtriks Bosch.
Rooliotsad vahetatud.
Termostaat vahetatud.
Veovõllikumm vahetatud.
Üks väga hädine pilt vahepeal
Mingi imelik anomaalia on sõites, kui sõita 50+km/h hakkab auto üleni vibreerima häirivalt. Kui sidur alla vajutada või käik välja võtta kaob ära.
Käik sisse ja gaasi juurde andes tuleb jälle tagasi. Võib see oleneda käigukastipatjadest?
|
|
|
Kmerevits
huviline
Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 22.01.15 21:50
|
|
|
Äkki sisemised poolteljeotsad ?
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 23.01.15 09:34
|
|
|
Pigem vist kõlab nagu hooratas. Esiveolisel seal palju asju olla ei saa. Alustada võiks muidugi patjadest, sest see oleks kõige väiksem kulu.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
EnricoN
klubiliige
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 30.01.15 16:53
|
|
|
Väheke läheb tumedamaks.
|
|
|
Patrick
huviline
Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero
|
postitati 30.01.15 17:04
|
|
|
Suunatuledel oranz kile või lasid oranzi lakiga üle?
Väga hea näeb minuarust välja selliste suundadega . Midagi teistsugust.
TQ
|
|
|
|
macdiversant
huviline
Registreerunud 10.12.03
Asukoht: Tartu - Peedu - Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: A5Q
|
postitati 30.01.15 18:37
|
|
|
Mulle ka jubedalt meeldivad sellised suunad. Eriti lahe kui nad on USA-versioonis gabariidid ja suunakad korraga - lahe!
|
|
|
|
EnricoN
klubiliige
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 31.01.15 15:12
|
|
|
Suunad tehtud kilega, 2 kihti oranzi, tavatuledel 1 kiht helemusta kilet.
Mõtlen kas panen suunadele ka ühe kihi helemusta.
Kõrvalistujapoolne tuli lahti..
|
|
|
EnricoN
klubiliige
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 16.02.15 01:30
|
|
|
Kevad võiks tulla ..
Pilt netist. Mul siiski 5 auguga.
100% taastatud, äär poleeritud. esimesed 8, tagumised 9.5 laiad
Kodarad värvin kuldseks.
|
|
|
EnricoN
klubiliige
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 24.03.15 00:04
|
|
|
Vahepeal siis suurem hooldus tehtud mootorile.
LS 284400
Vahetatud:
Nukkadevaheline kett (Swag)
Ketipinguti (Febi Bilstein)
Pinguti tihend (Victor Reinz)
Hammasrihmakomplekt (Contitech)
Geneka jms rihm (Contitech)
Klapikambrikaane tihend (Victor Reinz)
Ülejooksurull (Ruville)
Vasak esimene Pirurivoolik
Jahutusvedelik
Nüüd peaks sellega korras olema, tuli vaid välja, et turbo on otsas omadega ..
Mõtted liiguvad K04 poole. Vaja pumpa, pihusteid, suuremat väljalaset ning tarkvara.
Autol all nüüd otsetoru ning lõpus kaheraudne otseläbi pütt.
Järgmised pildid siis juba coilide ja suvevelgedega.
Plaan nüüd ka FL tuled ette saada.
|
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 24.03.15 06:43
|
|
|
Muidu kena kuid viska need tagaluugilt 1.8T ka minema ja siis 5+.
|
|
|
Patrick
huviline
Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero
|
|
EnricoN
klubiliige
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 24.03.15 13:14
|
|
|
Hääl on oodatust parem ! Ei karju liiga valjult - samas ei ole ka liiga vaikne. Madalalt müdiseb.
Ühe pildi panen hetkel ilma õige veljeta. Madaldust sai natuke palju (Stange ei ole madalaim koht), keeran varsti 2cm kõrgemaks, lamavatest hetkel üle
ei saa..
Paremal paistab ka mu vana auto.
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 25.03.15 07:22
|
|
|
Kas oskad öelda, kui suure läbimõõduga summutiotsad said?
|
|
|
|
madoc
huviline
Registreerunud 22.04.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 1.8T
|
postitati 25.03.15 11:42
|
|
|
Kas nukakett tegi juba koguaeg häält või ainult gaasi andes?
Palun ütle nende hind:
Nukkadevaheline kett (Swag)
Ketipinguti (Febi Bilstein)
Miks K04ga kohe uut pumpa vaja? Pane parem suured (300-380cc @ 3bar) pihustid ja lase kütuserõhku madalamaks, siis elab see vana pump ka edasi.
Üle 250hj ei hakka nagunii punnitama?
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 25.03.15 12:42
|
|
|
Forsis oli SKF pinguti koos vajalikuga 100 eur. Lisandub vahetus. Tavaliselt on väsinud ketipinguti esimeseks tunnuseks külmalt käivitades ketikõrin.
|
|
|
|
EnricoN
klubiliige
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 25.03.15 13:14
|
|
|
Kett plusd pingti olid 100 kokku. Pingutitihend migi viiekas..
Jah, külmkäivitusel kõrises . Soojaksminnes enam mitteväga.
Summutiots on 73mm. Istub ideaalselt sinna auku
|
|
|
EnricoN
klubiliige
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 30.03.15 23:09
|
|
|
Valmis nad täna said
Kapslid tellitud. Aprillis jõuavad.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 9 |